48 مدل شینیون باز شیک 2022

داشتن مدل موی عروسی مناسب برای شب عروسی ممکن است کمترین اهمیت را در یک چک لیست عروسی بی پایان داشته باشد. اما برای ما، مدل مو برای عروسی در حد حلقه عروسی، لباس و محل برگزاری از اهمیت بالایی برخوردار است. آنقدر مهم است که ماه ها به دنبال مدل موی عروسی هنرمندانه و ساده باشیم، بالاخره ظاهر شما همه چیز است! به همین منظور در این مقاله می‌خواهیم با هم به بررسی 48 مدل شینیون باز شیک 2022 بپردازیم پس با تالارکده ماننده همیشه همراه باشید.

یکی از واژه‌های رایج بین خانم‌ها قبل از شرکت در مراسم‌های مختلف واژه شینیون می‌باشد که حتماً به گوش شما هم خورده است. شینیون در لغت به معنای جمع کردن موها در پشت سر می‌باشد که سبب زیبایی و آراستگی بیشتر موها می‌گردد. مدل شینیون برای موها معمولاً در مراسم و جشن‌های مختلف نظیر: عروسی، نامزدی، مهمانی‌های خاص، تولدها و…. مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شینیون‌ها نیز مانند بسیاری از مقوله‌های دیگر تابع مد می‌باشند و در هر دوره‌ای، یک سبک خاصی از شینیون‌ها، ترند می‌شوند. شینیون‌ها در سبک‌های مختلف مانند: سبک ساده و کلاسیک، اروپایی، عربی، فشن و … می‌باشند و مدل‌هایی نظیر: مواج، خطی، حرارتی، فر و بافت در شکل‌های متفاوت بسته، باز و یا نیمه باز طراحی و اجرا می‌گردند.

گاهی اوقات نیز آرایشگرها با به کار بردن خلاقیت ویژه‌ای، ترکیبی از این مدل‌ها را اجرا می‌کنند. از این رو، مهم‌ترین موضوع برای داشتن مدل موی زیبا و دلخواه در گام اول، انتخاب یک آرایشگر خبره و کار بلد می‌باشد که بتوانید با خیال راحت موهای خود را به دست توانگر او بسپارید.

چه شینیون فوق‌العاده شیک، چه مدل‌های موی گل‌دار، چه مدل موی کلاسیک و قدیمی، چه مدل مو به همراه توربان و تور عروسی؛ سعی شده بهترین مدل‌های شینیون باز عروس و انواع مدل‌های باز شیک را در اینجا قرار دهیم.

مدل موی عروسی را با توجه به فرم صورت خود انتخاب کنید – 5 ایده برتر

حقیقت این است که معمولاً بهترین مدل مو برای عروسی وجود ندارد. هر مدل موی عروس زیباست، اما نوع صورت شما تعیین کننده است. چهره هر زن متفاوت است. مدل‌های موی خاصی وجود دارد که یک فرد آن را انتخاب می‌کند که دیگری انجام نمی‌دهد. بنابراین، در این مورد، ما مدل‌های موی بالقوه مختلفی را که مناسب چهره‌ها است به شما نشان می‌دهیم، تا شما بتوانید به راحتی تمام این مدل‌ ها را زیر ذره‌بین سلیقه‌ی خود ببرید تا در نهایت بهترین مدل را برای انتخاب کنید.

  1. مدل شینیون باز عروس برای صورت بیضی

زنی با صورت بیضی بهترین ها را در جهان دارد. او می‌تواند هر مدل مویی را داشته باشد.

مدل شینیون باز عروس برای صورت بیضی

  1. مدل شینیون باز شیک برای صورت مربعی

بهترین مدل موی عروسی برای عروس‌هایی با صورت مربعی یا مدل موی کم پشت یا با فرهای آزاد است. یا می تواند موهایش را با یک قسمت مرکزی اختیاری پایین بگذارد تا صورتش باز شود و زوایای خشن نرم شود.

همچنین ببینید : محبوب‌ترین رنگ مو فانتزی

مدل شینیون باز شیک برای صورت مربعی

  1. مدل شینیون باز ساده برای صورت قلبی شکل

می‌توانید موهایتان را به شکل مدل موی عروسی ببافید. همچنین می توانید آن را پایین بگذارید و اجازه دهید کناره های چانه شما را بپوشاند. هر کاری که انجام می دهید، مطمئن شوید که موهایتان بافت خوبی دارد.

مدل شینیون باز ساده برای صورت قلبی شکل

  1. مدل شینیون شیک و ساده برای صورت مستطیلی

می‌توانید موهای خود را به سمت فرهای فراگیر رها کنید. این کار روی گونه های شما برجسته می شود و به پهنای صورت می افزاید.

مدل شینیون شیک و ساده برای صورت مستطیلی

  1. شینیون مو باز برای صورت گرد

برای به دست آوردن توهم گونه‌های بلندتر، مدل‌های مو با دم اسبی شیک را انتخاب کنید. یا موهای خود را با یک قسمت کناری عمیق رها کنید تا ظاهری زاویه دار ایجاد کنید.

شینیون مو باز برای صورت گرد

شینیون‌ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و شاید بتوان گفت صدها مدل شینیون در سبک‌های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به فاکتورهایی نظیر: حجم و قد موها ، گرد یا کشیده بودن صورت ، بلندی یا کوتاهی گردن، مدل لباس و نوع یقه آن و سلیقه و فرهنگ خود به راحتی مدل شینیون دلخواه خود را انتخاب کنید.

این روزها مدل شینیون‌های باز و یا نیمه باز از اقبال بیشتری نزد خانم‌ها برخوردار است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از این رو در این مقاله سعی شده است که چند نمونه از جدیدترین مدل‌های شینیون باز خدمت شما عزیزان ارائه گردد.

در مدل شینیون باز و یا نیمه باز همان طور که از نامش پیداست موها کاملاً بسته نمی‌شوند و مقداری از موها باز می‌مانند و یا حتی در مواردی موها به طور کامل باز می‌باشند و ممکن است از ترکیب مدل‌های بافت یا خطی و یا مواج و … استفاده گردد. همچنین در بعضی از موارد از گل‌های کوچک و مینیاتوری، تاج و تور، گیره و تل‌های زیبا و نگین دار و کارشده برای زیبایی و تزیین موها استفاده می‌گردد.

مدل موی عروسی برای موهای بلند

اینها بهترین مدل موی عروسی برای عروس های زیبا با موهای بلند هستند. فرقی نمی‌کند که آرایش کلاسیک را ترجیح دهید یا می‌خواهید موهایتان را کوتاه کنید، ایده‌های شگفت‌انگیز زیادی برای شما وجود دارد!

شینیون باز و سبک برای عروس

این بهترین گزینه برای ایجاد طبیعی ترین ظاهر است. موج های سبک پرنده یکی از مدل های مد روز عروسی هستند که برای هر عروسی مناسب است. بهتر است موی چتری را دور از صورت فر کنید تا اثر باد وجود داشته باشد. هنگام فر کردن، بهتر است از اتوی بدون گیره استفاده کنید و موها را روی اتوی فر بپیچید و کمی آن را به صورت توریکت بچرخانید تا موج تا حد امکان طبیعی شود.

شینیون سبک برای عروس

شینیون سبک برای عروس

مدل شینیون جدید عروس

نصف بالا، نصف پایین؛ یکی از محبوب ترین مدل های مو برای روز عروسی. بسیار ملایم و کیوت است و بر زیبایی طبیعی عروس تاکید دارد. تمام موهای نزدیک صورت را می توان با بافته یا بست. بهتر است ناحیه تاج را کمی شانه کنید، کمی حجم می دهد و به زیبایی شکل سر را برجسته می کند. اگر می خواهید اکسسوری اضافه کنید، شانه های بی وزنی را انتخاب کنید که از مروارید ها ساخته شده اند.

مدل شینیون جدید عروس

مدل شینیون جدید عروس

شینیون باز عروس

مدل شینیون جدید عروس

مدل شینیون جدید عروس

مدل شینیون باز موی کوتاه

انواع مدل موی عروسی کوتاه و زیبا برای عروس های کوتاه شده مو وجود دارد. و اکسسوری به تکمیل ظاهر عروسی کمک می کند.

موهای یک طرف سنجاق شده

این مدل موهای عروسی منحصر به فرد برای موهای کوتاه است که ظاهر عروسی مطبوع و ظریفی ایجاد می کند. یک اکسسوری بزرگ به شکل گل آن را بی وزن تر می کند. این نوع آرایش مو برای یک لباس ساده و معمولی، بدون تور یا عناصر زیاد مناسب است.

مدل شینیون باز موی کوتاه

شینیون موی کوتاه برای عروسی مدل باب استریت شیک

این مدل مو به مدرن بودن اشاره دارد و یکی از پرطرفدارترین مدل موهای عروسی است. برای این مدل مو از برس کشیدن با سشوار استفاده کنید و سپس کمی اتو کنید. برخی نکات درخشان به مدل موهای شما می دهد. فراموش نکنید که موها را پشت شانه کنید، این کار مقداری حجم می دهد.

شینیون موی کوتاه برای عروسی

شینیون موی کوتاه برای عروسی

ایده مدل موی دم ماهی برای عروس

برای تکمیل ظاهر ملایم با یک لباس شاداب و آرام می توان از مدل دم ماهی استفاده کرد. فقط از اکسسوری آرام و متواضع استفاده کنید.

شینیون موی کوتاه برای عروسی

شینیون مدل آبشار عروس

اگر این مدل هستید، لباس پشت باز و گوشواره‌های کوچک را انتخاب کنید تا ظاهر عروسی عالی داشته باشید.

شینیون مدل آبشار عروس

شینیون مدل آبشار عروس

شینیون رسمی برای عروس با مدل موی کلاسیک

ظریف ترین ظاهر است. می توانید آرایش های روشن مانند رژ لب های قرمز یا مانیکورهای ناخن غیر معمول را اضافه کنید. چند ایده زیبا برای مدل موی عروسی را در زیر مشاهده کنید

شینیون موی کوتاه برای عروسی

شینیون موی کوتاه برای عروسی

مدل شینیون شیک و ساده عروس

مدل شینیون شیک و ساده

مدل شینیون شیک و ساده

ایده های شینیون موی عروس با روبان

اگر می خواهید روبان های مد روز را به مدل موهای خود اضافه کنید، آرایش طبیعی انجام دهید.

ایده های شینیون موی عروس با روبان

شینیون با تاج گل

تاج گل یک گزینه عالی برای سبک های عروسی در فضای باز است. شما باید آرایش کم و فرهای شل را انتخاب کنید. لباس توری ظاهر لطیف را کامل خواهد کرد.

شینیون با تاج گل

مدل شینیون عروس

مدل شینیون باز شیک 2022

شینیون عروس

مدل موی باز عروس

برخی دیگر از مدل‌های باز و نیمه باز شینیون عروس

شینیون باز کوتاه

شینیون باز فر

شینیون باز دخترانه جدید

شینیون باز برای صورت گرد

شینیون باز و بسته

شینیون باز دخترانه

شینیون باز کوتاه

شینیون باز فر

شینیون باز دخترانه جدید

شینیون باز برای صورت گرد

شینیون باز و بسته

شینیون باز دخترانه

موی باز کوتاه

موی باز فر

موی باز دخترانه جدید

موی باز برای صورت گرد

مدل موی باز و بسته

موی باز دخترانه

موی باز کوتاه

موی باز فر

نتیجه

برای انتخاب مدل موی عروسی مناسب، تصمیم بگیرید که کدام مدل عروسی را ترجیح می دهید. بسته به ظاهر عروسی، اکسسوری را انتخاب کنید. قبل از انتخاب مدل موی عروسی با آرایشگر خود مشورت کنید، زیرا نوع و بلندی موهای شما نقش بسیار مهمی دارد.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید/ تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدید
شیک ترین مدل موهای عقد محضری در سال 1402
25 مدل شینیون باز شیک 2022
موی باز عروس

آخرین دیدگاه‌ها

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏

نظرات کاربران

  • بدون نام

    ضمن عرض احترام و خسته نباشید . دوستانه باید انتقاد کنم که مدلهایی که گذاشتید معمولا تو ایران خییلی کاربرد نداره ، در ضمن مطلبتون مقداری گنگ به نظر می‌رسید.

    پاسخ
    • بدون نام

      برای عروس بکار نمیره ولی مهمانها میتونند بعضی از این مدلها رو هم استفاده کنند

      پاسخ