سردار آزمون ازدواج کرد/ عکس عروسی بحث‌برانگیز ستاره تیم ملی

سردار آزمون بازیکن 28 ساله تیم ملی ایران و بایر لورکوزن آلمان بعد از حواشی زیاد بالاخره ازدواج خود را با آناهیتا کریمی رسمی کرد، آن‌ها با برگزاری مراسمی ساده در آلمان ازدواج خود را در روزهای پایانی تابستان جشن گرفتند.

سردار آزمون ازدواج کرد

عکس عروسی بحث برانگیز ستاره تیم ملی باعث شد مخاطبین به نوع پوشش همسر سردار آزمون واکنش نشان بدهند.

ازدواج رسمی سردار آزمون؛ ستاره تیم ملی داماد شد

سردار آزمون که مدت‌هاست رابطه عاشقانه خود را با آناهیتا کریمی 30 ساله‌ در فضای مجازی علنی کرده است، این بار با خبر ازدواج رسمی تیتر اول رسانه‌ها شد.

ازدواج سردار آزمون و آناهیتا کریمی چندان غیر قابل تصور نبود به دلیل اینکه سردار آزمون در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری اعلام کرده بود که قصد ازدواج دارد و به زودی اقدام به ازدواج رسمی می‌کند، همچنین خود سردار آزمون هم در استوری اینستاگرام بارها ابراز علاقه کرده بود؛ که این ابراز علاقه هواداران خود را مشتاق به باخبر شدن از روند ازدواج این ستاره‌ی ایرانی کرده بود.

ستاره محبوب تیم ملی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده بود که در صورت بله گفتن از خانواده عروس به احتمال ۹۹% در سال جاری ازدواج خود را با آناهیتا کریمی رسمی خواهد کرد.

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۱ در پایتخت می‌باشد؛ این بانو در دانشگاه رشته مدیریت را دنبال کرده و دوران تحصیلش را در مدرسه فرانسه در رشته بیوتی گذرانده بود؛ وی در شغل آرایشگری در سالن زیبایی مشغول بوده و شهرت اون به دلیل نامزدی با سردار آزمون شکل گرفته است.

سردار آزمون و همسرش

همچنین سردار آزمون درباره ازدواج با آناهیتا کریمی این چنین گفت: ” این تصمیم می‌ تواند خیلی به من کمک کند! هم به خودم و هم به فوتبالم. در یک سال اخیر و به عقیده خودتان و کارشناس‌ ها خیلی پیشرفت داشتم و مطمئن باشید اگر ازدواج کنم، می‌ توانم بیشتر از این ها هم اوج بگیرم! ”

همین طور سردار در پاسخ به سوال اینکه این تصمیم شاید باعث شود از فضای مجازی هم رها شوی و فکرت را فقط روی فوتبال بگذاری. پاسخ داد: بحث فضای مجازی یک بحث مفصل است. ما در ایران راه استفاده از فضای مجازی را نمی‌ دانیم و نمی‌ توانیم به بهترین شکل از آن سود ببریم. در فضای مجازی، خیلی‌ ها بی‌ دلیل فحش می‌ خورند و ناسزا می‌ شنوند. فحاشی کار زشتی است که خیلی راحت در فضای مجازی می‌ بینیم و کسی هم مقابل آن نمی‌ ایستد! طرف از خواب که بیدار می‌ شود، هنوز دست و صورتش را نشسته وارد اینستاگرام می‌ شود و به هر کس که دوست دارد فحش می‌ دهد. معنی فضای مجازی این نیست که هر وقت، هر کس خواست فحش بدهد. ما باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی را یاد بگیریم.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی
وام ازدواج 300 میلیونی در سال 1403

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد