معرفی ۲ پارچه تابستانی پرطرفدار و خنک

یکی از چالش هایی که در فصل تابستان با آن مواجه هستیم انتخاب پارچه های مناسب برای پوشیدن است. در این مقاله، به معرفی پارچه هایی که در تابستان مناسب هستند، خواهیم پرداخت. دو پارچه تابستانی عالی و پر کاربرد پارچه شانتون نخ و پارچه خامه دوزی هستند. در این مطلب می خواهیم با انواع این پارچه تابستانی بیش تر آشنا شویم.

پارچه شانتون، نخ پارچه تابستانه مانتویی کاربردی و زیبا می باشد. قیمت پارچه شانتون نخ بسیار مناسب است. این پارچه طول عمر بالایی نیز دارد. این پارچه دارای تنفس پذیری بالایی بوده و برای دوخت لباس های خنک پیشنهاد می شود. در نتیجه ویژگی های عالی پارچه شانتون نخ، طرفداران زیادی دارد. پارچه شانتون نخ را برای دوخت انواع مانتوهای کوتاه و بلند تابستانه و بهاره به شما پیشنهاد می کنیم.

با این پارچه می توانید لباس های بهاری و تابستانی دیگری را نیز بدوزید. بافت خاص و زیبای این پارچه باعث زیباتر شدن آن می باشد. یکی از ویژگی های فوق العاده این پارچه، تنوع رنگی بالای آن می باشد. در نتیجه این تنوع با آن می توانید ایده های گوناگونی را اجرا کنید.

پارچه وال خامه دوزی یا سوزن دوزی یکی دیگر از پارچه های مد و معروف تابستانی و بهاره هستند. این پارچه یکی از زیباترین پارچه های بهاره و تابستانه 1402 می باشد. با پارچه وال سوزن دوزی می توان ایده های بسیار خاص و جدیدی را ایجاد کرد. قیمت پارچه وال سوزن دوزی نیز یکی از مزایای خرید آن می باشد.

چرا که این پارچه با توجه به کیفیت فوق العاده خود، دارای قیمتی مناسب می باشد. یکی از ایده های جذاب در دوخت لباس با پارچه وال سوزن دوزی، ترکیب کردن آن با پارچه ساده و بدون طرح می باشد. در ادامه با ما باشید.

خرید پارچه شانتون نخ؛ پارچه تابستانی برای دوخت لباس های خنک تابستانی

پارچه شانتون نخ یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع پارچه تابستانی مانتویی است. این پارچه جزو پارچه های نخی و کنفی محسوب می شود. از جمله ویژگی های شانتون نخ باید به تنوع بالای آن اشاره کرد.

این پارچه با وزن سبک خود می تواند خالق لباس های سبک و راحتی برای شما باشد. تنوع رنگی پارچه شانتون نخ بسیار بالا است. در نتیجه به راحتی می توانید با آن لباس های مورد علاقه خود را بدوزید.

پارچه تابستانی برای دوخت لباس های خنک

پارچه شانتون نخ دارای زیر دست نرم و لطیفی می باشد. در فرایند تولید این پارچه از الیافی همچون پلی استر و ویسکوز استفاده شده است. الیاف به کار رفته شده در تولید این پارچه موجب دوام بالای آن شده اند. خرید پارچه شانتون نخ را برای دوخت لباس های خنک تابستانی به شما پیشنهاد می کنیم.

چرا که این پارچه در بافت خود دارای درصد بالایی از الیاف پنبه است. در نتیجه پارچه شانتون نخ بسیار تنفس پذیر و خنک است. بافت تار و پودی شکل پارچه شانتون نخ، زیبایی آن را دو چندان کرده است.

پارچه شانتون نخ پارچه ای کاربردی می باشد. از این پارچه می توان برای دوخت لباس های گوناگون بهاری و تابستانی استفاده کرد. با خرید پارچه شانتون نخ می توانید انواع مانتو و شومیزهای زنانه و دخترانه خاص و زیبا را بدوزید.

همچنین با این پارچه می توان انواع لباس های راحتی، پیراهن و دامن های زیبا و چشمنوازی را دوخت. یکی از مزایای خرید پارچه شانتون نخ، قیمت مناسب آن می باشد. در واقع قیمت پارچه شانتون نخ بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که پارچه شانتون نخ پارچه ای عالی و خوش دوخت به شمار می آید. با این پارچه به راحتی می توانید لباس هایی زیبا و عالی را بدون دردسر بدوزید.

خرید پارچه خامه دوزی برای استایل های بهاری و تابستانی

پارچه خامه دوزی پارچه ای سبک و تابستانی است. این پارچه برای دوخت لباس های خنک و در عین حال زیبا بسیار کاربردی است. یکی از جذاب ترین ویژگی های پارچه خامه دوزی، ظاهر ظریف و زیبای آن است.

این پارچه در سرتاسر خود دارای گلدوزی های ظریف و یکنواخت می باشد. نام های دیگر پارچه خامه دوزی عبارتند از پارچه وال سوزن دوزی و پارچه خامه دوزی هندی.

خرید پارچه خامه دوزی برای استایل های بهاری و تابستانی

شایان ذکر است که پارچه وال خامه دوزی نوعی پارچه نخی به شمار می آید. در واقع این پارچه از الیاف خنک پنبه تهیه شده است. این پارچه زیبا بسیار سبک و خنک می باشد.

از دیگر ویژگی های این پارچه باید به تنفس پذیری عالی آن اشاره کرد. با توجه به ویژگی های گفته شده، خرید پارچه خامه دوزی را برای دوخت لباس های خنک بهاری و تابستانی به شما پیشنهاد می کنیم.

قیمت پارچه وال سوزن دوزی یکی از مزایای خرید آن به شمار می آید. چرا که این پارچه با توجه به کیفیت عالی خود از قیمتی مناسب و مقرون به صرفه بهره مند شده است.

از جمله ویژگی های پارچه وال خامه دوزی باید به قدرت تنفس پذیری، ضخامت کم، خنک بودن پارچه، وجود الیاف ضد حساسیت پنبه ای، مقاومت و دوام بالای پارچه اشاره کرد.

همچنین این پارچه دارای درخشش و برق محوی می باشد. خامه دوزی های ایجاد شده روی این پارچه بسیار مستحکم و عالی هستند.

زیر دست نرم و لطیف، قیمت مناسب و ثبات رنگی بالا، خرید پارچه خامه دوزی را برای شما لذت بخش تر می کنند. دقت داشته باشید که این پارچه دارای میزانی آبرفت می باشد. به همین دلیل پیش از دوخت باید آن را آبرفت گیری نمایید.

پارچه وال سوزن دوزی برای دوخت لباس های بهاری

پارچه وال سوزن دوزی یا خامه دوزی یکی از کاربردی ترین انواع پارچه تابستانی برای دوخت لباس های زنانه، دخترانه و حتی بچه گانه است.

از این پارچه می توانید برای دوخت انواع لباس های مهمانی همچون پیراهن های بلند و کوتاه استفاده کنید. اگر به استایل های کژوال و راحت علاقه دارید، این پارچه انتخاب مناسبی برای آن می باشد.

از دیگر کاربردهای پارچه وال سوزن دوزی می توان به دوخت انواع پیراهن های اورسایز، تاپ، نیم تنه، شلوار، شلوارک، دامن، بلوز، شومیز، مانتوهای بلند و کوتاه و غیره اشاره کرد.

پارچه وال سوزن دوزی برای دوخت لباس های بهاری

برای شست و شوی پارچه وال خامه دوزی می توانید از روش دستی یا ماشین لباسشویی استفاده کنید. بهترین راهکار شست و شی این پارچه به روش دستی است. چرا که با این روش، پارچه شما طول عمر بیش تری خواهد داشت.

همچنین ممکن است ماشین لباسشویی به بافت و سوزن دوزی های ظریف ایجاد شده روی پارچه آسیب برساند. در نتیجه اگر قصد شست و شوی پارچه وال سوزن دوزی با ماشین لباسشویی را دارید، آن را با تنظیمات شست و شوی ملایم لباس تنظیم کنید.

بهتر است در هنگام شست و شوی این پارچه دمای آب را در درجه سرد تنظیم کنید. شوینده های ملایم برای شست و شوی این پارچه مناسب هستند. دقت داشته باشید که پارچه وال خامه دوزی ممکن است در هنگام شست و شو رنگ پس دهد. لذا بهتر است که آن را به صورت جدا از سایر لباس ها بشویید تا به سایر لباس های شما رنگ ندهد.

قیمت پارچه وال سوزن دوزی یکی از بهترین مزایای خرید آن به شمار می آید. با خرید این پارچه با قیمت مناسب می توانید لباس های مقرون به صرفه با کیفیتی را بدوزید. تنها دقت داشته باشید که خرید پارچه خامه دوزی را از فروشگاهی معتبر به انجام رسانید.

سخن آخر

پارچه شانتون نخ یکی از بهترین پیشنهادها برای دوخت لباس های بهاری و تابستانی می باشد. به خصوص اگر قصد دوخت مانتو را دارید می توانید از پارچه تابستانی شانتون نخ مانتویی استفاده کنید. این پارچه دارای طیف رنگی وسیعی است و می توانید با آن ایده های جذابی را اجرا کنید.

خرید پارچه شانتون نخ را به افرادی که به دنبال پارچه به صرفه می گردند، پیشنهاد می کنیم. چرا که قیمت پارچه شانتون نخ بسیار مناسب است. این پارچه طول عمر بالایی دارد و تا سال های سال طول عمر دارد. پارچه شانتون نخ برای دوخت سایر لباس های تابستانه نیز به کار برده می شود.

یکی دیگر از پیشنهادات عالی برای دوخت لباس های خنک و راحت، خرید پارچه خامه دوزی است. پارچه خامه دوزی یکی از بهترین و زیباترین پارچه تابستانی و بهاری برای دوخت لباس های شیک می باشد. این پارچه می تواند به تنهایی یا در ترکیب با پارچه های ساده در طراحی لباس به کار برده شود.

از کاربردهای این پارچه تابستانی می توان به دوخت انواع مانتو، دامن، تاپ، بلوز، شومیز و غیره اشاره کرد. قیمت پارچه وال سوزن دوزی با توجه به کیفیت تولید آن بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. خرید پارچه خامه دوزی را باید از فروشگاهی معتبر به انجام برسانید تا خیالتان از بابت خرید راحت باشد. با خرید پارچه خامه دوزی از فروشگاه معتبر، پارچه ای با کیفیت بالا تحویل خواهید گرفت.

اگر به استایل های سنتی علاقه دارید نیز می توانید با خرید پارچه خامه دوزی لباسی سنتی و زیبا برای خود بدوزید. پارچه خامه دوزی با طرح و رتگ های جذاب و همچنین با سبک و سیاق سنتی خود برای دوخت لباس های سنتی بسیار ایده آل می باشد. اگر قصد دوخت لباس های جوان پسندانه را دارید انواع پارچه خامه دوزی روشن را انتخاب کنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟