محبوب‌ترین رنگ موهای فانتزی شیک مناسب مهمانی و عروسی

یکی از مدل های محبوب مو در بین بسیاری از خانم ها و بخصوص دختران رنگ موی فانتزی است . رنگ موهای فانتزی و استفاده از آن با سایه روشن و هایلایت ترکیب جذابی را به وجود می آورد که این موضوع باعث شده این سبک و رنگ تبدیل به ترند امسال شود.

انتخاب رنگ مو یکی از بخش‌های سخت آرایش عروس می‌باشد که با توجه به رنگ پوست، فرم صورت، اندازه و حجم موها، نوع آرایش انتخابی، مدل لباس و… می‌تواند متغیر باشد.

رنگ‌های عادی موجود در بازار، تا حد زیادی اشباع و همگانی شده‌اند و حالت خاص و منحصر به فرد بودن را از دست داده‌اند. البته که زیبایی و دلنشین بودن همان رنگ‌ها را نیز نمی‌توان منکر شد.

برای خانم‌هایی که همیشه دوست دارند خاص‌ترین ظاهر را داشته باشند و متفاوت به نظر برسند، استفاده از رنگ‌های فانتزی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

استفاده از این رنگ‌ها به نسبت سایر رنگ‌های موجود در بازار آسان‌تر است، زیرا این رنگ‌ها به صورت شامپو و واکس مو موقت نیز قابل استفاده هستند و بعضاً حتی برای استفاده از آن‌ها نیازی به دکلره موها نیز نمی‌باشد.

محبوب‌ترین رنگ موهای فانتزی دخترانه

در ادامه تعدادی از محبوب‌ترین انواع رنگ‌های فانتزی را با نمایش عکس برای شما آورده‌ایم تا در انتخابتان به شما کمک کنیم.

درهمین رابطه ببینید : محبوبترین مدل های شینیون

  • استفاده از رنگ‌های فانتزی در بخش پایینی مو

استفاده از این روش رنگ کردن، برای افرادی که تجربه‌ای در زمینه رنگ ندارند، توصیه می‌شود. زیرا با استفاده از این روش کمترین آسیب به موها میرسد و در صورت عدم رضایت به راحتی با کوتاهی چند سانت از موها، حالت طبیعی را بازخواهیدیافت.

رنگ فانتزی

رنگ موی فانتزی

  • استفاده از تک‌رنگ برای مو

در این روش، تمام موهای خود را از ریشه، ابتدا دکلره کرده و سپس به یک رنگ درمی‌آورید. این روش کمی ریسکی می‌باشد چون ممکن است از نتیجه نهایی رضایت کافی را نداشته‌باشید و درنهایت غیر از صبر کردن برای رفتن رنگ کاری از دستتان برنخواهدآمد!

رنگ موی تک رنگ فانتزی

رنگ موی فانتزی تک رنگ

رنگ موی فانتزی تک رنگ

  • حالت تیره‌روشن و هایلایت مو تک‌رنگ فانتزی

برای پیاده‌سازی این حالت، رنگ مدنظرخود را انتخاب می‌کنید با روش‌های خاص مثل دیرتر گذاشتن رنگ روی موها یا استفاده از رنگ‌های دیگر، یک تنالیته خاص در موهایتان ایجاد می‌کنید.

هایلایت رنگ فانتزی

هایلایت رنگ موی فانتزی تک رنگ

هایلایت رنگ موی فانتزی

  • هایلایت چندرنگ فانتزی

در این شیوه می‌توانید چندین رنگ موردعلاقه خود که فکر می‌کنید ترکیب زیبایی تشکیل خواهند داد را در بخش‌های مختلف موهایتان استفاده کنید و از نتیجه نهایی کمال لذت را ببرید.

رنگ موی فانتزی

زنگ موی فانتزی ترکیبی

رنگ موی فانتزی

رنگ موی فانتزی ترکیبی

مدل رنگ فانتزی برای موهای عروس و مهمانان حاضر در مراسم عروسی

شاید بعد از دیدن این تصاویر، با خود فکر کنید به عنوان یکی از مدعویین عروسی ممکن است از این رنگ‌های فانتزی استفاده کنید ولی قطعا به عنوان عروس نخواهیدتوانست از آن‌ها بهره‌ای ببرید.

باید بگویم که قطعا اشتباه فکر می‌کنید!

رنگ‌های فانتزی در چند سال اخیر بین عروس‌ها هم محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. همانطور که مشاهده کردید، وقتی موی سر به رنگ‌های خاص درمی‌آید، دیگر نیاز چندانی به استفاده از شینیون‌ها یا تزئینات خاص ندارد و با استفاده از چند ترفند ساده می‌تواند زیبایی بی‌نظیر خود را به نمایش بگذارد.

رنگ موی فانتزی عروس

رنگ موی فانتزی عروس

رنگ موی فانتزی عروس

رنگ موی فانتزی عروس

رنگ موی فانتزی عروس

رنگ موی خاص عروس

استفاده از رنگ موهای فانتزی باعث می‌شود حتی اگر موهای خود را به سادگی باز بگذارید یا از تاجی کوچک استفاده کنید، باز هم زیبایی خیره‌کننده یک عروس را داشته‌باشید و در مراسم خود بدرخشید.

البته که با آراستن موها، قطعا این زیبایی جلوه دوچندان پیدا خواهد کرد. شینیون و آراستن موهایی که رنگ‌های فانتزی و خاص دارند با استفاده از ساده‌ترین اکسسوری‌های مخصوص عروس و بسیار ساده انجام می‌شود. اما نتیجه آن تحسین‌برانگیز است.

موی شینیون شده فانتزی

شینیون مو با رنگ فانتزی

شینیون عروس با رنگ موی فانتزی

شینیون خاص عروس

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قیمت آرایش و آرایشگاه عروس درسال 1403
چگونه قبل از عروسی از شر شوره سر خلاص شویم
بهترین سالن زیبایی زعفرانیه
بهترین آرایشگاه داماد شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️