نکات مهم برای انتخاب سبک و مدل موی عروس

نکات مهم برای انتخاب سبک و مدل موی عروس

پس از انتخاب لباس مناسب، تصمیم بزرگ بعدی عروس انتخاب بهترین مدل موی عروس برای روز بزرگ زندگیش است. عروس خانم‌ها چطور می‌توانند از میان تعداد زیادی مدل موی مناسب برای مراسم عروسی خود در یک تالار یا باغ عروسی ، بهترین مدل را انتخاب کنند؟ در واقع این موضوع تا آن جا مهم است و در نزد عروس  خانم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است که می‌توان گفت از چند هفته و شاید ماه‌های قبل شبانه روز به این موضوع تا حدی فکر می‌کنند و حساسیت زیادی هم نسبت به همین موضوع دارند که البته تا حدی بی‌جا نیست و اتفاقا باعث می‌شود انتخاب بهتر و درست‌تری نیز داشته باشند.

در ادامه این مقاله با همراه باشید تا بدانید چگونه یک مدل موی عروس مناسب خودتان را انتخاب کنید و از بین صدها طرح و رنگ و همچنین انواع و اقسام مدل موی عروس‌های زیبا کدام یک را با توجه به بعضی نکات و همینطور با رعایت چه موضوعاتی به سادگی انتخاب کنید و از آن در حین برگزاری مراسم عقد و جشن عروسی لذت ببرید.

فاکتورهای مهم در انتخاب مدل موی عروس

در حقیقت عروس خانم‌ها کار سختی را برای انتخاب مدل موی عروسی در پیش دارند و می‌توان گفت به نوعی حساسیت بالای اکثریت آن ها هم از همین موضوع نشات می‌گیرد و خیلی هم بی راه نیست. اما موضوع دیگری که باید در نظر داشت و همچنین همواره برای برگزاری مراسم عقد و عروسی و آماده شده قبل از آن عروس خانم باید به آن توجه کرد این نکته است که می‌توان با رعایت کردن چند نکته ساده که در ادامه مقاله به آن ها خواهیم پرداخت به راحتی مدل موی مناسبی را برای مجلس عروسی و مراسم عقد انتخاب کرد و بهترین مدل را از بین‌ها برگزید.

بلندی موی عروس برای شینیون و آرایش

مدل موی عروس

ابتدا باید چیزی را انتخاب کنید که با طول موی شما متناسب باشد. اگر موی کوتاهی دارید، شاید زمانی برای بلند شدن موهایتان لازم باشد. اگر موی بلندی دارید و می‌خواهید بلندی متفاوتی را امتحان کنید، بهتر است سریعتر تغییر رویه دهید و مطمئن شوید که مدل موی جدید مناسب شما باشد

از مجلات و سایت‌ها استفاده کنید که ببینید کدام مدل‌ها به چشمتان می‌آیند. این مدل‌ها را نزد آرایشگر خود ببرید و با او مشورت کنید. او می‌تواند پیشنهاداتی بدهد که چه حالتی بیشتر به صورتتان می‌آید. گزینه‌های مدل موی عروس نامحدود هستند: بالابردن نسبی مو، بالا بردن کامل مو، فرعای باز، صاف، بافت و پیچیدن جانبی.

اگر موی کوتاهی دارید و رویای موهای بلند و زیبا را در سر پرورانده‌اید، می‌توانید اکستنشن مو را امتحان کنید. به کمک اکستنشن می‌توانید فرهای بلند یا اینکه همان عروسی رویایی خود را داشته باشید.

تطبیق و تکمیل مو برای شینیون عروس

مدل موی مناسب برای عروس

واقعا مهم است که مطمئن شوید مدل مو عروسی که انتخاب کرده‌اید با لباس شما تطابق داشته باشد و تکمیل کننده ویژگی‌های شما باشد و با شمایل کلی و لباس شما هماهنگ باشد. مثلا مدل موهایتان می‌تواند کمک کند چشم‌هایتان بیشتر به چشم بیایند. بلندی مو می‌تواند ویژگی‌های خاصی را در معرض توجه قراردهد یا پنهان کند. مهم‌ترین مورد این است که مدل مویتان با شخصیت شما هماهنگی داشته باشد و باعث شود حس زیبایی داشته باشید. اگر با مدل مویتان راحت نباشید ممکن است در تصاویر خوب ظاهر نشوید.

تم (زمینه) و مدل مو برای شینیون موی عروس

عروسی شما رسمی است یا دوستانه؟ یک عروسی ساحلی است یا عروسی در کلیسا؟ مدل مویتان مدرن، پرکار یا سنتی است؟ تمام این سوالات روی تصمیم‌گیری مدل مویتان موثر هستند. اگر در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن در فضای باز هستید، مدل مویی می‌خواهید که در برابر گرما و باد مقاوم باشد.

نکات مهم برای انتخاب سبک و مدل موی عروس
نکات مهم برای انتخاب سبک و مدل موی عروس

اضافه کردن اکسسوری به مدل موی عروسی‌تان

اکسسوری به موهایتان اضافه کنید! روش‌های شگفت‌انگیزی برای آراستن موهایتان وجود دارند: یک گل ساده، پین‌های نگین‌دار یا دارای آویز و گیره‌های مو. موارد خاص می‌توانند جلوه شما را واقعا تنظیم کنند.

سایر نکات مربوط به مدل موی عروسی که در عکس‌ها آمده را به آرایشگر خود نشان دهید: این کمک می‌کند که آرایشگر مدل موها را ببیند و ایده‌هایی که می‌توانند برای موهایتان مناسب باشند را کنار هم بررسی کند.

پیش از عروسی یک بار مدل موی خود را امتحان کنید.

یک جلسه تمرینی داشته باشید که مدل موی عروسی خود را امتحان کنید و مطمئن شوید مدل مو را می‌پسندید و برایتان مناسب است. وقت زیادی برای انتخاب مدل موی عروس بگذارید. ز سوی دیگر برای آراستن موهایتان نیز وقت بیشتری بگذارید به این ترتیب آرایشگرتان می‌تواند ظاهر شما را به خوبی و همانطور که می‌خواهید بیاراید. و اگر قرار است همسر شما موهایش را بیاراید، زمانی بیشتر از زمان پیشنهادی برای او بگذارید. آخرین مورد این است که صبر کنید که ساقدوشان شما نیز موهایشان را بیارایند.

جلوه روز/عصر در فردای مراسم عروسی و پاتختی

یک جلوه برای محضر و یکی دیگر نیز برای پذیرایی درنظربگیرید. این می‌تواند در حد درآوردن تور عروس و اضافه کردن یک گل به جلوه عصرگاهی باشد. این یک روش جالب برای افزودن جذابیت به ورود باشکوه خود به عنوان عروس جدید است.

منبع : yannidesignstudio

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدید
شیک ترین مدل موهای عقد محضری در سال 1402
25 مدل شینیون باز شیک 2022
موی باز عروس

آخرین دیدگاه‌ها

لیلی وطن خواه
باغ تالار عمارت سام

مراسم عروسی من در عمارت سام برگزار شد همه چیز عالی و فوق العاده بود . آقای مولایی مدیریت عمارت هم بسیار مرد شریف و مورد اعتمادی هستند و همه چیز طبق قرارداد چه بسا بیشتر برای ما انجام دادن . برای گرفتن مراسم تو عمارت سام تردید نداشته باشید بهترینن

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

برای مراسم جهل تعداد۱۳۰نفرمهمان دارم هزینه رومیخوام درضمن نزدیک بهشت زهراباشه

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

سلام یک تالار خوب برای مراسم چهل میخوام برای۱۳۰نفرمهمان باقیمت به صرفه ولی کیفیت غذاوپذیراییش هم خوب باشه،به نوعی آبرومندانه برگزاربشه

بدون نام
مجموعه تالارهای قصر یاس

سلام برای ۲۰۰ نفر منو اقتصادی چقدر درمیاد؟؟ پکیج ارایش عروس و ماشین عروس اینا هم دارین؟

بدون نام
تالار پذیرایی کشتی ارم

سلام برای ۲۰۰ نفر مهمون منوی اقتصادی چقد میشه؟؟

مرادخانی
باغ تالار باشگاه سپهر پلاس

میشه قیمت سلف برای۱۳۰نفر را برام ارسال کنید

سید
جدایی مهدی قایدی از همسرش

از همون اولش معلوم بود که زن قایدی،،یه حول درجه یک هست و از اون تازه به دوران رسیده ها که از هر کاری ،یا هر غذایکه میخورد،،و خلاصه از همه کارهای روزانه فیلم میزاشت،،،حالا زنش چرا قبل از ازدواج این کارت رو نمیکرد،،،،چون پول هنگفتی مثل الان در اختیارش نبود،،،،من به جرات قسم میخورم که سر سوزنی زن مهدی قایدی هیچ حسی عشق و عاشقی به مهدی نداشت و فقط و فقط بخاطر معروفیت و پولدار بودنش بود،،وکرنه مهدی با توجه به سنش،قیافه ای هم اصلا نداره،،،ولی زنش ازش می‌باره که یه خوش گذران همه جوره هست و اصلا به خونه و زندگی اهمیت نمیده ،،و فقط کارش خوشگذارانی خیلی بیش از حد هست ،،،واقعا موندم مهدی چطور تحملش کرد،،،یه مرد تا میاد خونه دلش میخواد حداقل بوی غذا تو خونه پیچیده باشه و خانمش یه سفره دو نفره خوشگل چیده باشه،،،اما زن مهدی فقط در حال خیابان گردی،،خرید لباس،،،ارایشگاه رفتن اونم هر روز،،،صبح تا شب سرش تو اینستا،،،و خلاصه مهدی بنده خدا اسی شده بود و اصلا زندگی نداشت

صفدری
تالار عمارت بهشت

متاسفانه مسئولین تالار در آستانه ی برگزاری مراسم ختم، تماس گرفتند و گفتند که تالار را به کس دیگری اجاره داده اند! این در حالی بود که به ما تضمین داده بودند و این بدقولی دور از انسانیت بود.

امیرحسین نوری
باغ تالار عمارت ریورساید

ما ۲۲ فروردین در مجموعه ریورساید مراسممون رو برگزار کردیم با خوش قولی بی‌نظیر آقا طوفان و مدیریت مهمانی با برادرشون آقا بهنام بود که همه چیز عالی و بی‌نظیر بود. نه تنها چیزی از قول و قرارمون کم نذاشتن حتی یه سورپرایز هم برامون اضافه کردن. ممنون از این مجموعه عالی با مهمان‌نوازی خوب و سرویس‌دهی منظم و دقیقشون. حتما حتما حتما توصیه میکنم توی این تالار مراسمتون رو برگزار کنید تا لذت ببرید از بهترین شب زندگیتون.

نظرات کاربران

  • مارال

    من تا عروسیم زیاد مونده تازه موی من کوتاه باید مو ها تا کجا بیاد

    پاسخ
  • مارال

    مدل موی عروس من خوشم اومد میشه قیمت این را به من بدید

    پاسخ