جدیدترین ازدواج بازیگران در سال ۱۴۰۳

ازدواج سفید بازیگران ایرانی

عروسی بازیگران ایرانی و بازیگران و سلبریتی‌های هالیوود همواره خبرساز است، اما موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بسیاری از بازیگران به دلیل همکار بودن، همسر بازیگر انتخاب می‌کنند و از این رو ازدواج و عروسی بازیگران و سلبریتی‌های سرشناس ایرانی و خارجی سوژه جذابی برای همگان است.

در بسیاری از مواقع به دلیل توجه عموم، مراسم عروسی بازیگران به صورت مخفیانه و محرمانه برگزار می‌شود، اما اخیرا بازیگران با روی بازتری اقدام به انتشار تصاویر عروسی خود در شبکه‌های اجتماعی کردند، که جنبه‌های بیش‎‌‌تری از عروسی بازیگران و زندگی آن‌ها را در اختیار ما قرار داده است. در ادامه، به جدیدترین ازدواج بازیگران ایرانی و خارجی در سینمای ایران و هالیوود و تصاویر مراسم عروسی ستاره های سرشناس ایرانی و هالیوودی تا خرداد سال ۱۴۰۳ پرداخته‌ایم.

آنچه در ادامه مقاله عکس عروسی بازیگران ایرانی و خارجی و همسرانشان مشاهده می کنید

اخبار جدید ازدواج بازیگران ایرانی همیشه مورد توجه مردم بوده است. در این بخش به برخی از عروسی‌های پر حاشیه و خبرساز بازیگران ایرانی اشاره می‌کنیم:

ازدواج سپند امیر سلیمانی با مونا کرمی

ازدواج مونا کرمی و سپند امیرسلیمانی

سپند امیر سلیمانی، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، در 24 اردیبهشت 1403 با انتشار پستی در اینستاگرام، خبر ازدواج خود با مونا کرمی، بازیگر سریال‌های “حوالی پاییز” و “از سرنوشت” را به طور رسمی اعلام کرد.

عروسی حسین سلیمانی

تصاویر مراسم عروسی حسین سلیمانی

حسین سلیمانی، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرام خود، خبر ازدواجش را به طور رسمی به اطلاع هوادارانش رساند.

هنرمندان بسیاری نیز در این مراسم حضور داشتند و عکس‌های آنها در کنار آقای داماد در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد.

ازدواج جدید گوگوش با رها اعتمادی

صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله

در فروردین 1403، گوگوش، خواننده محبوب ایرانی، تصمیم به ازدواج با رها اعتمادی، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی و ترانه‌سرا، گرفت. خبر ازدواج این دو نفر به سرعت در رسانه‌ها منتشر شد و باعث واکنش‌های مختلفی شد.

بعضی از طرفداران گوگوش از این ازدواج خوشحالی خود را بیان کردند و برای او آرزوی خوشبختی کردند. اما برخی دیگر نسبت به این ازدواج واکنش منفی نشان دادند و معتقد بودند که در این سن و سال، گوگوش نباید به ازدواج فکر کند.

مراسم عقد بهرام رادان و عروسی

ازدواج بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر سینما با انتشار پستی در اینستاگرام خود با کپشن سال جدید از عشق، شایعات مربوط به ازدواجش را با مینا مختاری بلاگر و طراح معروف تأیید کرد. این دو که در شیراز ماه‌عسل خود را سپری می‌کردند عکسی با هم در تخت جمشید را به اشتراک گذاشتند و بالاخره در 27 تیر 1402 مراسم عقد و عروسی خود را در گرجستان برگزار کردند

عروسی محمد رضا گلزار

یکی از جنجالی ترین مراسم ازدواج سلبریتی ها در سال 1402 احتمالا مربوط به محمد رضا گلزار باشد. هنرمندی که خیلی بی سرو صدا با دختری بنام آیسان آقاخانی با فاصله سنی 20 ساله ازدواج و خبر آن را از طریق پیج اینستاگرام خود اعلان کرد.

عروسی محمدرضا گلزار

عروسی سردار آزمون

عروسی سردار آزمون

جشن عروسی سردار آزمون بدون حضور عروس و داماد! پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدیویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط ویدئویی در آن شرکت کرده‌اند!

عروسی فرشاد احمدزاده

عروسی فرشاد احمدزاده

بالاخره پس از گذشت مدت طولانی‌ای از نامزدی فرشاد احمدزاده بازیکن حال حاضر تیم فوتبال سپاهان و گذشته پرسپولیس، مراسم عروسی این دو در ارومیه برگزار شد.

عروسی اللهیار صیادمنش

ازدواج اللهیار صیادمنش با دویگو گوزل ترکیه‌ای

اللهیار صیادمنش بازیکن سابق استقلال که رسانه‌های انگلیسی به او لقب شاهزاده فارسی و الماس ایرانی را داده‌اند با انتشار پستی خبر از ازدواج خود با گوزل ترکیه‌ای داد.

این بازیکن که در سال‌های گذشته در لیگ ترکیه بازی می‌کرده است احتمالاً در همان زمان با همسر خود آشنا شده است. اللهیار هم‌اکنون ۲۲ ساله است و در لیگ انگلستان به فوتبال خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: عروسی الهیار صیادمنش

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

عروسی بازیگران و ستاره های سرشناس ایرانی و هالیوود

سوپراستار این روزهای سینمای ایران پس از نقش آفرینی در سریال شبکه خانگی قورباغه که با همراهی فرشته حسینی بود با او وارد رابطه شد و پس از مدتی در پیج اینستاگرام ازدواج خود را اعلام کردند.

در کنار عروسی بازیگران ایرانی، چهره‌های هالیوود، شهرت جهانی دارند. عروسی بازیگران هالیوود یکی از پرخرج‌ترین مراسم‌های عروسی در سال است، که با وجود زرق‌و‌برق بالا دور از دید عموم برگزار می‌شود، اما همواره تصاویری از مراسم عروسی بازیگران و ستاره های سرشناس هالیوود درز می‌کند.

همسر میلی بابی براون

میلی بابی براون و جیک بونگیووی

در 11 آوریل 2023، میلی بابی براون به طور ماهرانه ای خبر نامزدی خود را به اشتراک گذاشت که پس از حدود دو سال رابطه با جیک بونگیووی نامزد کرده است. بازیگر فیلم Stranger Things یک عکس سیاه و سفید از این دو نفر در حالی که یکدیگر را در آغوش گرفته بودند، منتشر کرد، در حالی که براون یک حلقه درخشان در دست چپ خود به نمایش گذاشت که به نظر می رسد یک الماس برش گرد یا برش کوسن بر روی یک نوار نازک باشد.

نامزدی دیلن اسپراوس و همسرش

نامزدی دیلن اسپروس و باربارا پالوین

در 22 مارس 2023 دیلن اسپروس و باربارا پالوین پس از پنج سال قرار نامزدی کردند. دیلن اسپراوز و باربارا پالوین این آخر هفته در یک مراسم خصوصی در هانگری در مجارستان ازدواج کردند

عروسی تایکا وایتیتی و ریتا اورا

تایکا وایتیتی و ریتا اورا

ریتا اورا دیگر یک زن مجرد نیست! روزنامه Sun UK در روز دوشنبه 8 آگوست 2022 گزارش داد که خواننده “For You” در طی یک مراسم خصوصی در لندن به تایکا وایتیتی گفت “بله”. ریتا به این نشریه گفت. “نزدیک ترین و عزیزترین آنها می توانند ببینند که چقدر دیوانه وار عاشق هستند.” به گفته این منبع، اگرچه این دو عروسی کوچکی را انتخاب کردند، اما قصد دارند در آینده جشن بزرگتری برگزار کنند. ما برای آنها خیلی خوشحالیم!

ازدواج آنا تیلور جوی

ازدواج آنا تیلور جوی و مالکوم مک ری

به گزارش PageSix آنیا تیلور جوی و مالکوم مک ری مخفیانه با هم ازدواج کردند.

عروسی جان سینا

عروسی جان سینا

خبرگذاری “TMZ” اعلام کرده که جان سینا و نامزد ایرانی‌اش شی شریعت زاده بالاخره موفق شدند تا مراسم عروسی خودشان را طی یک مراسم خصوصی با حضور دوستان و فامیلشان در ونکوور کانادا جشن بگیرند. این زوج به صورت رسمی ۲۱ ماه قبل با همدیگه ازدواج کرده بودند اما تا الان موفق نشده بودند تا مراسمی به مناسبت ازدواجشان برپا کنند.

ازدواج بی‌خبر جنیفر لوپز و بن افلک

ازدواج مجدد جنیفر لوپز و بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک رسماً ازدواج کردند! ستارگان در یک مراسم کوچک در The Little White Wedding Chapel در لاس وگاس در ساعت 12:30 صبح یکشنبه 17 ژوئیه 2022 ازدواج کردند. لوپز در خبرنامه خود نوشت: «ما این کار را انجام دادیم. “عشق زیبا است. عشق مهربانی است. و معلوم شد عشق صبور است. بیست سال صبور دقیقاً همان چیزی که ما می خواستیم.»

این خواننده و هنرپیشه پس از دریافت مجوز ازدواج از شهرستان کلارک، نوادا، قبل از خواندن نذر و تعویض حلقه ازدواج خود، با یک کادیلاک صورتی عکس گرفتند. برای این مناسبت خاص، جی لو یک لباس خط A بی انتها به تن کرد که به گفته او سال ها مالک آن بوده است. او سپس لباس توری زهیر مراد را با آستین بلند به تن کرد. داماد لباسی سفید از کمدش بیرون آورد.

ازدواج کریستین دانست و جسی پلمونس

کریستین دانست و جسی پلمونس

پس از شش سال زندگی مشترک، کریستن دانست و جسی پلمونز بالاخره ازدواج کردند! پیپل تایید می کند که بازیگر Bring It On و ستاره Friday Night Lights در آخر هفته 2 ژوئیه 2022 در استراحتگاه GoldenEye در جامائیکا گفت “I do”. این دو بازیگر سر صحنه فیلمبرداری Fargo در سال 2015 با هم آشنا شدند، اما تا سال 2016 شروع به ملاقات نکردند. یک سال بعد، پلمونز این سوال را مطرح کرد. این زوج با هم دو فرزند دارند: انیس، که در بهار 2018 از او استقبال کردند، و جیمز رابرت، که در سال 2021 به دنیا آمد.

ازدواج الکساندرا داداریو

ازدواج الکساندرا داداریو

الکساندرا داداریو و اندرو فرم رسما یک زوج متاهل هستند! بازیگر زن نیلوفر سفید و تهیه‌کننده فیلم A Quiet Place در ژوئن 2022 در نیواورلانز ازدواج کردند. در طی مراسم کوتاهی در تالار حفاظت، این دو با یکدیگر نذر کردند و چند اشک ریختند. عروس یک لباس عروس سفارشی دانیل فرانکل با چین‌دار و گلدار را تکان داد در حالی که داماد یک کت و شلوار نواری از برونلو کوسینلی به تن داشت. فرزندان فرم به عنوان داماد و حلقه دار در کنار این زوج ایستادند. پس از اینکه آنها زن و شوهر اعلام شدند، این دو در بار ماریلو برای پذیرایی از خود جشن گرفتند.

الکساندرا داداریو به Vogue توضیح می‌دهد: «ما در تلاش بودیم به زیبایی‌شناسی آرام دست یابیم. ما ظاهر سالن حفاظت را دوست داشتیم. آنقدر قدیمی و تاریخی بود. اجازه می دهد سن و “نقص” خود را نشان دهد. این چیزی است که آن را بسیار زیبا می کند. ما می‌خواستیم درباره موسیقی، نوشیدنی و نیواورلئان اصیل باشد.»

ازدواج کورتنی کارداشیان و تراویس

ازدواج کورتنی کارداشیان و تراویس

کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر دوباره ازدواج کردند! این شخصیت تلویزیونی واقعیت و همسرش درامز برای سومین بار ازدواج خود را در روز یکشنبه 22 می در پورتوفینو ایتالیا رسمی کردند. همه خانواده و دوستان آنها در این مراسم بین المللی شرکت کردند.

برای مراسم عروسی لوکس خود، ستاره کارداشیان ها یک لباس مینی کرست سفارشی Dolce & Gabbana با جزئیات توری به تن کرد. دستکش‌های توری، پاشنه‌های توری ظاهر او را تکمیل کرد. درامر Blink-182 یک کت و شلوار دو سینه مشکی از همان طراح به تن کرد. قبل از اینکه زن و شوهر خوانده شوند، این دو نذر خود را در یک محراب عاشقانه که با گل های رز قرمز و شمع های نذری سفید تزئین شده بود، قرائت کردند.

پس از قفل کردن لب‌ها، تازه ازدواج کرده‌ها پست‌های مشترکی را با عنوان «همیشه خوش» در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.

عروسی نیکولا پلتز و بروکلین بکهام

عروسی نیکولا پلتز و بروکلین بکهام

نیکولا پلتز و بروکلین بکهام در یک مجلس عروسی مجلل به همدیگه “بله” گفتند و باهم ازدواج کردند. هزینه ی این عروسی ۳ میلیون دلار بوده و در خانه ی مجلل خانواده پلتز برگزار شده است!

نیکولا پلتز در مصاحبه جدیدی که داشته راجع به جشن عروسی‌اش با بروکلین بکام صحبت کرده است: “من بهترین روز زندگی‌ام را داشت‌ام و به این فکر میکردم که من دارم با دوست صمیمی‌ام ازدواج میکنم!”

بیشتر بخوانید: عروسی بروکلین بکهام

ازدواج مگان فاکس و مشین گان کلی

مگان فاکس و مشین گان کلی

مگان فاکس با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از ازدواجش با دوست‌پسر خود، مشین گان کلی خواننده آمریکایی بعد از حدود یک سال و نیم رابطه داد. مگان در کپشن این پست نوشت پس‌ازآنکه مشین از او خواستگاری کرد، آنها خون همدیگر را نوشیدند!

با آرزوی شادی و سلامتی امیدواریم از این مقاله ما لذت برده باشید/ تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

عروسی آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت پسر ثروتمندترین مرد آسیا
اطلاعیه لغو کلیه مراسمات عروسی
ازدواج کیوان ساکت اف و شیدا خلیق

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.