جشنواره رمضان

جدیدترین مدل های شینیون عروس در سال 2023

شینیون عروس نیز دقیقاً مانند مدل لباس عروس هر سال تغییر کرده و ویژگی‌ها و اکسسوری‌های جدیدتری به آن اضافه می‌شود. بهترین شینیون عروس مدلی است که در آن احساس راحتی می‌کنید، با این وجود آشنایی با جدیدترین مدل‌های موی عروس می‌تواند بسیار جالب باشد و ایده‌های خوبی به شما بدهد. در این مقاله نواع مختلفی از ترندهای شینیون موی عروسی در سال 2023 ارائه شده است.

شینیون عروس تزئین‌شده با اکسسوری‌هایی از جنس گل و شاخ و برگ طبیعی

شینیون موی عروس تزئین‌شده با اکسسوری‌هایی از جنس گل و شاخ و برگ طبیعی و فرهای بلند یکی از جدیدترین ترندهای مدل مو در سال 2023 است. برای انتخاب این مدل بهتر است موهای بلند و حالت‌داری داشته باشید. البته موهای نیمه‌بلند هم می‌توانند در این مدل زیبایی خود را داشته باشند. در این مدل، ابتدا با بابلیس فرهای درشت در موها ایجاد کنید و سپس در پشت سر به‌صورت شل ببندید و درانتها با گل و برگ طبیعی تزئین کنید.

شینیون عروس با گل و شاخ و برگ طبیعی

شینیون عروس با شاخ و برگ طبیعی

شینیون عروس با شاخ و برگ طبیعی

شنیون عروس شلوغ و حالت‌دار

شینیون شلوغ و حالت‌دار بسیار شیک و مناسب مراسم‌های رسمی مانند عروسی است. این سبک به شنیون فرانسوی نیز مشهور است و یک مدل کلاسیک نیز به‌حساب می‌آید. ویژگی اصلی این شنیون موهای موج‌دار و فر و بستن یا جمع کردن آن به طور شلوغ و بی‌نظم است. در این مدل چند دسته موی حالت‌دار به حال خود رها می‌شوند تا ظاهر نامرتب ولی شیکی ایجاد کنند.

شینیون عروس شلوغ و حالت‌دار عروس

شینون عروس جدید

مدل جدید شینیون عروس

شینیون عروس شلوغ

شینیون عروس درهم

شینیون مو با ریسه‌های بلند کریستالی و مرواریدی

برای شینیون از ریسه موی بلند برای نشان دادن تراکم و حجم موهایتان استفاده کنید. ریسه‌های کریستالی و بلند علاوه بر جلوه و درخشندگی حجم موهایتان را بیشتر نشان می‌دهند. نحوه اتصال ریسه مو به این شکل است که ابتدا آن را به تاج سرتان با سنجاق‌های مخفی متصل می‌کنید و سپس با عبور دادن آن از بین دسته‌های مو در قسمت انتهای موهایتان فیکس می‌کنید.

شینیون مو با ریشه های کریستالی

شینیون مو با ریشه های کریستالی بلند

شینیون مو با ریشه های کریستالی بلند

شینیون ساده و کلاسیک برای عروس

برای اینکه در روز عروسی ظاهری جذاب و درعین حال ساده و کلاسیک داشته باشید، شینیون‌های ساده و جمع شده در قسمت پایین پشت سر بهترین انتخاب هستند. این مدل برای عروس خانم‌هایی که موی صاف یا لخت دارند مناسب است.

شینیون ساده و کلاسیک برای عروس

شینیون ساده عروس شینیون کلاسیک عروس

شینیون ساده وکلاسیک عروس

شینیون ساده

شینیون با استفاده از سنجاق کوچک در یک طرف سر

این مدل موی عروس برای موهای کوتاه بسیار مناسب است و ظاهر شیکی به آن می‌بخشد. استفاده از سنجاق سر برای شینیون موی عروس به همراه یک لباس ساده و بدون اکسسوری‌های جانبی و تورسر یکی از ترندهای سال 2021 برای شنیون موی عروس است.

شینیون با سنجاق کوچک

شینیون ساده

شینیون عروس با سنجاق ساده

شینیون ساده با سنجاق

شینیون نامتقارن برای مدل موی عروس

این مدل مو برای لباس عروس های دکلته یا لباس عروس مدل رومی که یک یا هر دو سمت شانه‌ها‌ لخت است مناسب است. مدل موی جمع شده به صورت نامتقارن در یک سمت سر و یا شینیون شل و باز در یک طرف سر با هر رنگ مویی زیبا و چشم‌نواز به‌نظر می‌رسد.

شینیون نامتقارن برای مدل موی عروس

شینیون نامتقارن عروس

شینیون نامتقارن

شینیون دم اسبی برای عروس‌های کژوال

شینیون دم اسبی برای عروس‌های ساده‌پسند و مینیمالیست بسیار مناسب است. این مدل ظاهری کژوال به‌شما می‌بخشد. برای اینکه بتوانید در روز عروسی موهایتان را به‌شکل زیبا و بی‌نقصی دم اسبی ببندید، ابتدا کل موها را با اتوی مو صاف کنید و سپس ترجیحاً در بالاترین قسمت سرتان محکم ببندید. در انتها دم موها را شانه کنیدو برای ایجاد حجم بیشتر از پودر یا اسپری‌های مخصوص حجم دادن به موها استفاده کنید.

شینیون دم اسبی

شینیون دم اسبی عروس

شینیوندم اسبی ساده عروس

استفاده از مروارید در شینیون موی عروس

شینیون موهای عروس با استفاده از مرواریدهای ریز و درشت یکی از ترندی‌ترین مدل‌های موی عروس در سال 2021 است. جیدمان نامنظم مروارید در اندازه و سایزهای مختلف در لابه لای موهای عروس زیبایی موها و ظاهر او را دوچندان می‌کند. استفاده از مروارید برای موهای فر و صاف و براق بسیار مناسب است. می‌توانید برای زیباتر شدن استایلتان از گوشواره‌ یا اکسسوری‌های مرواریدی در مراسم عروسیتان استفاده کنید.‌

شینیون موی عروس با استفاده از مروارید

استفاده از مروارید در شینیون عروس

مروارید در شینیون

شینیون با استفاده از مروارید

مروارید در شینیون عروس

مروارید در شیینیون عروس

شینیون عروس با مروارید

استفاده از توربان برای شینیون موی عروس

توربان‌ها یکی از ترندهای شینیون عروس در سال 2021 هستند که ظاهری متفاوت به شما می‌بخشند. این سبک می‌تواند جایگزین تاج و ریسه شود. در استفاده از توربان سعی کنید آن را متناسب با مدل لباس و سایر اکسسوری‌هایتان انتخاب نمائید.

استفاده از توربان برای شینیون موی عروس

توربان در شینیون عروس

توربان در شینیون

استفاده از توربان در شینیون عروس

توربان در شینیون عروس

شینیون خطی برای موهای عروس

این مدل در بین عروس‌های ایرانی بسیار طرفدار دارد و همچنان یکی از ترندهای شینیون عروس در سال 2021 است.

شینیون خطی

شینیون خطی عروس

شینیون خطی موی عروس

شینیون موی عروس برای موهای صاف و براق

یکی از ترندهای شینیون موی عروس در سال 2021 مدل موی صاف است. اگرچه موج‌ و پیچ‌های زیبا و عاشقانه و سبک‌های مجلل و فریبنده همیشه جایگاه خود را در شینیون موهای عروس خواهند داشت، موی صاف و براق ترند ریترویی است که در سال 2021 جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. این مدل مو گزینه مناسبی برای عروس‌هایی است که دوست ندارند موهای خود را فر کنند. همچنین این مدل مو ظاهری مدرن، شیک و زیبا را به وجود می‌آورد. اگر موهای شما خیلی موج‌دار است و مدل موی صاف را انتخاب کرده اید، بهتر است قبل از عروسی اقدام به صاف کردن موهای خود کنید و با آرایشگر خود در این زمینه گفت‌و‌گو کنید و به توصیه‌های او عمل کنید.

جدیدترین مدل های مو عروسی 2020

استفاده از تل در شینیون عروس

یکی از مدل‌های جدید مو برای عروس استفاده از تل‌ است. این ترند شینیون عروسی برای سال 2021 جایگزین تاج درخشان عروس شده است. تل‌های پددار در حال حاضر در سراسر اینستاگرام و پینترست، به ترند تبدیل‌شده‌اند و عروس‌ها برای مدل‌های روز عروسی خود از سنگ‌ها و لوازم تزئینی برای دیزاین این اکسسوری جالب استفاده می‌کنند. تل‌هایی با باندهای مخملی کلاسیک و تل‌هایی در سبک‌های شیک و  بسیار پرکاربرد هستند. استفاده از تل پددار یکی از متنوع‌ترین ترندها تا این لحظه است.

  • نکاتی که برای آرایش عروس و مدل موی عروس می‌بایست به آن توجه کنید‌:
  • حداقل سه هفته قبل از مراسم عروسی برای انجام میکاپ فرمالیته نزد آرایشگر خود بروید.
  • هر چه مدنظرتان هست از آرایشگر بخواهید که برروی چهره و مدل موی شما انجام دهد.
  • چند مدل از عکس‌ها و سبک‌های مدنظر خود را به همراه داشته باشید.
  • اگر آرایش لایت دوست دارید، دقت کنید بیش از حد سبک نباشد چرا که لباس شما سفید است.
  • از آرایش زیاد بپرهیزید.
  • .از آرایشگر خود بخواهید لوازمی که ماندگاری بیشتری دارد استفاده کند

شینیون عروس با تل سر

شینیون با استفاده از تل

تل در شینیون عروس

استفاده از دستمال سر و روسری در شینیون عروس

اگر شما یک دستمال سر زیبا و شکیل یا یک روسری بوهمی را ترجیح می‌دهید، خبر خوب برای شما این است که این اکسسوری‌های مو به یکی از محبوب‌ترین مدل موهای عروسی در سال 2021 تبدیل شده‌اند. موهای دم اسبی عروس نیز هماهنگی مناسبی با دستمال‌های سر و روسری‌ها دارند. حتی اگر استفاده از روسری و دستمال سر را ترجیح می‌دهید اما مدل موی دم اسبی را دوست ندارید باز هم می توانید از این ترند محبوب استفاده کرده و مدل موهای خود را شیک و خاص کنید.

جدیدترین مدل های مو عروسی 2020

 

استفاده از رنگ صورتی در شینیون موهای عروس

آیا دوست دارید موهای خود ر به رنگ خاصی درآورید و ظاهر روزمره خود را تغییر دهید؟ مشکلی نیست! برای سال 2021، داشتن موهای رنگارنگ در روز عروسی نه‌تنها مجاز است بلکه مورد استقبال نیز قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد صورتی کمرنگ رنگ ترندی است. طراحان مشهور مد مارچسا، پینا تورنائی و اینس دی سانتو همگی برای اولین‌بار در جدیدترین مجموعه‌های خود از مدلی با موهای صورتی استفاده کردند.

در رابطه با این موضوع بخوانید:5 نکته مهم و کاربردی که باید برای انتخاب طرح رنگ عروسی خود در نظر بگیرید

 

شینیون عروس با موهای صورتی

شینیون عروس با موهای صورتی

شینیون صورتی عروس

 

موهای کوتاه در شینیون مو عروس

برای مدت طولانی موهای بلند ترند شینیون موی عروس بوده اند. اما در حال حاضر هر روز عروس‌های بیشتری را می‌بینیم که مدل موی کوتاه را برای روز عروسی خود انتخاب کرده‌اند. مدل‌های مو کوتاه یکی از بزرگترین ترندهای مو عروسی سال 2021 است و بسیاری از طراحان بزرگ دنیا مدل‌های خود را با موهای کوتاه‌تر از خط شانه روی استیج فرستادند. بسیاری از طراحان تصمیم گرفتند به جای استفاده از مدل‌های یکنواخت از مدل‌هایی با موهای طبیعی استفاده کنند. شما دیگر مجبور نیستید برای روز عروسی‌تان استرس بلند شدن موهایتان را داشته باشید یا از اکستنشن برای بلندتر نشان دادن موهایتان استفاده کنید؛ مگر اینکه خودتان دوست داشته باشید. داشتن موهای بلند و متقارن تنها راه نشان دادن یک ظاهر زیبا و فریبنده نیست.

شینیون عروس با موی کوتاه

شینیون عروس با موی کوتاه

شینیون عروس با موی کوتاه

 

شینیون عروس با موهای بافته

مدل‌های مو بافته برای عروسی شینیون جدیدی نیستند، اما روند آن هنوز هم برای سال 2021 ادامه دارد. در سال 2021 می‌‍توانید انتظار داشته باشید که مدل‌های بافته از هر شکل و اندازهای را مشاهده کنید، از سبک‌های ساحلی گرفته تا لباس‌های تاج و توری رمانتیک و شیک زنانه یا مدل‌های موی اسبی عروس که در سال 2021 تبدیل به ترند شده‌اند.

در رابطه با این موضوع بخوانید:9 نکته کاربردی برای حفظ استایل مو در یک عروسی تابستانی

شینیون بافت موهای عروس

بافت در شینیون عروس

بافت در شینیون عروس

 

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدید
شیک ترین مدل موهای عقد محضری در سال 1402
25 مدل شینیون باز شیک 2022
موی باز عروس

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل