لوازم و محصولات آرایشی سلطنتی و سلبریتی‌های مشهور در مراسم عروسی

فارغ از مکان و زمان برگزاری مراسم عروسی، میکاپ و داشتن ظاهری زیبا با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم و محصولات آرایشی یکی از مهمترین مسائل است؛ زیرا آن چیزی که قرار است برای همیشه در عکس‌ها و فیلم عروسیتان ثبت ‌شود، استایل و میکاپتان است. به احتمال زیاد همه دختر خانم‌ها حتی یکبار هم که شده مدت زمان زیادی را صرف تصور خود با چهره آرایش شده و درحالیکه لباس عروس به تن دارند، کرده‌اند.

لوازم آرایشی خاندان سلطنتی

حالا تصور کنید که فردی مشهور یا عضوی از یک خانواده سلطنتی هستید و یا می‌خواهید با فردی از این خانواده ازدواج کنید و میلیون‌‌ها نفر قرار است آرایش و تمام حرکات شما را در طول مراسم عروسیتان تماشا کنند. معمولاً عروسی‌های سلطنتی و سلبریتی‌ها توجه رسانه‌ها و عموم مردم را چه در داخل کشورشان و چه در سایر نقاط جهان به خود جلب می‌کند. برای مثال در سال 2011 نزدیک به  23 میلیون آمریکایی ازدواج کیت میدلتون با شاهزاده ویلیام را تماشا کردند و بیش از 29 میلیون نفر از مردم آمریکا نیز شاهد ازدواج مگان مارکل با شاهزاده هری در سال 2018 بوده‌اند.

همچنین ببینید: لوازم آرایش عروس از کجا بخریم؟

اما سوال اینجا است. عروس‌های سلطنتی چگونه برند لوازم آرایش روز عروسی خود و مدل میکاپشان را انتخاب می‌کنند. اگرچه قوانین سلطنتی اجازه به اشتراک گذاری جزئیات دقیق و نام برند محصولات آرایشی را نمی‌دهد، اما در این مقاله سعی کرده‌ایم اطلاعات در دسترس در مورد آرایش عروس‌های سلطنتی و مشهور و لوازم آرایشی که استفاده کرده‌اند را با شما به اشتراک بگذاریم. به علاوه برند محصولات آرایشی مانند لوازم آرایش مو، رژ لب و عطری که حس مثبت پرنسس گونه در روز عروسیتان به شما می‌دهند را هم معرفی خواهیم کرد.

لوازم و محصولات آرایشی استفاده شده در میکاپ کیت میدلتون، عروس خانواده سلطنتی:

لوازم آرایش عروسی کیت میدلتون

شاید ندانید اما دوشس کمبریج آرایش روز عروسی‌اش را خودش انجام داده است و میکاپ آرتیست معروف خانم هانا مارتین برای مانیکور و دیزاین ناخن‌ها و انتخاب رنگ مناسب برای میکاپ صورتش به او کمک کرده است. کیت میدلتون تعدادی از لوازم آرایش روز عروسی‌اش مانند خط چشم ژلی مشکی بادوام، رژلب و رژگونه صورتی ملایمش را از برند بابی برون و عطرش را از برند illuminum مدلwhite gardenia petals انتخاب کرد. برای آرایش ناخن این عروس سلطنتی نیز از محصولات مانیکور ناخن و لاک برند Bourjois مدل so laque و برند Essie استفاده شده است.

در این مورد ببینید: لوازم آرایش واجب هر عروس

شینیون موی کیت میدلتون توسط هیراستایلیست مطرح ریچارد وارد انجام شده است. او برای آرایش موهایش معمولاً از محصولات آرایش مو برند Kerastase استفاده می‌کند و احتمالاً در روز عروسی خود نیز از این محصولات استفاده کرده است.

لوازم و محصولات آرایشی استفاده شده در آرایش عروسی پرنسس اوژنی، نوه ملکه الیزابت:

لوازم آرایش عروسی سلطنتی

پرنسس اوژنی نیز از طرفداران لوازم آرایشی برند بابی براون است. میکاپ طبیعی اوژنی با درخشش ملایم  توسط هانا مارتین و با استفاده از این محصولات انجام شده است. نکته برجسته در میکاپ پرنسس ابروهای کارشده او بود. اوژنی در مراسم عروسی خود تاج زمردی Greville Emerald را از مادربزرگش ملکه الیزابت قرض کرد و پوشید. هانا مارتین میکاپ آرتیست سلطنتی جزئیات دقیق لوازم و محصولات آرایشی که برای این عروس سلطنتی استفاده کرد را فاش نمی‌کند. اما این میکاپ آرتیست معمولاً از محصولات آرایشی مانند کرم پودر استیکی برند بابی براون، پودر برانزر و رژگونه صورتی همین برند برای میکاپ عروس‌های خانواده سلطنتی استفاده می‌کند. مارتین معمولاً از کرم پودرهای دارای SPF استفاده نمی‌کند و دلیل او برای عدم استفاده از این نوع کرم پودر، مناسب نبودن آن برای عکاسی است.

برندهای لوازم آرایشی استفاده شده برای میکاپ عروسی پرنسس بئاتریس:

لوازم آرایش عروس های سلطنتی

پرنسس بئاتریس خواهر اوژنی در جولای سال 2020 و در مراسمی کوچک و خصوصی ازدواج خود را جشن گرفت. جزئیات آرایش پرنسس در هیچ رسانه‌ای بیان نشده است. اما بر اساس شواهد بئاتریس نیز مانند سایر عروس‌های سلطنتی بریتانیا طرفدار برند لوازم آرایشی بابی براون و شارلوت تیلبری است و گفته می‌شود ریملی که در روز عروسی‌اش استفاده شد از لاین محصولات آرایشی برند شارلوت تیلبری انتخاب شده بود.

محصولات آرایشی استفاده شده در آرایش مگان مارکل و برند آنها:

برند لوازم آرایشی عروسی مگان مارکل

مگان مارکل به داشتنن پوست کک و مکی زیبا و ظاهر طبیعی بدون آرایش شهرت دارد و سعی کرد در روز عروسی سلطنتی‌اش با پرنس هری نیز به این استایل وفادار بماند. میکاپ روز عروسی مگان توسط دوست صمیمی‌اش دنیل مارتین انجام شد. آرایش ملایم و براق او که حتی کک و مک‌هایش را نیز به زیبایی نشان می‌داد، پس از این مراسم عروسی به یک ترند در حوزه میکاپ تبدیل شد و قواعد آرایش عروس را به طور کلی تغییر داد.

احتمالاً مارتین از کرم پودر برند دیور مدل Backstage face & body برای آرایش پوست مگان استفاده کرده است. جلوه هلویی رنگ گونه‌های مگان به لطف استفاده از پالت آرایش صورت backstage glow از برند دیور، بالم بیوتی مجیک و رژ گونه کرمی از برند  Honest ایجاد شده است. براقیت زیبای گونه‌های مگان به دلیل رژلب مرجانی رنگی است که مارتین برای این میکاپ به کار گرفته است. آرایش چشم این عروس زیبا با رنگ‌های خنثی و گرم از پالت سایه backstage دیور و یک خط چشم بسیار نازک انجام شده است. مارتین آرایش مگان را با ریمل و تینت لب به پایان رساند.

عطر عروسی مگان مارکل متعلق به برند Floris London است که برند مخصوص اعضای خانواده سلطنتی و ملکه انگلستان است. شینیون موی مگان در مراسم عروسی سلطنتی‌اش توسط سرگ نورمانت که هیر استایلیست محبوب اکثر سلبریتی‌ها است، انجام شد. به دلیل قوانین خاندان سلطنتی، نورمانت نمی‌توانست بگوید که برای شینیون مویمگان دقیقاً از چه محصولات آرایشی استفاده کرده است.

برند لوازم آرایش عروسی پرنسس دایانا:

برند عطر پرنسس دایانا

میکاپ روز عروسی پرنسس دایانا بسیار شاداب و ملایم بود. نکته جالب در مورد لوازم آرایشی پرنسس دایانا در عروسی سلطنتی، استفاده از خط چشم آبی است که این میکاپ را مختص شخص شاهزاده کرده است. احتمالاً ریملی که دایانا استفاده کرده است از برند Lancome و مدل keracils است. البته شرکت لانکوم دیگر این مدل ریمل را تولید نمی‌کند اما ریمل مدل Defincils تا حدودی مشابه مدلی است که دایانا استفاده کرده است. عطر روز عروسی پرنسس دایانا مدل Quelques Fleurs از برند Houbigant بود.

برند لوازم آرایشی عروسی پرنسس نینای دانمارک و یونان:

برند لوازم آرایشی سلطنتی

آرایش روز عروسی شاهزاده نینا بسیار مینیمال و کمی شاینی بود و به طور بسیار ملایمی کانتور شده بود. او برای شینیون عروس خود، موهایش را به صورت ساده به سمت پشت سرش جمع کرد. برای اینکه بتوانید یک آرایش مشابه میکاپ عروسی شاهزاده نینا داشته باشید، می‌توانید از کرم برنزه کننده برند شنل مدل Les Beige Healthy Glow استفاده کنید.

میکاپ عروسی پرمسس مادلین سوئد:

برند لوازم آرایشی سلطنتی

پرنسس سوئد در روز عروسی‌اش در سال 2013 از لوازم آرایشی زیادی استفاده نکرده است. برای آرایش چشم‌های پرنسس مادلین از پالت سایه 5 رنگ دیور مدل couture استفاده شده است.

ببینید: نمادین‌ترین لباس عروس‌های سلطنتی تاریخ

میکاپ عروسی گریس کلی، سلبریتی هالیوودی:

برند لوازم آرایشی عروسی سلبریتی ها

میکاپ روز عروسی گریس کلی یک از نمادین‌ترین و تاثیرگذارترین آرایش‌های افراد مشهور یا سلطنتی در طول تاریخ است. عطری که او در روز مراسم عروسی‌اش زده بود همچنان توسط برند creed تولید می‌شود. مدل این عطر Fleurissimo نام دارد که به سفارش همسرش، شاهزاده رینیه موناکو برای گریس ساخته شده بود.

امیدواریم از این مقاله برند لوازم آرایشی عروسی افراد مشهور و سلطنتی لذت برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

چگونه قبل از عروسی از شر شوره سر خلاص شویم
بهترین سالن زیبایی زعفرانیه
بهترین آرایشگاه داماد شهریار
بهترین سالن زیبایی عروس چیتگر

آخرین دیدگاه‌ها

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏