قوانین کنسلی قرارداد تالار پذیرایی تهران

قوانین کنسلی قرارداد تالار پذیرایی ممکن است برای هر زوج یا هر فردی که مراسم های مختلف مثل مراسم عروسی دارد که ممکن است مراسمشان تغییر کند جالب توجه و مورد نیاز باشد. انتخاب تالار و ثبت قرارداد تجربه ای تازه و جدید برای زوج های جوان محسوب می شود و از این جهت آشنایی لازم با قوانین و مقرارت کنسلی قرارداد تالار عروسی بعد از ثبت قرارداد ممکن است نیاز شود.

در واقع آشنایی با این موضوعات برای عروس و دامادها این امکان را بوجود می‌آورد تا در شرایطی خوب و ایده‌آل به برگزاری مراسم و جشن عقد و عروسی بپردازند.

هر مقدار زمان کنسل کردن قرارداد شما نزدیک تر به زمان شروع مراسم باشد امکان پر شدن روز انتخابی شما توسط تالار کمتر بوده و در نتیجه هزینه و جریمه کنسلی بیشتری به کسی که قرارداد بسته میخورد . به هر حال امر کنسلی امری اجتناب ناپذیر است و ممکن است به دلایل مختلف بخصوص فوت اقوام نزدیک عروس و داماد بوجود آید که این امر زمان اجرای مراسم را تغییر می دهند.

باید در نظر داشت که در زورهای اخیر در سال جاری شاهد فراگیر شدن سیل ویروس کرونا در بین مردم هستیم و باید به این موضوع توجه ویژه‌ای که کرد بسیاری ار تالار پذیرایی های شهر تهران به علت این که باید از دستور دولت اطاعت کند و تالار پذیرایی خود را تعطیل اعلام کنند مجبود شده‌اند تا به ناچار بسیاری از قرارهای عقد و روسی و همچنین جشن‌های عروسی که قرار بوده برگزار کند را کنسل و لغو کنند.

در واقع ویروس کرونا موضوعی رابرای عروس و داماها و در کل به خصوص تالار پذیرایی های شهر تهران به میان آورد که بسیاری از آن ها مجبور شدند تا به ناچار تعداد زیادی از جشن عروسی‌های زوج‌های جوان را کنسل اعلام کنند.

در ادامه شرایط و قوانین کنسل کردن قرارداد تالار پذیرایی و باغ تالار را که از منبع آن قانون اتحادیه تالارهای پذیرایی است را آورده ایم که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

کنسل کردن قرارداد تالار پذیرایی

قوانین کنسل کردن قرارداد از سوی متولی به نقل از سایت اتحادیه تالارهای پذیرایی

درصورت کنسلی قرارداد از سوی متولی به هر علتی استرداد وجه پرداختی به مهمان از طرف این واحد صنفی به صورت ذیل انجام خواهد پذیرفت.

تا 45 روز مانده به موعد قرار داد 5% از حداقل منوی قرار داد کسر می گردد
تا 30 روز مانده به موعد قرار داد 15% از حداقل منوی قرارداد کسر می گردد.
تا 15 روز مانده به موعد قرار داد 20%از حداقل منوی قرارداد از متولی کسر می گردد.
کمتر از 10 روز مانده به موعد قرار داد 30% از حداقل منو قرارداد کسر می گردد.

در صورت شکایت از تالار پذیرایی یا باغ تالار می‌توانید از طریق اتحادیه تالارهای پذیرایی اقدام نمایید.

تالارکده/ مرجع تالار پذیرایی و باغ تالار

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد

نظرات کاربران

  • مهري

    ديشب قرارداد با تشريفات بستيم و مبلغي رو بيعانه پرداخت كرديم اگر از كيفيت شام و نحوه پذيرايي راضي نباشيم تا دو سه روز آينده ميتونيم كنسل كنيم ؟و آيا مدير تشريفات ميتونه پول رو برنگردونه در صورتي كه فقط ٤روز ميگذره و ٢ماه ديگه مراسممون هست

    پاسخ
  • بدون نام

    سلام من یک ماه مونده ب مراسم و همه کارها انجام شده الان تالار میگه ک اجناس گرون شده من نمیتونم مراسم رو بگیرم آیا من میتونم شکایت کنم از این تالار؟

    پاسخ
  • حبیبی

    سلام اگر تاریخی که هماهنگ شده برای عروسی از سمت تالاردار کنسل بشه یا جابه جا بشه شرایط به چه صورتی هست؟ ما صحبت کردیم به ما تاریخ دادن و ما هم همه ی کارامون رو کردیم و اتلیه هم قرارداد بستیم که در صورت کنسلی 30 درصد باید به اتلیه بدیم. و الان ایشون تماس گرفتن که میخوان بازسازی کنن و این کار 3 ماه زمان میبره و نمیتونن مراسم مارو بگیرن؟ الان ما باید چیکار کنیم؟ چطوری میتونیم اقدام کنیم برای دریافت خسارتمون؟

    پاسخ
  • محمد رجبی

    تالار مجلل کاخ در خ کمیل نیز پول منو پس نمیده و در تالار بستن،همشون غیب شدن!!!

    پاسخ
  • نامجو

    بنده ۲ ماه قبل از عروسی بدلیل فوت یکی از اقوام ۲م.تومان به تالار صبا در کرمان دادم و میگه اصلا نمیدم و حتی قرارداد هم نبستم

    پاسخ
  • روح الله

    ۱5فروردین میخواستیم عروسی بگیریم ولی بخاطرکرونا نشد بگیریم الان هم که دیگه بیخیال عروسی شدیم ولی هر چی زنگ میزنیم میگن که چندروز دیگه هی دست به سرمون میکنن پولمونونمیدن الان ما باید چیکار کنیم 6ماه هم گذشته به دفتر شون هم میریم بستس از چه طریقی باید پیگیری کنیم

    پاسخ
    • تالارکده

      با قراردادتون مراجعه کنید به اتحادیه و پیگیر باشید

      پاسخ
  • ندا

    سلام مراسم ما ۲۸فروردین بود اوایل اسفندرزروکردیم چون عروس ایران نبودهمون موقع بخاطرکروناپروازابسته شد مابرای پس گرفتن پول اقدام کردیم به ماگفتند برگه ی کنسلی بنویسین ولی پولوبعدازعیدواریزمیکنیم الان ۶ناه گذشته هرچی زنگ میزنیم مارو سر میدوونن پولی هم نمیدن بایدچکارکنیم لطفاراهنمایی کنین ممنون

    پاسخ
  • احمد

    لطفا زودتر رسیدگی کنید بنده هم از تالار مرواید واقع در میدان موج دریاچه شکایت دارم

    پاسخ
  • روح الله

    تالار مروارید واقع در میدان موج به مدیریت آقای گوهری ودیعه مزدم را پول های مردم بابت کنسلی مزاسمات را پس نمی دهد می گوید پول ندارم بروید هر جا‌دوست دارید شکایت کنید.

    پاسخ
  • حمیدرضا

    بنده دو هفته پیش به مدیر اجرایی تالار مروارید واقع در میدان موج دریاچه چیتگر تهران آقای گوهری اعلام کردم که مراسم عروسی ما بعلت شیوع کرونا منتفی است لکن هنوز مبلغ ودیعه را برنگردانده است و می گوید پول ندارم. چرا مسئولین اتحادیه فقط حرف می زنند و عمل نمی کنند؟

    پاسخ
  • محمد

    سلام عروسی ما قرار بود ۲۱ فروردین باشه در تالار ... ولی به دلیل کرونا تاریخ عوض کردیم به ۱۵ مرداد ماه باز هم به دلیل بیماری از عروسی گرفتن منصرف شدیم و ۴۵ روز قبل از عروسی کنسل کردیم حالا مدیر تالار میگن پول پیش پس نمیدن و حتی ادعا کردن اتحادیه هیچ کاره است و قرار داد ایشان وجه حقوقی دارد و ادعای شکایت کردن که طبق قرارداد خودشون عمل کنن. ما خیلی با این تالار و ایشان راه آمدیم ولی خیلی برخورد زشت و بی ادبانه دارن و خیلی طلبکار هستن. لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
  • الهه

    سلام. عروسی ما 11تیر ماه بود ولی داماد کرونا گرفت و مراسم کنسل کردیم. تالار بیعانه پس نمیده. دقیقا ۲روز مانده به عروسی کنسل کردیم. چه باید کرد، لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ
  • رسول

    سلام. من عروسیم ۲۰‌تیره. اواسط خرداد اعلام کردم ب تشریفات ک‌کسی نمیاد. ایشون‌گفتن مشکلی نداره تا ۲۰ روز قبلش اگه خواستی میتونی جا ب جا کنی. الان ب من‌گفتن صاحب باغ میگه بگیرید و جا ب جایی نمیده. میگه گفته من ضرر میکنم و از این‌جور حرفا. الان‌ میشه راهنمایی کنید من ک‌قصد جا ب جایی دارم و ایشون‌سخت‌میگیره چ کار باید کنم.اصلا جا ب جایی مراسم شرایطی داره؟

    پاسخ
  • محمد

    سلام ممنون از سایت خوبتون. من عروسیم 8 تیرماهه متاسفانه به خاطر شیوع دوباره کرونا ما میخوایم کنسل کنیم. به تالار که گفتیم گفت چون رییس جمهور گفته ما طبق قراردادی که قبل کرونا بستیم جریمه کسر میشه. خواستم بدونم میشه بیعانه رو پس گرفت؟

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام ممنون از لطف شما. 8 تیر ماه تالار باز هست و مشکلی برای فعالیت نیست. پس کنسلی مطابق قراردادتون با مجموعه کسر میشه.

      پاسخ
  • علی

    ما با کیترینگ تماس گرفتیم برای کنسل کردن قرار داد و ایشون گفتن باید خسارت هم بدیم. تاریخ عروسی ما اوایل مرداد هست و ما در آبان ماه مبلغ ۲۰ میلیون تومان پیش پرداخت دادیم. و این آقا میگن طبق قرارداد اگه کنسل کنی باید ۱۹ میلیون دیگه بدی واسه جریمه (۲۵٪ قرارداد) من واقعا نمیدونم چه کنم و از اسفند ماه هم به ایشون اعلام کردم که شرایط معلوم نیست و میخوام کنسل کنم ولی زیر بار نرفت. خوشحال میشم راهنماییم کنین.

    پاسخ
    • تالارکده

      طبق دستورالعملهای صادره و دستور مستقیم مدیر صنف نباید کنسلی دریافت بشه. همه تالارها و خدمات دهندگان عروسی اصل وجه رو برگرداندن فقط با همکاری دو طرف با تاخیر .

      پاسخ
  • بدون نام

    امیدوارم هرچه زودتر تالار هابازبشن چون مابرج 4وقت گرفته بودیم

    پاسخ
  • بهنام

    ب تالار برای کنسل کردن مراجعه کردم میگه پولتو شش ماه دیگه میدم چکار باید کرد؟؟؟موقعی داشت پول میگرفت نقد گرفت یروزم فرصت نداد الانم میگه ندارم بدم ولی تیلیاردره میگه باز شه پول در بیارم بدم

    پاسخ
  • پویان راو

    سلام من یه تشریفاتی هستم که صفر تا صد مراسم پای من هست.‌میخواستم بدونم اتحادیه ای که به راحتی میگه کنسل کنین و تمام وجه رو بگیرن. ایا فکری هم برای احاره دفتر و ضرر های مالی غیر قابل جبران ما هم کردن؟؟ایا فقط عروس و داماد نباید متضرر بشن . پس ما چی. مگه در طول سال چقدر مراسم ازدواج میتونیم برگزار کنیم که الان همه هجوم اوردن که پول مارو بدین وگرنه به استناد حکم ازمون شکایت میکنن

    پاسخ
  • شاپور پرویزی

    من امروز 12 اسفند برای فسغ قرارداد به تالار آزادی اردبیل مراجعه کردم ایشان از استرداد وجه و فسغ قراداد امتناع کرد و گفت هر چه میخواهی بکن من پول رو مسترد نمیکنم

    پاسخ
    • تالارکده

      طبق اعلام اتحادیه باید برگردونن.

      پاسخ
      • بهنام

        اتحادیه گفته ولی اللن منم مشکلم اینه ک پنج ماه پولم دست تالار بوده رفتم کنسل کنم میگه پولتو پنج ماه دیگه میدم دست ادم ب کجا بنده کجا برم همه جا تعطیله بیفتم تو کدوم دادگاه و اداره ای

        پاسخ
  • بدون نام

    بسیار ممنون از اطلاع رسانی شما همچنین از اقای ابراهیمی رئیس اتحادیه تالارداران نمیدونستیم تالارهای عروسی به خاطر کرونا تعطیل شدن یا نه ولی ما میخواستیم کنسل کنیم ولی نمیدونستیم شرایط کنسل کردن و گرفتن پول و ... به چه صورته. چقدر خوبه سایت هایی مثل شما که متولی این حوزه هستند اطلاع رسانی های به موقع داشته باشند تا مردم در هر شرایط بتونن به اخبار درست دسترسی پیدا کنند و جلوی برخی سودجویان گرفته شود. هرچند که به هر حال تالارداران هم در این کنسلی ها دچار ضرر و زیان شده اند که امیدوارم شرایط در آینده به نحوی پیش برود که این ضرر و زیان برای آنها جبران شود.

    پاسخ
    • بهنام

      حق با شماست. ما هم برای اینکه همکاری کنیم با تالار تاریخ مراسممون رو عوض کردیم. البته مدیر تالار خیلی دوستان از ما درخواست که شرایط شب عید و حقوق پرسنل و این حجم کنسلی براشون مشکلات بوجود میاره که ماهم قبول کردیم تاریخ رو عقب بندازیم. در این شرایط همه باید پشت هم باشیم تا این ویروس کرونا رو ریشه کن کنیم.

      پاسخ
  • درسا اکبری

    با سلام ای کاش زود تر تالار های تهران را تعطیل کنند زیرا بسیار خطر ناک است یکی از آشنایانم پس از برگشتن از یک مراسم در همین تالار ها علائم شبیه به بیماری کرونا را دارد و الان منتظر جواب آزمایشات هست

    پاسخ