18 اکسسوری جذاب و زیبا برای استفاده در مو و شینیون عروس

مهم‎ترین نکته در مورد استفاده از اکسسوری ‌های زیبا در شینیون عروس، هماهنگی آن با لباس و سایر اجزای استایل عروس است. اگر جواهرات استفاده شده در استایل عروس ساده باشد و کفش‌هایش نیز زیر لباس مخفی شده باشند، اهمیت اکسسوری مو و شینیون اهمیت بیشتری پیدا خواهند کرد.

اکسسوری موی عروس

اکسسوری‌های مو معمولاً جواهرات و لوازم تزئیناتی هستند که برای آرایش و شینیون مو استفاده می‌شوند. فرقی ندارد که چه جور سلیقه‌ای دارید. ممکن است شما طرفدار سبک‌ سنتی باشید یا بالعکس استایل‌های نامتعارف و یا مدر را بیشتر بپسندید. در هر صورت انتخاب یک اکسسوری‌های جذاب در شینیون موی عروس اجتناب ناپذیر است و نباید نادیده گرفته شود.

برای عروس خانم‌های کلاسیک، تل، شانه و یا سنجاق مرواریدی همیشه انتخاب به‌روز و سیکی است و با انواع تور و لباس عروس نیز به‌راحتی ست می‌شود. سبک بوهمی یا کولی وار نیز به نوبه خود جذاب است. در این سبک از اکسسوری‌هایی مانند تاج گل،سنجاق سر، ریسهیا گیره‌های شکوفه‌دار یا برگ‌دار برای تزئین موی عروس استفاده می‌شود.

اکسسوری مو با تزئیناتی مانند سنگ یا جواهر و حتی پر انتخابی مناسب برای عروس خانم‌های پرزرق و برقو تجملاتی است. در واقع وجود قطعات سنگی شیک یا جواهرات طلایی و نقره‌ای در اکسسوری موی عروس مختص سلیقه‌های فوق مدرن و مینیمالیستی است.

در ادامه چند اکسسوری زیبا و جذاب برای هر مدل مویی و متناسب با هر سطح بودجه‌ای آورده شده است.

شبیه‌ترین انتخاب به پرنسس‌ها، ریسه موی عروس از برند Olga  Delice:

یک اکسسوری زیبا مانند این ریسه گل که از تزئینات و دانه‌های مروارید و گل مینای فلزی ساخته شده است، مدل موهای شما را جذاب‌تر می‌کند و مانند یک تاج درخشنده و چشمنواز است.

اکسسوری موی عروس

شبیه ترین مدل به الهه زیبایی، شانه موی طلایی با سنگ اوپال از برند Marisha Pavlishina:

اوپال سنگی است که ظرافت غیرمنتظره‌ای به شینیون عروس می‌دهد. در طراحی این شانه موی عروس از سبک کلاسیک  الهام گرفته شده است. می‎توانید آن را بعد از روز عروسی و در مناسبت‌ها و مهمانی‌های دیگر نیز استفاده کنید.

اکسسوری زیبا برای موی عروس

کریستال‌های درخشان، سنجاق سر نقره‌ای کریستالی از برند Dareth Colburn:

شینیون موی روز عروسی خود را با این سنجاق سرهای کریستالی که نور را از هر زاویه‌ای جذب می‌کنند و در عکس‌های عروسی خیره‌کننده به نظر می‌رسند، انجام دهید.

اکسسوری شیک برای شینیون عروس

اکسسوری موی چندکاره، ریسه مرواریدی از برند Savchenko:

اگر دوست دارید که مدل موی عروسیتان راحت و در عین حال زیبا باشد و در پشت سرتان قرار بگیرد، حتماً از این ریسه گل زیبا برای شینیون استفاده کنید.

ریسه موی عروس

شینیون در هم و پیچیده با سنجاق موی مرواریدی کوچک از برند UA Boutique:

هرگز از انتخاب این سنجاق مرواریدی برای شینیون عروسیتان پشیمان نخواهید شد. این سنجاق ظریف و در عین حال زیبا است.

سینیون موی عروس با مروارید

ریسه موی عروس از برند Glamour Bride USA:

این ریسه کریستالی و مفتولی به همراه یک شینیون بافته شده بسیار شیک خواهد بود. این اکسسوری در رنگ و طول‌های مختلف برای هر نوع مدل مویی موجود است.

ریسه موی عروس

بهترین شانه عروس از برند Serenity Flower Hair Comb:

با این شانه موی عروس که از برگ‌های مصنوعی و گل‌های صورتی و سفید ساخته ‌شده است با طبیعت هارمونی دارد. این شانه نسبتاً بزرگ است، بنابراین برای عروس خانم‌هایی مناسب است که حجم موی زیادی دارند.

شانه سر گلدار برای شینیون عروسی

اکسسوری موی کلاسیک، شانه عروس از جواهری Rebeka:

عروس خانم‌هایی که طرفدار سبک‌های قدیمی و اکسسوری‌های عتیقه هستند قطعاً از این شانه زیبا استقبال خواهند کرد. این شانه با پرهای طلایی را می‌توان در قسمت پشت یا بالای سر قرار داد.

اکسسوری زیبا برای موی عروس

برای عروسی‌های پاییزی، شانه گلدار عروس از برند Serenity Blush & Burgundy:

این شانه زیبا مناسب افرادی است که عاشق رنگ سبز هستندو دوست دارند این رنگ را در استایل روز عروسیشان بگنجانند. طراحی این شانه با استفاده از برگ‌های سبز در کنار گل‌های صورتی و شرابی رنگ، توت‌های طلایی و دانه کاج انجام شده است.

شانه زیبا برای موی عروس

یک اکسسوری وسوسه‌انگیز، سنجاق موی کریستالی عروس از برند ABitofLove:

گاهی اوقات ساده‌ترین جزئیات می‌توانند بیشترین تاثیر را در استایل روز عروسیتان داشته باشند. این سنجاق کریستالی ظریف به دور موهایتان می‌پیچد و می‌توانید آن را در پشت یا جلوی سرتان قرار دهید.

سنجاق سر شیک برای عروس

شیک‌ترین ست دو تیکه سنجاق موی عروس از برند Ettika:

روز عروسی روز عشق است. بنابراین می‌توانید با استفاده از این ست سنجاق سر جذاب عشق به همسرتان را به شکل جالبی ابراز کنید.

سنجاق سر عروس

بهترین حلقه گل طلایی رنگ از برند Faber:

این حلقه گل مناسب شاهزاده خانم‌های بوهمی است که به دنبال یک انتخاب جسورانه هستند. برگ‌های طلایی، ظاهر این تاج عروس را سلطنتی کرده است.

حلقه گل برای شینیون عروس

سنجاق سر دست ساز گل‌دار از برند Lutik Flower:

این سنجاق دست‌ساز مناسب عروس خانم‌هایی است که از اکسسوری‌های گل‌دار خوششان می‌آیند اما نمی‌خواهند از اکسسوری ساخته شده از گل‌های طبیعی استفاده کنند. برگ‌ها و شکوفه‌های به کار رفته در طراحی این سنجاق مصنوعی هستند اما به طور شگفت‌انگیزی طبیعی به نظر می‌رسند. این سنجاق سر عروس زیبا در ست‌های 5 تا 10 تایی موجود است.

سنجاق سر گلدار برای عروس

مناسب عروسی تابستانی، گیره موی پاپیونی خامه‌دوزی:

برخی از عروس خانم‌ها از اکسسوری‌های براق و درخشنده خوششان نمی‎آید و یا عروسیشان در فصل تابستان برگزار می‌شود. این گیره با پاپیون سفید مناسب این سلیقه است و به خوبی با موج‌های ساحلی هماهنگی دارد.

پاپیون سر عروس

هدبند کریستالی منحصر به فرد عروس از برند Lelet NY:

فقط یک اکسسوری درخشنده برای خیره کردن چشم مهمانان به عروس کافی است. این هدبند کریستالی تک رشته‌ای با منگوله‌هایی از کریستال‌های سواروسکی و مروارید ساخته شده است که علاوه بر جذابیت یک ظاهر مینیمالیستی ایجاد خواهد کرد.

ریسه سر عروس

مناسب عروس خانم‌های رمانتیک، گیره مو با گلبرگ‌های زیبا و مروارید:

این پاپیون مرواریددار برای عروس‌هایی که عاشق جزئیات زنانه مانند پارچه‌های توری هستند بسیار مناسب است.

پاپیون توری برای عروس

تل عروس مرواریدی از برند Lele Sadoughi:

این تل تزئین‌شده با مروارید مانند یک تاج مدرن است که برای یک عروس شیک انتخاب جذابی خواهد بود. می‌توانید این تل را به‌همراه یک لباس عروس کلاسیک و ساده بپوشید.

تل سر عروس

هدبند عروس سه بعدی روبان‌دار و مروارید دوزی‌شده از برند Davis:

هنگام انتخاب اکسسوری برای مو، از بافت آن غافل نشوید. این هدبند دارای گل‌های سه بعدی ساختهشده از پارچه، کریستال و مروارید است. معمولاً اکسسوری‌های دارای بافت و زمینه در عکس‌ها بسیار جذاب و خیره‌کننده به نظر می‌رسند.

روبان سر برای شینیون عروس

همچنین ببینید : اکسسوری داماد

سوالات متداول
در زمان انتخاب اکسسوری موی عروس باید به چه نکاتی دقت کنید؟
فرقی ندارد که استایل روز عروسیتان کلاسیک یا مدرن باشد، همیشه استفاده از یک اکسسوری مو برای تکمیل استایل عروس لازم و ضروری است.اگر طرفدار اکسسوری موی ریسه‌ای هستید، ریسه‌های مرواریدی بهترین  انتخاب بوده و به راحتی نیز در دسترس هستند.اگر ایده استفاده از تاج گل را دوست دارید اما نمی‌خواهید در تاج گلتان از گل‌های طبیعی استفاده کنید،به سراغ سنجاق سرهایی بروید که از گل و شکوفه‌های مصنوعی ساخته شده‌اند.اگر می‌خواهید یک شینیون باشکوه و جذاب داشته باشید، یک هدبند تزئین شده با کریستال می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

سنجاق سر، تاج، تاج سر گل‌دار طبیعی، ریسه‌های مرواریدی و کریستالی، هدبند یا نوارهای تزئین شده با روبان و مروارید انواع اکسسوری‌های محبوب برای شینیون موی عروس هستند.

هر عروسی در بهترین روز زندگی‌اش باید اکسسوری‌هایی را انتخاب کند که احساس زیبایی و اعتماد به نفسش را بیشتر می‌کنند. همیشه اکسسوری‌های مو که با لباس عروس و استایل او ست باشند، انتخاب شیک و مناسبی هستند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

شانه زیبا برای موی عروس
جدیدترین تاج عروس سال 20222
نکات کلیدی در انتخاب تاج عروس
انواع مدل و سبک های تاج عروس

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟