بررسی هزینه های عروسی و برنامه ریزی بر اساس بودجه

آیا بررسی هزینه های عروسی به شما فشار آورده است؟ آیا به دلیل بالا بودن قیمت تالارهای عروسی دچار مشکل شده اید ؟ برنامه‌ریزی بر اساس بودجه، هزینه های عروسی را بهتر کنترل می‌کند. فرقی ندارد بودجه شما چقدر باشد. مهم است بدانید هزینه ‌های معمولی عروسی چگونه زیاد می‌شوند.

بررسی قیمت و هزینه های عروسی و برنامه ریزی بر اساس بودجه

در زیر یک نمونه پایه از هزینه های عروسی اورده شده است که باعث می‌شود بدون نگرانی مراسم خوبی داشته باشید. فایل اکسل خود را باز کنید که هزینه ‌های عروسی را بررسی کنیم!

بررسی هزینه های عروسی و برنامه ریزی بر اساس بودجه

در نظر گرفتن بودجه برای هزینه ‌های عروسی

ابتدا، کمک‌هایی که از خانواده هر دو طرف دریافت خواهید کرد را یادداشت کنید. سپس مقدار هدفی که شما و همسرتان برای خرج هزینه  عروسی در ذهن دارید را یادداشت کنید. بدانید که این مقدار ممکن است بیشتر شود، اما حداقل هدفی دارید که می‌توانید به آن شلیک کنید. تعداد میهمانان پیش‌بینی شده و همچنین تعداد ساقدوشان عروس و داماد را یادداشت کنید. این به شما کمک می‌کند هزینه ‌های پذیرایی را مشخص کنید. تمام میهمانانی که دعوت بکنید نمی‌آیند. به عنوان یک قانون سرانگشتی، ده تا پانزده درصد از میهمانان احتمالا دعوت را نپذیرند.

محاسبه هزینه ‌های تالار یا باغ تالار ارائه دهنده خدمات عروسی شما

بسیار خوب! اکنون دسته‌بندی‌هایی مشخص کنید و هرکدام را آیتم‌بندی کنید که بودجه‌بندی عروسی خود را تکمیل کنید. خدمات مناسب را در سایت‌ها جستجو کنید که هزینه  پیش‌بینی شده‌ای از این مورد نیز داشته باشید. یکی از راه هایی که میتوانید براورد قیمت تالارهای پذیرایی را داشته باشید استفاده از سایت تالارکده است.

می توانید با مراجعه به هر مجموعه تالار یا باغ تالار مورد نظر خود را انتخاب نموده درخواست قیمت خود را ثبت نمایید تا از قیمت منوها و خدمات آن مطلب شوید. استفاده از سایت تالارکده علاوه بر صرفه جویی در هزینه باعث می شود زمان کمتری جهت پیدا کردن یک مجموعه جهت برگزاری مراسم عروسی خود بگذرانید.

پس از آنکه کلیه هزینه ها مشخص شد هر مورد را یادداشت کردید، به صفحه محاسبات  بودجه عروسی خود برگردید و هزینه واقعی را قراردهید که مقدار خرج واقعی را بررسی کنید. یکی دیگر از خدمات سایت تالارکده صفحه کارت عروسی آنلاین است که علاوه بر سفارش کارت عروسی دیجیتال و رایگان می توانید مدیریت هزینه ها و امور خود را به آسانی بر عهده بگیرید.

دسته بندی‌هایی برای پذیرایی، لباس، گل و دکور، سرگرمی، عکس و فیلم، هزینه ‌های ثابت، حلقه‌های عروسی، حمل و نقل و اسکان و درنهایت هدایا/پیشکش‌هایی برای میهمانان، والدین و جشن عروسی ایجاد کنید. از انجا که هزینه ‌ها و هزینه ‌های نماینده برای هر آیتم را تخمین زده‌اید، به این فکر کنید که کدام موارد مهم‌تر هستند. برای من دکور از ویدیو مهم‌تر است پس از هزینه  مربوط به فیلم‌بردار برای طراحی پذیرایی دراماتیک‌تر استفاده می‌کنم. هر عروسی دید خاصی نسبت به روز بزرگ زندگی‌اش دارد و اینکه چه چیزی نسبت به سایر موارد ارجح‌تر است، برای هر عروس متفاوت است.

انتظار هزینه ‌های غیرمنتظره عروسی را داشته باشید

ایده خوبی است که همیشه یک بودجه نسبی و معمولی برای هزینه ‌های غیرمنتظره عروسی داشته باشید. در بدترین حالت باید اگر چیز غیرمنتظره‌ای پیش آمد از پولی که با صرفه‌جویی کنار گذاشته بودید استفاده کنید. خبر خوب این است که اگر نیازی به مصرف این پول نباشد، هزینه  مازادی برای خرج کردن در طی یک ماه‌عسل رمانتیک و رویایی شماست.

حالا برنامه‌ریزی برای عروسی هزینه ‌های عروسی را مدیریت کرده اید

خب یک لیوان از شربت مورد علاقه‌تان برای خود بریزید و نفس راحتی بکشید، کار شما تمام شده است! فرقی ندارد بودجه عروسی شما کم باشد یا زیاد، همه ما زندگی سعادتمانه برایتان آرزو می‌کینم!

کلمات کلیدی: بودجه ثانویه عروسی: هزینه ‌های عروسی، هزینه ‌های غیرمنتظره، نمونه بودجه عروسی، بررسی هزینه ‌های عروسی، توضیحات مربوط به هزینه  نماینده: راهنمای شما برای بودجه‌بندی ساده عروسی که کمک می‌کند تمام هزینه ‌های عروسی را بررسی کنید.

مشاوره هزینه ها و انتخاب مجموعه با تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!