جشنواره رمضان

مدل مو برای عروسی رفتن

اگر به یک جشن عروسی دعوت شدید و به دنبال مدل مو برای عروسی هستید، در این مقاله تعدادی از مدل مو برای تالار را بررسی کرده ایم که امیداریم مورد توجه شما قرار گیرد. چه شما جز خانواده و دوستان عروس خانم باشید؛ چه از طرف خانواده و دوستان داماد قطعاً می‌خواهید در مراسم عروسی آنها شرکت کنید؛ بنابراین به مدل مویی زیبا و خاصی نیاز دارید تا با ظاهری شیک در مجلس حاضر شوید و احساس خوبی داشته باشید.

بعد از انجام آرایش صورت، نوبت به آرایش موهایتان می‌رسد که کاملاً به سلیقه و مدل صورت و آرایش و حتی لباس شما بستگی دارد. می‌توانید از مدل مویی ساده که فقط به روی شانه‌هایتان ریخته شده استفاده کنید یا آنها را به سبک دم اسبی  مو و یا شینیون جمع کنید. مهم نیست مدل مویی که انتخاب می کنید چه اندازه ساده یا مجلسی باشد، مهم این است که مدل موی انتخابی شما، آرایش و مدل لباستان را شیک‌تر و بهتر نشان دهد.

در این مطلب از مجله تالارکده مدل های جدید مو دخترانه و زنانه را که برای مهمانی، عقد و عروسی و … مناسب هستند را برای شما آماده کرده ایم میتوانید مطابق با نمونه کارهای زیر بهترین مدل مو را برای تالار رفتن انتخاب کنید

مدل مو برای تالار

مدل مو شیک و بسته برای عروسی

مدل مو باز برای تالار عروسی

مدل مو دخترانه برای عروسی

مدل مو زنانه برای تالار و عروسی

مدل موی ساده برای عروسی رفتن

مدل مو ساده برای تالار عروسی

مدل مو ساده دخترانه برای عروسی رفتن

مدل مو دم اسبی برای تالار

اگر مراسم عروسی که به آن دعوت شدید در باغ برگزار می‌شود و هوا نیز سرد نیست، مدل موی دم اسبی و کمی فر دار یا حتی صاف می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

به‌علاوه برخی از مدل مو برای عروسی رفتن به‌اندازه‌ای کامل و جذاب هستند که دیگر نیازی به استفاده از جواهرات و زیورآلات نخواهید داشت و مدل موهایتان به‌تنهایی ظاهر شما رو تکمیل خواهد کرد.

معمولاً بهتر است همراه با مدل موهایی که گوش‌ها یا گردن را می‌پوشانند، از گوشواره استفاده نکنید. در ادامه، تعدادی مدل موی زیبا و متفاوت که با تمامی سلیقه‌ها متناسب هستند، ارائه شده‌اند.

مدل شینیون خطی نیمه باز برای تالار

شینیون باز برای مراسم عروسی

مدل موی کوتاه برای عروسی رفتن

مدل مو کوتاه و جذاب دخترانه برای تالار

مدل مو باب و ترند روز

مدل مو کوتاه استخوانی برای تالار عروسی

مدل موی کوتاه برای مهمانان در عروسی

اگرچه ممکن است اکثر خانم‌ها مدل موی بلند را به کوتاه ترجیح دهند اما موهای کوتاه همیشه بخشی از استایل کلاسیک بوده که طرفداران خاص خود را دارد. این مدل مو می‌تواند با کمک سشوار و حالت‌دهنده موج‌دار به نظر رسیده و از سادگی محض دربیاید.

مدل موی فر دم اسبی

مدل موی فر برای عروسی و مهمانی

موهایی که فرهای ریزی دارند می‌توانند همواره و در هر مراسمی در مرکز توجه باشند. یکی از روش‌های آرایش موهایی با فرهای ریز، بستن آن به روش دم‌اسبی است. ابتدا قسمت جلویی موهای خود را صاف کنید و قسمت انتهایی را به صورت فر باقی بگذارید سپس آن را به‌صورت دم اسبی در بالای سر خود ببندید.

شیک‌ترین مدل شینیون موی کوتاه را در این صفحه ببنیند

شینیون برای عروسی رفتن با سنجاق سری از جنس جواهر

مدل موی جدید 2021

شینیون موها با سنجاق سر جواهرنشان برای مراسم‌هایی که در هر چهارفصل برگزار می‌شوند، مناسب است. این سنجاق می‌تواند از جنس کریستال یا مروارید باشد و حتی می‌توانید آن را با گوشواره خود ست کنید. نکته مهم در این مدل شینیون این است که سنجاق انتخاب شده باید کوچک و مینیمال باشد، در غیر این صورت مشابه تاج یا ریسه‌های کریستالی به نظر می‌رسد.

مدل مو بسته بالا

مدل موی ساده و شیک

برای اینکه در لباس مجلسی‌تان مدرن و شیک‌تر به نظر برسید، می‌توانید موهای خود را گره کرده و در قسمت بالایی سر فیکس کنید. می‌توانید با پوش دادن موهای قسمت جلوی سرتان، کمی چاشنی به این مدل بیفزایید.

شینیون نامرتب و شلوغ

شنیون شلوغ و نامرتب

اگر مدت زیادی است که به موهایتان رسیدگی نکرده‌اید و فرصت کافی نیز برای رفتن به آرایشگاه برای ترمیم بافت آسیب‌دیده موهایتان ندارید، می‌توانید از ظاهر نامرتب موهایتان، مدلی جذاب برای مهمانی بسازید. یکی از این مدل‌ها شینیون‌های شلوغ و وزوزی است که برخلاف تصورتان می‌تواند ظاهرتان را جذاب‌تر نشان دهد.

بیشتر بخوانید: مدل مو برای عقد

مدل مو دخترانه برای عروسی

مدل مو باز دخترانه برای عروسی

شینیون باز دخترانه برای عروسی

مدل مو بلند برای عروسی رفتن

مدل مو عروسی

موهای بلندی که سشوار کشیده شده و حالت دار است (فر درشت)، می‌تواند ظاهر شما را کامل و شیک کند, می‌توانید در صورت تمایل کمی آن را تزئین کنید. گیره‌ای کوچک می‌تواند موهای جلوی صورتتان را در قسمت کناری سرها نگه دارد

بافت مو برای عروسی

این بافت‌های آفریقایی نه تنها ظاهرتان را جذاب‌تر نشان می‌دهد بلکه یکی از مدل‌های کاربردی است تا کل شب را جشن بگیرید و برقصید بدون اینکه نگران به هم ریخته شدن موهایتان باشید.

مدل مو برای عروسی

فقط مراقب باشید اگر این مدل مو را انتخاب کردید ممکن است باعث ریزش موهایتان شود یا موهایتان را خراب کند.

مدل شینیون گره‌ای کوچک

مدل مو برای عروسی

این مدل مو باید شل بسته شود اما نه آن‌قدر شل که گره موها باز شود، موها را در قسمت پایین گردن جمع کنید و به‌صورت گره‌ای ببندید. این مدل مینیمال می‌تواند استایل شما رو شیک نشان بدهد. همراه با این مدل مو می‌توانید از گوشواره‌های بزرگ استفاده کنید. امروزه شینیون‌های خیلی بزرگ مد نیست، هرچقدر مدل موها مینیمال‌تر باشد شیک‌تر و امروزی‌تر است.

بیشتر بخوانید: مدل مو عروس

مدل مو فر برای عروسی

مدل مو برای مهمانی عروسیمدل مو برای عروسی

اگر مدل موهایتان بلند است می‌توانید از این مدل مو استفاده کنید. این مدل برای مراسم عروسی مناسب است و مطمئن باشید با انتخاب آن پشیمان نمی‌شوید. این مدل سال‌ها بعد از مد نمی‌افتد و بعد از چند سال اگر به عکس‌هایتان نگاه کنید پشیمان نخواهید شد. همچنین اگر موهایتان هایلایت شده است و رگه‌هایی از موی روشن لابه لای موهایتان دارید، این مدل مو مخصوص شماست.

مدل موی خیس مجلسی

مدل مو برای عروسی

این مدل مو تا حدودی خاص است و ممکن است بسیاری از افراد آن را نپسندند. با انتخاب این مدل مو، استایلی اروپایی خواهید داشت. این مدل مو استایلی متفاوت است و ممکن است با سلیقه هر کسی تناسب نداشته باشد.

مدل مو شینیون جمع‌شده در بالای سر

مدل مو ساده برای عروسی

مدل مو برای عروسی رفتن

مدل مو کوتا برای جشن عروسی

مدل مو کوتاه برای جشن

مدل موی ساده برای عروسی

این مدل مو شینیون گردی است که در بالاترین قسمت سر جمع شده است و باعث می‌شود گردنتان کشیده‌تر به نظر برسد و همچنین استایل شما را رسمی‌تر نشان می‌دهد.

مدل موی دم اسبی مجلسی برای عروسی

موهای دم اسبی برای عروسی و مهمانی‌ها بسیار مناسب هستند و نباید از آنها چشم‌پوشی کرد. این مدل علاوه بر اینکه باعث می‌شوند سن شما کمتر به نظر برسد می‌توانند شما زا خوش لباس و ساده و در عین حال شیک جلوه دهند.

مدل مو برای عروسی

مدل مو برای تالار دخترانه

نکته‌ای که باید برای بستن موهایتان به شکل دم اسبی بستن موهایتان در نظر داشته باشید این است که بخشی از موها را نبندید و با استفاده از آن کش سرتان را بپوشانید. یعنی از دو طرف موهای را دور کش سر بچرخانید و بعد با استفاده از سنجاق ریزی موها را فیکس کنید.

بستن نصف موها بالای سر و نصف دیگر پایین سر

مدل های مو عروسی

موهای پشت و پایین سر را باز بگذارید و تنها با بابلیس کمی آن را حالت دار کنید و موهای بالا و جلوی صورتتان رو به عقب سر ببرید و به اصطلاح گوجه‌ای ببندید. این مدل مو برای مو با طول‌های متفاوت کاربردی بوده و باعث می‌شود ظاهری دخترانه و زیبا داشته باشید.

بافت موی تیغ ماهی کلاسیک

مدلهای مو عروسی

این مدل بافت مو که با اصطلاح تیغ ماهی نیز شناخته می‌شود به شما استایلی کلاسیک و دخترانه می‌بخشد. در این عکس از گل‌ها و شکوفه‌های ریز استفاده شده که کاملاً سلیقه‌ای است.

مدل مو  دم اسبی چپ و راستی برای عروسی

مدل مو برای عروسی

اگر می‌خواهید مدل موهایتان از سادگی در بیاید و جلوه بیشتری داشته باشد، ما این مدل مو رو به شما پیشنهاد می‌کنیم، موهای فرتان را به صورت چپ و راستی بالای سر ببندید و پایین موهایتان را آزاد بگذارید.

مدل مو پفی

مدل موی جدید سال 2021

برای اینکه مدل موها و ظاهرتان دراماتیک‌تر به نظر برسد، می‌تواند مدل موی پفی جمع شده در قسمت بالای سر را انتخاب کنید. اگر در روز مهمانی حمام کنید، ممکن است موهایتان پف و حجم لازم را نداشته باشد؛ بنابراین برای ایجاد این مدل مو بهتر است روز قبل حمام کرده باشید. برای ایجاد پف بیشتر در موها می‌توانید از شانه دندانه‌دار برای پوش دادن موهایتان استفاده کنید و سپس با تافت، حجم ایجاد شده را حفظ نمایید.

پیچ مو جلوی سر

مدل شینیون مهمانی

مدل مدی پیچ خورده مدل جذاب و پیچیده‌ای به نظر می‌رسد. برای اینکه موهای خود را به این شکل شینیون کنید، ابتدا موهای خود را در بالای سر ببندید و سپس به چند قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را به دور خودش چند دور بتابانید و به دور کل دسته موی بسته شده بپیچید و با سنجاق فیکس کنید. پس از تاباندن تمامی دسته‌ها، مدل نهایی بسیار زیبا خواهد شد و ظاهر شما را جذاب‌تر جلوه خواهد داد.

مدل موی ساده با توربان، تل یا کلاه جذاب

مدل مو با توربان های شیک

ممکن است استفاده از توربان کمی ریسکی به نظر برسد اما اگر آن را متناسب با چهره، مدل مو و استایل خود انتخاب کنید، می‌توانند ظاهر شما را شبیه خانم‌های سلطنتی کنند. توربانی که با تلفیقی از تور، مروارید، کریستال و یا حتی پر طراحی شده باشد، می‌تواند بیش از هر مدل شینیون دیگری شما را جذاب‌تر نشان دهد.

امیدواریم از این مقاله مدل مو دخترانه برای عروسی لذت برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

بهترین سالن زیبایی زعفرانیه
بهترین آرایشگاه داماد شهریار
بهترین سالن زیبایی عروس چیتگر
مدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدید

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل