لوازم آرایش عروس از کجا بخریم؟

مطابق رسم و رسوم همه ایرانی‌ها، عروس و داماد قبل از عروسی، برای شروع یک زندگی مشترک، لوازمی رو تهیه می‌کنند. یکی از این خریدها مربوط می‌شود به تهیه لوازم آرایش عروس و داماد که هر زوج با توجه به بودجه، نیازها و سلایقشان آن‌ها را خریداری می‌کنند.

در این مطلب همراه شما هستیم تا سوالات متداولی که ممکن است در این مورد برای شما نیز پیش آمده باشد را، پاسخ دهیم. سوالاتی مانند:

  1. لوازم آرایش عروس از کجا بخریم
  2. برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی عروس و داماد چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم
  3. بهترین لیست لوازم آرایش عروس و داماد چیست

مهم‌ترین مراکز خرید لوازم آرایش برای عروس و داماد

امروزه به صورت کلی نسبت به گذشته، مراکز خرید لوازم آرایشی رونق بیشتری پیدا کرده‌اند و شما می‌توانید برای خرید محصولات ارایشی و بهداشتی مورد نیاز خود به راحتی از هر جایی خرید کنید. اما از آنجایی که لوازم آرایشی و بهداشتی، مستقیما با پوست و سایر اعضا مهم بدن در تماس هستند، بهتر است آن‌ها را فقط از مراکز معتبر تهیه کرد.

مهم‌ترین مراکز خرید لوازم آرایش برای عروس و داماد

بنابراین اگر شما نیز شخصی هستید که به کیفیت، برند و قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی خود اهمیت می‌دهید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا معتبرترین، بهترین و قدیمی‌ترین مراکز لوازم آرایش را به شما معرفی کنیم.

کوچه مروی

کوچه مروی از محله‌های قدیمی شهر تهران می‌باشد که سال‌هاست به یکی از مهم‌ترین قطب‌های فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، تبدیل شده‌است. در این بازار همه نوع محصول آرایشی و بهداشتی، با کیفیت‌های متفاوت و در رنج قیمت‌های مختلف، عرضه می‌شود و شما می‌توانید تمامی لوازم آریش عروس و داماد خود را از آنجا تهیه کنید.

برای دسترسی به کوچه مروی بهتر است از خط 1 مترو تهران استفاده کنید و با پیاده شدن در ایستگاه 15 خرداد یا امام خمینی، به سمت خیابان ناصر خسرو و پس از آن کوچه مروی بروید. البته از نظر دسترسی ایستگاه 15 خرداد نزدیک‌تر و مناسب‌تر می‌باشد.

خیابان منوچهری

این خیابان شاید بهترین گزینه‌ای باشد که در پاسخ سوال لوازم آرایش عروس از کجا بخریم ، به شما پیشنهاد می‌دهیم. چرا که خیابان منوچهری از قدیمی‌ترین بازارهای لوازم آرایشی تهران و حتی ایران است و در آن انواع لوازم آرایش، با کیفیت‌ و قیمت‌های متفاوت به صورت تکی و عمده، به فروش می‌رسد.

خیابان منوچهری، در بین خیابان فردوسی و سعدی قرار گرفته است و از طریق ایستگاه‌های مترو فردوسی، دروازه دولت و سعدی می‌توانید به این خیابان دسترسی داشته باشید .

بازار تهران

تقریبا می‌شود گفت یکی از مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی ایران، بازار بزرگ تهران است. پس بسیار طبیعی است که در زمینه لوازم آرایش نیز این مکان، یک مرکز مهم محسوب شود. اکثر لوازم آرایش موجود در این بازار، از نظر قیمت، تفاوتی چندانی با مرز بانه و مناطق آزاد ندارد؛ با این تفاوت که برای شما به عنوان خریدار، هزینه حمل و نقل نیز محاسبه نمی‌شود.

راسته اصلی بازار تهران خیابان 15 خرداد می‌باشد و آسان‌ترین راه دسترسی به این خیابان نیز، از طریق ایستگاه مترو 15 خرداد است.

 سایت‌های معتبر خرید اینترنتی

در نهایت یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم و آن هم چیزی نیست به جز معرفی معتبرترین سایت‌های اینترنتی لوازم آرایش که برای خرید برخی از لوازم آرایش عروس و داماد مناسب هستند.

لوازم آرایش عروس از کجا بخریم؟

از آنجایی که ممکن است جا به جایی در شهر و قرار گرفتن بین جمعیت زیاد مطابق شرایط فعلی کرونا برای همه افراد ممکن نباشد. می‌توانید لوازمی مانند: لوازم شخصی برقی ، محصولات بهداشتی و مراقبتی خود را از سایت‌های اینترنتی لوازم آرایشی تهیه کنید. سایت‌هایی مانند:

  • الانزا
  • موتن رو
  • خانومی
  • رژا شاپ

لیست بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی برای عروس و داماد

محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار متنوع‌اند و خرید همه آن‌ها امری تقریبا غیر ممکن است؛ اما در ادامه لیستی از تمامی لوازم آرایش و بهداشتی آمده است که به صورت معمول افراد پیش از عروسی خود تهیه می‌کنند. شما عزیزان می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید و حتی برای لوازم آرایش مورد نیاز در روز عروسی خود نیز، از این محصولات استفاده کنید.

لیست بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی برای عروس و داماد

  • لوازم آرایش مناسب پوست صورت:  کرم پودر، پنکک، کانسیلر، هایلایتر، پرایمر، رژ گونه، فیکساتور و انواع تثبیت کننده‌های آرایش
  • لوازم آرایش چشم : خط چشم ، ریمل ، سایه و مداد چشم
  • لوازم آرایش ابرو: مداد ابرو، صابون ابرو، ماژیک ، ژل حالت دهنده ، ریمل و سایه ابرو
  • لوازم آرایش لب: انواع رژ لب، لاک و ماژیک لب، مداد لب ، برق لب و پرایمر لب
  • لوازم مرتبط به مو سر: ژل مو، اسپری حالت دهنده مو، واکس مو، چسب مو و انواع شامپو و نرم کننده
  • لوازم بهداشتی و مراقبتی: محصولات روتین پوستی ، محصولات شستشو صورت و بدن، دئودورانت و ژل‌ بهداشتی
  • لوازم شخصی برقی: سشوار، ماشین اصلاح سر و صورت، موزن بینی، گوش و ابرو، فیس براش، اتو مو، فر کننده و بیگودی برقی و مسواک برقی
  • لوازم اصلاح صورت و بدن: ژل و فوم اصلاح، کرم موبر صورت و بدن، خمیر ریش، افترشیو و ژیلت

مهم‌ترین نکات هنگام خرید لوازم آرایش عروس و داماد

بعد از اینکه پاسخ سوال لوازم آرایش عروس از کجا بخریم را دانستید بهتر است نکاتی را نیز درباره خرید این محصولات بدانید تا در نزدیکی عروسی خود و شرایطی که هزینه و وقت برای شما بسیار اهمیت دارد، بتوانید با کمترین بودجه و زمان، بهترین لوازم را تهیه کنید. نکاتی مانند:

  • میزان استفاده‌ای که از لوازم آرایشی دارید را، در نظر بگیرید
  • لیستی از مهم‌ترین و پرکابردترین لوازم آرایشی برای خرید، تهیه کنید
  • ابتدا لوازم ضروری را بخرید
  • به تجربه اشخاصی که سبک آرایشی مشابه شما دارند، توجه کنید
  • اصراری بر خرید لوازم آرایش لوکس نداشته باشید، چرا که این محصولات همیشه بهترین نیستند
  • سعی کنید حتما به تاریخ مصرف لوازمی که تهیه می‌کنید، دقت داشته باشید

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قیمت آرایش و آرایشگاه عروس درسال 1403
چگونه قبل از عروسی از شر شوره سر خلاص شویم
بهترین سالن زیبایی عروس در زعفرانیه
بهترین آرایشگاه داماد شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.