8 نکته کلیدی در آرایش پوست گندمی + رنگ لباس مناسب

آرایش پوست گندمی

پوست گندمی رنگ یا پوست قهوه ای روشن رنگ پوستی بسیار رایج در کشور هند و کشورهای واقع در حاشیه خلیج فارس است. آرایش پوست گندمی در واقع همان آرایش رنگ پوست قهوه ای روشن است. مشكل دختران در آرایش پوست گندمی این است که آنها از قوانین آرایش یا ایده های پوست روشن یا رنگ پوست تیره پیروی می کنند.

در حقیقت رنگ پوست گندمی سایه ای متوسط  است که یعنی نه بسیار روشن بوده و نه بسیار تیره، به طور معمول دختران پوست گندمی ترکیبی از سایه های رنگ زرد و نارنجی را در پوست خود دارند. بنابراین آنها باید آرایش خود را معمولا متناسب با این رنگ ها انتخاب کنند تا از پوستی لكه دار یا رنگ پوست ناهموار جلوگیری کنند.

توجه : اگر از رنگ پوست خود مطمئن نیستید مطلب ” راهنمای جامع تشخیص رنگ و تناژ پوست ” را بخوانید .

ابتدا اجازه دهید در مورد برخی از نكاتی که دختران پوست گندمی باید هنگام انجام یا انتخاب لوازم آرایشی خود پیروی کنند بحث کنیم. از آنجا که زنان پوست گندمی دارای کمی رنگ نارنجی مایل به زرد در پوست خود هستند ، باید از هایلایترهای رنگ های گرم یا سایه های چشم مانند رنگ های طلایی یا برنز استفاده کنند ، تا ظاهری کاملا ترکیبی و زیبا به دست آورند.

به طور معمول کرم ها یا پایه های CC با پایه آب در آرایش پوست گندمی مناسب هستند. وقتی نوبت به رژ لب می رسد، دختران پوست گندمی باید از سایه های رنگ آلبالویی ، صورتی روشن ، بنفش کِدِر ، ترکیب قرمز و صورتی (شرابی) و قرمز تیره استفاده کنند.

علاوه بر این دختران یا زنان در آرایش پوست گندمی نیز باید استفاده از سایه ها و رژ لب روشن یا نارنجی پرهیز کنند.

اغلب دختران در آرایش پوست گندمی شیوه آرایش خود را مانند رنگ پوست های غالبا سفید انتخاب میكنند یا اصطالح مخلوطیآرایش میكنند. هرگز سعی نكنید با این روش آرایش کنید که این روش آرایشی باعث می شود پوست گندمی شما خاکستری یا تیره رنگ به نظر برسدبرای جلوگیری از چهره ای ناخوشایند، استفاده از هایالیت های نقره ای یا سایه چشم و رژگونه های سایه روشن خودداری کنید.

 استفاده از کرم پودر و کانسیلر در آرایش پوست گندمی

زنان پوست گندمی هرگز نباید از کرم پودرهای سایه روشن و تیره را انتخاب کنند. همیشه از سایه ای استفاده کنید که نزدیک به رنگ پوست شما باشد. می توانید سایه های پایه را تغییر دهید تا بدانید کدام سایه با رنگ پوست شما سازگار است.

مقداری از کرم پودر را روی صورت خود بمالید و با پد آرایشی آن را به درستی روی پوست خود بمالید. اطمینان حاصل پیدا کنید که کرم پودر و سایه به طور مساوی بر روی پوست شما پخش شده باشد. بعد از این، از کانسیلر استفاده کنید تا پوست شما به طور یكنواخت پخش شود تا سیاهی، لكه ها، جوش ها و آکنه ها یا تغییر رنگ آن را پنهان کند.

همیشه به دنبال سایه کانسیلر بروید که کمی تیره تر از رنگ پوست شما باشد. از نوک باریک پد آرایشی استفاده کنید تا با سر پد آرایشی، کانسیلر را راحت تر رو پوست ترکیب کنید.

ترکیب سایه های تاریک و روشن در آرایش پوست گندمی

برای این منظور باید از سایه های زیرین استفاده کنید ، یكی سایه روشن و سایه ای که نزدیک به رنگ پوست شما باشد. مقدار کمی از هر دو سایه را کف دست خود بگیرید و سایه ای منحصر به فرد ایجاد کنید و روی پوست خود بمالید.

برای ایجاد سایه جدید می توانید از مقادیر مختلف هر دو سایه زیرین استفاده کنید. سایه را روی صورت خود بمالید و آن را به طور مساوی مخلوط کنید. سپس کانسیلر سایه روشن و روشن برای یک نواخت کردن صورت استفاده کنید.

کانسیلر سایه روشن را زیر چشم بمالید و سپس کانسیلر سایه تیره را روی چانه ، پیشانی و بینی خود بمالید و هر دو سایه را به طور یكنواخت روی صورت خود بمالید تا ظاهری زیبا برای خود بسازید.

لوازم آرایش پوست گندمی

 آرایش مات با پودر تثبیت کننده

در آرایش پوست گندمی پودر تثبیت کننده آرایش صورت را یكپارچه میكند. خانم در آرایش پوست گندمی خود باید بیشتر از پودر تثبیت کننده بژ با رنگ روشن استفاده کنند. بعد از استفاده از فونداسیون روی صورت ، مقداری تثبیت کننده را روی صورت خود بمالید. روی نواحی زیر چشم ، گونه و بینی تمرکز کنید.

اطمینان حاصل کنید که پودر را به صورت یكنواخت روی صورت قرار دهید تا از ایجاد ناهمواری در آن جلوگیری شود. از استفاده پودرهای تثبیت کننده شفاف خودداری کنید زیرا باعث ایجاد حالت خاکستری و تكه ای در صورت می شود.

به منظور داشتن ظاهری حتی طبیعی تر و بدون آرایش ، دختران در آرایش پوست گندمی خود می توانند مرطوب کننده ب صورت خود بزنند و سپس مقداری پودر تثبیت کننده را بر روی صورت خود بمالند تا ظاهری ساده و درخشان پیدا کنند.

رژ لب مناسب برای آرایش پوست گندمی

اگر می خواهید با اکیپ خود به سینما یا یه گردش ساده در بازار داشته باشید بهتر است از حداقل آرایش استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم از رژ لب با رنگ سرد استفاده کنید تا صورت خود را شیک و بالعکس نگه دارید.
از آرایش کمرنگ روی صورت و از خط چشم، روی چشم های خود استفاده کنید و مقداری سایه از رژ لب با رنگ سرد را بر روی لب های خود بزنید.

پوست گندمی

استفاده از روشن کننده در آرایش پوست گندمی

استفاده از رژگونه صورت شما در آرایش پوست گندمی را روشن و درخشان نشان می دهد. رژگونه کامال می تواند باعث درخشش گونه های شما شود. ابتدا باید آرایش اساسی را با استفاده از فونداسیون انجام دهید و سپس باید روی مدل آرایشی کانتورینگ تمرکز کنید. قسمت مدل آرایش کانتور را بیش از حد انجام ندهید زیرا باعث می شود صورت شما تیره به نظر برسد. در حالی که رژگونه را انتخاب می کنید ، همیشه سراغ رژگونه های با رنگ بنفش کِدِر ، صورتی مرجانی و صورتی متوسط یا صورتی روشن بروید تا جلوه ای گرم را به پوست شما بدهد.

استفاده از خط چشم در آرایش پوست گندمی

در حالی که از خط چشم استفاده می کنید ، سعی کنید از رنگ های نئون و روشن خودداری کنید ، بلكه باید به دنبال سایه های آبی ، سبز و قهوه ای بروید. همچنین می توانید از سایه خط چشم خود استفاده کنید تا ظاهری منحصر به فرد داشته باشید. اگر به مهمانی می روید ، استفاده از خط چشم برای اتمام ظاهر شما الزامی است.

پوست گندمی

آرایش روزانه مخصوص پوست گندمی

ابتدا به طور مساوی پایه و کانسیلر را روی صورت خود بمالید. سپس از مقداری سایه چشم رزگلد بر روی پلک های خود استفاده کنید.می توانید سایه چشم رزگلد را در قسمت پایین و باالی پلک زده و سایه چشم قهوه ای تیره رنگ را در قسمت نیمه بالای ابروها بزنید. از قلم مو برای مخلوط کردن هر دو سایه استفاده کنید. از خط چشم مشكی یا آبی استفاده کنید و به چشم های خود حالت بال دار بدهید.
از هایالیت تثبین کننده طالیی روی استخوان های گونه، درست زیر چشم خود استفاده کنید. استفاده برای یک دست شدن ظاهر شما می توانید از تثبیت کننده استفاده کنید.

همچنین ببینید : آرایشگاه های عروسی تهران

پوست گندمی

آرایش شبانه مخصوص پوست های گندمی

در طول شب باید از آرایش کمی تیره و پررنگ استفاده کنید. جدای استفاده از پایه و کانسیلر به صورت منظم ، باید از سایه های تیره برای چشم ها و رژ لب نیز در آرایش پوست گندمی استفاده کنید. از مقداری سایه چشم براق و مشكی یا آبی سلطنتی روی پلک های خود استفاده کنید. رژگونه قرمز تیره را برای گونه های خود انتخاب کنید و ظاهر آن را با رژ لب های آلبالویی یا سورمه ای به پایان برسانید.

شاید برای شما جذاب باشد : 12 نکته مهم برای داشتن رابطه عاشقانه سالم و پایدار

پوست گندمی

https://keepmestylish.com/2018/01/8-natural-makeup-looks-ideas-wheatish-skin/

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قیمت آرایش و آرایشگاه عروس درسال 1403
سریع ترین روش از بین بردن جای جوش
انواع سبک و مدل میکاپ عروس
مدل میکاپ جدید عروس

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!