گلچینی از بهترین محصولات آرایش و زیبایی عروس در سال 2021

در این مقاله می خوانیم :

1) بهترین محصولات مراقبت پوستی برای عروسی شما

2) بهترین محصولات مراقبت از مو

3) بهترین محصولات آرایشی

4) بهترین محصولات برای سلامتی

5) بهترین عطر

6) بهترین لوازم برای زیبایی

در حالی که امسال جشن های عروسی قطعا متفاوت تر از سال های گذشته به نظر می رسند ، یک چیز تغییر نکرده است. زوج هایی که در شرف ازدواج هستند هنوز هم می خواهند بهترین به نظر برسند و احساس بهترین بودن کنند. در سال 2020 زیبایی معنای سطحی نداشت و تبدیل به شکلی از خود آرایی شد که در آن شما بیشتر از این که خود را برای بیرون از خانه آرایش کنید کمک می کند که داخل خانه هم آراسته باشید. در طول 9 ماه گذشته سردبیر های ما ، مانند شما همه در جستجوی چیز های کوچکی بودند که به مرور زمان جمع آوری شده اند تا بتوانند کار متفاوتی از دیگران انجام دهند.

چه آن چیز سرم پوست کوچکی باشد که باعث درخشش پوست ما بشود یا یک روغن سی بی دی چسبناک که به سادگی باعث خنک شدن پوست می شود. این محصولات برای عروس های ما زیبایی را به ارمغان اورده می آورند. ما در سال 2020 کار ها را به شکل متفاوت تری انجام دادیم و امسال شبیه سال های گذشته نیست. ما از تعداد کمی از دوستانمان کمک خواستیم تا بهترین ها را در زیبایی برای جشن ازدواج شما فراهم کنیم.

گلم اسکواد کارگردان هنری ، جیووالی و کارو ، لارن الیس طراح آرایش عروس ، بلاشینگتون سرپرست آموزشی ، بریتنی اسکات و متخصص زیبایی لیندسی متروس ادیتور ارشد سایت بانزدی – که ایشان حتی میکاپ روز عروسی شان را خودشان انجام داده اند – همه این افراد دانسته های شان در مورد میکاپ عروس را با ما به اشتراک می گذارند.

در این جا مواردی از بهترین محصولات زیبایی برای روز عروسی شما را معرفی کرده ایم :

بهترین محصولات مراقبت پوستی برای جشن عروسی شما

  • ماسک بازسازی کننده و درخشان کننده شیری گلیکول برند ” REN “

ماسک باز سازی کننده و درخشان کننده برند رن

چرا مورد علاقه من است : پوست من بسیار حساس است تا جایی که من به دلیل ترس از ملتهب شدن پوستم از محصولاتی که اسیدی هستند استفاده نمی کنم. این واقعا تنها محصول درخشان کننده است که با پوست من سازگاری دارد ، من معمولا یک بار در هفته از آن استفاده می کنم و نتایج عالی آن شبیه درخشش قبل از تعطیلات می باشد ، رایحه آن بسیار عالی است و روبرتا کارویا می گوید من از آن برای مراقبت از پوستم در آخر هفته ها استفاده می کنم.

  • ترمیم کننده پوست ” CE FERULIC “

ترمیم کننده پوست سی ای فرولیک

 

چرا مورد علاقه من است : این سرم ویتامین سی آنتی اکسیدان مانند این است که نور آفتاب را داخل بطری ریخته اند. این محصول پوست صورت را نرم و درخشان می کند و هم از طرفی به از بین رفتن خطوط صورت و چین و چروک ها کمک می کند . سامانت نتکین – مقاله نویس ارشد – می گوید علی رغم گران بودن این سرم می شود از یک بطری از آن تا مدت طولانی ای استفاده کرد.

همچنین ببینید : آرایشگاه های عروس تهران

  • سرم پوست ” DR . STURM”

سرم پوست دکتر استورم

چرا مورد علاقه من است : این محصول چالش برانگیز مناسب کسانی است که پوست حساسی دارند و می خواهند محصولاتی پیدا کنند که هم پوست صورتشان را سفت کنند و هم محرک پوست نباشند . من وقتی فهمیدم بعد از چند هفته کوتاه استفاده مداوم از سرم هیالورونیک دکتر باربارا استورم یک تفاوت قابل توجهی در تعداد چروک هایی که قبلا روی صورتم داشتم احساس می شود و پوستم نسبت به قبل شاداب تر شده است به طرز خوشایندی سورپرایز شدم. ماریا کولاک مقاله نویس ارشد رسانه های اجتماعی می گوید : اگر شما به دنبال این هستید که پوستتان قبل و در طی مراسم ازدواج تان درخشان شود در انتخاب این سرم تردید نکنید.

  • کرم آرایشی “lala Retro” برند “drunk elephant”

کرم آرایشی لالا رترو

چرا مورد علاقه من است : این کرم بنا بر این دلایل رهایی نامیده می شود : این کرم بعد از این که چند روز متوالی در هوای خشک بوده ام یا زیاد آرایش کرده ام یا از محصولاتی استفاده کرده ام که در ترکیباتشان الکل و اسید وجود داشته پوست مرا تسکین می دهد. با وجود داشتن ترکیباتی از سرانید ها مخلوطی از شش روغن گیاهی آفریقایی این کرم محصولی عالی برای استفاده در شب می باشد ، مخصوصا زمانی که پوست شما تحت تاثیر استرس ازدواج است.

کاترین واندرواک – مدیر سرمقاله نویس استراتژی عروس و داماد –

  • ماسک احیای لب “LANEIGE”

ماسک احیای لب برند لینیج

چرا مورد علاقه من است : آیا لب های خشکی دارید ؟ مشکلی نیست. با قرار دادن این ماسک روی لب های تان بخوابید و هنگامی که از خواب بیدار شدید لب های تان بدون پوسته و کاملا آبرسانی شده است. حتی در سردترین روز های فصل زمستان. من به استفاده از این محصول در تمام ساعات روز به عنوان بالم لب به شدت عادت کرده ام .

آنا پرایس اولسون – سر مقاله نویس ارشد –

  • قطره های روشن کننده پوست صورت “TAN-LUXE”

قطره روشن کننده پوست برند تن لوکس

چرا مورد علاقه من است : رمز و راز استفاده از این قطره های روشن کننده این است که با استفاده از آن ها می توان پوست صورت را به آسانی و تنها در منزل روشن کرد. آن ها به تنهایی نرم کننده پوست هستند ، هم می توان آن ها را مستقیم روی صورت استفاده کرد و یا همراه با کرم نرم کننده ی روزانه که تون ملایمی از رنگ برنز به صورت شما بدهد. مقدار مصرف را خودتان می توانید تعیین کنید. برای پوست روشن دو قطره و برای برنزه ی طبیعی حداکثر دوازده قطره می توان استفاده کرد.به دلیل جذب کامل پوستی دیگر نگران لک شدن ملحفه هایتان هم نباشید.

آنا پرایس – مقاله نویس ارشد –

  • صابون درخشان کننده با عصاره زردچوبه “ADWERA”

صابون درخشان کننده پوست برند 54 ترونز

چرا مورد علاقه من است : من بسیار خوشحالم که با برند ” 54 ترونز ” آشنا شدم ، چون واقعا محصولاتشان بی نظیر است موسس این برند ” کریستینا تگبه ” محصولات زیبایی و پاک کننده ای را خلق کرده است که برای تولید همگی آن ها از فرهنگ غنی آفریقا الهام گرفته است. همه موادی که در ترکیبات این صابون درخشان کننده پوست به کار رفته اند طبیعی هستند. زردچوبه ، روغن رزماری ، روغن اسطوخودوس و عصاره های طبیعی دیگر که باعث درخشانی و آبرسانی به پوست می شوند. ترکیبات به کار رفته در این محصول ضد التهاب و آنتی اکسیدان هستند که به روشن شدن رنگ پوست شما کمک می کنند .

ماریا کولاک – سر مقاله نویس ارشد رسانه های اجتماعی –

  • ماسک چند کاره سرمی چشم برند “ERNO LASZLO”

ماسک چند کاره سرمی چشم برند ارنو لزلو

چرا مورد علاقه من است : من نه تنها این محصول را خودم تقریبا هر روز صبح استفاده می کنم بلکه آن را به هر عروسی که روی صندلی من می نشیند هم می دهم. این ماسک چشمی هیدراته و ضد پف می باشد و به گونه ای هاله سیاه زیر چشم ها را محو می کند گویی شما هشت ساعت خواب کافی و بی وقفه داشته اید.

پانزده تا بیست دقیقه زمان لازم است که اثر بخشی این محصول را ببینید .

جیووانی واکارو – مدیر هنری گلم اسکواد –

  • ماسک صورت مردانه “JAXON LANE”

ماسک صورت مردانه برند جکسون لین

چرا مورد علاقه من است : برای مردانی که مراقبت روتین پوستشان فقط شست و شوی سریع زیر دوش حمام می باشد این ماسک های ورقه ای تنها بعد ا پانزده دقیقه ماندن روی پوست ظاهری شاداب و درخشان به پوست شما می بخشد. همچنین این ماسک باعث می شود اصلاحی تمیز تر و نرم تر در زمانی کوتاه تر انجام شود. این محصولی کامل برای پوست داماد ها است که باید قبل از رفتن به مراسم عروسی شان از آن استفاده کنند .

مگی کرین بِرگ – مدیر اجرایی

  • پد های پلینگ روزانه آلفا بتا برند ” DR Dennis “

پد های پیلینگ روزانه دکتر دنیس

چرا مورد علاقه من است : من به این پد های پیلینگ به عنوان قسمتی از رسیدگی ضروری به پوست صورتم توجه می کنم. هر وقت به طور اتفاقی با آرایش روی صورتم خوابم ببرد یا آرایش زیادی روی پوستم باشد این پد ها نقش پاک کن را برای جوش های سر سیاه و سر سفید روی پوست ایفا می کنند. آن ها حتی میلیا را هم از بین می رند ( جوش های ریز همرنگ پوست ).

راز و رمز این محصول این است که هیدروکسی اسید های آلفا و بتا مانند رتینول را از پوست مرده لایه برداری می کنند و مانند بابونه و چای سبز پوست را بازسازی می کنند و به تسکین پوست آسیب دیده کمک می کنند. چون این محصولی با اثر بخشی قوی برای پوست است من هرگز آن را به صورت روزانه استفاده نمی کنم ( حد اکثر یک بار در هفته ) من استفاده از این محصول را چند ماه قبل از مراسم عروسی به شما توصیه می کنم تا ببینید که واکنش پوستتان چگونه خواهد بود.

لیندسی متروس – مقاله نویس ارشد –

  • سرم فشرده 04 “biopelle”

سرم فشرده تنساژ

چرا مورد علاقه من است : این آمپول های تک دوز از ترشحات حلزون ساخته شده اند و حاوی عامل رشد طبیعی هستند که باعث بهبود بخشی جراحات و التیام زخم ها می شوند. همچنین ضد پیری و برای کلاژن سازی هم مفید می باشند. این محصولات اغلب در کلینیک ها به وسیله متخصصان پوست و یا در مطب ها استفاده می شوند و اثر بازسازی بازسازی کننده این آمپول ها ثابت شده می باشد .

به محض استفاده نتایج درخشان آن بر روی پوست ظاهر می شود و استفاده از آن برای هر عروسی در شب قبل از مراسم ضروری می باشد.

بهترین محصولات آرایشی مو برای جشن عروسی شما

  • برس حالت دهنده و حجم دهنده موی “Flower beauty”

برس حجم دهنده و حالت دهنده مو برند فلاور بیوتی

چرا مورد علاقه من است : برای این که به موهای بی حالتم جلوه ای مرتب بدهم معمولا از اتوی صاف کننده استفاده می کنم برای این که موهای سالمی داشته باشم سعی کردم قبل از عروسی از اتوی مو برای صاف کردن موهایم استفاده نکنم. این برس حالت دهنده ی مو همه ویژگی های اتوی مو به جز آسیب زدن به ساقه ی مو ها را دارد .

سامانتا نتکین – مقاله نویس ارشد –

  • شامپو ملایم و نرم کننده موی سر ” OUAI “

شامپو و نرم کننده برند اوآی

چرا مورد علاقه من است : اگر شما می خواهید موهای تان در روز عروسی لخت و براق به نظر برسد حتما باید از این شامپو استفاده کنید . جن اتکین سلبریتی ای که استایلیست مو می باشد ، پشتیبان این برند که محصولات آن بدون سولفات و پر از ویتامین هایی است که برای رشد و سلامت مو لازم اند می باشد. نکته بعدی این است که این برند به معنای واقعی کلمه نه تنها نوع مو های شما را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه لایف استایل شما را هم مستقیما به جهتی که این محصولات در آن تولید شده اند هدایت می کند. در آخر فقط بعد از یک هفته استفاده از این فرمول توصیه شده ( شامپوی ملایم + نرم کننده ملایم ) تفاوت قابل توجهی در نرمی و لختی موهای تان با آنچه که قبلا بوده اند حس می کنید. و من هرگز نمی توانم رایحه دلپذیر این محصولات را فراموش کنم.

ماریا کولاک – سر مقاله نویس ارشد رسانه های اجتماعی –

بهترین لوازم آرایش برای میکاپ روز عروسی شما

  • ست برس آرایشی “Artis Elite”

ست براش آرایشی برند آرتیس الیت

چرا مورد علاقه من است : آیا شما برای به دست آوردن ظاهری زیبا به دنبال برس هایی مخصوص برای آرایش صورتتان هستید ؟ برس های آرایشی این رند دقیقا همان هستند که شما می خواهید . این ست شامل پنج برس می باشد که آرایشی کامل برای پوست شما ایجاد می کنند. کرم پودر ، پنکیکی ، چشم ها و ابرو ها و حتی لب ها . نا گفته نماند سایه روشن های شیک و آرایشی یک دست باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما می شود.

سامانتا نتکین – سر دبیر ارشد –

  • برنز کننده پوست مخملی مسی رنگ تابستانی برند “LAWLESS”

برنز کننده پوست برند لاولس

چرا مورد علاقه من است : این برنز کننده مسی رنگ از این برند تقریبا پر مصرف ترین محصول آرایشی من می باشد. زمانی که می خواهم ظاهری طبیعی تر از همیشه داشته باشم یا این که در حال آماده شدن در خانه برای قرار ملاقاتی شبانه هستم عاشق درخشش طلایی رنگی هستم که این برنز کننده به پوستم می دهد . فاقد ترکیبات مضر مانند سولفات ها و پارابن ها است پس چرا نباید مورد علاقه من باشد ؟

لارن الیس – بلاگر-

  • مداد ابروی برند ” Kevyn Aucoin “

مداد ابروی برند کوین اوکوین

چرا مورد علاقه من است : این محصول آرایشی ابرو مورد علاقه من است چون این مداد باریک این اطمینان را به من می دهد که ابرو هایم به طور کامل پر شوند بدون این که لازم باشد خیلی پهن شوند .

بیتانی اسکات – مدیر آموزشی بلاشینگتون –

  • ریمل آرایشی “UOMA “

ریمل برند اوما

این ریمل الهام گرفته از ژوزفین بیکر است که به خاطر مزه های بلند و رویایی ای که دارد مشهور است گرچه این ریمل برای هر نوع مزه ای مناسب است . زمانی که موسس این برند از ریمل های موجود در بازار که نیاز هایش را برآورده نمی کردند نا امید شد این ریمل را که به طرز ویژه ای فرموله شده برای خانم هایی که به مژه هایشان علاقه مند هستند روانه مارکت کرد.این ریمل ضد پوسته ، مقاوم در برابر پخش شدن ، ضد آب و دارای ترکیبات گیاهی می باشد .

کاترین واندرواک – مدیر استراتژی و سردبیر براید اند براید –

  • کرم پودر مایع با قدرت پوشانندگی بالا برند لوازم آرایش “JOUER “

کرم پودر با قدرت پوشانندگی بالا برند جو ار

چرا مورد علاقه من است : این کرم پودر زندگی را تغییر می دهد ؛ من تنها با استفاده از این کرم بر روی پوست می توانم سیاهی و گودی دور چشمانم را کاملا کاور کنم ؛ بدون این که نیاز به استفاده از محصول دیگری برای پوشاندن آن ها داشته باشم >

بریتنی اسکات – مدیر آموزشی بلاشینگتون –

  • پالت سایه هفت رنگ برند آرایشی “Mcgrath”

پالت سایه هفت رنگ برند مک گراس

چرا مورد علاقه من است : برای خرید این پالت عجله کنید چون این برند طرفداران زیادی دارد و من کاملا دلیل آن را فهمیده ام . هرگز چنین سایه ندیده ام که هم بافتی نرم داشته باشد و هم تعداد رنگ دانه هایش انقدر زیاد باشد . من کاملا اطمینان دارم که این پالت سال ها برای من خواهد ماند . به علاوه استفاده از آن برای روز عروسی شما هم عالی خواهد بود چون ترتیب رنگ ها به شما این اجازه را می دهد که تنوع زیادی در ظاهرتان ایجاد کنید. از آرایشی پر زرق و برق و براق تا جلوه ای طبیعی و حتی آرایشی تمیز.

ماریا کولاک – سر دبیر ارشد رسانه های اجتماعی –

بهترین محصولات آرامش بخش برای روز عروسی شما

  • روغن آرام بخش آرامش مطلق برند ” UMA “

روغن آرام بخش برند یو ام آ

ترکیب بابونه رومی و روغن خالص اسطوخودوس کاملا استرس را از بین می برد . قبل از خوابیدن یک یا دو قطره به دو دستم می مالم و دست هایم را همزمان که به سمت بینی میبرم نفس های عمیق و متوالی می کشم . این یکی از کار های مورد علاقه من هر شب قبل از خوابیدن است.

سامانتا نتکین – سر دبیر ارشد –

بهترین رایحه برای روز عروسی شما

  • ادو پرفیوم “Monique Lhuillier”

ادوپرفیوم برند مونیکا ال هویی

چرا مورد علاقه من است : اولین رایحه ای که از این عطر به مشام هر کس برسد فراموش نمی شود . این عطر شامل عصاره برگاموت ، فیریزیا ، رز و زنبق سفید وحشی است.و حس شیرینی و مطبوع بودن را منتقل می کند.

سامانتا نتکین – سر دبیر ارشد –

  • ادو پرفیوم وانیل و تنباکوی “Tom Ford”

ادو پرفیوم وانیل و تنباکوی تام فورد

تام فورد باید بداند من این رایحه را به هر کس که میشناسم توصیه کرده ام. هیچکدام از عطر هایی که من تا به حال استفاده کرده ام به اندازه وانیل و تنباکوی تام فورد قابل تعریف و تمجید نبوده اند. این عطر مدرن با رایحه ی تند و گرم برای استفاده هم خانم ها و هم آقایان عالی است و حس شیک و امروزی بودن را انتقال می دهد.به دلیل اسانس وانیل و حالت چربی ای که به دلیل داشتن عصاره ی تانکا ( نوعی گیاه لوبیا مانند بومی آمریکا ) دارد من اغلب از این عطر در ماه های پاییز و زمستان استفاده می کنم.

جیووانی واکارو – مدیر هنری گلم اسکواد –

بهترین لوازم زیبایی برای روز عروسی شما

  • مراقبت دهانی با مسواک برقی برند ” BURST “

مسواک برقی برند برست

یکی از مهم ترین قسمت های روتین زیبایی قبل از روز عروسی ، مراقبت از دندان های تان است. منظورم در واقع این است که شما در تمام طول روز عروسی تان لبخندی گوش تا گوش روی لبانتان است. بدیهی است که بخواهید دندان های تان در بهترین وضعیت ممکن باشند. اینجا نوبت می رسد به مسواک برقی برند برست که توسط کایلی جنر هم تایید شده است. این برند با هزاران دندان پزشک که 98 درصد آن ها خانم بوده اند همکاری کرده است برای تولید مسواکی که هم دندان های شما را سفید می کند و با پرز های زبر قهوه ای رنگش و ویبره ای که سی و سه هزار بار در یک دقیقه ایجاد می کند باعث پاکیزگی عمقی دندان های شما می شود که حتی تنظیم حالت برای دندان های حساس هم دارد. اگر فقط یک هفته اغز آن استفاده کنید تا ابد مسواک های معمولی را فراموش خواهید کرد .

ماریا کولاک – سر دبیر ارشد رسانه های اجتماعی –

 

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

سریع ترین روش از بین بردن جای جوش
انواع سبک و مدل میکاپ عروس
مدل جدید میکاپ و شینیون عقد و بله برون
برند لوازم آرایشی عروسی مگان مارکل

آخرین دیدگاه‌ها

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏

نظرات کاربران

  • خرید عینک آفتابی زنانه

    خرید عینک آفتابی مردانه

    پاسخ