8 نکته کلیدی در آرایش پوست گندمی + رنگ لباس مناسب

آرایش پوست گندمی

پوست گندمی رنگ یا پوست قهوه ای روشن رنگ پوستی بسیار رایج در کشور هند و کشورهای واقع در حاشیه خلیج فارس است. آرایش پوست گندمی در واقع همان آرایش رنگ پوست قهوه ای روشن است. مشكل دختران در آرایش پوست گندمی این است که آنها از قوانین آرایش یا ایده های پوست روشن یا رنگ پوست تیره پیروی می کنند.

در حقیقت رنگ پوست گندمی سایه ای متوسط  است که یعنی نه بسیار روشن بوده و نه بسیار تیره، به طور معمول دختران پوست گندمی ترکیبی از سایه های رنگ زرد و نارنجی را در پوست خود دارند. بنابراین آنها باید آرایش خود را معمولا متناسب با این رنگ ها انتخاب کنند تا از پوستی لكه دار یا رنگ پوست ناهموار جلوگیری کنند.

توجه : اگر از رنگ پوست خود مطمئن نیستید مطلب ” راهنمای جامع تشخیص رنگ و تناژ پوست ” را بخوانید .

ابتدا اجازه دهید در مورد برخی از نكاتی که دختران پوست گندمی باید هنگام انجام یا انتخاب لوازم آرایشی خود پیروی کنند بحث کنیم. از آنجا که زنان پوست گندمی دارای کمی رنگ نارنجی مایل به زرد در پوست خود هستند ، باید از هایلایترهای رنگ های گرم یا سایه های چشم مانند رنگ های طلایی یا برنز استفاده کنند ، تا ظاهری کاملا ترکیبی و زیبا به دست آورند.

به طور معمول کرم ها یا پایه های CC با پایه آب در آرایش پوست گندمی مناسب هستند. وقتی نوبت به رژ لب می رسد، دختران پوست گندمی باید از سایه های رنگ آلبالویی ، صورتی روشن ، بنفش کِدِر ، ترکیب قرمز و صورتی (شرابی) و قرمز تیره استفاده کنند.

علاوه بر این دختران یا زنان در آرایش پوست گندمی نیز باید استفاده از سایه ها و رژ لب روشن یا نارنجی پرهیز کنند.

اغلب دختران در آرایش پوست گندمی شیوه آرایش خود را مانند رنگ پوست های غالبا سفید انتخاب میكنند یا اصطالح مخلوطیآرایش میكنند. هرگز سعی نكنید با این روش آرایش کنید که این روش آرایشی باعث می شود پوست گندمی شما خاکستری یا تیره رنگ به نظر برسدبرای جلوگیری از چهره ای ناخوشایند، استفاده از هایالیت های نقره ای یا سایه چشم و رژگونه های سایه روشن خودداری کنید.

 استفاده از کرم پودر و کانسیلر در آرایش پوست گندمی

زنان پوست گندمی هرگز نباید از کرم پودرهای سایه روشن و تیره را انتخاب کنند. همیشه از سایه ای استفاده کنید که نزدیک به رنگ پوست شما باشد. می توانید سایه های پایه را تغییر دهید تا بدانید کدام سایه با رنگ پوست شما سازگار است.

مقداری از کرم پودر را روی صورت خود بمالید و با پد آرایشی آن را به درستی روی پوست خود بمالید. اطمینان حاصل پیدا کنید که کرم پودر و سایه به طور مساوی بر روی پوست شما پخش شده باشد. بعد از این، از کانسیلر استفاده کنید تا پوست شما به طور یكنواخت پخش شود تا سیاهی، لكه ها، جوش ها و آکنه ها یا تغییر رنگ آن را پنهان کند.

همیشه به دنبال سایه کانسیلر بروید که کمی تیره تر از رنگ پوست شما باشد. از نوک باریک پد آرایشی استفاده کنید تا با سر پد آرایشی، کانسیلر را راحت تر رو پوست ترکیب کنید.

ترکیب سایه های تاریک و روشن در آرایش پوست گندمی

برای این منظور باید از سایه های زیرین استفاده کنید ، یكی سایه روشن و سایه ای که نزدیک به رنگ پوست شما باشد. مقدار کمی از هر دو سایه را کف دست خود بگیرید و سایه ای منحصر به فرد ایجاد کنید و روی پوست خود بمالید.

برای ایجاد سایه جدید می توانید از مقادیر مختلف هر دو سایه زیرین استفاده کنید. سایه را روی صورت خود بمالید و آن را به طور مساوی مخلوط کنید. سپس کانسیلر سایه روشن و روشن برای یک نواخت کردن صورت استفاده کنید.

کانسیلر سایه روشن را زیر چشم بمالید و سپس کانسیلر سایه تیره را روی چانه ، پیشانی و بینی خود بمالید و هر دو سایه را به طور یكنواخت روی صورت خود بمالید تا ظاهری زیبا برای خود بسازید.

لوازم آرایش پوست گندمی

 آرایش مات با پودر تثبیت کننده

در آرایش پوست گندمی پودر تثبیت کننده آرایش صورت را یكپارچه میكند. خانم در آرایش پوست گندمی خود باید بیشتر از پودر تثبیت کننده بژ با رنگ روشن استفاده کنند. بعد از استفاده از فونداسیون روی صورت ، مقداری تثبیت کننده را روی صورت خود بمالید. روی نواحی زیر چشم ، گونه و بینی تمرکز کنید.

اطمینان حاصل کنید که پودر را به صورت یكنواخت روی صورت قرار دهید تا از ایجاد ناهمواری در آن جلوگیری شود. از استفاده پودرهای تثبیت کننده شفاف خودداری کنید زیرا باعث ایجاد حالت خاکستری و تكه ای در صورت می شود.

به منظور داشتن ظاهری حتی طبیعی تر و بدون آرایش ، دختران در آرایش پوست گندمی خود می توانند مرطوب کننده ب صورت خود بزنند و سپس مقداری پودر تثبیت کننده را بر روی صورت خود بمالند تا ظاهری ساده و درخشان پیدا کنند.

رژ لب مناسب برای آرایش پوست گندمی

اگر می خواهید با اکیپ خود به سینما یا یه گردش ساده در بازار داشته باشید بهتر است از حداقل آرایش استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم از رژ لب با رنگ سرد استفاده کنید تا صورت خود را شیک و بالعکس نگه دارید.
از آرایش کمرنگ روی صورت و از خط چشم، روی چشم های خود استفاده کنید و مقداری سایه از رژ لب با رنگ سرد را بر روی لب های خود بزنید.

پوست گندمی

استفاده از روشن کننده در آرایش پوست گندمی

استفاده از رژگونه صورت شما در آرایش پوست گندمی را روشن و درخشان نشان می دهد. رژگونه کامال می تواند باعث درخشش گونه های شما شود. ابتدا باید آرایش اساسی را با استفاده از فونداسیون انجام دهید و سپس باید روی مدل آرایشی کانتورینگ تمرکز کنید. قسمت مدل آرایش کانتور را بیش از حد انجام ندهید زیرا باعث می شود صورت شما تیره به نظر برسد. در حالی که رژگونه را انتخاب می کنید ، همیشه سراغ رژگونه های با رنگ بنفش کِدِر ، صورتی مرجانی و صورتی متوسط یا صورتی روشن بروید تا جلوه ای گرم را به پوست شما بدهد.

استفاده از خط چشم در آرایش پوست گندمی

در حالی که از خط چشم استفاده می کنید ، سعی کنید از رنگ های نئون و روشن خودداری کنید ، بلكه باید به دنبال سایه های آبی ، سبز و قهوه ای بروید. همچنین می توانید از سایه خط چشم خود استفاده کنید تا ظاهری منحصر به فرد داشته باشید. اگر به مهمانی می روید ، استفاده از خط چشم برای اتمام ظاهر شما الزامی است.

پوست گندمی

آرایش روزانه مخصوص پوست گندمی

ابتدا به طور مساوی پایه و کانسیلر را روی صورت خود بمالید. سپس از مقداری سایه چشم رزگلد بر روی پلک های خود استفاده کنید.می توانید سایه چشم رزگلد را در قسمت پایین و باالی پلک زده و سایه چشم قهوه ای تیره رنگ را در قسمت نیمه بالای ابروها بزنید. از قلم مو برای مخلوط کردن هر دو سایه استفاده کنید. از خط چشم مشكی یا آبی استفاده کنید و به چشم های خود حالت بال دار بدهید.
از هایالیت تثبین کننده طالیی روی استخوان های گونه، درست زیر چشم خود استفاده کنید. استفاده برای یک دست شدن ظاهر شما می توانید از تثبیت کننده استفاده کنید.

همچنین ببینید : آرایشگاه های عروسی تهران

پوست گندمی

آرایش شبانه مخصوص پوست های گندمی

در طول شب باید از آرایش کمی تیره و پررنگ استفاده کنید. جدای استفاده از پایه و کانسیلر به صورت منظم ، باید از سایه های تیره برای چشم ها و رژ لب نیز در آرایش پوست گندمی استفاده کنید. از مقداری سایه چشم براق و مشكی یا آبی سلطنتی روی پلک های خود استفاده کنید. رژگونه قرمز تیره را برای گونه های خود انتخاب کنید و ظاهر آن را با رژ لب های آلبالویی یا سورمه ای به پایان برسانید.

شاید برای شما جذاب باشد : 12 نکته مهم برای داشتن رابطه عاشقانه سالم و پایدار

پوست گندمی

https://keepmestylish.com/2018/01/8-natural-makeup-looks-ideas-wheatish-skin/

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

سریع ترین روش از بین بردن جای جوش
انواع سبک و مدل میکاپ عروس
مدل جدید میکاپ و شینیون عقد و بله برون
برند لوازم آرایشی عروسی مگان مارکل

آخرین دیدگاه‌ها

لیلی وطن خواه
باغ تالار عمارت سام

مراسم عروسی من در عمارت سام برگزار شد همه چیز عالی و فوق العاده بود . آقای مولایی مدیریت عمارت هم بسیار مرد شریف و مورد اعتمادی هستند و همه چیز طبق قرارداد چه بسا بیشتر برای ما انجام دادن . برای گرفتن مراسم تو عمارت سام تردید نداشته باشید بهترینن

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

برای مراسم جهل تعداد۱۳۰نفرمهمان دارم هزینه رومیخوام درضمن نزدیک بهشت زهراباشه

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

سلام یک تالار خوب برای مراسم چهل میخوام برای۱۳۰نفرمهمان باقیمت به صرفه ولی کیفیت غذاوپذیراییش هم خوب باشه،به نوعی آبرومندانه برگزاربشه

بدون نام
مجموعه تالارهای قصر یاس

سلام برای ۲۰۰ نفر منو اقتصادی چقدر درمیاد؟؟ پکیج ارایش عروس و ماشین عروس اینا هم دارین؟

بدون نام
تالار پذیرایی کشتی ارم

سلام برای ۲۰۰ نفر مهمون منوی اقتصادی چقد میشه؟؟

مرادخانی
باغ تالار باشگاه سپهر پلاس

میشه قیمت سلف برای۱۳۰نفر را برام ارسال کنید

سید
جدایی مهدی قایدی از همسرش

از همون اولش معلوم بود که زن قایدی،،یه حول درجه یک هست و از اون تازه به دوران رسیده ها که از هر کاری ،یا هر غذایکه میخورد،،و خلاصه از همه کارهای روزانه فیلم میزاشت،،،حالا زنش چرا قبل از ازدواج این کارت رو نمیکرد،،،،چون پول هنگفتی مثل الان در اختیارش نبود،،،،من به جرات قسم میخورم که سر سوزنی زن مهدی قایدی هیچ حسی عشق و عاشقی به مهدی نداشت و فقط و فقط بخاطر معروفیت و پولدار بودنش بود،،وکرنه مهدی با توجه به سنش،قیافه ای هم اصلا نداره،،،ولی زنش ازش می‌باره که یه خوش گذران همه جوره هست و اصلا به خونه و زندگی اهمیت نمیده ،،و فقط کارش خوشگذارانی خیلی بیش از حد هست ،،،واقعا موندم مهدی چطور تحملش کرد،،،یه مرد تا میاد خونه دلش میخواد حداقل بوی غذا تو خونه پیچیده باشه و خانمش یه سفره دو نفره خوشگل چیده باشه،،،اما زن مهدی فقط در حال خیابان گردی،،خرید لباس،،،ارایشگاه رفتن اونم هر روز،،،صبح تا شب سرش تو اینستا،،،و خلاصه مهدی بنده خدا اسی شده بود و اصلا زندگی نداشت

صفدری
تالار عمارت بهشت

متاسفانه مسئولین تالار در آستانه ی برگزاری مراسم ختم، تماس گرفتند و گفتند که تالار را به کس دیگری اجاره داده اند! این در حالی بود که به ما تضمین داده بودند و این بدقولی دور از انسانیت بود.

امیرحسین نوری
باغ تالار عمارت ریورساید

ما ۲۲ فروردین در مجموعه ریورساید مراسممون رو برگزار کردیم با خوش قولی بی‌نظیر آقا طوفان و مدیریت مهمانی با برادرشون آقا بهنام بود که همه چیز عالی و بی‌نظیر بود. نه تنها چیزی از قول و قرارمون کم نذاشتن حتی یه سورپرایز هم برامون اضافه کردن. ممنون از این مجموعه عالی با مهمان‌نوازی خوب و سرویس‌دهی منظم و دقیقشون. حتما حتما حتما توصیه میکنم توی این تالار مراسمتون رو برگزار کنید تا لذت ببرید از بهترین شب زندگیتون.