35 مدل دسته گل مصنوعی عروس

دسته گل عروس یکی از نکاتی می‌باشد که در تمام طول مراسم عروسی بسیار جلب توجه می‌کند، معیارهای متفاوتی وجود دارد تا شما برای مراسم عروسی خود بهترین دسته گل عروس مصنوعی را انتخاب کنید، یکی از مهم‌ترین آن‌ها ترکیب رنگ لباس‌های شما می‌باشد.

شما به عنوان عروس دوست دارید همیشه به روز باشید از این‌جهت تمایل دارید تا سبک‌های جدید و لاکچری را دنبال کنید. تنوع مدل و سبک‌ها و سلیقه‌های مختلف باعث شده بسیاری از نو عروسان، برای اینکه از مد روز عقب نمانند مطالعه و تحقیقات خود را نسبت به مسائل مختلف قبل از عروسی خود داشته باشند.
در سال‌های اخیر گل‌های مصنوعی، با کیفیت بسیار بالایی ساخته می‌شوند و تمایل عروس خانم‌ها به این شکل دسته گل بالا رفته است. به عنوان مثال گل مصنوعی پیونی یکی از باکیفیت ترین گل‌هایی است که می‌توان در دست گل عروس استفاده کرد.

شما می توانید خاص بودن و لاکچری بودن خود را با دسته گل مصنوعی عروس نشان دهید.

دسته گل مصنوعی عروس بهترین گزینه برای عروس خانم‌‌های خوش سلیقه می‌باشد که می‌خواهند زیبایی را در کنار قیمت به صرفه و مناسب داشته باشند.

مهم‌ترین مزیت دسته دسته گل مصنوعی عروس جدید قیمت به صرفه و اقتصادی آن ها نسبت به دسته گل‌های طبیعی می‌باشد، که این موضوع در روزهای پر هزینه‌ی برگزاری مراسم عروسی می‌تواند تا حد زیادی به شما در صرفه جویی هزینه کمک کند

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که شما می‌بایست گل عروس مصنوعی خود را حتما از یک مرکز فروش دسته گل مصنوعی عروس در تهران معتبر سفارش دهید تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

توجه : جهت خرید و سفارش روی لینک زیر کلیک کنید:

از دیگر مزیت‌های دسته گل عروس فرمالیته می‌توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد که این موضوع باعث می‌شود شما یادگاری با ارزش و زیبا از مهم‌ترین شب زندگی‌تان را تا سالیان سال داشته باشید و با هر بار نگاه کردن به آن یاد و خاطره شبی خاطره‌انگیز را برای خود زنده کنید.

در ادامه قصد داریم 35 مدل از جدیدترین مدل گل مصنوعی جدید سال 1402 را به شما معرفی کنیم.

35 مدل دسته گل مصنوعی عروس

گل مصنوعی عروس رز قرمز یکی از خاص‌ترین رنگ‌ها می‌باشد که به دلیل القای حس عاشقانه و رمانتیک یکی از بهترین گزینه‌ها برای دسته گل عروس فرمالیته می‌باشد.

دسته گل مصنوعی عروس با ترکیب رزهای قرمز و صورتی

دسته گل مرواریدی مصنوعی عروس

دسته گل عروس سفید

دسته گل عروس سفید صورتی

دسته گل عروس رز قرمز

دسته گل عروس با ترکیب ارکیده و رز

 

در ست لباس خود، رنگ دسته گل عروس مصنوعی را  لحاظ کنید!

همان‌طور که می‌دانید دسته گل عروس یکی از مهم‌ترین معیارها برای داشتن یک استایل خاص و جذاب می‌باشد، از این رو بهتر است در ست کردن رنگ دسته گل با لباس، تاج، رنگ رژ و… حساسیت زیادی به خرج دهید.

این موضوع می‌تواند تا حد بسیاری زیادی در دیده شدن دسته گل شما تأثیر بگذارد و ظاهر شما را جذاب‌تر و خاص‌تر به نمایش بگذارد، بهترین گزینه برای شما دسته گل عروس مصنوعی سفید می‌باشد، به دلیل اینکه ست کردن لباس با رنگ سفید بسیار راحت تر می‌باشد.

 

دسته گل جذاب مصنوعی عروسدست گل فرمالیته جذاب مصنوعی عروس

دسته گل لاکچری دسته گل عروس مصنوعی لاکچری

دسته گل قرمز و سفید مصنوعی عروسدسته گل قرمز و سفید مصنوعی عروس

دست گل عروس با گل مصنوعی

  • به گل‌های به کار رفته در دسته گل عروس مصنوعی دقت کنید.

    در هنگام خرید دسته گل مصنوعی بهتر است به نوع گل‌هایی که در دیزاین آن به کار رفته است دقت کنید، زیرا شما بهتر است در هر فصل از گل‌های ایده‌آل همان فصل استفاده کنید، به عنوان مثال در فصل بهار بهتر است از دست گل عروس مصنوعی رز قرمز، گل رز مینیاتوری، گل لیسیانتوس، گل ارکیده، گل کوکب و… و رنگ‌هایی همانند صورتی، قرمز، آبی و سبز استفاده کنید. فصل‌های دیگر هم از این قاعده مستثنا نیستند در ادامه به گل‌ها و رنگ‌های مناسب هر فصل اشاره خواهیم کرد.

دسته گل عروس مصنوعی

در فصل تابستان بهتر است از گل‌های صد تومانی، نرگس درختی، آلاله و… با رنگ‌های مرکبات استفاده کنید، در این میان گل‌هایی همانند گل‌ نرگس درختی می‌باشد که در فصل زمستان یافت می‌شود اما در فصل تابستان امکان استفاده از این گل است زیرا از جذابیت خاص و ظاهری جذاب برخوردار می‌باشد.

دسته گل مصنوعی عروس مدل milk

دسته گل عروس مصنوعی جدید

دست گل مصنوعی قرمز عروسگل داودی، گل زبان در قفا، گل آلسترومریا و… با رنگ‌های کهربایی و نارنجی می‌توانند بهترین گزینه برای شما در فصل پاییز باشد.

دسته گل مصنوعی عروس red love

دست گل عروس مصنوعی سفید

دسته گل صورتی

در فصل زمستان گل‌های شیپوری، آلسترومریا، گل‌های یاسمن و… . همین‌طور رنگ‌‎های نقره‌ای، سفید و طلایی بیشتر از هر گل و هر رنگ دیگری می‌توانند در جذابیت شما تأثیر مثبت بگذارند.

دسته گل مصنوعی عروس pinkie

دسته گل عروس مصنوعی ۱۴۰۱

دسته گل مصنوعی جذاب عروسدست گل مصنوعی سفید و آبی برای عروس

دسته گل سفید و صورتی مصنوعی

دسته گل عروس مصنوعی لاکچری

دست گل مصنوعی عروس

دسته گل مصنوعی عروس مدل peach

دسته گل مصنوعی عروس مدل purple

دسته گل مصنوعی لاکچری

دست گل فرمالیته عروس لاکچری

دست گل مصنوعی خاص عروس

مدل دست گل مصنوعی عروس

دست گل مصنوعی سفید برای عروسدست گل عروس مصنوعی لاکچری

دست گل شکیل مصنوعی عروس

دست گل مصنوعی عروس

دسته گل عروس مصنوعی

دست گل قرمز و مشکی مصنوعی عروسدست گل عروس مصنوعی 1401

دست گل جذاب مصنوعی

دست گل زیبا و شیک مصنوعی عروس

دسته گل لاکچری مصنوعی عروس

دسته گل عروس مصنوعی سفید

دسته گل لاکچری مصنوعی

دسته گل عروس مصنوعی

دست گل شیک مصنوعی عروس

دست گل مصنوعی عروس

دسته گل مصنوعی لاکچری

دسته گل عروس جدید

دست گل عروس

دسته گل عروس لاکچری

دسته گل عروس رز

گل دسته عروس

توجه : جهت خرید و سفارش روی لینک زیر کلیک کنید:

سایت تالارکده به عنوان معتبرترین مرکز فروش دسته گل مصنوعی عروس در تهران با تنوع بالا محصولات، قیمت مناسب و پشتیبانی قوی آماده ارائه تمامی اقلام مقدماتی عقد و عروسی می‌باشد، برای اطلاع بیشتر از قیمت محصولات می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تالارکده مراجعه کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

دسته گل عروس تحت فشار
نکات انتخاب آهنگ برای پرتاب گل عروس
Throwing the bride's bouquet
چگونه دسته گل عروسیمان را قاب کنیم

آخرین دیدگاه‌ها

لیلی وطن خواه
باغ تالار عمارت سام

مراسم عروسی من در عمارت سام برگزار شد همه چیز عالی و فوق العاده بود . آقای مولایی مدیریت عمارت هم بسیار مرد شریف و مورد اعتمادی هستند و همه چیز طبق قرارداد چه بسا بیشتر برای ما انجام دادن . برای گرفتن مراسم تو عمارت سام تردید نداشته باشید بهترینن

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

برای مراسم جهل تعداد۱۳۰نفرمهمان دارم هزینه رومیخوام درضمن نزدیک بهشت زهراباشه

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

سلام یک تالار خوب برای مراسم چهل میخوام برای۱۳۰نفرمهمان باقیمت به صرفه ولی کیفیت غذاوپذیراییش هم خوب باشه،به نوعی آبرومندانه برگزاربشه

بدون نام
مجموعه تالارهای قصر یاس

سلام برای ۲۰۰ نفر منو اقتصادی چقدر درمیاد؟؟ پکیج ارایش عروس و ماشین عروس اینا هم دارین؟

بدون نام
تالار پذیرایی کشتی ارم

سلام برای ۲۰۰ نفر مهمون منوی اقتصادی چقد میشه؟؟

مرادخانی
باغ تالار باشگاه سپهر پلاس

میشه قیمت سلف برای۱۳۰نفر را برام ارسال کنید

سید
جدایی مهدی قایدی از همسرش

از همون اولش معلوم بود که زن قایدی،،یه حول درجه یک هست و از اون تازه به دوران رسیده ها که از هر کاری ،یا هر غذایکه میخورد،،و خلاصه از همه کارهای روزانه فیلم میزاشت،،،حالا زنش چرا قبل از ازدواج این کارت رو نمیکرد،،،،چون پول هنگفتی مثل الان در اختیارش نبود،،،،من به جرات قسم میخورم که سر سوزنی زن مهدی قایدی هیچ حسی عشق و عاشقی به مهدی نداشت و فقط و فقط بخاطر معروفیت و پولدار بودنش بود،،وکرنه مهدی با توجه به سنش،قیافه ای هم اصلا نداره،،،ولی زنش ازش می‌باره که یه خوش گذران همه جوره هست و اصلا به خونه و زندگی اهمیت نمیده ،،و فقط کارش خوشگذارانی خیلی بیش از حد هست ،،،واقعا موندم مهدی چطور تحملش کرد،،،یه مرد تا میاد خونه دلش میخواد حداقل بوی غذا تو خونه پیچیده باشه و خانمش یه سفره دو نفره خوشگل چیده باشه،،،اما زن مهدی فقط در حال خیابان گردی،،خرید لباس،،،ارایشگاه رفتن اونم هر روز،،،صبح تا شب سرش تو اینستا،،،و خلاصه مهدی بنده خدا اسی شده بود و اصلا زندگی نداشت

صفدری
تالار عمارت بهشت

متاسفانه مسئولین تالار در آستانه ی برگزاری مراسم ختم، تماس گرفتند و گفتند که تالار را به کس دیگری اجاره داده اند! این در حالی بود که به ما تضمین داده بودند و این بدقولی دور از انسانیت بود.

امیرحسین نوری
باغ تالار عمارت ریورساید

ما ۲۲ فروردین در مجموعه ریورساید مراسممون رو برگزار کردیم با خوش قولی بی‌نظیر آقا طوفان و مدیریت مهمانی با برادرشون آقا بهنام بود که همه چیز عالی و بی‌نظیر بود. نه تنها چیزی از قول و قرارمون کم نذاشتن حتی یه سورپرایز هم برامون اضافه کردن. ممنون از این مجموعه عالی با مهمان‌نوازی خوب و سرویس‌دهی منظم و دقیقشون. حتما حتما حتما توصیه میکنم توی این تالار مراسمتون رو برگزار کنید تا لذت ببرید از بهترین شب زندگیتون.