20 ایده برای مدل آرایش ساقدوش های عروس

آرایش ساقدوش های عروس

حال که شما به عنوان عروس آرایش کامل و بی نقصی دارید و قرار است در مراسم عروسی خود بی رقیب بدرخشید، وقت آن رسیده که به فکر مدل آرایش ساقدوش های عروس نیز باشید. لباس تنها نکته ای نیست که باید درباره ی آن با ساقدوش های خود صحبت کنید. ساقدوش های عروس داماد در عکس های عروسی و همچنین تالار پذیرایی نقش پر رنگی دارند که نمی توان آن را دست کم گرفت.

شما که به دنبال خاص بودن هستید به نکات و جزئیات مهمی توجه می کنید. از مدل های ساده آرایش ساقدوش های عروس گرفته، تا مدل های رنگی رنگی و یا میکاپ شب با سایه های براق و تیره، در این مطلب قصد داریم بیست ایده ی عالی برای آرایش ساقدوش های عروس را با شما مطرح کنیم. این مدل های آرایش طیف گسترده ای از سلایق را در نظر گرفته و به شما برای انتخاب هرچه بهتر کمک می کنند.

به خاطر داشته باشید اگر برای مدل مو و آرایش خود قصد دارید به یک سالن زیبایی و پیش یک آرایشگر عروس حرفه ای بروید، بهتر است از نوع آرایش مورد علاقه ی خود چندین عکس تهیه کنید و همراه داشته باشید.

بهترین مدل های آرایش ساقدوش های عروس

مدل آرایش لایت و دخترانه

مدل آرایش ساقدوش های عروس

زیبایی همیشه در سادگی است! در حالی که بسیاری از ما فکر می کنیم باید برای جشن نامزدی و مراسم عروسی آرایش کاملی داشته باشیم، گاهی تنها استفاده از یک کرم پودر معمولی زیبایی خیره کننده ای به چهره می بخشد. رژلب صورتی و یا هلویی ملایم در کنار کمی رژگونه که از رنگ کرم پودر تیره تر باشد، این آرایش لایت و دخترانه را تکمیل می کند.

خط چشم اسموکی و محو

مدل آرایش ساقدوش عروس

به این مدل آرایش جذاب برای ساقدوش های نگاه کنید. خط چشم باریکی که با سایه ی مشکی ترکیب و محو شده است. در این مدل، به آرایش چشم ها توجه ویژه ای می شود.

سایه ی ذغالی و رژ لب کم رنگ

مدل میکاپ ساقدوش عروس
سبک آرایش و لباس ساقدوش های عروس

یک رژلب کمرنگ و یا خنثی در کنار آرایش چشم ذغالی رویایی است. با این مدل آرایش در مراسم عروسی بی رقیب خواهید بود.

استفاده از سایه ی طلایی و مشکی در آرایش

مدل آرایش عروسی

سایه ی طلایی در کنار سایه ی مشکی، اگر به خوبی بلند و محو شوند، جذابیت خیره کننده ای به چشم ها می بخشند. در این تصویر، رنگ طلایی برای قسمت داخلی پلک استفاده شده و سایه ی مشکی قسمت بیرونی چشم ها را می پوشاند.

میکاپ صورتی کمرنگ

آرایش ساقدوش ها

رنگ لباس ساقدوش ها را برای انتخاب مدل آرایش آنها در نظر بگیرید. رنگ لباس صورتی کمرنگ با سایه ی صورتی ملایم زیبایی ساقدوش ها را دو چندان می کند.

آرایش چشم مات و اسموکی

مدل آرایش ساقدوش
تکنییک های بلندینگ آرایش چشم نباید تنها به رنگ مشکی محدود شود. استفاده از رنگ های محو و خنثی در ترکیب با یکدیگر برای مدل آرایش ساقدوش های عروس بسیار مناسب به نظر می رسد.

رنگ رز گلد برای مدل آرایش ساقدوش های عروس

میکاپ ساقدوش عروسی

رزگلد رنگی است که میکاپ آرتیست های حرفه ای در همه ی دنیا از آن برای درخشش هر چه بیشتر آرایش عروس و ساقدوش ها استفاده می کنند. این رنگ با انواع رنگ پوست سازگاری دارد و می توانید لباس های مختلفی را نیز برای این مدل آرایش انتخاب کنید. فرقی ندارد که رنگ رژگونه ی شما رزگلد باشد و یا سایه ی چشم. این رنگ همیشه زیبایی خیره کننده ای به چهره ی شما می بخشد.

استفاده از مژه ی مصنوعی برای آرایش عروسی

مدل آرایش عرسی و عقد

حتی اگر خیلی طرفدار مژه های مصنوعی نیستید، بهتر است برای آرایش عروسی، چه به عنوان عروس و چه به عنوان ساقدوش، آنها را امحان کنید. مژه مصنوعی تاثیر بسزایی در زیبایی چشم ها، خصوصا در عکس های عروسی خواهند داشت.

هایلایتر براق برای آرایش ساقدوش ها

ساقدوش های مراسم عروسی

استفاده از هایلایتر براق روی استخوان گونه چهره را جذاب تر و شاداب تر می کند. اگر به جای رفتن به سالن زیبایی خود در منزل آرایش می کنید، به سراغ هایلایتر های کرمی بروید تا درخشنگی آرایشتان در تمام طول شب حفظ شود. هایلایتر کرمی را حتما با یک اسفنج بلندر به پوست خود بزنید تا آرایش طبیعی تری داشته باشید.

خط چشم ضخیم برای آرایش ساقدوش های عروس

مدل آرایش عروس

خط چشم ضخیم در کنار رژ لب های تیره و جذاب تر، مدل آرایشی کامل برای ساقدوش ها در مراسم عروسی محسوب می شود. اگر کشیدن خط چشم را بلد نیستید، بهتر است از خط چشم های مدادی استفاده کنید.

رژ لب قرمز

رژلب عروس
رنگ قرمز کلاسیک می تواند هر عروس و یا ساقدوشی را به یک هنرپیشه ی قدیمی هالیوودی تبدیل کند. همچنین، رژ لب قرمز به همه مدل لباسی می آید. برای مثال، لباس شب مشکی را تصور کنید که همراه با رژ لب قرمز تیره چقدر فریبنده و جذاب خواهد بود.

سایه های کرمی

مدل آرایش ساقدوش عروس
سایه های کرمی، وقتی قرار است آرایش مدت زمان بیشتری روی صورت شما بماند، و خصوصا برای عروسی های تابستانی بسیار مناسب هستند. فقط، قبل از سایه ی کرمی، استفاده از پرایمر را فراموش نکنید تا آرایش چشم شما دوام بیشتری داشته باشد.

خط چشم دنباله دار برای آرایش چشم ساقدوش عروسی

خط چشم عروس

خط چشم های بلند و دنباله دار همیشه طرفداران زیادی دارند. اگر به دنبال آرایشی خیره کننده هستید، خط چشم های دنباله دار را فراموش نکنید.

رنگ های گرم و پر زرق و برق برای آرایش عروسی

آرایش ساقدوش عروسی

استفاده از رنگ های تیره تر برای رژ لب همراه با آرایش چشم اسموکی هیچ وقت از مد نمی افتد. فقط فراموش نکنید در هر مدل آرایشی، مرز رنگ ها باید محو شوند.

رژگونه و سایه ی طلایی رنگ برای آرایش ساقدوش های عروسی

مدل آرایش عروس

از رنگ طلایی با کمی شاین برای سایه و رژگونه ی خود استفاده کنید. این مدل آرایش با کمی برق لب چهره ای جوان و شاداب از شما به نمایش می گذارد و در عکس های عروسی نیز خواهید درخشید.

مدل آرایش پاییز و زمستان

آرایش ساقدوش های عروسی
اما برای مراسم عروسی پاییز و زمستان چه مدل آرایشی مناسب است؟ در حالی که بسیاری از ما فکر می کنیم رنگ های خنثی و سرد تر برای مدل آرایش پاییزی و مدل آرایش زمستانی کاربرد بیشتری دارند، استفاده از رنگ های درخشان و کمی چشمگیر تر برای مدل آرایش عروسی های پاییز و زمستان ایده ی بسیار خوبی است.

گریم عروس و ساقدوش ها به جای آرایش های غلیظ

آرایش ساقدوش عروس
این مدل آرایش خیلی به چشم نمی آید، اما قطعا به چهره ی شما فرم و شکل دلخواه را می بخشد. از کانتور استادانه ی گونه ها غافل نشوید.

رژلب های مات در آربش ساقدوش عروس

میکاپ عروسی
با این وجود که بسیاری رژلب های براق را برای مهمانی ها و مراسم های عروسی مناسب تر می دانند، رژ لب های مات برای آرایش عروسی بی نظیر هستند. این مدل رژلب همچنین دوام بیشتری روی لب ها خواهد داشت.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قیمت آرایش و آرایشگاه عروس درسال 1403
چگونه قبل از عروسی از شر شوره سر خلاص شویم
بهترین سالن زیبایی زعفرانیه
بهترین آرایشگاه داماد شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️