هزینه‌ های آرایش و آرایشگاه عروس در سال ۱۴۰۳

شب عروسی، نقطه عطفی در زندگی هر زوج است؛ شبی که رؤیای شیرین تشکیل خانواده به حقیقت می‌پیوندد و خاطرات آن تا ابد در قلب‌ها حک می‌شود. در این میان، آرایش عروس به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر این رویداد خاص، نقشی کلیدی در زیبایی و اعتماد به نفس عروس ایفا می‌کند.

اما هزینه آرایش عروس، موضوعی است که ذهن بسیاری از زوجین را به خود مشغول می‌کند. عوامل مختلفی از جمله نوع و سبک آرایش، همچنین میزان شهرت آرایشگاه و سالن زیبایی ممکن است در قیمت نهایی آرایش عروس تاثیر گذار باشد

قیمت آرایش و آرایشگاه عروس در سال ۱۴۰۳

لیست قیمت پکیج زیبایی عروس در سال ۱۴۰۳

هزینه آرایش در آرایشگاه‌های تخصصی عروس به عوامل زیادی بستگی دارد، ولی بطور کلی از 8 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان متغیر می باشد.

قیمت پکیج آرایش عروس با توجه به نوع خدماتی که مدنظر دارند، تعیین خواهد شد. امروزه در سالن های زیبایی خدمات متنوعی را به عروس خانم ها ارائه می دهند که این تنوع کمک می کند تا انتخاب آزادانه تری داشته باشید

البته پکیج هایی که کامل ترند و مطابق با درخواست عروس ها باشد، قطعا هزینه بالاتری خواهند داشت و موارد بیش تری را هم شامل خواهند شد. از این رو نمی توان رقم دقیقی برای قیمت آرایش عروس در نظر گرفته و برای مشخص شدن دقیق باید نوع خدمات به تفضیل و با جزئیات مشخص شود

پکیج هاقیمت در تهران
قیمت پکیج زیبایی عروس ساده4 میلیون تومان
قیمت پکیج زیبایی عروس معمولی6 میلیون تومان
قیمت پکیج زیبایی عروس VIP10 میلیون تومان

در ادامه پکیج پایه زیبایی عروس در 4 سالن های برتر تهران بررسی خواهیم کرد

سالن زیبایی مریم رئوف یکی از گرانقیمت ترین سالن های زیبایی تهران و ایران می باشد که با سبک های ارایشی متنوع مورد استقبال عروس خانم ها قرار گرفته پکیج پایه میکاپ عروس این سالن زیبایی از 12 میلیون تومان در سال 1403 شروع می شود و متناسب با درخواست های عروس می تواند این مبلغ متغیر باشد

سالن زیبایی شبنم نظیف دیگر سالن برتر و گرانقیمتی از نظر خدمات می باشد که خدمات VIP و میکاپ عروس این سالن از 14 میلیون تومان شروع شده و متناسب با درخواست شما این قیمت می تواند متغیر باشد البته این سالن پکیج های مختلف با هزینه های متفاوتی را عروس خانم ها ارائه می دهد تا هرکسی با هر بودجه ای بتواند از خدمات این مجموعه استفاده کند

سالن زیبایی لی لی رضایی در غرب تهران یکی دیگر از برترین سالن ها در زمینه ارائه خدمات نه نوعروسان می باشد که با بهره گیری از پرسنل متخصص و مواد باکیفیت آرایشی توانسته شهرتی برای خود در زمینه زیبایی و میکاپ بدست بیاورد که تعرفه پایه این مجموعه ها برای نوعروسان از 12 میلیون نیز شروع خواهدشد

عواملی که بر قیمت آرایش عروس تأثیر می‌گذارند

انتخاب آرایش مناسب برای شب عروسی، امری مهم و حساس است که نیازمند دقت و ظرافت نظر است. در ادامه، به بررسی عواملی که بر قیمت آرایش عروس تأثیر می‌گذارند می‌پردازیم.

لوازم جانبی و اکسسوری های استفاده شده

یکی از عناصر زیبایی و ظرافت در آرایش عروس، استفاده از اکسسوری‌های مناسب مانند تاج عروس است. تاج عروس، با افزودن درخشش و جذابیت به موها و چهره عروس، می‌تواند به زیبایی هر چه بیشتر او در این شب خاص کمک کند.

انتخاب تاج عروس، امری سلیقه‌ای است و به عوامل مختلفی مانند مدل مو، نوع لباس عروس، شخصیت و سلیقه عروس بستگی دارد

قیمت تاج عروس، می‌تواند بر قیمت نهایی آرایش عروس تأثیر بگذارد. تاج‌های عروس ساده و معمولی معمولاً قیمت کمتری نسبت به تاج‌های عروس کار شده و نگین‌دار دارند.

در صورتی که قصد دارید از تاج عروس استفاده کنید، حتماً قبل از انتخاب تاج، با آرایشگر خود در مورد قیمت آن صحبت کنید.

تاثیر لوازم جانبی و اکسسوری های استفاده شده

کیفیت و برند مواد آرایشی

برند و کیفیت مواد آرایشی مورد استفاده در آرایش عروس، یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت است. استفاده از مواد آرایشی باکیفیت و مرغوب، نه تنها به زیبایی و ماندگاری آرایش می‌افزاید، بلکه از بروز حساسیت‌های پوستی نیز جلوگیری می‌کند.

مش، هایلایت و رنگ مو:

در صورتی که عروس خانم تمایل به انجام مش، هایلایت یا رنگ مو داشته باشد، این امر به هزینه آرایش عروس اضافه خواهد شد. قیمت مش، هایلایت و رنگ مو با توجه به طول مو، نوع و برند رنگ مورد استفاده، و همچنین دستمزد آرایشگر متغیر است.

تاثیر شینیون ، هایلایت و رنگ مو بر قیمت آرایش عروس

مژه و اکستنشن مو:

استفاده از مژه مصنوعی یا اکستنشن مو، می‌تواند به زیبایی و جذابیت چشم‌ها و موهای عروس بیفزاید. قیمت مژه مصنوعی و اکستنشن مو با توجه به نوع و کیفیت آنها متغیر است.

محله و شرایط سالن زیبایی:

محلّی که سالن زیبایی در آن واقع شده است، یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت آرایش عروس است. سالن‌های زیبایی که در مناطق لوکس‌تر شهر واقع شده‌اند، معمولاً قیمت‌های بالاتری را برای خدمات خود ارائه می‌دهند.

همچنین، شرایط سالن زیبایی مانند دکوراسیون، تعداد آرایشگران، و امکانات رفاهی نیز می‌تواند بر قیمت آرایش عروس تأثیر بگذارد.

به طور معمول خدماتی که آرایشگاه‌های زیبایی برای آرایش عروس ارائه میدهند عبارتند از:

  1. آرایش صورت شامل زیرسازی، سایه چشم…
  2. شینیون مو، شامل مدل‌های مختلف شینیون، براشینگ…
  3. مانیکور و پدیکور یعنی مرتب کردن ناخن‌ها، لاک زدن…
  4. اپیلاسیون
  5. میکاپ کردن غلیظ و حرفه‌ای
  6. خدمات پوست شامل پاکسازی پوست…

بر طبق بررسی ما، بسته به محل قرارگیری و برند آرایشگاه ها، قیمت آرایش عروس و هزینه آرایشگاه های عروس از 7 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان متغیر میباشد، که در در ارائه جزییات و خدمات با هم تفاوت های بسیاری دارند .

هزینه آرایش عروس و قیمت آرایشگاه عروس

بیشتر آرایشگاه‌های زیبایی اقدام به ارائه پکیج‌های آرایشی و زیبایی عروس میکنند که شما باید ببینید فرق این پکیج‌ها در چیست و چه قیمتی دارند.

ولی شما باید به نکاتی برای انتخاب آرایشگاه و آرایشگر خود دقت کنید و حتما قبل از انتخاب آن را مورد بررسی قرار دهید تا مبادا دچار مشکل بشوید.

برای توضیح این مسئله مواردی را برای بهتر متوجه شدن شما ذکر میکنیم :

  • تحقیق کردن و مقایسه کردن
  • دیدن نمونه کارهای آرایشگاه
  • خواندن نظرات دیگر مشتریان در شبکه‌های اجتماعی
  • ارتباط گرفتن مستقیم با آرایشگر قبل از عقد قرارداد و مشورت با ایشان
  • عقد قرارداد کتبی و ذکر تمام خواسته‌های شما از آرایشگر

 

این توضیحات کلی را به شما دادیم که بدانید چه مواردی هزینه آرایشگاه و قیمت آرایشگر روز عروسی را تعیین میکنند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قیمت آرایش و آرایشگاه عروس درسال 1403
مدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدید
شیک ترین مدل موهای عقد محضری در سال 1402
25 مدل شینیون باز شیک 2022

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.