گل خواستگاری طبیعی یا مصنوعی

یکی از سوالات مهمی که برای آقایان در هنگام خواستگاری پیش می‌آید، انتخاب دسته گل خواستگاری است. دسته گل خواستگاری نمادی از عشق و علاقه داماد به عروس است و می‌تواند تاثیر زیادی در ایجاد حس خوب در عروس داشته باشد.

در انتخاب دسته گل خواستگاری، دو گزینه اصلی وجود دارد: دسته گل طبیعی و دسته گل مصنوعی. هر کدام از این گزینه‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

گل خواستگاری طبیعی بهتره یا مصنوعی؟

انتخاب دسته گل مصنوعی یا طبیعی برای بله برون و خواستگاری کاملا سلیقه ای می‌باشد بسیاری از خانم ها عطر و رایحه گل های طبیعی برایشان جذابیت بیشتری داشته لذا ترجیح می دهند که همسرشان در خواستگاری، بله برون و بعد از آن، از گل طبیعی بعنوان هدیه استفاده کنند

اما عده ای دیگر داشتن یک یادگاری جذاب از روز خواستگاری را به عطر و رایحه ترجیح می‌دهند و گل مصنوعی را به طبیعی ترجیح می دهند پس نکته ای که باید مدنظر داشته باشید این است که با توجه به علایق خانم ها گل را انتخاب و خریداری کنید

مزیت هدیه دادن گل‌ طبیعی

  • داشتن ظاهری زیبا و با طراوت
  • برخورداری از عطر و رایحه دل انگیز
  • شادی بخش بودن گل طبیعی

مزایای دسته گل مصنوعی عروس

امروزه دسته گل‌های مصنوعی عروس به دلیل مزیت‌های بسیار زیاد، بیشتر مورد توجه عروس خانم‌ها قرار گرفته است، ما قصد داریم در این مقاله به 5 تا از اصلی‌ترین مزیت‌های دسته گل‌ مصنوعی عروس بپردازیم.

دسته گل مصنوعی عروس

  1. ماندگاری بالا، اصلی‌ترین مزیت دسته گل مصنوعی عروس

طعم مرور خاطرات زیر زبون هر فردی شیرینی می‌کند، اگر از روزهای به یاد ماندنی همانند مراسم عروسی یادگاری‌هایی به جایی بگذارید، این یادگاری‌ها می‌توانند بهانه‌ای ماندگار شود که با هر بار دیدن آن‌ها قند در دلمان آب شود.

دسته گل عروس هم یکی از مهم‌ترین معیارهای زیبایی عروس می‌باشد که اگر ماندگار باشد می‌تواند تداعی‌گر روزهایی زیبایی برای عروس و داماد شود.

یکی از مهم‌ترین مزیت دسته گل‌های مصنوعی عروس ماندگاری بالای آن در هر شرایطی می‌باشد.

همچنین بخوانید : چگونه دسته گل خواستگاری و عروسی را قاب کنیم

  1. مقرون به صرفه بودن دسته گل مصنوعی عروس

در روزهای پر هزینه‌ی تدارکات مراسم عروسی صرفه‌جویی در هزینه می‌تواند کمک شایانی به شما در برگزاری مراسم عروسی بکند، دسته گل‌های مصنوعی عروس یک انتخاب اقتصادی اما در عین حال با کیفیت و لوکس می‌باشد.

  1. تنوع بالا دستتان را برای انتخاب باز می‌گذراد

وجود گل رز در دست گل طبیعی عروس زمستانی امری غیر ممکن است، و یا شما از داشتن گل‌های پامچال در دسته گل‌ بهاری طبیعی عروس محروم هستید. این معایب می‌تواند تا حد بسیار زیادی شما را از داشتن دسته گل عروسی مد نظر خود دور کند.

اما شما در روند تهیه‌ی دست گل مصنوعی عروس خود هیچ محدودیتی ندارید، هر زمان هر گلی که مورد پسندتان بود را می‌توانید در دیزاین دست گل عروس خود استفاده کنید، بدیهی می‌باشد که برای یکی از مهم‌ترین معیارهای زیبایی عروس واجب است که کاملاً باب سلیقه‌ی عروس دیزاین شده باشد.

دسته گل مصنوعی عروس

  1. خطر حساسیت را جدی بگیرید

یک جوش کوچک می‌تواند عروس را به طور کامل آزرده خاطر کند، ترسناک است که شما در حین برگزاری مراسم عروسی خود، دست گل طبیعی که در دست دارید موجب بروز حساسیت در شما شود و عطسه‌های زیاد و قرمز شدن بینی باعث کلافه شدن شما و خراب شدن ظاهر شما شود، از این رو شما می‌بایست در انتخاب دسته گل طبیعی عروسی حساسیت بسیار بالایی به خرج دهید.

اما دست گل مصنوعی عروس دیگر مشکل بروز حساسیت را نخواهید داشت که این مسئله خیلی می‌تواند به آرامش خاطر شما در حین برگزاری مراسم عروسی کمک کند.

  1. در فضای باز به راحتی از دست گل مصنوعی عروس استفاده کنید

استرس و هیجان برگزاری مراسم عروسی به قدر کافی ذهن عروس و داماد را به خود مشغول می‌کند، از این رو بهتر است از هر عاملی که موجب آزردگی خاطر شما می‌شوند دوری کنید.

استفاده از دست گل طبیعی در مراسم عروسی باغ تالار و مکان‌های فضای باز موجب جذب حشرات موزی مانند مگس شود که ممکن از موجب آزرده خاطر شدن عروس شود، به این دلیل بهتر است برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی از دسته گل عروس مصنوعی استفاده کنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به مزیت‌های استفاده از دسته گل مصنوعی عروس بپردازیم، تا شما بتوانید با دیدی بازتر دست به انتخاب دسته گل مراسم عروسی خود بزنید.

اگر قصد خرید دسته گل مصنوعی برای مراسم عروسی خود را دارید بهتر است از فروشگاهی معتبر اقدام به خرید بفرمایید، به دلیل اینکه اگر شما از دسته گل‌های مصنوعی عروس با کیفیت استفاده کنید ممکن مهمانان شما متوجه مصنوعی بودن دست گل شما هم نشوند.

ما برای این کار سایت فروشگاهی تالارکده را به شما معرفی می‌کنیم به دلیل اینکه تنوع محصولی بسیار بالایی دارند و محصولاتی با کیفیت را به مشتریان خود عرضه می‌کنند، همچنین این مجموعه با تضمین اصالت و کیفیت کالا، تیم پشتیبانی قدرتمند، ارسال به سراسر کشور و… بستری را فراهم کرده است تا شما بتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید دسته گل مصنوعی عروس خود کنید.

خرید آنلاین کلیه لوازم عروس و انواع دسته گل عروس از فروشگاه تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

دسته گل عروس تحت فشار
نکات انتخاب آهنگ برای پرتاب گل عروس
Throwing the bride's bouquet
چگونه دسته گل عروسیمان را قاب کنیم

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • ناشناس

    فکر کنم همه از این تصمیم حمایت کنن

    پاسخ