جشنواره رمضان

10 ترفند شگفت انگیز زیبایی برای عروسی در زمستان

متخصصان مو و زیبایی 10 ترفند شگفت انگیز برای اینکه شما با مشکلات زیبایی در عروسی زمستانی تان مواجه نشوید منتشر کرده اند. متخصص مو و زیبایی جوانا دودز می گوید:” عروسی های زمستانی خیره کننده هستند. اما مطمئنا مشکلات بیشتری نسبت به عروسی تابستانی ایجاد می کنند. عروسی تان را به خاطر خطرات احتمالی ناشی از آب و هوای سرد زمستان به تعویق نیندازید. ترفند هایی که ما به شما می آموزیم همه موارد از مطمئن شدن به اینکه گلهای سرتان در برابر سرما مقاوم هستند تا مطمئن شدن از اینکه برای ماه عسل آماده اید را شامل می شود.”

در رابطه با همین موضوع بخوانید:5 دلیل برای اینکه شما عروسی زمستانی را انتخاب کنید

ترفند نگهداری از مو در عروسی رمستانی

  •  کفش مناسب همراه داشته باشید

صندل ممکن است زیبا به نظر برسد. اما آیا هنگام برخورد با برف، گل و یخ می تواند از پاهای شما محافظت کند؟ بهتر است کفش عروسی خود را از مدل های زیبا و کارشده پوتین به رنگ سفید یا روشن که هماهنگ با لباس شما باشد انتخاب کنید یا در ماشین پوتین بگذارید تا در موقع لزوم از آن استفاده کنید.

  • گل های مقاوم به سرما انتخاب کنید

هیچ عروسی بدون گل کامل نیست و تا آنجایی که ممکن است باید از گل در عروسی استفاده کرد. اگر در حال برنامه ریزی برای خرید گل هستید مطمئن شوید گلهایی را که انتخاب می کنید در برابر سرما مقاوم هستند مانند گل بهمن یا گل برف .

ترفند نگهداری از مو در عروسی رمستانی

  • پوست خشک تان را آبرسانی کنید

آب و هوای سرد پوست را خشک می کند. قبل از روز عروسی تان به فکر این مساله باشید. آب زیاد بنوشید و پوست را با انواع کرمها و محصولات بهداشتی مناسب آبرسانی کنید. اگر پوست شما به طور طبیعی خشک است قبل از اینکه به دلیل شرایط آب و هوایی روز به روز بدتر شود به پزشک مراجعه کنید.

  •  مراقبت از موها

مردم اعلب موی خشک را به تابستان ارتباط می دهند اما در حقیقت این سرما است که می تواند مشکلاتی در این زمینه ایجاد کند. دو هفته قبل از عروسی از ماسک های مخصوص موهای خشک استفاده کنید تا موهای تان تغذیه شود و انعطاف و زیبایی خود را حفظ کند. اگر به اندازه کافی خوش شانس نباشید که در روز عروسی تان برف ببارد می توانید از جواهرات و اکسسوری های مو با طرح هایی از دانه های برف استفاده کنید و مانندیک ملکه زیبا بدرخشید.

  •  خودتان را تقویت کنید

اگر عروسی شما در ماه های سرد سال است احتمال اینکه در این روز سرما خورده باشید زیاد است. برای اینکه در روز عروسی تان بینی قرمز نداشته باشید حتما هر روز مقدار زیادی سبزیجات و میوه های مقوی و مغذی بخورید تا سیستم ایمنی بدنتان قوی شود و حتما به طور مرتب در طول روز دست هایتان را بشورید.

  •  داشتن یک برنامه پشتیبانی

همیشه احتمال وقوع اشتباه در روز عروسی وجود دارد اما در فصل زمستان این احتمال به دلیل سردی هوا اندکی بیشتر می شود. اگر بدترین اتفاق بیفتد و کارها آنطور که برنامه ریزی کرده اید پیش نرود مثلاً به علت سردی هوا و راه بندان دیر به آرایشکاه برسید یا هر چیز دیگر، خوب است که همیشه یک برنامه پشتیبانی داشته باشید. به این موضوع از قبل فکر کنید تا در مواقع اضطراری دچار سردرگمی نشوید. در رابطه با این موضوع بخوانید:34 کاری که خواهید گفت ( کاش این کار را در مراسم عروسی ام انجام می دادم )

ترفند نگهداری از مو در عروسی رمستانی

  •  گونه های گلگون

اگر آب وهوای سرد باعث می شود که گونه های شما اندکی از حالت طبیعی قرمزتر شود حتما این موضوع را به آرایشگرتان بگویید تا در هنگام آرایش مد نظر قرار دهد و ارایش تان بیش از حد تند نشود.

  •  به فکر لباس گرم باشید

اهمیت داشتن یک کت گرم و شیک برای یک عروسی زمستانی را نمی توان در نظر نگرفت. حتما یک کت که آن را به همان اندازه لباس عروسی تان دوست داشته باشید تهیه کنید. نیم تنه های گرم از جنس خز سفید و ابریشم یا استفاده از شال و شنل می تواند انتخاب خوبی باشد. برای انتخاب مدل لباس عروس بخوانید:7 مدل لباس عروسی که هر عروسی باید بشناسد

ترفند نگهداری از مو در عروسی رمستانی

  • برنزه شوید

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که برای ماه عسل به مناطق گرمسیری سفر کنید شاید دوست داشته باشید که پوست تان را برنزه کنید. بنابراین از قبل به فکر خریدن کرمهای برنزه کننده مرغوب باشید.

  • هوای غیر قابل پیش بینی

هوا در زمستان بیشتر از تابستان غیر قابل پیش بینی است. یکی از وظایف برنامه ریز عروسی خود را آماده کردن چتر برای شما در تمام اوقات قرار دهید و مراقب باشید که موهای شما در هیچ شرایطی خیس نشود.

برای برنامه ریزی بهتر عروسی تان بخوانید:7 اشتباه رایج در بودجه بندی عروسی که نباید آنها را مرتکب شوید

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

بهترین سالن زیبایی زعفرانیه
بهترین آرایشگاه داماد شهریار
بهترین سالن زیبایی عروس چیتگر
مدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدید

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام برای ۱۰۰ نفر چی قد میشه

بدون نام
10 آهنگ تانگو خارجی

خوبه دوست داشتم

بدون نام
دانلود آهنگ شاد عروسی قدیمی

عالیه . درود بر شما

نیلا شایان
لباس عروس میلیاردی آناشید حسینی

ایشون اصن ی لباس ساده بلد نیست بدوزه یه مزدا 3 داغون داره دختره حتی یه سوزن دوزی ساده بلد نیست همش دروغ فیک صورتش بدون ارایش ایقد داغون چشاش مشکی اصلا خال نداره کلا نمونه بارز یک فیکککک کامل

Zahra. H
باغ تالار روژین

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی با گل آرایی حدود ۳۰۰نفر مهمان چقدر میشه ؟ برای سال۱۴۰۳ پاییز و زمستون

Zahra. H
باغ تالار عمارت کبیر شهریار

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی ۳۰۰نفره با گل آرایی اندک میخواستم بدونم برای سال ۱۴۰۳

Zahra .H
باغ تالار کاخ ورسای

سلام وقت بخیر برای زمستون یا پاییز ۱۴۰۳حدود ۳۰۰ میهمان هزینش و لطف میکنید با گل آرایی اندک

سعید شایسته
صفر تا صد اجاره ماشین عروس | شرایط و مدارک لازم + لیست قیمت

عالی ممنون از اطلاعات مفیدتون

زرین فر
تالار پذیرایی میثاق ارتش

مراسم عروسی ماتالارمیثاق 1بود،پرسنل عالی بود کیفیت غذاهاعالی خدمات دهی بسیار عالی چای و نسکافه نامحدود پذیرایی میشد شارژ میوه و شیرینی عالی بود از مدیریت تالارجناب کامرانی صمیمانه سپاسگزاریم.باتشکر