نکاتی در خصوص گل آرایی مراسم عروسی

چند نکته در خصوص گل آرایی عروسی و انتخاب دسته گل در عروسی رو با هم بررسی میکنیم که با رعایت برخی نکات علاوه بر دیزاین و زیبایی بیشتر می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایید.

انتخاب دسته گل در عروسی و گل آرایی مراسم عروسی

ما عاشق گلها هستیم؛ آنها در ما حس خاص و سرور ایجاد می کنند. برای بیش تر مردم عروسی تنها جایی است که گلهای مرتب شده را تماشا می کنند. هر کدام از تالار های موجود در سایت تالارکده آماده هستند که گلهای سفارش داده توسط شما را قبل از مراسم اماده کنند. اگر می خواهید درب ورودی و داخل تالار لبریز از گل باشد باید یک دسته پول درشت خرج کنید. فهرست زیر را برای صرفه جویی در خرید گل بخوانید:

  • گلهای عروسی را از بین گل های درشت انتخاب کنید این طور با تعداد کمتر می توانید فضای بیشتری را پوشش بدهید.
  • خودتان را از هزینه گل ها با جایگزین کردن آنها توسط سرخس رها کنید.
  • خلاق باشید و بجای استفاده از دسته گل برای ساقدوش های عروس؛ به آنها مچبند گل بدهید.
  • از گلهای بعنوان نقطه مرکزی استفاده کنید. مثلا وسط میزهای بزرگ یک سبد گل بگذارید این طور می توانید با تعداد کم تری گل مراسم را برگزار کنید. با این کار اتاق به نظر پر از گل می رسد ولی در حقیقت فضای زیادی در اتاق هست.
  • بجای استفاده از یک دسته گل روی میزهای کوچک می توانید یک شاخه گل درون یک گلدان بلند بگذارید. بخاط گلدان بلند به نظر می رسد که اتاق به اندازه کافی دکور شده است و مهمان ها به اندازه کافی از این گلدان لذت می برند.
  • سفارش بدهید تا گلهای عروسی از جنس کاغذ باشند و یا از صفحات کتابهایی که عاشق آنها هستید؛ یا حتی از فهرست آهنگ هایی که در عروسی شما پخش می شود.
  • گل را بعنوان هدیه عروسی در نظر بگیرید؛ گلها را همراه گلدان درخواست کنید این طور حس خوبی به مراسم می دهید برای مهمان ها هم فرصتی پیش می آید که یک گل انتخاب کنند.
  • بعضی گلها شبیه گلهای دیگر هستند ولی از لحاظ هزینه قیمت آنها تفاوت زیادی دارد؛ این در مورد گلهایی که در فصل دیگر رشد می کنند هم درست است پس از گلهایی که در همان فصل موجود است استفاده کنید.
  • اگر تالار یا محل عروسی از قبل دارای گل است می تواند باعث صرفه جویی بسیاری در هزینه شما باشد؛ پس حتما نیاز نیست گل سفارش دهید بلکه دنبال جایی باشید که گل جز خدمات رایگان آنها باشد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

دسته گل عروس تحت فشار
نکات انتخاب آهنگ برای پرتاب گل عروس
Throwing the bride's bouquet
چگونه دسته گل عروسیمان را قاب کنیم

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️