چند ایده جذاب و متفاوت برای آرایش شب یلدا

بسیاری از خانم‌ها و تازه‌ عروس‌ها با فرارسیدن شب یلدا، نه‌تنها در تزئین و چیدمان سفره بلکه در میکاپ شب یلدا، لباس و حتی طراحی ناخن‌هایشان خلاقیت و نوآوری به‌خرج می‌دهند. یلدا یک سنت دیرینه و قدیمی است اما نکته جالب توجه این است که هرساله با شیوه‌های جدید و مدرن تلفیق شده و به‌این‌ترتیب، شاهد تفاوت‌های نوآورانه‌ای در نحوه برگزاری آن هستیم.

اگر به‌دنبال یک میکاپ متفاوت برای شب یلدا هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

  1. میکاپ یلدایی با سایه چشم هندوانه‌ای:

میکاپ شب یلدا

شاید اولین ایده برای میکاپ شب یلدا که ممکن است به ذهن همه خانم‌ها برسد، آرایش چشم‌ها به شکل هندوانه باشد. در این آرایش می‌توانید از سایه های سبز و قرمز برای میکاپ چشم‌هایتان استفاده کنید. همانطورکه در تصاویر زیر می‌بینید، این سبک میکاپ تنوع بسیاری دارد.

درهمین رابطه ببینید : لباس شب یلدا مناسب تازه عروس

می‌توانید از هر دو رنگ سبز و قرمز در پشت پلک‌ها استفاده کنید یا یکی از رنگ‌ها را در پلک بالایی و رنگ دیگر را در پلک پایینی به‌کار ببرید.

برای ایجاد دانه‌های هندوانه می‌توانید از خط چشم و براش‌ باریک و نوک‎تیز استفاده کنید.

برای حفظ تعادل در میکاپ بهتر است از رژلب ملایم‌تری برای پایان دادن به کارتان استفاده کنید. البته این مورد درنهایت به سلیقه و انتخاب خودتان بستگی دارد.

  1. میکاپ با رژلب قرمز:

 

لزومی ندارد که حتماً المان‌های یلدایی را در میکاپتان رعایت کنید. می‌توانید چشم‌هایتان را به هر سبکی که مایلید آرایش کنید و برای نزدیک‌تر شدن آن به تم یلدایی تنها از رژلب قرمز استفاده کنید. توجه داشته باشید که به دلیل تند بودن رنگ قرمز، در آرایش چشم‌ها و سایر اجزای صورتتان از رنگ‌های ملایم‌تری استفاده کنید تا آرایشتان غلیظ و افراطی به‌نظر نرسد.

همچنین ببینید : تزیین دسر و ژله شب یلدا

به‌عنوان مثال استفاده از سایه‌های نود و خنثی مانند کرم و قهوه‌ای کم‌رنگ آرایشان را متعادل می‌کند.

اگرچه استفاده از سایه‌های دودی، مشکی و خاکستری، میکاپتان را غلیظ‌تر نشان می‌دهد اما با رژ قرمز ترکیب زیبایی ایجاد خواهد کرد.

  1. آرایش ساده با خط چشم رنگی:

آرایش مناسب شب یلدا

ایده دیگر برای میکاپ شب یلدا، استفاده از خط چشم رنگی است. می‌توانبد برای رعایت تم یلدایی از خط چشم سبز یا قرمز استفاده کنید که در این صورت نیازی به استفاده از سایه‌های رنگی نیست و تنها استفاده از یک رنگ خنثی مانند کرم در ناحیه چین پلک برای دادن عمق بیشتر به چشم‌ها کافی است.

اگر از خط چشم سبز برای آرایش چشم استفاده کردید، رژ لب قرمز آرایشتان را به بهترین شکل تکمیل خواهد کرد.

توصیه می‌شود برای میکاپ یلدا از رژگونه‌های تند استفاده نکنید. تمرکز بیشتر میکاپ یلدا روی چشم‌ها و لب است و آوردن رنگ بیشتر دراجزای صورت نتیجه مطلوبی به‌همراه نخواهد داشت.

  1. میکاپ یلدایی اغراق‌آمیز:

میکاپ اغراق آمیز برای شب یلدا

میکاپ زیبای یلدایی

اگر می‌خواهید از میکاپ‌های بسیار غلیظ و اغراق‌آمیز استفاده کنید. می‎توانید از این تصاویر الهام بگیرید. استفاده از الکیل، نگین‌های رنگی، سایه‌های شاینی و براق در آرایش چشم‌ها و لب می‌تواند شما را به این هدف نزدیک کند.

  1. میکاپ دلخواه به‌همراه اکسسوری، بدلیجات، تل، توربان و یا سنجاق سر با تم یلدایی:

میکاپ جذاب برای یلدا

ایده عکاسی و آرایش شب یلدا
ایده عکاسی و آرایش شب یلدا

اگر ازجمله خانم‌هایی هستید که آرایش‌های فانتزی و سنگین را نمی‌پسندید و ترجیح می‌دهید یک میکاپ ملایم داشته باشید و درعین‌حال از المان‌های یلدایی نیز در استایلتان استفاده کنید، می‌توانید از اکسسوری، گوشواره، تل‌ها یا توربان‌هایی که رنگ و تم یلدایی در طراحیشان به‌کاررفته است، استفاده کنید.

  1. استفاده از مژه مصنوعی یا ریمل رنگی برای میکاپ یلدا:

آرایش یلدایی

دخترخانم‌های نوجوان ممکن است طرفدار این سبک میکاپ باشند. می‌توانید در شب یلدا از مژه‌های رنگی و حتی رنگ موی فانتزی نیز در میکاپ و آرایش موهایتان استفاده کنید.

 

درنهایت انتخاب نوع میکاپ و آرایش شب یلدا انتخاب خودتان است و هیچ الزامی برای رعایت تم یلدایی وجود ندارد. هدف این مقاله تنها ارائه چند ایده برای خانم‌هایی است که دوست دارند استایل به‌خصوصی در این شب داشته باشند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قیمت آرایش و آرایشگاه عروس درسال 1403
سریع ترین روش از بین بردن جای جوش
انواع سبک و مدل میکاپ عروس
مدل جدید میکاپ و شینیون عقد و بله برون

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️