15 لوازم آرایش عروس که باید در روز عروسی همراهتون باشه!

لوازم آرایش همراه عروس

لوازم آرایش که در روز عروسی لازم است همراه یک عروس باشد تا در صورت نیاز به مشکل نخورد. با توجه به اینکه روز عروسی‌تون شما مرکز توجه همه هستید مطمئنا قراره بیشتر زمانتون به عکاسی بگذره. مهمترین نکته اینه که عکس هاتون یک عمر میمونه و عکس ها و فیلم هایی هستن که تا آخر عمر ممکنه بخواین یادش بیفتید و عکس هاتون رو ببینید. در همین خصوص بهترین آرایشگاه عروس تهران را ببینید.

از این جهت خیلی مهمه که چهره تون تمام مدت فوق العاده بمونه و آرایش‌تون خراب نشه.

برای اینکه کل روز آرایش و ظاهرتون بهترین حالت ممکن خودش رو داشته باشه بهتره که یک کیف آرایشی همراه خودتون داشته باشید تا چهرتون حتی یک لحظه هم خسته به نظر نرسه یا اگر قسمتی از آرایشتون خراب شد دلهره ای نداشته باشید و بدون نگرانی بتونید درستش کنید و همه ی اینا به این بر میگرده که لوازم آرایشی که در روز عروسی توی کیفتون گذاشتید درست انتخاب شده باشن.
بهتون اطمینان این رو میدم که پشیمون نمیشید از اینکه چندتا لوازم آرایش همراهتون بردید.

لوازم همراه عروس که ممکن است برای هر عروس لازم باشد، شب و روز عروسی میتونه پر استرس ترین و پر تحرک ترین روز عروسی‌تون باشه و ممکنه خیلی راحت آرایشتون به خوبی که باید به نظر برسه نباشه. بهتره که قبل از روز بزرگتون سراغ لوازم آرایشتون برید و اگر نیاز بود ارتقاشون بدید.

لوازم آرایش مورد نیاز در روز عروسی

برای اینکه بهترین محصول رو بتونید انتخاب کنید و داشته باشید ما یک سری نکته که میتونه کمکتون کنه رو پیدا کردیم.
نگاهی به لیستی که در ادامه براتون گذاشتید بندازید و ببینید که لوازم آرایش عروسی که باید همراهتون باشه تو روز عروسیتون چیا هستند تا بتونید چهره‌ی رویایی که میخواید در روز عروسیتون داشته باشید رو نگه دارید.

  • 1- کرم پودر

لوازم آرایش روز عروسی

انتخاب بهترین کرم پودر کاملا بستگی به نوع پوست شما داره که نوع پوستتون چربه یا خشکه یا مختلط و یا معمولی. در همین رابطه ببینید : راهنمای جامع تشخیص رنگ و تناژ پوست برای عروس خانم ها

اگرچه بیشتر افراد از کرم پودر های مایع بیشتر استفاده میکنند چون خیلی راحت تر پخش میشه روی صورت و حتی کسی که حرفه ای هم نباشه میتونه طوری ازش استفاده کنه که همه جای صورت به صورت یک دست کرم پودر پخش شده باشه.
اینطوری میتونید صورتی طبیعی داشته باشید

  • 2- پرایمر

لوازم آرایش همراه عروس
پرایمر محصولی هست که قبل از کرم پودر استفاده میشه و باعث میشه آرایش روی صورت ثابت بمونه و بعد چند ساعت به اصطلاح آرایشتون نریزه.

که روز عروسی مهمترین نکته برای عروس خانم ها این هست که آرایششون خراب نشه و پاک نشه به همین دلیل استفاده از پرایمر در روز عروسی از ضروری ترین لوازم آرایش است.

پرایمر ها انواع مختلف دارند که برای پوست های مختلف استفاده میشن.
اگر پوست صورتتون جزو یوست های خشک هست پرایمر های مخصوص رو باید تهیه کنید و همینطور انواع پوست های دیگه.

حتی اگر قسمتی از پوستتون رنگ متفاوتی از قسمت های دیگه داره پرایمر هایی برای درست کردنشون و یک دست کردن رنگ صورت هست.
پرایمر ها رنگ ها نوع ها و جنس های مختلفی دارند که باید با توجه به نوع پوستتون بهترینش رو انتخاب کنید و همچنین نکته ی مهم دیگه این هست که کرم پودرتون روی پرایمر بشینه و روی پوست تکه تکه نشه.اینکه کرم پودرتون بتونه با پرایمر بشینه و هماهنگ باشه مهمترین چیزه.

  • 3- کانسیلر

لوازم آرایش عروسی
میتونید به کانسیلر به چشم محصول و لوازم آرایش برای روز عروسی کار آمد نگاه کنید.

با استفاده از کانسیلر نقاطی از صورت که برآمده هستند رو میتونید بیشتر بشون بدید, میتونید جوش ها و لک ها و سیاهی های دور چشم رو از بین ببرید.
وقتی موضوع روز عروسی هست و آرایشی بی عیب و نقص میخواید داشته باشید بهتره از کانسیلری استفاده کنید که سنگین تر از کانسیلر هایی باشه که بطور روز مره استفاده می کنید و بهتر بتونه کاور کنه و عیب و نقص ها رو بپوشونه.

  • 4- پد آرایش

لوازم آرایش عروسی

به راحتی میتونید ازشون استفاده کنید و به محض اینکه دستتون بیاد استفاده ازشون رو تغییر خوبی توی آرایشتون اتفاق میوفته.
اگر دزست ازشون استفاده بشه , هیچ وقت از پد های آرایشیتون به صورت خشک استفاده نکنید , همیشه یکم با آب نمدار کنید تا صورتتون مثل فیلتر های اسنپ چت صاف و یک دست بشه.

  • 5 – رژگونه و برنزر

لوازم آرایش عروسی

یه کم رژگونه به رنگ رز یا صورتی کم رنگ می تونه رنگ و روی خوبی به صورتتون بده و حس شادابی بیاره.
زمانی که میخواید برنزر انتخاب کنید اونی رو انتخاب کنید که حداکثر ۲ درجه تیره تر از رنگ صورتتون باشه, هر رنگی تیره تر از اون میتونه این ریسک رو داشته باشه که باعث شه صورتتون مصنوعی به نظر برسه.

  • 6- پودر فیکس

لوازم آرایش عروسی

با استفاده از پودر فیکس , کرم پودر و کانسیلرتون روی صورت رو میتونید فیکس کنید و ثابت نگه دارید.
پودر های فیکس هم نوع های مختلف دارند, به عنوان مثال اگر میخواید صورتتون براق باشه یا مات به نظر برسه میتونید از پودر فیکس مخصوص در روز عروسیتون استفاده کنید.
پودر های فیکس باعث میشن صورتتون حالت روغنی که به دلیل کرم پودر داره رو از دست بده و تمام آرایشتون طبیعی به نظر برسه.

  • 7-ریمل

لوازم آرایش عروسی

ریمل از مهمترین محصول ها و لوازم آرایشی هست که باید روز عروسیتون همراهتون باشه و تو کیفتون بذارید.
اگر میخواید مژه استفاده کنید بهتره که قبلش خیلی کم از ریمل استفاده کنید و همچنین ما پیشنهاد میدیم که برای روز عروسیتون از ریمل های ضد آب استفاده کنید , اینطوری میتونید مطمئن باشید که توی عکس هاتون یا کلا توی مراسم عروسیتون ریملتون خراب نشده و نریخته.

  • 8- خط چشم

لوازم آرایش عروسی

از خط چشم یا مداد چشمی استفاده کنید که ضمن اینکه ضد آب هست اگر نیاز بود بشه موقع آرایش پخشش هم کرد.

سعی کنید از خط چشمی که رنگش مشکی هست استفاده نکنید( مگر اینکه فرم و رنگ چشمتون طوری هست که با مشکی بهتر دیده میشه)
میتونید از خط چشم های قهوه ای استفاده کنید, این رنگ خط چشم ها باعث میشن آرایشتون بیشتر طبیعی دیده بشه.و همچنین باعث میشه چشم هاتون درشت تر دیده بشه.

  • 9- پالت سایه

لوازم آرایش روز عروسی

با هر رنگ چشم و هر فرمی فکر میکنم روز عروسی روزی هست که از سایه استفاده میشه و جزو آرایشتون هست.
انتخاب پالت سایه ای که رنگ های مورد نظر برای سایه ی آرایش عروسیتون رو داشته باشه مهمترین چیزه , معمولا رنگ های صورتی کم رنگ,شامپاینی, و سایه ها و رنگ های قهوه ای روشن و تیره از رنگ هایی هستند که بیشتر استفاده میشن.
بهتره پالت سایه ای رو انتخاب کنید که این رنگ ها رو حداقل داشته باشه, اینطوری هم به صرفه تره و هم نیاز نیست چندتا پالت همراهتون باشه.

  • 10- رژ لب

لوازم آرایش عروسی

رژ لب از لوازم آرایشی هست که آرایش رو کامل میکنه و شکل نهایی آرایشتون رو نشون میده , از اونجایی که انتخاب بهترین رنگ رژ لب بستگی به رنگ سایه و سلیقه هر فرد و حتی فرم لب افراد داره انتخابش میتونه یکم سخت باشه, حتما رژ لبی که برای آرایش روز عروسیتون استفاده کردید رو توی کیفتون بذارید, چون خیلی به کارتون میاد و مهمه, ترجیحا پیشنهاد میکنیم از رژ لب های 24 ساعته یا 12 ساعته استفاده کنید.

  • 11- هایلایتر

لوازم آرایش روز عروسی

احتمالا هیچ چیزی بهتر و مهمتر از هایلایتر نیست تا باعث بشه صورتتون روشن و براق و شاداب به نظر برسه, تنها باید بهترین هایلایتری که فرمولش روی صورتتون میشینه رو پیدا کنید , هایلایتر ها هم نوع های مختلفی دارند میتونند پودری باشن یا مایع یا جامد مثل رژ لب

  • 12-مداد ابرو

مداد ابرو هم جزو لوازم هایی هست که اگر همراهتون باشه بهتره , مخصوصا اگر مراسم عروسیتون طوری هست که از صبح آرایش روی صورتتون هست تا آخر شب. ممکنه به دلیل تحرک زیادی که قراره داشته باشید ابروهاتون رنگش کم بشه

  • 13- اسپری فیکس

یکی دیگه از لوازم آرایش هایی که باعث میشه بتونید آرایشتون رو تا آخر شب ثابت نگه دارید و از مهم ها هست, اسپری فیکس کننده هست

بعد از اینکه آرایشتون تمام و کامل شد این اسپری ها استفاده میشن, میتونید همراهتون داشته باشید و بعد از 5 ساعت از آرایشتون استفاده کنید

به هر حال کار از محکم کاری عیب نمیکنه.

  • 14- مایع لنز و جا لنزی

اگر در روز عروسیتون از لنز استفاده می کنید , بهتره که مایع لنز و جای لنزتون همراهتون باشه که اگر احیانا اذیتتون کرد بتونید درش بیارید از اونجایی که بزرگترین روزتونه و آرامش شما مهم ترین چیزه و لنز میتونه خوب اذیت کنه و حتی اگر باعث بشه اشک تو چشماتون جمع بشه میتونه آرایشتون رو هم خراب کنه , اتفاقی که هیچ عروسی دوست نداره براش پیش بیاد پس بهتره راه حلی براش داشته باشید

  • 15-کاغذ های آرایش (blotting paper )

لوازم آرایش عروسی

اخرین لوازم آرایشی که در روز عروسی خوبه همراهتون باشه کاغذ های آرایشی هستند, این کاغذ ها برای این استفاده میشن که هر لحظه چربی اضافی و برق آرایش باعث بشن آرایشتون خراب بشه بتونین بردارید بدون اینکه آرایش رو پاک کنه.
خیلی جای زیادی نمیگیرن توی کیف اما میتونن خیلی کاربردی باشن مخصوصا توی شب عروسی که احتمال خراب شدن آرایش خیلی هست.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

سریع ترین روش از بین بردن جای جوش
انواع سبک و مدل میکاپ عروس
مدل جدید میکاپ و شینیون عقد و بله برون
برند لوازم آرایشی عروسی مگان مارکل

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد

نظرات کاربران

  • شادی

    سلام از سایت شما بازدید کردم. سایت بسیار جالبی دارید. لطف میکنید اگر از سایت های من هم دیدن نمایید و نظرتان را برای بهتر شدن سایتام بگویید عالی بود

    پاسخ