جدیدترین اخبار بازگشایی تالارهای عروسی و باغ تالارها (به دلیل ویروس کرونا)

زمان بازگشایی تالارهای پذیرایی و باغ تالارها (به دلیل ویروس کرونا)

تالارهای عروسی نیز از دست ویرانگر کرونا جا نماند و طبق درخواست و دستورالعمل های وزارت بهداشت تمامی رستوران ها و تالارهای عروسی تعطیل شدند. اما دغدغه ی زوج های جوانی که در آستانه مراسم خود بودند این است که زمان بازگشایی تالارهای پذیرایی و باغ تالارها (به دلیل ویروس کرونا) کی خواهد بود؟

در این مطلب سعی میکنیم تا شما را از آخرین اخبار بازگشایی تالارهای و باغ تالارهای عروسی مطلع کنیم.

“”جدیدترین خبر بازگشایی تالارهای عروسی و باغ تالار””
اعلام رسمی بازگشایی تالارهای پذیرایی از امروز 6 خرداد 1400

اینستاگرام تالارکده را دنبال کنید : talarkade_com@

همانطور که می دانید به دستور رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تمامی سالن ها به فعالیت خود در دوران بحران پایان داده اند. البته در این ایام برخی از افراد خودشان مراسم را کنسل کردند اما در ادامه با دستور ستاد مبارزه با کرونا تمامی این سالن ها تمامی بسته شده اند.

بازگشایی تالارهای پذیرایی و باغ تالارها

اما از روز یکم اردیبهشت ماه طبق جلسات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا کسب و کارهای کم خطر و با ریسک متفاوت می توانند با انجام پروتکل های بهداشتی کار خود را آغاز نمایند. حتی پاساژها و مراکز مسقف نیز می توانند تا ساعت 18 پذیرای مشتریان باشند.

متاسفانه هنوز  زمان بازگشایی تالارهای عروسی و باغ تالارها به طور دقیق تعیین نشده و تا اطلاع ثانوی باید فعالیت خود را تعطیل کنند. اما طبق صحبت ها و اخباری که اخیرا منتشر شده است، تا انتهای خرداد ماه نباید انتظار بازگشایی تالارها را داشته باشیم. متاسفانه این خبر خوبی برای عروس و دامادها نیست اما سلامت افراد و به طور کلی جامعه بسیار مهم تر از برگزاری یک مراسم است. در صورت انتشار خبر موثقی در این باره حتما در تالارکده به شما عزیزان اطلاع خواهیم داد.

رئیس اتاق اصناف ایران نسبت به تصمیم گیری در خصوص مشاغل پر خطر مانند تالارهای عروسی اعلام کرده است که تا پایان هفته جاری ( 5 اردیبهشت) نسبت به ارزیابی شرایط بهداشتی اصناف تعطیل شده و میزان شیوع ویروس کرونا در زمان بازگشایی تالارهای پذیرایی خبر داده است

امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هرچه زودتر سلامت را به خود و خانواده هایمان هدیه دهیم. به شما پیشنهاد می کنیم قوانین کنسلی قرارداد تالار پذیرایی (به خاطر ویروس کرونا) را نیز مطالعه فرمایید.

بروزرسانی جمعه، 12 اردیبهشت 99 : رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر بهداشت اینچنین دستور داد :

تا  شرایط و دستورالعمل های بهداشتی آغاز فعالیت مشاغل و مراکز پرتجمع و پررفت و آمدی که تاکنون بازگشایی نشده‌اند را آماده و برای تصویب در جلسه روز یکشنبه ستاد ملی کرونا، ارائه کند.

بروزرسانی یکشنبه 21 اردیبهشت 99 : رئیس اتاق اصناف تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان :

در هفته آتی برخی از مشاغل پرخطر با برنامه ریزی های صورت گرفته با رعایت پروتکل ها بازگشایی خواهند شد . ایشان در ادامه افزودند : مشاغلی مانند تالارهای عروسی امکان بازگشایی آنها وجود ندارد.

اخبار و شنیده های غیر رسمی : بر اساس شنیده ها تالارها و باغ تالارها در پایان ماه مبارک رمضان 5 خرداد بازگشایی خواهند شد.

امیدواریم راهکارهای مفید جهت باز شدن مجدد تالارهای عروسی و دیگر مشاغل با حداقل آسیب به مردم صورت گیرد.

بروز رسانی سه شنبه 23 اردیبهشت 99/ به نقل از خبر آنلاین : رییس اتاق اصناف تهران آقای در جدیدترین صحبت خود با سایت خبرآنلاین گفت :

در صورتی که شیب صعودی کرونا کاهش یابد احتمال بازگشایی تالارهای عروسی و دیگر مشاغل پر خطر همچون رستوران ها، اغذیه فروشی ها، طباخی ها، سالن های ورزشی و باشگاه ها از ابتدای خرداد وجود دارد.

ایشان همچنین افزودند : کارکنان در این مجموعه ها می بایست از پروتکل های مربوط پیروی نمایند و موظفه استفاده از ماسک، دست و محلول های ضدعفونی هستند و باید دیگر دستورالعمل‌های مبارزره با کرونا مانند فاصله گذاری را رعایت نمایند که در صورت عدم رعایت برخورد صورت گرفته و محل کسب و کار آنها پلمپ می شود.

بروز رسانی شنبه 27 اردیبهشت : امروز رییس جمهور در جلسه ای که در ستاد مبارزه با کرونا تشکیل شد ابلاغیه بازگشایی رستوران ها و هتل ها را بعد از ماه مبارک رمضان و 5 خرداد اعلام کردند که این خبر میتونه نوید بخش این باشه که به زودی تالارهای عروسی نیز باز خواهند شد. به محض دریافت خبر جدید این مطلب به روز می شود.

 بروز رسانی شنبه سوم خرداد : بر اساس گفتگوی آقای دکتر خسرو ابراهیمی رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و مجالس با باشگاه خبرنگاران : به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تالارهای پذیرایی بعد از عید سعید فطر با رعایت پروتکل های وزارت بهداشت فعالیت خود را از سر میگیرند.

بروزرسانی یکشنبه چهارم خرداد : ایرج حریرچی معاون معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد : در حال حاضر تالار عروسی کرونا و چند صنف دیگر فعلا اجازه فعالیت ندارند.

پ.ن : متاسفانه ماهم دچار سردرگمی شدیم و با اطلاع اخبار از منابع معتبر در خدمت شما هستیم. نمیدونیم عزیزان از تصمیم گیری های دیگر نهادها خبر ندارند یا دلایل حاشیه ای باعث این اختلاف نظر بین مسئولان شده است ! سعی میکنیم فردا با رییس اتحادیه صحبت کنیم و پیگیر مسئله باشیم/ تالارکده

بروزرسانی دوشنبه 5 خرداد/ سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران در گفتگو با ایسنا:

از روز سه شنبه فعالیت رستوران ها، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود، گرمابه، سونا و ماساژ، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا که از جمله صنوف پر خطر بوده‌اند، بلامانع است و البته باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی را رعایت کنند.

بروزرسانی سه شنبه 6 خرداد : جناب آقای خسرو ابراهیمی نیا رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی در گفتگو با تالارکده : فعالیت یا عدم فعالیت تالارهای پذیرایی با دستور ستاد ملی کرونا انجام می شود و در آخرین جلسه انجام شده با توجه به سیر سعودی کرونا در ایران مقرر شد تالارهای پذیرایی فعلا امکان برگزاری مراسم را نداشته باشند. در حال حاضر تنها به شکل بیرون بر و رستورانی امکان ارائه خدمات را دادند. ایشان همچنین عنوان کردند که جلسه دیگری فردا در این مرکز برگزار می شود که در صورتی که تصمیم جدیدی اتخاذ گردد ابتدای هفته آتی طی هماهنگی با دیگر مراکز مربوطه به اطلاع خواهند رساند. احتمال اینکه شنبه هفته آینده خبری از مجمع خارج شود وجود دارد.

بروزرسانی شنبه 10 خرداد: دقایقی پیش جلسه ستاد ملی کرونا با حضور رییس جمهور برگزار شد. رییس جمهور : درباره سالن‌های اجتماعات باید با دقت و سرعت کمتر به سمت گشایش برویم.

بروز رسانی شنبه 17 خرداد : دکتر حسن روحانی رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا: مردم مراسم عروسی، عزا و دید و بازدید را تا زمان اعلام وزارت بهداشت کنار بگذارند.

بروزرسانی یکشنبه 18 خرداد : رییس اتاق اصناف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از جلسه ای فردا در ستاد ملی کرونا خبر داد که برای بازگشایی تالارهای پذیرایی تصمیم گیری می شود.

بروزرسانی دوشنبه 19 خرداد : رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی : امروز تالارداران تجمع اعتراض آمیزی در مقابل اتحادیه ترتیب داده اند و از شرایط موجود بسیار گله مند هستند. گفته می شود که فردا جمعی از تالارداران در مقابل اتحادیه به نشانه اعتراض جمع خواهند شد.

** بروزرسانی سه شنبه 20 خرداد: رییس اتاق اصناف تهران از ادامه تعطیلی تالار ها خبر داد و گفت: طبق جلسه روز گذشته ستاد ملی کرونا، تالارها همچنان امکان فعالیت ندارند و رییس جمهور باید در این زمینه تصمیم گیری کند… تیتر20- قاسم نوده فرهانی درباره زمان بازگشایی تالار های پذیرایی اظهار کرد: روز گذشته در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا این موضوع مجددا مطرح و همچنان با آغاز فعالیت تالارها مخالفت شد و فعلا زمانی برای بازگشایی این صنف اعلام نکرده اند

بروزرسانی چهارشنبه 21 خرداد: رحمانی فضلی وزیر کشور درخصوص بازگشایی تالارهای پذیرایی گفت: برگزاری مراسم ترحیم و فعالیت قهوه‌خانه‌ها در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، با کم کردن ظرفیت این بخش ها، در شهرهای با وضعیت سفید اجازه فعالیت داده می شود ولی در شهرهای زرد باید منتظر نتایج اقدامات در این شهرها بود و این موضوع همچنان در شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع است.

بروزرسانی چهارشنبه 21 خرداد : فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت فرهادی در گفتگو با فارس: تالارها به صورت پلکانی بازگشایی می‌شوند بدین صورت که ابتدا تالارهای رو باز می توانند فعالیت داشته باشند . ایشان همچنین افزودند : درحال حاضر برخی تالارها به صورت غیرقانونی خدمات ارائه می نمایند که فعالیت آنها غیرقانونی است. اتاق اصناف ایران باید نظارت را تشدید کند و با بازرسان دانشگاه‌های علوم پزشکی همکاری بیشتری داشته باشند. 

بروزرسانی شنبه 24 خرداد : بازگشایی تالارهای پذیرایی در شهرهای با وضعیت سفید و زرد؛ رییس جمهور : تالارهای پذیرایی در  در نقاطی که قرمز نیست با ۵٠ درصد ظرفیت بازگشایی می‌شوند.

 بروزرسانی شنبه 24 خرداد : سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران در گفتگو با تسنیم : در تازه‌ترین تصمیم‌گیری قرار شد که تالارهای پذیرایی در شهر تهران با 50 درصد ظرفیت خود آغاز به کار کنند.

 بروزرسانی شنبه 24 خرداد : انوشیروان محسنی استاندار تهران: امکان فعالیت تالارهای عروسی و مجالس این چنینی وجود ندارد و با شرایطی که حداقل در استان تهران وجود دارد نمی توان اقدام به بازگشایی این اماکن کرد.

بروزرسانی تالارکده : طبق تماس تلفنی خبرنگار ما سایت اتحادیه تالارهای پذیرایی تالارهای تهران باز هستند و فعالیت آنها بلامانع است.

 بروزرسانی شنبه 31 خرداد : استاندار تهران در مورد بازگشایی تالار‌های پذیرایی بیان کرد: به عنوان مسئول ستاد مقابله با کرونا استان تهران مخالف بازگشایی تالار‌ها برای مراسم عروسی و … هستیم، البته با بازگشایی رستوران‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت موافقت شده و اگر یک تالار عروسی تنها برای پذیرایی و بدون برگزاری مراسم بازگشایی شود موافق هستیم، چراکه یکی از کانون‌های انتشار ویروس این تالار‌ها بودند.

بروزرسانی دوشنبه 2 تیر : خسرو ابراهیمی نیا رئیس اتحادیه تالار ‌های پذیرایی و تجهیز مجالس و نایب رئیس دوم اتاق اصناف تهران درباره وضعیت کارکرد تالار ‌های عروسی، بیان کرد: در حال حاضر با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، تالار‌های پذیرایی با ۵۰ درصد ظرفیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت کنند و مشکلی در این رویه وجود ندارد.

بروزرسانی یکشنبه 15 تیر : خسرو ابراهیمی نیا رئیس اتحادیه تالار‌ های پذیرایی تهران گفت: «بر اساس گفته رئیس جمهور، تالارها در مناطقی که قرمز است تعطیل می شود و تهران هنوز در وضعیت قرمز قرار نگرفته است». وی با اشاره به اینکه اتحادیه تالارها تابع دستورات ستاد ملی کروناست افزود: «هنوز نامه ای مبنی بر تعطیل کردن و برخورد با تالارهای در حال فعالیت در شهرستان تهران ابلاغ نشده، در صورت اعلام وضعیت قرمز ما تابع نظرات ستاد ملی کرونا در این زمینه هستیم».

بروزرسانی شنبه 21 تیر :ایسنا نوشت: معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ تاکیدکرد که برگزاری مراسم عروسی و ترحیم در تالارهای پذیرایی ممنوع است.
سرهنگ نادر مرادی در این باره گفت: پیرو تاکیدات ریاست جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا و نیز تاکیدات مقام‌های استانی در خصوص عدم برگزاری مراسم‌ های عزا و عروسی، مجوزی از سوی پلیس اماکن برای برگزاری چنین مراسم ‌هایی صادر نشده و به عبارتی دیگر برگزاری این مراسم ‌ها فعلا و تا اطلاع بعدی ممنوع است.

بروزرسانی چهارشنبه 30 مهر 99 : خبرهای خوبی در راه است، امیدواریم هر جه زودتر به صورت رسمی اعلام کنیم. مسئولین در حال تعیین پروتکل هایی هستند تا با شرایط خاص تالارها بازگشایی شوند. انشاءلله از شرایط پیک کرونا عبور کنیم شاهد بازگشایی تالارها و باغ تالارها با شرایط خاص خواهیم بود.

بروزرسانی پنج‌شنبه 11 دی 99 :  روحانی به کمیته بهداشتی و درمانی ماموریت داد نسبت به برخی کسب و کارهایی که طی 9 ماه گذشته یکسره تعطیل بوده‌اند، بررسی‌هایی انجام گیرد که مشخص شود آن‌ها در چه شرایطی می‌توانند فعالیت خود را مجددا آغاز کنند.

بروزرسانی شنبه 20 دی 1399 : رسمی/ آغاز فعالیت تالارهای پذیرایی و باغ تالارها از فردا 21 دی 1399 در مناطق نارنجی و زرد. بر اساس اعلام رسمی اتاق اصناف ایران، تالارهای پذیرایی از روی یکشنبه مورخ 21 دی 1399 در شهرها و مناطق زرد و سفید براساس پروتکل های بهداشتی با یک سوم جمعیت فعالیت خود را آغاز نمایند. جهت اطلاعات بیشتر و مشاهده ابلاغیه کلیک کنید.

*** فوری/ بروزرسانی 6 خرداد 1400 : طبق اطلاعیه رسمی از سوی اتاق اصناف ایران، فعالیت تالارهای پذیرایی (و باغ تالارها) از امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ منوط به رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل‌ها و ظوابطی که از سوی شورای ملی کرونا اعلام شده است بلامانع می باشد. بر این اساس مقرر شد تالارهای دارای فضای باز با فاصله گذاری بین صندلی ها با 30% ظرفیت می توانند فعالیت داشته باشند. اینستاگرام تالارکده

پیشنهاد تالارکده :

** رزرو تالارهای پذیرایی | رزرو باغ تالار **

“برگزاری جشن های کوچک و زیبا با رعایت پروتکل های بهداشتی

خاص باشید : رزرو کارت عروسی آنلاین

کارت عروسی آنلاین رایگان

تالارکده طرح سه سوال کلی از مسئولین محترم، که در بیشتر کامنت های سایت هم اشاره شده :

  • آیا تطعیلی تالارهای عروسی به دلیل کرونا مانع برگزاری مراسم عروسی مردم می شود ؟ این در حالی است که بسیاری از مردم در جای جای ایران مراسم عروسی خود را در منازل و اماکن شخصی برگزار کرده اند . بدون شک تالار پذیرایی به عنوان مجری با رعایت پروتکل های اعلامی از سوی وزارت بهداشت می تواند شرایط مطلوب تری را جهت رعایت بهداشت فراهم سازد .
  • آیا برخی از اماکن مثل بانک ها با حجم زیاد جمعیت در طی روز، مساجد و نمازهای جماعت، حرم ائمه علیهم السلام، سینماها، کنسرت ها، باشگاه های ورزشی و ده ها مکان دیگه مرکز تجمع هستند امکان آلودگی بیشتر از یک تالار نیست ؟ حتی برخی از این مکان ها هیچ ضرورتی برای بازگشایی آنها نیست در حالی بسته بودن و بلاتکلیفی تالارهای عروسی هزاران زوج را دچار مشکلات عدیده ای کرده است.
  • تکلیف صنف تالارداران که چندماه است در تطیلی کامل به سر میبرند و بسیاری از آنها اجاره های سنگینی بابت مجموعه خود باید پرداخت کنند چیست ؟ بسیاری از آنها ورشکست شده یا با فروش اموال خود امورات خود را سپری میکنند. از طرفی هزاران نفر که بصورت مستقیم (کارمندان و پرسنل) یا غیر مستقیم (مثل آتلیه ها، مزون ها، آرایشگاه های عروس، ارائه دهندگان خدمات و …) از این مجموعه ها کسب درآمد میکردند چه میشود و اکنون دچار مشکلات بسیار زیادی شده اند چیست ؟

تالارکده فقط با اطلاع از اخبار موجود و مستندات اخبار مربوط به بازگشایی تالارهای عروسی را در این پست درج می نماید. این مجموعه هیچ دخالتی در بازگشایی تالارهای عروسی ندارد. چنانچه خبری از منابع دیگری به دستمون برسه حتما در اولین فرصت بروز رسانی میکنیم.

مجموعه خود را در سریع ترین زمان بررسی و رزرو کنید.

تالارهای پذیرایی تهرانباغ تالارهای تهران

دفاتر ازدواج و محضر عقد تهران


تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

بگین با توکل ب پرودگاری ک ازش ستاره خاستمو ماهشو بهم هدیه داد با اجازه پدرمادرم بلههه💜🙃

بهار یادگاری
روف گاردن VIP

سلام وقتتون به خیر شماره تماس اعلام نکردید لطفا به بنده پیا دهید برای بازدید

مائده
تالار قصر پارسیس شهرری

سلام بهترین انتخابی بود که میتونستیم داشته باشیم واقعا همه چیز عالی و درجه یک بود رفتار پرسنل پذیرایییی کیفیت غذا متشکرم از شما

زهرا
تالار قصر پارسیس شهرری

عالیییییی بود واقعا همه چیز دیشب ما مراسمممم داشتیم و واقعا ازتون ممنونم بابت پرسنل عالیی و رفتار خوبشون و غذا عالی و…..خلاصه که هرچی بگم گفتم ممنونم ازتون

بدون نام
تالار پذیرایی میثاق ارتش

سلام. من بازنشسته ارتش نیروهای مسلح هستم و میخواستم این تالار رو رزرو کنم. ممکنه راهنمایی کنید ؟

رضايي
باغ تالار چوبی

عرض سلام و خسته نباشيد خدمت مجموعه خوب تالار چوبي عروسي ما اول ارديبهشت بود و خواستم يه بار ديگه از آقاي گمرك چي و همه پرسنلشون تشكر كنم همه چي عالي بي نظير و رويايي بود خيلي از انتخابمون راضي بوديم و كلي بهمون خوش گذشت اگه ميخواين عروسيتون مثل روياهاتون بشه حتما اينجارو انتخاب كنيد.

بدون نام
کاخ تالار آرامیس

واقعااااا زیبا و بی نظیر همه چیز عالی اعم از پذیرایی و مدیریت ما سال ۹۹ اونجا عروسیمونو گرفتیم بسیار خاطره انگیز شد برام همه مهمونا پسندیدن تو این منطقه تالار ب این قشنگی واقعا موهبته

بدون نام
مجموعه تالارهای پذیرایی فردوس

غذا بسیار بی کیفیت و ضعیف ..هیچکس نخورد ..ساختمان قدیمی صندلی‌های ۲۰ سال پیش،راهروها تنگ و شلوغ..مراسم‌ها همه تو هم و قاطی،سوال کردیم گفتند صاحب قبلیش غذای خوب دست مردم می‌داده گویا چند سال هست فروخته رفته

بدون نام
تالار پذیرایی لوکس نادر

کجای تالار لوکس هست ؟ کافیه سر به آشپزخانه تالار بزنید و ...

نظرات کاربران

  • بدون نام

    سلام خسته نباشیدخدمت تالارکده تالارها باز شدن

    پاسخ
    • تالارکده

      بله تالارها بعد از محرم فعالیت دارند.

      پاسخ
  • پریا

    چرا جواااب نمیدین؟؟؟؟ معلوم نیست تالارها بازه یا نه؟؟ میگن فقط مشاغل یک اجازه فعالیت دارن ولی همه جا ک بازه!!!

    پاسخ
    • ناشناس

      مگه تهران در وضعیت قرمز نیست و گفتن مشاغل یک فقط باز هستن ولی همه تالار ها و مال ها و پاساژ ها باز هستن ممکنه جواب بدین

      پاسخ
  • مبینا

    سلام همه تالارها تعطیل شدن دوباره عروسیها باز کنسل

    پاسخ
  • هانیه

    سلام خسته نباشید ما میخواستیم برای مرداد تالار بگیریم . بااین وضعیت ممکنه بسته باشه؟

    پاسخ
  • عارف

    اقا سلام بستن؟ داداش تالار اگه از اماکن نامه داشته باشه نمیتونه عروسی رو بگیره؟تالار ما میگه از اماکن نامه گرفتم که تا اخر هفته عروسیام رو اجرا کنم

    پاسخ
  • عارف

    دااش جواب منو بده ناموسا ۳ روژ دیگه عروسیمه تهران قرمز شده خبر داری میبندن یا ن

    پاسخ
  • z

    سلام تو شهرستانی که وضعیت قرمز باشه .تالارها اجازه فعالیت دارن؟؟لطفا جواب بدین.

    پاسخ
  • عارف

    داداش تهران رو قرمز گفتن من سه شنبه عروسیمه تالار تهران بسته میشه یا ن بیچاره شدم این دفعه ی سومه

    پاسخ
  • پریا

    سلام. من 24 تیر عروسیمه تا اون موقع تالارها بازه یا دوباره بسته میشه؟ تو رو خدا جواب بدین😭

    پاسخ
  • بدون نام

    آیا تالار ها مرداد ماه باز هست ورامین لطفاً تالار کده جواب بدید

    پاسخ
  • بدون نام

    تالار های ورامین بازه آیا مرداد ماه

    پاسخ
  • رویا

    سلام آیا در تهران تالار ها باز هستن تالار کده لطفا جواب بدید

    پاسخ
    • تالارکده

      بله. طبق اعلام رسمی تالارها باز و فعالیت آنها براساس پروتکل های اعلامی بلامانع است.

      پاسخ
  • بدون نام

    با اینکه الان شهر ما وضعیت زرد هست ولی تالارها همچنان بسته هستن🤦‍♀️بعید میدونم دیگه باز بشه چون بعد از انتخابات صد در صد دوباره وضعیت میخواد قرمز بشه.منتظر موندن هم بیخوده .

    پاسخ
  • بدون نام

    سلام خسته نباشیدتالارکده عزیز بنظرتون تالارهاتاتیرماه بازهست یادوباره میبندن

    پاسخ
  • عارف

    خبرت چقدر مطمنه دادا؟؟

    پاسخ
    • تالارکده

      بله. طبع اعلام رسمی اتاق اصناف ایران. منع هم ذکر شده.

      پاسخ
  • عارف

    دمت گرم حاجی حال کردم با این خبرت کانال تل اگه داری برامون بزار راحت تر پیگیری کنیم

    پاسخ
  • بدون نام

    باعرض سلام تشکربابت خبرخوبت خسته نباشیدممنون

    پاسخ
  • ns

    سلام،وقتتون بخیر ببخشید بازگشایی تالار های استان خوزستان کی انجام میشه؟؟میشه امیدوار بود چندروز آینده باز بشن؟؟؟

    پاسخ
    • تالارکده

      اعلام رسمی : تالارهای پذیرایی از امروز 6 خرداد با شرایط فعال هستند و میتونن فعالیت کنند.

      پاسخ
      • ns

        مرسی ازتون واقعا ممنون🌹🌹🌹

        پاسخ
  • عارف

    حاجی ناموسا حالمونو گرفتن با اینکار الان تو‌خونه میگیرن بدتر شده من بیانه دادم به تالار و....پولم دستشونه از طرفیم میخوام برگزار بشه مگه ادم چندبار ازدواج میکنه حالمونو گرفتن خدایی دو روز قبل از مراسم من بستن و الان چندماه میگذره

    پاسخ
  • بهرام حسین نژاد

    سلام خسته نباشید الان با اینکه وضعیت تهران نارنجی شده آیا امکان بازگشایی تالارها وجود داره؟؟

    پاسخ
  • بدون نام

    سلام، با عرض تشکر از پیگیریاتون،خیلی از زوجها به خاطر تعطیلی بیش از یکسال تالارها به مشگل برخوردن تا حد طلاق و... و بعضیاشونم مراسمو تو منزل و باغها انجام میدن، اگه دولت بتونه یه تاریخ معین تعیین کنه، همه زوجها میتونن تعیین تکلیف مراسم خودشونو بکنن، پس اگر امکانات پرسش معین کردن تاریخو از دولت میتونین بگیرین، ملتو در جریان بزارین، تنها راهکار اینه، ممنون بابت تلاشتون در این مساله

    پاسخ
  • حسن

    تالار کده عزیز خواهشمندم تالار ها باز شدن یا نه رسمی!

    پاسخ
    • تالارکده

      خیر واقعا ماهم نمیدونیم ولی باز هم گفتن که این هفته یا اول هفته دیگه. به محض اینکه نتیجه ای اعلام بشه قطعا از هیمن طریق بهتون اطلاع رسانی میکنیم.

      پاسخ
  • ناشناس

    سلام چیشد تالارها بازن

    پاسخ
  • امین

    سلام ایا تا اخر خرداد باز میشه

    پاسخ
  • بدون نام

    سلام لطفا ی خبر بدید که ایا زمانی که تهران زرد بشه تالارها باز میشه اصلا راجب موضوع باز شدن‌تالارها جلسه ای گذاشتن ایا امیدی هست تو خرداد باز بشه؟؟؟ممنون

    پاسخ
  • نازنین

    تو رو خدا اعلام کنید کی تالارها باز میشن ۲سال منتظریم بابا حداقل با ظرفیت محدود بازگشایی بشن ما خسته شدیم اگه کار ما زن و شوهرا به طلاق کشیده بشه راحت میشن افسرده‌ی گرفتیم

    پاسخ
  • ناشناس

    سلام تالار کده محترم چیشد باز شدن تالارها جواب بدین ممنون میشم

    پاسخ
  • ناشناس

    سلام تالار ها کی باز میشن

    پاسخ
  • بدون نام

    سلام قراربوده شنبه اعلام کنن که تالارهابازمیشه یانه،پس چی شد،تالارکده توروخدااا جواب بدید

    پاسخ
  • بدون نام

    سلام تالارکده خسته نباشیدخبری نشدتالارهابازنشدن

    پاسخ