استوری اینستاگرام عروسی و عقد

با توجه به استقبال بی‌نظیر شما عزیزان از کارت عروسی دیجیتال و آنلاین، سایت تالار کده این بار با ارائه استوری اینستاگرام عروسی و عقد با سه قالب شیک و لاکچری با به صرفه‌ترین قیمت قصد دارد تا شما را برای برگزاری مراسمی مجلل و باشکوه از همان ابتدای کار یاری کند.

کلیپ کارت دعوت عروسی استوری اینستاگرام

استوری عروسی اینستاگرام

استوری اینستاگرام عقد و عروسی تالارکده با طراحی شیک و لاکچری می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب برای دعوت عزیزان خود به زیباترین شب زندگی‌تان و اطلاع عمومی از طریق پلتفرم مشهور اینستاگرام، واتس‌اپ و … باشد.

جهت سفارش استوری اختصاصی با شماره 09021008953 (ساعات اداری) تماس بگیرید
یا جهت ارتباط در واتساپ کلیک نمایید :

  “تماس در واتساپ”

مهمانان خود را منحصر به فرد به رؤیایی‌ترین شب زندگی‌تان دعوت کنید

خاص بودن در روند برگزاری مراسم عروسی و عقد در هر زمینه‌‌‌ای می‌تواند تأثیر مستقیم بر کیفیت مراسم عقد و عروسی شما بگذارد، یکی از مهم‌ترین آن‌ها نحوه اطلاع رسانی و کارت دعوت عروسی شما می‌باشد.

اولین نگاه مهمانان شما نسبت به مراسم عروسی و عقدتان، طریقه اطلاع رسانی شما و  کارت دعوت‌تان می‌باشد، از این رو به هیچ عنوان اهمیت این معیارها دست کم نگیرید و از هر فرصتی برای دعوت مهمانان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

از این رو سایت تالارکده جهت تسهیل در کار شما و صرفه‌جویی در هزینه و زمان برای برگزاری مراسم نامزدی و عروسی شکیل و باشکوه استوری اینستاگرام عروسی و عقد را به بهترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان عزیز خود قرار داده است.

شما می‌توانید از این ۳ کلیپ زیبا جهت اطلاع رسانی نامزدی، عقد یا عروسی، مراسم عروسی، مراسم عقد، مراسم حنابندان و … استفاده کنید.

قابلیت‌های استوری اینستاگرام عروسی و عقد:

  1. درج نام عروس و داماد با زیباترین فونت
  2. انتخاب موزیک دلخواه
  3. امکان قرار دادن ۲ عکس در کلیپ کارت دعوت عروسی استوری اینستاگرام
  4. دو بخش ۱۵ ثانیه‌ای در مجموع ۳۰ ثانیه که در صورت بارگذاری در پلتفرم استوری اینستاگرام به دو اسلاید تبدیل می‌شود
  5. امکان درج آدرس تالار، باغ تالار،‌ محضر عقد و …
  6. درج تاریخ برگزاری مراسم عروسی و عقد
  7. زمان و ساعت برگزاری مراسم عقد و عروسی
  8. امکان درج شعر کارت عروسی دلخواه
  9. انتخاب متن انگلیسی دلخواه
  10. و…

استوری اینستاگرام عقد و عروسی

سفارش استوری اینستاگرام عروسی و عقد در سایت تالارکده

مراحل سفارس استوری اینستاگرام عقد و عروسی تالارکده به هیچ عنوان از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست اما در ادامه قصد داریم صفر تا صد مراحل سفارش این استوری جذاب را برای شما شرح دهیم.

در مرحله اول شما کافی است از طریق لینک زیر وارد سایت تالارکده شوید و از قسمت مدیریت کارت آنلاین اقدام به ثبت درخواست خود کنید.

********

جهت ساخت و سفارش کلیک کنید :
www.wed.talarkadeh.com

********

بعد از این مرحله شما کافی است هزینه‌ی درج شده را پرداخت کنید و اطلاعات خواسته شده را از طریق واتس اپ برای کارشناسان تالارکده ارسال کنید، کار شما تمام است.

بعد از آن مرحله کافی است منتظر بمانید تا استوری اینستاگرام عقد و عروسی دلخواه شما آماده و برای شما ارسال شود.

 توجه: کلیپ استوری نهایتاً تا یک روز کاری برای شما ارسال می‌شود.

مزیت‌های استوری اینستاگرام عقد و عروسی تالارکده

در روند برگزاری مراسم عروسی و عقد و … بسیار می‌بایست حواستان به انتخاب‌هایی که می‌کنید باشد‌،‌ در ادامه قصد داریم نگاهی به مزیت‌های استوری اینستاگرام تالارکده بپردازیم تا در گذری کوتاه از مزیت‌های آن مطلع شوید و در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

  1. قیمت به صرفه اصلی‌ترین مزیت استوری اینستاگرام نامزدی عقد و عروسی تالارکده

هدف تیم تالارکرده جهت ارائه خدمات استوری اینستاگرام تسهیل در کار شما عزیزان در روند برگزاری مراسم عقد و عروسی و … می‌باشد، یکی از مهم‌ترین عوامل در این روند اطلاع رسانی نامزدی، مراسم عروسی، عقد، حنابندان و … به بهترین شکل ممکن می‌باشد.

پلتفرم اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در دنیای فضای مجازی می‌باشد که بستری مناسب جهت به اشتراک گذاشتن شاید به لاکچری‌تری شکل ممکن می‌باشد.

استوری اینستاگرام عقد و عروسی تالارکده با پایین‌ترین قیمت در میان رقبای خود سعی کرده در کنار حفظ کیفیت بهترین قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

  1. ظاهری شکیل به همراه ۳ کلیپ اختصاصی و زیبا

استوری دعوت و اطلاع رسانی اینستاگرام تالارکده در 3 کلیپ با قالب‌های متنوع و زیبا متناسب با تمامی سلیقه‌ها ارائه می‌شود، که شما می‌تواند قالب دلخواه خود را انتخاب کنید و آهنگ موردنظر خود و همچنین یک متن کارت عروسی کوتاه را بر روی آن گذاشته و به مجلل‌ترین شکل ممکن اقدام به اطلاع رسانی نامزدی، عقد، عروسی و … خود کنید.

  1. مناسب استوری اینستاگرام، استاتوس (وضعیت) واتس‌اپ و دیگر شبکه‌های اجتماعی

کلیپ کارت دعوت عروسی استوری مناسب تمامی پلتفرم‌های آنلاین از جمله استوریاینستاگرام، استاتوس واتساپ و … می‌باشد که شما می‌توانید به راحتی از آن‌ها بهره‌مند شوید.

  1. پشتیبانی قوی و متخصص تالارکده

تیم تالارکده در قبال خدماتی که ارائه می‌دهد پشتیبانی قوی و متخصصی به کار می‌گیرد تا شما مشتریان عزیز در روند سفارش استوری اینستاگرام عقد و عروسی با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید. و استوری عروسی مطابق با نیاز و خواسته خود داشته باشید.

سخن آخر

استوری اینستاگرام عقد و عروسی تالارکده با بهترین کیفیت و پایین ‌ترین کیفیت نسبت به رقبا عرضه می‌شود، از این رو اگر قصد اطلاع رسانی عروسی، عقد، نامزدی، حنابندان و … به دوستان و آشنایان خود از طریق پلتفرم‌های آنلاین از جمله اینستاگرام را دارید همین الان اقدام به ثبت سفارش کنید.

برای ثبت سفارش استوری اینستاگرام عقد و عروسی و استفاده از دیگر خدمات تالارکده به سایت مذکور (www.wed.talarkadeh.com) وارد شوید یا با شماره زیر در واستاپ ارتباط بگیرید :

جهت ارتباط در واتساپ کلیک کنید: 09021008953

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • بدون نام

    بسیار عااالی 👌😍

    پاسخ