5 جواهر خاص در جشن عروسی بروکلین بکهام و نیکولا پلتز

چند روز قبل بود که مراسم عروسی پسر دیوید بکهام یعنی بروکلین با نیکولا پلتز مدل آمریکایی برگزار شد. این مراسم که کمتر از دو سال پس از نامزدی بروکلین و نیکولا برگزار شد؛ نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرد.

بروکلین بیست و سه ساله و نیکولا بیست و هفت ساله در ۹ آوریل در املاک خانواده‌اش در پالم بیچ فلوریدا مراسم عروسی خود را برگزار کردند و این مراسم به همان اندازه که انتظارش را داشتیم تماشایی بود. عروسی در خانه پدری نیکولا که یک میلیاردر است؛ برگزار شد. برای این عروسی چیزی حدود سه میلیون دلار هزینه شده است.

البته نیکولا طی یک اقدام خیرخواهانه از خیریه‌ای دعوت کرد تا بتونه روز عروسی‌اش با همکاری مهمان‌ها برای جنگ‌زده‌های اوکراینی کمک‌های مالی جمع‌آوری کند.

 جشن عروسی بروکلین بکهام و نیکولا پلتز

لباس عروسی نیکولا به‌صورت اختصاصی از برند ولنتینو برای او طراحی شده بود. استایلیست نیکولا لزلی فریمار در مورد لباس او می‌گوید: “این لباس، زیباترین لباس عروسی است که تابه‌حال دیده‌ام و آن دقیقاً لباس رؤیایی نیکولاست.”

این پیراهن یقه‌خشتی و با سئولت bodyvon زیبایی و ظرافت اندام نیکولا را بیشتر به نمایش گذاشته بود. پیراهن هیچ تزئیناتی ندارد. دنباله پر پیچ و تاب، تور بلند، دستکش‌های بلند دانتی، تکمیل‌کننده زیبایی آن هستند. کفش‌های رقص نیکولا هم از برند ورساچه است و مدل مو و آرایش نیکولا الهام گرفته از کلودیا شیفر مدل آلمانی در دهه نود است

لباس عروسی نیکولا

کت‌وشلوار بروکلین و برادرانش توسط برند دیور طراحی‌شده اما طراحی لباس بروکلین برش‌ها و جزئیات متفاوتی از جمله رنگ پاپیون و جزئیات زنجیر در جلوی کت متفاوت از آن‌ها بود

کت‌وشلوار بروکلین

در میان مهمانان مشهور حاضر در جلسه، ونوس و سرنا ویلیامز، اوا لونگوریا، اسپایس گرلز مل سی و مل بی، گوردون رمزی، راشیدا جونز، مایکل بی و ناتالیا برایانت بودند.

پلتز با لباس عروسی مدل والنتینو بسیار فوق‌العاده به نظر می‌رسید، اما، به‌طور طبیعی، موارد مجلل و لاکچری تنها به لباس‌ها ختم نشد: چیزی که بلافاصله چشم همگان را به خود جلب کرد، تمام جواهرات چشمگیر نمایش بود. در ادامه به ۵ جواهر خاص در جشن عروسی بروکلین بکهام و نیکولا پلتز می‌پردازیم پس با تالارکده همراه باشید

شماره 1: الماس 21.5 قیراطی روی گردنبند ویکتوریا

الماس 21.5 قیراطی روی گردنبند ویکتوریا

این گردنبند که هدیه‌ای از دیوید بکهام برای روز غسل‌تعمید بروکلین به ویکتوریا بود؛ یک الماس که در پلاتین نصب‌شده و شامل یک حلقه الماسی بود که طلای زرد هجده عیار فرانسوی دست‌ساز آویزان شده است. در مورد آویزی که روی سنگ قرار داشت، گفته‌شده که در حدود سال ۱۸۷۰ ساخته‌شده بوده است.

آلیس نیوبولد، سردبیر ارشد اخبار بریتانیایی ووگ، در مورد گردنبند ویکتوریا بکهام نوشت: «نقوش زنبور وحشی پیچیده‌ای که به نماد مشت منتهی می‌شود، به‌عنوان فیگا نیز شناخته می‌شود، نماد طلسمی است که برای محافظت در برابر چشم بد پوشیده می‌شود و برای خوش‌شانسی هنگام از آن استفاده می‌شود”

ارزش تخمینی این گردنبند دو میلیون پوند است.

شماره 2: الماس 95 قیراطی ستاره شرق روی گردنبند مادر نیکولا پلتز

الماس 95 قیراطی ستاره شرق روی گردنبند مادر نیکولا پلتز

کلودیا پلتز، مادر عروس با گوشواره‌های قطره‌ای الماس چند رشته‌ای و یک گردنبند الماس برجسته که دارای یک آویز الماس‌تراش است؛ ظاهر شد.

این گردنبند توسط هری وینستون در سال ۱۹۶۹ فروخته شد و در سال ۱۹۷۸ در موزه هنر متروپولیتن به نمایش گذاشته شد و صاحب اسرارآمیز جدید آن تابه‌حال ناشناخته بود.

در همین رابطه ببینید : حلقه عروسی سلبریتی ها و بازیگران

کلودیا با برجسته کردن جواهرات باشکوه، یک لباس مجلسی سفارشی ورساچه بدون بند به رنگ آبی کبالتی پررنگ با برخی جزئیات پولک به تن داشت.

شماره 3: یک جفت گوشواره نیکولا پلتز

یک جفت گوشواره نیکولا پلتز

پلتز که از یکی از ثروتمندترین خانواده‌های ایالات‌متحده است، جای تعجب ندارد که برخی از برجسته‌ترین جواهرات عروسی را که تا به امروز دیده‌ایم به تن کرده است: یک جفت گوشواره الماس که تخمین زده می‌شود حدود 1 میلیون دلار ارزش داشته باشد.

سوزانا لوویس، متخصص و طراح جواهرات، می‌گوید که تخمین می‌زنم که آنها حداقل حدود هفت قیراط باشند؛ البته هرکدام! الماس‌ها در این اندازه بسیار کمیاب هستند و بسته به برش و وضوح آن‌ها می‌توانند از دویست و پنجاه هزار دلار تا چند میلیون دلار باشند.

شماره 4: پاپیونی با 36 قیراط الماس جانات چبان اینفلوئنسر آمریکایی

پاپیونی با 36 قیراط الماس جانات چبان اینفلوئنسر آمریکایی

جاناتان چبان (با نام مستعار “Foodgod”) وقتی صحبت از اکسسوری برای عروسی بروکلین بکهام و نیکولا پلتز در آخر هفته شد، تمام تلاش خود را کرد!

این شخصیت اینستاگرامی چهل و هشت ساله، پیش از مراسم پر ستاره، یک کلیپ ویدیویی از یک پاپیون با الماس از طراح جواهر و ساعت‌ساز Jacob & Co در اینستاگرام خود آپلود کرد.

نماینده‌ای از Jacob & Co تأیید می‌کند که کراوات درمجموع سی و شش قیراط الماس برش گرد، در طلای سفید هجده عیار است. به قیمت صد و هفتاد و پنج هزار دلار به فروش می‌رسد.

شماره 5: زنجیری از الماس های برش امرالد کات که جلوی کت بروکلین بود

زنجیری از الماس های برش امرالد کات که جلوی کت بروکلین بود

بروکلین بکهام کت‌وشلوار خود را با یک زنجیر الماس شیک از Anita Ko تزئین کرد که قبل از عروسی توسط همسر جدیدش به او هدیه داده شده بود.

بروکلین با یک زنجیر الماس که به جلوی ژاکت شب خود متصل شده بود، یک تماس شخصی درخشان اضافه کرد. این زنجیر شامل چندین الماس تراش خورده زمردی با حاشیه است.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

عروسی آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت پسر ثروتمندترین مرد آسیا
اطلاعیه لغو کلیه مراسمات عروسی
ازدواج کیوان ساکت اف و شیدا خلیق

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.