جشنواره رمضان

مدل های مانیکور ناخن برای عروس خانم ها

برای آنکه میزان اهمیت مدل های مانیکور ناخن برای عروس را بدانید، جشن عقد و مراسم عروسی خود را در یک تالار و یا باغ تالار با شکوه تصور کنید، همه نگاه ها به دست شما دوخته شده است. در حالی که سند ازدواج خود را امضا می کنید، عکاس مراسم عروسی از دستانتان عکس های با کیفیت و جزییات فراوان می گیرد. همه مهمان ها دوست دارند حلقه عروسی و نامزدی درخشان شما را در دستانتان ببینند.

دست های شما در جشن عروسی بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار خواهند گرفت. پس بهتر است شما نیز به اندازه ی کافی به زیبایی دست های خود ، مخصوصا ناخن ها، در این روز خاص توجه کنید.

همه ی عروس خانم ها فکر می کنند انتخاب مدل مانیکور ناخن برای مراسم عروسی، در مقایسه با انتخاب مدل لباس عروس، کفش عروس و مدل شینیون و مو، کار بسیار ساده ای است. اما وقتی با مدل ها ی متنوع و ترکیب رنگ های جذاب لاک ناخن برای عروس خانم ها مواجه شوید، انتخاب یک مدل مناسب دیگر کار راحتی نخواهد بود.

به همین دلیل هم در این مطلب سعی کردیم بهترین مدل های مانیکور ناخن عروس را ، از ساده و کلاسیک گرفته تا پر زرق و برق و کارشده، معرفی و مرور کنیم.

بهترین مدل های مانیکور ناخن برای عروس

استفاده از رنگ طوسی برای لاک ناخن عروس

مانیکور برای ناخن عروس

استفاده از رنگ های خنثی برای لاک ناخن هیچ محدودیتی ندارد و با هر نوع لباسی ست می شود. اما طوسی معمولا رنگی است که عروس خانم ها آن را نادیده می گیرند. این رنگ شیک و امروزی جلوه ی بسیار زیبایی به حلقه ی عروسی و یا انگشتر نامزدی شما می بخشد.

مانیکر فضای منفی برای ناخن عروس

مدل های مانیکور شیک

در این نوع طراحی ، قسمتی از ناخن بدون رنگ باقی می ماند. استفاده از رنگ طلایی همراه با کرم مات و مانیکور فضای منفی ، زیبایی دست های شما را بیش از پیش به نمایش می گذارد و برای عروس خانم های خاص پسند بسیار مناسب به نظر می رسد.

تریکیب رنگ آبی و سفید برای مانیکور ناخن عروس

لاک ناخن عروس

تا به حال به ترکیب رنگ آبی و سفید برای ناخن های خود در روز عروسی فکر کرده اید؟ ناخن عروس که با رنگ سفید و سایر رنگ های متضاد طراحی شده می تواند پایانی خوش برای مدل های تکراری و سنتی باشد.

مانیکور ناخن عروس با طراحی قلب

مانیکور زیبا برای عروس

استفاده از طرح قلب های فانتزی برای مانیکور ناخن عروس ایده ی جالبی است. می توانید برای طراحی قلبی شکل ناخن های خود در مراسم عروسی و یا نامزدی از رنگ های دیگری غیر از سفید هم استفاده کنید. قلب همیشه نمادی از زندگی و عشق بوده است و این مدل طراحی ناخن ظاهر بی نقص شما در تالار عروسی را تکمیل می کند.

استفاده از رنگ طلایی براق برای لاک ناخن عروس

مانیکور ناخن زیبای عروس

با رنگ طلایی ناخن های خود در جشن عروسی بدرخشید. خصوصا اگر حلقه ی ازدواج شما به رنگ طلایی است، این مدل مانیکور ناخن برای زیبایی دست ها معجزه می کند.

مانیکور ناخن عروس تور توری

مدل های مانیکور ناخن برای عروس

چرا کمی از طرح پارچه ی لباس عروس خود را روی ناخن ها پیدا نکنید؟ یک عکس دقیق و با جزییات از لباس عروس خود بگیرید و به طراح ناخن عروسی خود نشان دهید تا طرح ناخن های شما را با پارچه ی لباس عروستان ست کند.

مانیکور ناخن عروس با رنگ های تیره

مدل مانیکور ناخن

چه کسی گفته ناخن های عروس نباید به رنگ بنفش تیره و یا حتی مشکی باشد؟ رنگ های تیره برای مانیکور ناخن عروس، خصوصا وقتی با کمی رنگ های براق و سنگ های درخشان ترکیب شوند، بسیار شیک و زیبا خواهند بود.

استفاده از رنگ های مدرن برای لاک ناخن عروس

مدل ناخن زیبا

مدل های مانیکور ساده به رنگ های مدرن و شیک امروزه طرفداران زیادی در میان عروس خانم ها پیدا کرده است. رنگ خاکستری را در نظر بگیرید که چقد در کنار حلقه ی عروسی جواهر شیک و زیبا به نظر می رسد.

مدل مانیکور کلاسیک ناخن عروس

مدل های مانیکور ناخن برای عروس

مدل های کلاسیک و سفید رنگ برای ناخن های عروس هیچوقت تکراری نمی شوند. اما برای آنکه به رنگ سفید ناخن ها جذابیت بیشتری ببخشید، از تاپ کت های براق و یا سنگ های ریز و طرح های متنوع روی ناخن استفاده کنید.

رنگ کرم روشن برای مانیکور ناخن عروس

مدل های مانیکور ناخن عروس

رنگ کرم روشن مایل به سفید رنگی است که همیشه برای حفظ ظاهر شیک و زیبای خود باید به آن مراجعه کنید. حتی برای مدل مانیکور ناخن عروس هم این رنگ جذابیت خاصی دارد و بهتر است در میان مدل های انتخابی شما وجود داشته باشد.

طرح فرنچ برای مانیکور ناخن عروس

مدل فرنچ مانیکور برای ناخن عروس

هیچ طرحی به اندازه ی فرنچ کلاسیک برای ناخن عروس پر طرفدار نیست. البته مجبور نیستید از مدل های مانیکور ناخن قدیمی که بسیار ساده هستند استفاده کنید. در کنار فرنچ ساده، کمی رنگ و طرح به ناخن ها اضافه کنید تا جلوه ای شیک و به روز داشته باشند.

استفاده از مروارید برای طراحی مانیکور ناخن عروس

مدل های مانیکور برای ناخن عروس

اگر در تزیین لباس عروس و یا جواهرات عروس مروارید به کار رفته باشد، استفاده از مروارید های ریز و متناسب با لباس و جواهرات روی ناخن ایده ی جالبی خواهد بود. می توانید مروارید ها را روی تمام ناخن ها و یا تنها تعدادی از آنها بچسبانید.

استفاده از رنگ صورتی برای لاک ناخن عروس

مدل های زیبا برای مانیکور ناخن عروس

خیلی طرفدار رنگ های مات و خنثی نیستید؟ احتمالا یک صورتی ملایم دخترانه برای ناخن های شما بسیار مناسب خواهد بود. صورتی براق مایل به سفید برای لاک ناخن عروس رنگی است که نمی توانید به آن نه بگویید.

استفاده از خطوط نامنظم برای مانیکور ناخن عروس

مانیکور برای ناخن عروس

به طرح های تکراری فکر نکنید، کمی از چهارچوب های همیشگی فراتر رفته و از خطوط غیر هماهنگ برای طراحی ناخن های خود در مراسم عروسی استفاده کنید. اگر به دنبال طرحی خاص و مدرن هستید، در انتخاب این مدل مانیکور ناخن عروس تردید نکنید.

تزیین حاشیه ی ناخن برای مانیکور ناخن عروس

مدل مانیکور برای ناخن عروس

تزیینات حاشیه تنها مخصوی لباس عروس نیست. از سنگ های کوچک و براق برای تزیین ناخن های خود در روز عروسی استفاده کنید تا به دستان خود روح و درخشندگی بیشتری ببخشید.

رنگ های ساده برای لاک ناخن عروس

رنگ لاک شیک برای ناخن عروس

شما مهم ترین فرد مراسم عروسی خود هستید و باید همیشه با ظاهر خود احساس راحتی داشته باشید. اگرقصد دارید همان رنگ همیشگی لاک خود را در روز مراسم عروسی نیز حفظ کنید، به سلیقه ی خود احترام بگذارید. ناخن های تزیین شده و پر زرق و برق هرگز یکی از باید های آرایش عروسی نبوده و شما در انتخاب های خود درباره ی مدل لباس عروس و مدل آرایش و غیره آزاد هستید.

استفاده از خطوط براق روی رنگ های مات برای مانیکور ناخن عروس

مانیکور ناخن عروس

اگر دوست ندارید ناخن های شما در روز عروسی ، در کنار درخشنگی لباس و جواهرات عروس، از نظر ها پنهان بماند، به رنگ های مات و بی روح زمینه، کمی درخشنگی اضافه کنید. برای مثال طرح های طلایی روی زمینه ی کرم جلوه ای خیره کننده به دست های شما می بخشد.

ناخن های زیبای عروس با جزییات طلایی رنگ

مانیکور زیبا برای عروس

فریبندگی رنگ طلایی، خصوصا برای مانیکور ناخن عروس، غیر قابل انکار است. جزییات طلایی رنگ روی ناخن ها، همه ی توجه ها را به دستان زیبای شما جلب خواهد کرد.

ناخن های جذاب نقره ای برای عروس

مانیکور زیبا برای ناخن های عروس

جذابیت و درخشنگی ناخن های نقره ای بر هیچ یک از خانم ها پوشیده نیست. اگر حلقه ی عروسی شما از طلا سفید ساخته شده، حتما این مدل را برای ناخن های خود در مراسم عروسی انتخاب کنید.

قرمز دلربا برای رنگ لاک ناخن عروس

مانیکور شیک برای عروس

قرمز رنگی مخصوص عروس خانم های جسور و جذاب است! هر طیفی از رنگ قرمز برای ناخن عروس مناسب خواهد بود. پس در انتخاب آن شک نکنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

سریع ترین روش از بین بردن جای جوش
انواع سبک و مدل میکاپ عروس
مدل جدید میکاپ و شینیون عقد و بله برون
برند لوازم آرایشی عروسی مگان مارکل

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل