اعتراض و تجمع تالارداران در مقابل اتاق اصناف تهران

امروز جمع کثیری از تالارداران، صاحبان باغ تالار و بعضی از مراکز خدمات دهنده دیگر مرتبط با مجالس عروسی در تهران در مقابل اتاق اصناف تجمع نموده و اعتراض خود را نسبت به بلاتکلیفی و عدم تعیین شرایط و قوانینی نسبت به برگزاری مراسم عروسی بر اساس پروتوکل های بهداشتی اعلام نموده اند.

این درحالی است که تالارهای پذیرایی و باغ تالارها از ابتدای اسفند سال گذشته تا کنون بسته بوده و مسئولین نیز در یک مقطع در مدت چند روز دستور بازگشایی تالارها را دادند که بلافاصله دستوری نسبت به عدم فعالیت و تعطیلی تالارها صادر شد.

ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها را درگیر خود نموده و آسیب بسیاری را به آنها وارد نموده . خدمات دهندگان عروسی بدون شک متضرر بزرگ این شرایط به شمار میروند و در این مدت نتوانستند به هیچ شکل شرایط مناسبی را بگذرانند و بسیاری از آنها تعطیل، تغییر کاربری و ورشکست شده اند.

این شرایط به نحوی است که هیچ خبر و دستورالعملی در آینده نسبت به بازگشایی تالارها اعلام نشده و شرایط به مراتب سخت تر و پیچیده تر در حال سپری شدن هست.

پیش از این تالارکده در پستی به تعطیلی این مجموعه ها اشاره نموده که در ذیل این پست بیش از 2000 کامنت درج شده که بیشتر اعتراض و ناراحتی مردم نسبت به شرایط و وضوع موجود قابل مشاهده است. ” تعطیلی تالارهای پذیرایی

ویدئو :

تصاویر تجمع تالارداران در مقابل اتاق اصناف

تجمه اعتراض آمیز تالارداران

تجمع اعتراض آمیز خدمات عروسی

تعمع تالارداران اصناف

اعتراض تالارداران تعمع تالارداران اصناف

اعتراض تالارداران

ویدئو

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

عروسی آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت پسر ثروتمندترین مرد آسیا
اطلاعیه لغو کلیه مراسمات عروسی
ازدواج کیوان ساکت اف و شیدا خلیق

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

نظرات کاربران

  • بدون نام

    اگه این تجمع رو اعلام میکردن همه عروس دامادهای معرض هم میومدن و نسبت به این بلاتکلیفی اعتراض میکردن. خیلی چراغ خاموش رفتید چرا ؟!

    پاسخ
  • بدون نام

    ممنون از همه عزیزانی که در این تجمع شرکت کردند. خدا به کسب و کارتون برکت بده

    پاسخ
  • بدون نام

    خواهشا اگه نتیجه ای از این جلسه بیرون اومد به خبر بدید. واقعا ما گرفتار شدیم ...

    پاسخ
  • بدون نام

    بالاخره تالارداران تهران یه کاری کردن. بی انصافیه واقعا همه اصناف باز هستند غیر از تالار ؟

    پاسخ