عروسی کامران تفتی و متین ستوده در باغ تالار مجنون+ فیلم
متین ستوده و کامران تفتی دو بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران در باغ تالار مجنون واقع در احمدآباد مستوفی برگزار شد.
این زوج جدید سینما و تلوزیون با انتشار ویدئویی مشترک خبر ازدواج خود را اعلام کردند.
آنها با انتشار تصویری از مراسم خود نوشتند:
این آغاز ماست؛ جایی که عشق، امضای ابدیت را پای ناممان زد.
این مراسم که در باغ تالار مجنون، یکی از زیباترین باغ تالار های احمدآباد مستوفی برگزار شده بود توجه بسیاری از مخاطبان را در شبکههای اجتماعی به خود جلب کرده است.
برای اطلاع از قیمت منو و هزینه عروسی درم باغ تالار مجلل مجنون، میتوانید از روشهای زیر اقدام نمایید :
اطلاعات تماس باغ تالار مجنون
| مدیریت: | چگینی |
|---|---|
| ظرفیت: | 100 - 900 نفر |
| تخفیف: | 50% |
| 09123050109 - 09128301200 | |
| صفحات اجتماعی: | |
| آدرس: | اتوبان آزادگان جنوب ، لاین کندرو ، بعد از خروجی احمدآباد مستوفی ، خیابان شیرازی ، کوچه مجنون، باغ تالار مجنون |






تالارهای پیشنهادی
مقالات مشابه
آخرین دیدگاهها
نظرات کاربران
نظم اجرایی و زمانبندی دقیق برنامهها (از خوشآمدگویی ورودی تا سرو شام) در عمارت الوین توجه من رو جلب کرد. مشخص بود که یک مدیریت حرفهای پشت این هماهنگیهاست. پرسنل کاملاً آموزشدیده بودند و در طول مراسم با متانت از مهمانان پذیرایی کردند. تبریک میگم به این تیم مدیریت قوی.
ممنونم از مجموعه سام و مدیریتشون اقای مولایی من مراسمم ۲۲خرداد ماه بود واقعا همه چیز عالی و پرفکت بود
اصلا بهشون اعتماد نکنید مراسم بهشون نسپرید بعد از تنظیم قرداد زیر حرفشون میزنن کیفیت غذایی که برای تست میدن عالی هست ولی روز مراسم غذای بی کیفیت به مهمون ها میدن بی کیفیت ترین میوه هار میذارن جلوی مهمون از همه چیز میزنن از موزیک گرفته تا رقص نور واقعا آبروی مارو جلوی مهمون ها بردن
سلام من برای شهریور ماه الوین رو رزرو کردم خیلی تعریف مجموعه الوین رو شنیدم و اونجا رو برای عروسیمون انتخاب کردیم امیدوارم شب خوبی برامون رقم بخوره
سلام ما روز پنجشنبه اونجا دعوت بودیم واقعا تا به حال یه همچین باغ و تالار بی برنامه و بی کیفیتی ندیده بودیم این باغ حتی تابلو هم نداره کنار دیوار یه خرابه است به سختی پیدا کردیم کادر پدیرایی بی تجربه سالنی که توش سالاد درست میکردند هیچی امکاناتی نداشت همه چی و همون جا وسط ریخته بودن خود پرسنل رو خودم دیدم فقط در حال خوردن میوه و شیرینی ها بودن استکان های چایی خیلی کثیف و پر از لک بود شام هم اصلا کیفیت نداشت و غدا ها بی مزه ووسرد وویخ بود
تجربهای بینظیر و فراموشنشدنی در عمارت سام من و همسرم تموم باغتالارهای منطقه رو بررسی کردیم، اما انتخاب «عمارت سام» برای بهترین شب زندگیمون، بهترین تصمیمی بود که گرفتیم. از همون روز اولِ قرارداد تا آخرین لحظه شب عروسی، همهچیز فراتر از انتظارات ما پیش رفت. چند نکته که باعث شد عاشق این مجموعه بشیم رو مینویسم تا بقیه هم بتونن راحتتر تصمیم بگیرن: مدیریت حرفهای و متعهد: دلسوزی، خوشقولی و برنامهریزی دقیق مدیریت مجموعه باعث شد ما هیچگونه استرس و دغدغهای بابت هماهنگیها نداشته باشیم. دیزاین و فضا: دکوراسیون، نورپردازی و فضاسازی عمارت بهشدت شیک، مجلل و عکاسپسند بود. تموم مهمونامون از زیبایی تالار تعریف میکردن. کیفیت بینظیر پذیرایی و شام: کیفیت غذاها، فینگرفودها و نوشیدنیها فوقالعاده بالا و کاملاً داغ سرو شد. تست منو قبل عروسی عالی بود، اما شب عروسی حتی از اون هم بهتر شد. پرسنل مجرب و خوشبرخورد: تیم تشریفات و مهماندارها با نهایت احترام، سرعت و لبخند از مهمونای ما پذیرایی کردن و مدیریت سالن روی همهچیز کنترل کامل داشت. در نهایت از مدیریت محترم عمارت سام و تیم حرفهایشون صمیمانه تشکر میکنم که رویاییترین شب رو برامون ساختن. اگر به دنبال یک شب بینقص، لوکس و با آرامش هستید، بدون شک این عمارت بهترین گزینهست. ۱۰۰ از ۱۰ ستاره هم کمه برای این همه کیفیت! ❤️
سلام من هفتهی گذشته مراسم عروسیم رو توی این تالار برگزار کردم و خیلی راضی بودم. مالک و مدیریت بسیار محترمی هم داشتند. پیشنهاد میکنم
روز بخیر بسیار متن های عالی و جذابی آماده کرده بودید. من بعد از ماه صفر مراسم عروسیمه یک راهنمایی نیاز دارم! یکسری از مهمان ها خیلی راحت گوشی رو درمیارن و از عروس داماد یا سایر مهمانان فیلمبرداری میکنن! برای این مهمانان ناراخت نشن و یا اتفاق بدتری با پخش شدن تصاویر عروسی نیفته چه متن در کارت عروسی بنویسیم که فیلمبرداری نکنن
سلام وقتتون بخیر ببخشید نی تونم بپرسم که ثبت سفارش هست اون لختی بود سیاه بود بالاتنه کلا باز بود خب اون قیمتش چنده و سایزش برام من هستش ؟ ۹سالم