محبوب‌ترین رنگ موهای فانتزی شیک مناسب مهمانی و عروسی

یکی از مدل های محبوب مو در بین بسیاری از خانم ها و بخصوص دختران رنگ موی فانتزی است . رنگ موهای فانتزی و استفاده از آن با سایه روشن و هایلایت ترکیب جذابی را به وجود می آورد که این موضوع باعث شده این سبک و رنگ تبدیل به ترند امسال شود.

انتخاب رنگ مو یکی از بخش‌های سخت آرایش عروس می‌باشد که با توجه به رنگ پوست، فرم صورت، اندازه و حجم موها، نوع آرایش انتخابی، مدل لباس و… می‌تواند متغیر باشد.

رنگ‌های عادی موجود در بازار، تا حد زیادی اشباع و همگانی شده‌اند و حالت خاص و منحصر به فرد بودن را از دست داده‌اند. البته که زیبایی و دلنشین بودن همان رنگ‌ها را نیز نمی‌توان منکر شد.

برای خانم‌هایی که همیشه دوست دارند خاص‌ترین ظاهر را داشته باشند و متفاوت به نظر برسند، استفاده از رنگ‌های فانتزی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

استفاده از این رنگ‌ها به نسبت سایر رنگ‌های موجود در بازار آسان‌تر است، زیرا این رنگ‌ها به صورت شامپو و واکس مو موقت نیز قابل استفاده هستند و بعضاً حتی برای استفاده از آن‌ها نیازی به دکلره موها نیز نمی‌باشد.

محبوب‌ترین رنگ موهای فانتزی دخترانه

در ادامه تعدادی از محبوب‌ترین انواع رنگ‌های فانتزی را با نمایش عکس برای شما آورده‌ایم تا در انتخابتان به شما کمک کنیم.

درهمین رابطه ببینید : محبوبترین مدل های شینیون

  • استفاده از رنگ‌های فانتزی در بخش پایینی مو

استفاده از این روش رنگ کردن، برای افرادی که تجربه‌ای در زمینه رنگ ندارند، توصیه می‌شود. زیرا با استفاده از این روش کمترین آسیب به موها میرسد و در صورت عدم رضایت به راحتی با کوتاهی چند سانت از موها، حالت طبیعی را بازخواهیدیافت.

رنگ فانتزی

رنگ موی فانتزی

  • استفاده از تک‌رنگ برای مو

در این روش، تمام موهای خود را از ریشه، ابتدا دکلره کرده و سپس به یک رنگ درمی‌آورید. این روش کمی ریسکی می‌باشد چون ممکن است از نتیجه نهایی رضایت کافی را نداشته‌باشید و درنهایت غیر از صبر کردن برای رفتن رنگ کاری از دستتان برنخواهدآمد!

رنگ موی تک رنگ فانتزی

رنگ موی فانتزی تک رنگ

رنگ موی فانتزی تک رنگ

  • حالت تیره‌روشن و هایلایت مو تک‌رنگ فانتزی

برای پیاده‌سازی این حالت، رنگ مدنظرخود را انتخاب می‌کنید با روش‌های خاص مثل دیرتر گذاشتن رنگ روی موها یا استفاده از رنگ‌های دیگر، یک تنالیته خاص در موهایتان ایجاد می‌کنید.

هایلایت رنگ فانتزی

هایلایت رنگ موی فانتزی تک رنگ

هایلایت رنگ موی فانتزی

  • هایلایت چندرنگ فانتزی

در این شیوه می‌توانید چندین رنگ موردعلاقه خود که فکر می‌کنید ترکیب زیبایی تشکیل خواهند داد را در بخش‌های مختلف موهایتان استفاده کنید و از نتیجه نهایی کمال لذت را ببرید.

رنگ موی فانتزی

زنگ موی فانتزی ترکیبی

رنگ موی فانتزی

رنگ موی فانتزی ترکیبی

مدل رنگ فانتزی برای موهای عروس و مهمانان حاضر در مراسم عروسی

شاید بعد از دیدن این تصاویر، با خود فکر کنید به عنوان یکی از مدعویین عروسی ممکن است از این رنگ‌های فانتزی استفاده کنید ولی قطعا به عنوان عروس نخواهیدتوانست از آن‌ها بهره‌ای ببرید.

باید بگویم که قطعا اشتباه فکر می‌کنید!

رنگ‌های فانتزی در چند سال اخیر بین عروس‌ها هم محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. همانطور که مشاهده کردید، وقتی موی سر به رنگ‌های خاص درمی‌آید، دیگر نیاز چندانی به استفاده از شینیون‌ها یا تزئینات خاص ندارد و با استفاده از چند ترفند ساده می‌تواند زیبایی بی‌نظیر خود را به نمایش بگذارد.

رنگ موی فانتزی عروس

رنگ موی فانتزی عروس

رنگ موی فانتزی عروس

رنگ موی فانتزی عروس

رنگ موی فانتزی عروس

رنگ موی خاص عروس

استفاده از رنگ موهای فانتزی باعث می‌شود حتی اگر موهای خود را به سادگی باز بگذارید یا از تاجی کوچک استفاده کنید، باز هم زیبایی خیره‌کننده یک عروس را داشته‌باشید و در مراسم خود بدرخشید.

البته که با آراستن موها، قطعا این زیبایی جلوه دوچندان پیدا خواهد کرد. شینیون و آراستن موهایی که رنگ‌های فانتزی و خاص دارند با استفاده از ساده‌ترین اکسسوری‌های مخصوص عروس و بسیار ساده انجام می‌شود. اما نتیجه آن تحسین‌برانگیز است.

موی شینیون شده فانتزی

شینیون مو با رنگ فانتزی

شینیون عروس با رنگ موی فانتزی

شینیون خاص عروس

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قیمت آرایش و آرایشگاه عروس درسال 1403
چگونه قبل از عروسی از شر شوره سر خلاص شویم
بهترین سالن زیبایی عروس در زعفرانیه
بهترین آرایشگاه داماد شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.