15 ایده و مدل مو برای مادر عروس و داماد

مادر عروس و داماد شما در تمام مراحل ازدواج همراه و هم گام شما هست و یک مدل مو زیبا برای او امری ضروری است. آنها در تمام مراحل نظر خودش رو بهتون داده و تا جای ممکن راهنمایی تون کرده تا بتونید بهترین انتخاب ها رو برای عروسی و ازدواجتون داشته باشید.

الان زمان این رسیده تا لطف هایی از طرف مادرتون بهتون شده رو جبران کنید و بهش کمک کنید تا بتونه بهترین ظاهری که برازنده اش هست در روز عروسیتون به عنوان مادر عروس یا داماد داشته باشه.

اما اگر میخواین ظاهر و استایلی چشم گیر و درخشان در روز عروسی داشته باشند انتخاب لباس تنها ملاک نیست و تنها نیمی از راه رو میرید با انتخاب لباس برای مادر عروس.

برای این منظور می تونید از مدل موهایی ایده بگیرید که ظاهر مادر عروس و داماد کامل به نظر برسه لیست زیری که ما تهیه کردیم میتونه اولین قدم برای این کار باشه.

مددل مو برای مادر عروس و داماد

مادرتون بیشتر ترجیح میده که استایلی سنتی داشته باشه و به او سبک بیشتر تمایل داره؟یا سبکی شیک و کلاسیک رو ترجیح میده, ممکنه مادرتون به شما قول داده یا قراره که رقصی مخصوص داشته باشید تو شب عروسیتون؟ پس بهتره که مدل مویی انتخاب کنید که حین رقص یا بعد از رقص موهاشون تو صورتشون نریزه و خراب نشه.

مهم نیست که مدل مو به رنگ چشم مادر عروس میاد یا نه مهم اینه که مدل مو با مدل لباس با آرایش و تمام ظاهر با هم هم خونی داشته باشن.

انواع مدل مو برای مادر عروس و مادر داماد

نکته ی دیگه ای که باید بهش توجه کنید اینه که مثلا اگر لباستون یقه باز است با یک گردن بند براق میتونید ترکیب شیکی داشته باشید.

این ایده های مدل مو برای مادر عروس و داماد رو هر چه زودتر برای مادرتون بفرستید.

1- مدل موی شینیون شده ی رسمی

مدل مو برای مادر عروس و داماد

استایلی داشته باشید که یکم شبیه عروس باشید و به هم بیاید.این عروس و مادر مدل موی شینیون پیچ در پیچ رو برای روز بزرگ انتخاب کردن .اگر انتخاب شما استایلی ساده و در عین حال رسمی هست و میخواین شبیه به هم باشید میتونید از این نوع مدل مو برای مادر عروس و حتی خودتون برای روز عروسی استفاده کنید.ما پیشنهاد می کنیم که تعدادی سنجاق سر همراهتون اضافه داشته باشید تا اگر هنگام رقص شینیون موهاتون شل شد و یا افتاد بتونید درستش کنید.

2-مدل مویی که نصف اون بالا باشه و نصف پایین

مدل مو برای مادر عروس و داماد

مدل موهایی که نصفش رو بالا جمع کردید و نصف دیگه دور گردنتون آزاد ریخته شده استایلی هست که به هر فرم صورت و هر مدل لباس و هر نوع عروسی میاد. همچنین ببینید : باغ تالار والا

3-شینیون درهم و شلوغمدل مو برای مادر عروس و داماد

برای درست کردن این شینیون اول موهارو فر می کنند و بعد با پیچوندن موها به هم و قرار دادنشون در بالای سر این شینیون شلوغ رو درست می کنند.

4-مدل موی گره در پایین سر

مدل مو برای مادر عروس و داماد

یک گره ی موی کلاسیک و شیک با اسپری روشن کننده مو حتی جذاب تر هم میشه مقداری اسپری روشن و براق کننده مو روی موهاتون بزنید تا شما هم مثل این مادر گریون در عکس دلربا باشید. همچنین ببینید : قیمت تالارهای تهران

5-شینیون پیچ پیچی مناسب مادر عروس و مادر داماد

مدل مو برای مادر عروس و داماد

مشخصه که این مادر از مامان های باحال حساب میشه که شاد هستند که مطمئننا این مدل مو برای مادر عروس و داماد برای این مادر کاملا مناسبه و یه جورایی شخصیت و مهربونیش هم نشون میده این مدل مو یه مدل خاص هست که برای مراسم های رسمی و مناسبت های مهم میتونه مناسب باشه.

6-شینیون پیچ خورده

مددل مو برای مادر عروس و داماد

این ایده برای مدل مو برای مادر عروس یا داماد که مدلی فرانسوی هم هست میتونه مناسب باشه.یه مقداری شل بسته میشه که در حین شیک بودن زحمتی هم که براش کشیده شده مشخصه و میتونه برای عروسی که ساعت های خیلی زیادی مشغول هستید و تحرک دارین مناسب باشه و انتخاب خوبی باشه و میتونید با خیال راحت و بدون نگرانی از اینکه موهاتون خراب میشه و باز میشه به جشن و شادی بپردازید.

7- مدل موی فر طبیعی

مدل مو مادر عروس

چیزی توی این استایل هست که دوسش نداشته باشید؟ با این استایل میتونید سبکی کتفاوت در شب عروسی دختر یا پسرتون داشته باشید. مدلی هست که کاملا مناسب تحرک زیادی هست که قراره داشته باشید

8- مدل موی سشوار کشیده زیبا

مدل مو مادر عروس و داماد

استایلتون خیلی براتون مهمه؟ مهم نیست که شما مادر عروس هستید یا مادر داماد به هیچ وجه از این انتخاب پشیمون نمی شید اگر شما جزو افرادی هستید که سادگی رو بیشتر از همه نوع استایلی می پسندید.بعد از اینکه موهاتون رو اینطوری سشوار کشیدید و درست کردید از اسپری های ثابت کننده و فیکس کننده ی مو استفاده کنید تا فر موهاتون باز نشن.

9- مدل موی شینیون حجیم

مدل مو برای مادر عروس و داماد

هیچ مدلی مثل شینیونی که موهارو حجیم نشون میده چشم گیر نیست این مدل مو برای استایل های رسمی , سالن های رقص عروسی و عروسی هایی که در عمارت ها و باغ های مجلل جشن گرفته میشه پیشنهاد می کنیم.

برای اینکه مطمئن باشید تا حجم موهاتون در طی شب کم نشه و نخابه بهتره که اسپری فیکس کننده ی مو ی سایز کوچیک همراهتون باشه.

10- مدل فری به حالت موج 

مدل مو عروسی

این مدل مو برای مادر عروس یا داماد موج های زیادی داره و حالت های مختلفی داره, با کمک و لطف دستگاه های فر کننده ی مو.برای اینکه مدل مو رو خودتون بتونید درسست کنید باید بعد از خشک کردن و سشوار کشیدن مو با کمک دستگاه های فر کننده به موهاتون حالت بدید مهم اینه که تمرکز اصلیتون روی ته موها باشه.

11-شینیون بهم ریخته و جمع مناسب مادر داماد و مادر عروس

شینیون مادر عروس

چرا مادر هاتون رو تشویق نمی کنید تا مدل مویی انتخاب کنن که مثل مال شما باشه و تکمیل کننده مدل موی شما باشه.

این کار باعث میشه که در عکس های عروسی هماهنگی جالبی دیده بشه .این مادر و دختر با شینیون های به هم ریخته ظاهری شیک و جذاب درست کردند.

12- شینیون موی بسته شده ی شل که نصف مو بسته شده و بقیه بازه

مدل مو مادر عروس و داماد

با موهایی که نصفش بسته شده و نصف دیگ دور ریخته شده به فرد اجازه میده تا صورتش کامل بدرخشه.

این استایل ساده هست و مناسب افرادی هست که سادگی رو ترجیح میدن و دوست ندارن آرایش سنگین روی موهاشون انجام بشه.

13-مدل موی کوتاه و فر

فکر نکنید چون موهاتون کوتاه هست پس محدود هستید و کاری با موهاتون نمی تونید کنید.خیلی از مدل های مو برای هر قدی از مو مناسب هستن و میشه درستشون کرد.

14- مو های حالت دار و پوش داده شده

مدل مو مادر عروس و داماد

این مادی با استایل موهای خودش خیلی خوب به نظر می رسه, برای درست کردن موها به این شکل فقط کافیه کمی موها رو حالت داد با سشوار یا دستگاه های فر کننده و کمی هم پشت موها رو پوش داد این مدل مو در عکس ها فوق العاده میشه و بعد از چند سال با دیدن موهاتون پشیمون از انتخابتون نمیشید.

15- مدل موی فر های ساحلی

مدل مو مادر داماد

این مادر در عروسی دخترش با مدل مو های کوتاه با فر ههای ساحلی استایل عروسی دخترش رو کامل کرده , اگر می خواین مدلی ساده و بدون تجملات بیش از حد برای موهاتون انتخاب کنید این مدل برای شماست.سعی کنید که از سرم های مخصوص و اسپری های فیکس کننده استفاده کنید تا موهاتون روشن و براق به نظر برسه و بعد از گذشت چند ساعت موها بی حالت نشه.

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

چگونه قبل از عروسی از شر شوره سر خلاص شویم
بهترین سالن زیبایی زعفرانیه
بهترین آرایشگاه داماد شهریار
بهترین سالن زیبایی عروس چیتگر

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد