12 رژ لب خوش‌رنگ و با ماندگاری بالا برای مهمانی و عروس

معرفی برندهای معروف رژ لب با ماندگاری بالا

همه خانم ها به آراستگی و زیبایی ظاهریشان خصوصاً به هنگام حضور در مهمانی ها و مراسم های رسمی مانند مراسم عروسی اهمیت میدهند، رژ لب را یکی از مهم ترین لوازم در ابزار های آرایشی می‌دانند. استفاده از لوازم آرایشی خوب و با کیفیت یکی از مهمترین فاکتورها برای داشتن ظاهری جذابتر می باشد. آرایش لب ها همیشه جزء اصلی ترین مراحل میک آپ روزانه و حتی میک آپ عروس بوده و بیشترین توجه را به خود جلب میکند. بنابراین استفاده از رژلب خوش رنگ و دائم میتواند ظاهر شما را بیش از پیش زیباتر جلوه دهد.

باوجوداینکه مراسم عروسی، روزی سرشار از شادی و هیجان است، اما معمولاً استرس و درگیری‌های ذهنی زیادی برای عروس خانم‌ها و شمایی که به مراسم عروسی دعوت شده اید به همراه دارد. بنابراین باوجود مشغله‌های متعددی که در این روز ایجاد خواهد شد، ظاهر و ماندگاری رژلب، باید آخرین نگرانی و دغدغه او در این روز به‌یادماندنی باشد.

رژ لب دائم

از گذشته تابه‌حال، معمولاً رژ لب‌های مایع انتخاب مناسب و محبوبی برای روز عروسی نبوده‌اند. درگذشته رژلب‌ها بسیار خشک و چسبنده بودند و تنها به رنگ قرمز محدود می‌شدند، اما رفته‌رفته رژ لب‌های قدیمی جای خود را به رژ لب‌های سبک، بادوام و با رنگ‌بندی متنوع دادند.

در روز عروسی بوسیدن داماد، پدر و مادر و سایر اعضای خانواده اجتناب‌ناپذیر است. استفاده از رژلب‌های چرب و مایع برای میکاپ عروس توصیه نمی‌شود. زیرا این رژلب‌ها ممکن است تا مدتی ماندگار باشند اما در اثر بوسیدن یا غذا خوردن پاک شوند. تمدید رژ لب عروس در بین همهمه‌ها و شلوغی‌های مراسم عروسی، کار دشواری به نظر می‌رسد. بنابراین اکثر میکاپ آرتیست‌ها برای میکاپ عروس از رژلب‌های با ماندگاری بالا استفاده می‌کنند. به‌این‌ترتیب دیگر نیازی نیست عروس خانم‌ها نگران پاک شدن رژ لب در روز عروسی‌شان یا تمدید آن باشند.

اگر می‌خواهید در روز عروسی‌تان از غذا خوردن و بوسیدن داماد لذت ببرید و در طول مراسم عروسی، نگران پاک شدن رژلب و تمدید آن نباشید، رژلب‌های مایع با ماندگاری بالا بهترین انتخاب برای رژلب عروس خواهند بود.

12 نمونه از بهترین برندهای رژ لب‌ دائم برای میکاپ عروس و مهمانی با ماندگاری بالا در سال 2021

شاید شما با بسیاری از برندهای معروف لوازم آرایشی آشنا باشید اما کدام برندها رژ لب با کیفیت تری دارند و ماندگاری آن روی لب بیشتر است ؟

رژ لب دائم مایع میبلین (Maybelline) مدل Super Stay Matte Ink

رژ لب دائم برند میبلین مدل Super Stay Matte Ink ماندگاری بسیار بالایی دارد. رنگ‌بندی این مدل شامل رنگ‌های خنثی و نود (nude) و رنگ‌های تیره و دراماتیک می‌شود. مداد لب‌های این برند نیز ماندگاری بالایی دارند و با رنگ‌بندی رژلب‌ها هماهنگ هستند. بنابراین اگر به دنبال رژلبی باکیفیت و با ماندگاری بالا برای مراسم عروسی‌تان هستید، محصولات این برند می‌تواند انتخاب مناسبی برای رژلب عروس باشد.

رژ لب مایع میبلین (Maybelline)

 

رژ لب دائم مایع میبلین (Maybelline)

 

2. رژ لب رولون (Revlon) مدل  ColorStay Satin Ink

اگر برای میکاپ عروسیتان به دنبال رژ لبی هستید که علاوه بر ماندگاری، درخشندگی بالایی نیز داشته باشد، رژلب برند رولون مدل ColorStay Satin Ink را امتحان کنید. اگرچه فرمولاسیون این برند مانند سایر رژ لب های مات نیست، اما به مدت 16 ساعت روی لب های عروس باقی خواهد ماند. در فرمول این رژ لب از روغن توت سیاه برای مرطوب سازی و آبرسانی بیشتر استفاده شده است. بنابراین نه تنها رژلب عروس در حین بوسیدن پاک نخواهد شد، بلکه مانع از پوسته پوسته شدن و شکنندگی پوست لب نیز می شود.

رژ لب رولون (Revlon)

رژ لب رولون (Revlon)

3. رژ لب شارلوت تیلبری (Charlotte Tilbury) مدل Matte Revolution Luminous

رژ لب های ماندگار برند شارلوت تیلبری با پکیج و بسته بندی طلایی رنگ و درخشان انتخاب مناسبی برای رژلب عروس می باشند. رنگ های جذاب این برند لب های شما را در روز عروسی فریبنده و دلبربا خواهند کرد. اگرچه رژ لب های با ماندگاری بالا بهترین انتخاب برای رژلب عروس هستند اما برخی از آنها بافت سنگینی دارند که احساس ناخوشایندی روی لب ها ایجاد خواهد کرد.

در همین رابطه ببینید : گلچینی از بهترین محصولات آرایش و زیبایی عروس در سال 2021

از این رو بسیاری از عروس خانم ها ترجیح میدهند که رژ لب عروسیشان علاوه بر ماندگاری و دوام بالا، بافت سبک و نرمی نیز داشته باشد. رژلب های مدل Revolution برند شارلوت تیلبری هم ماندگاری بالا دارند و هم روی لب احساس سنگینی ایجاد نمی کنند، بنابراین می توانند بهترین انتخاب برای رژلب عروس باشند. رژلب‌های مدل Revolution برند شارلوت تیلبری علاوه بر بادوام بودن، احساس سنگینی نیز روی لب ایجاد نمی‌کنند، بنابراین می‌توانند بهترین انتخاب برای رژلب عروس باشند.

رژ لب شارلوت تیلبری (Charlotte Tilbury) رژ لب دائم شارلوت تیلبری (Charlotte Tilbury)

4. رژ لب مک (MAC) مدل Retro Matte

رژلب‌های قرمز کلاسیک حس بسیار عاشقانه‌ای را منتقل می‌کنند. رژ لب قرمز مدل Ruby Woo یکی از پرفروش‌ترین رژلب‌ها با ماندگاری بالا می‌باشد. این رنگ برای هر چهره و رنگ پوستی مناسب است. اما اگر رژ لب قرمز، انتخاب شما برای روز عروسیتان نیست، می‌توانید از رژ لب‌های جدید مدل Retro Matte از برند محبوب مک استفاده کنید. این رژلب رنگ‌های روشن و جذابی دارد. رنگ آلویی آن می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای رژلب عروس باشد.

رژ لب مک (MAC) رژ لب دائم مک (MAC)

5. رژ لب لانکوم (Lancome) مدل L̕ Absolu Rouge Drama INK

این رژ لب نیمه مات برند لانکوم باوجود ماندگاری بالا، بسیار سبک و مرطوب بوده به طوری که به‌محض استفاده از آن، هیچ سنگینی و وزن اضافه‌ای روی لب‌هایتان احساس نخواهید کرد. کاور و پوشش این رژلب بسیار بالا است به‌طوری‌که یک بار کشیدن آن روی لب‌ها، کاور و رنگ دلخواهتان را به شما می‌دهد. این مدل می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای رژلب عروس باشد.

رژ لب لانکوم (Lancome) رژ لب دائم لانکوم (Lancome)6. رژ لب سفورا (Sephora) مدل Cream Lip Stain

این مدل رژ لب از برند سفورا یکی از پرفروش‌ترین رژلب‌های مایع بادوام می‌باشد. رژلب‌های Cream Lip Stain سبک بوده و روی لب بافت یکدست و همگنی ایجاد می‌کنند و تا پایان مراسم عروسی بدون حتی ذره‌ای جابه‌جایی و پخش شدن، روی لب‌های عروس باقی می‌ماند. در فرمول این رژ لب از روغن آووکادو استفاده شده است که احساس طراوت و نرمی به لب‌های عروس می‌بخشد. رنگ‌بندی این مدل بسیار متنوع بوده و تمامی طیف‌ها را شامل می‌شود. بنابراین اگر به دنبال رنگی متفاوت و با  قیمتی مناسب برای رژلب عروسی‌تان هستید، رژلب‌های برند سفورا انتخاب مناسبی است.

رژ لب سفورا (Sephora) رژ لب دائم سفورا (Sephora)

7. رژ لب شنل (Chanel) مدل Rouge Allure Ink Matte Liquid Lip Colour

این رژ لب ماندگاری طولانی و بافت نرمی دارد و به راحتی روی لب می‌لغزد. اگر می‌خواهید لب‌هایتان در روز عروسی جلوه‌ای مخملی و براق داشته باشد، رژلب مایع و مات شنل می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

رژ لب شنل (Chanel) رژ لب دائم شنل (Chanel)

8. رژ لب برند کالرپاپ (Colourpop) مدل  Lippie Stix

رژ لب کالرپاپ مدل Lippie Stix کاور بالا و جلوه‌ای مات به لب‌ها می‌دهد. این رژلب در بسته‌بندی کوچکی عرضه می‌شود اما پیگمنت رنگی بالایی دارد. در فرمول این محصول از مواد ارگانیک مانند شی باتر و همین‌طور ویتامین E استفاده شده است. جلوه مخملی و زیبای آن روی لب‌های عروس می‌تواند میکاپ او را جذاب‌تر جلوه دهد.

رژ لب برند کالرپاپ (Colourpop)

رژ لب دائم برند کالرپاپ (Colourpop)

9. رژلب نیکس (NYX) مدل Soft Matte Lip Cream

این مدل پرفروش‌ترین رژلب برند نیکس است. رنگ‌بندی آن بسیار متنوع و جذاب است و قیمت بسیار مناسبی دارد. بافت این رژلب نرم و کرمی بوده و پیگمنت رنگی و ماندگاری بسیار بالایی دارد. بعلاوه روی لب سبک بوده و جلوه نهایی آن مات است. به‌عبارت‌دیگر این محصول پکیجی از تمام ویژگی‌هایی است که از یک رژلب عروس انتظار می‌رود.

رژ لب نیکس (NYX) رژ لب دائم نیکس (NYX)

10. رژلب برند دیور (Dior) مدل Addict Lip Tattoo

رژلب برند دیور مدل Addict Lip Tattoo ماندگاری بالایی دارد به‌طوری‌که 10 ساعت بدون هیچ‌گونه تغییر و جابه‌جایی روی لب‌ها باقی می‌ماند. این محصول بافت بسیار سبکی دارد و روی لب‌هایتان کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد. به هنگام استفاده از این رژلب، احساس ناراحتی و سنگینی روی لب‌هایتان نخواهید داشت. رنگ‌بندی زیبای آن شامل رنگ‌های قرمز، صورتی و رنگ‌های تناژ تمشکی است که برای هر مراسم رسمی ازجمله مراسم عروسی مناسب هستند و علاوه بر اینکه لب‌های عروس را فریبنده‌تر نشان می‌دهند، بلکه جلوه و وقار خاصی نیز به ظاهر او می‌بخشند.

رژ لب برند دیور رژ لب دائم برند دیور

11. رژ لب مات مدل Sensuous از برند Gucci:

درحال حاضر رژلب‌های دارای جلوه مات در بین خانم‌ها بسیار محبوب ‌هستند، بنابراین اگر شما نیز به رژهایی با این نوع بافت علاقه دارید، انتخاب این رژلب از برند Gucci می‌تواند شما را به هدف‌تان برساند. این مدل رنگ‌بندی متنوعی دارد. حتی می‌توانید روی این رژ از برق لب یا شاین لب نیز استفاده کنید تا لب‌هایتان نرم و لطیف به‌نظر برسند. بنابراین این رژ می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای میکاپ روز عروسیتان باشد.

رژ لب مات گوچی

  1. رژ لب مدل Tarteist از برند Tarte:

آیا تا به حال در مورد رنگ لب چیزی شنیده‌اید؟ رنگ لب از غلیظ شدن رژلب مایع سنتی به‌دست می‌آید و نسبت به رژ مایع سنتی پررنگ‌تر و تندتر است. این رژلب دارای 12 رنگ متفاوت است و به‌مدت طولانی روی لب می‌ماند. از طرف دیگر برپایه موادمعدنی تولید شده است. بنابراین گزینه‌ای مناسب برای عروس خانم‌ها است تا بدون نگرانی از پاک شدن رژلب در حین غذا خوردن در مراسم عروسیشان بدرخشند.

رژ لب بادوام عروس

همچنین ببینید : آرایشگاه عروس خوب در تهران

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

چگونه قبل از عروسی از شر شوره سر خلاص شویم
بهترین سالن زیبایی زعفرانیه
بهترین آرایشگاه داماد شهریار
بهترین سالن زیبایی عروس چیتگر

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد