چگونه با عروسی خود شبکه های اجتماعی را بترکانید

برای استفاده از شبکه های اجتماعی در روز عروسی خود لازم نیست اینفلوئنسر باشید. در حقیقت، استفاده از ایده های خاص برای به اشتراک گذاری عروسی در شبکه های اجتماعی (مانند داشتن یک هشتگ عروسی) مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال شما قادر خواهید بود لحظاتی که توسط مهمانان ثبت و عکاسی شده است را مشاهده کنید. در غیر این صورت این عکس ها از دست خواهد رفت. همچنین می توانید بخشی از روز عروسی خود که یکی از خاص ترین روزهای زندگی تان است را با عزیزانی که ممکن است قادر به شرکت در این رویداد نباشند به اشتراک بگذارید. در صورتی که مایل باشید در روز عروسی تان در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید، راه های بسیار زیادی برای افزایش حضور شما در شبکه های اجتماعی در روز عروسی تان وجود دارد.

شبکه های اجتماعی در عروسی

در این مقاله ایده هایی برای حضور پررنگ تر شما در شبکه های اجتماعی در روز عروسی آورده شده است. با استفاده از این ایده ها اطمینان خواهید داشت که رویداد عروسی شما در بهترین شرایط به اشتراک گذاشته می شود.

در رابطه با این موضوع بخوانید:6 تا از بایدها و نبایدهای به اشتراک گذاری عروسی در شبکه های اجتماعی

هشتگ عروسی خود را زودتر از موعد عروسی به اشتراک بگذارید.

به محض اینکه هشتگ عروسی خود را ایجاد کرده اید، آن را به اطلاع عزیزانتان برسانید. شما می توانید هشتگ عروسی خود را در وب سایت عروسی، ذخیره ساز روزها و از طریق شبکه های اجتماعی پخش کنید. عزیزانتان را تشویق کنید تا از هشتگ عروسی در مراسم ها و مهمانی های قبل از عروسی مانند جشن نامزدی، حنابندان، میهمانی های خانوادگی و مجردی و … استفاده کنند. این ایده ی خوبی برای عادت دادن مهمانان به استفاده از هشتگ عروسی است تا استفاده از آن را در روز عروسی شما فراموش نکنند. در روز عروسی حتماً هشتگ خود را حداقل در یک مکان مانند ورودی سالن یا کارت های دعوت یادآوری کنید.

پلتفرم یا اپلیکیشن مناسب انتخاب کنید.

در حالی که ممکن است از چندین شبکه اجتماعی به صورت روزانه استفاده کنید، ایده خوبی است که فقط یک یا حداکثر دو شبکه اجتماعی را برای به اشتراک گذاری رویدادهای عروسی خود انتخاب کنید. اینستاگرام با تمرکز بر روی تصاویر و ویدئوها، معمولا برای مراسم عروسی محبوب ترین شبکه اجتماعی است و استوری های اینستاگرام اجازه می دهد پوشش دقیقه به دقیقه از روز عروسی خود داشته باشید. فقط  به یاد داشته باشید استوری ها را قبل از آنکه منقضی شوند، ذخیره کنید.

شبکه های اجتماعی در عروسی

با ارائه دهندگان خدمات عروسی خود کار کنید

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات عروسی در شبکه های اجتماعی حضور فعالی دارند. بنابراین اگر می خواهید روز عروسی شما در شبکه های اجتماعی با شدت بیشتری انعکاس یافته و به اشتراک گذاشته شود، از ارائه دهندگان خدمات عروسی خود کمک بگیرید. تشریفات عروسی شما به احتمال زیاد رویداد های عروسی شما را قبل از عروسی، در طی آن و بعد از عروسی در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. به آنها بگویید که با این موضوع مشکلی نداشته و با آن راحت هستید. پس حتما آنها را دنبال کرده و از دیدن پشت صحنه های عروسی خود و اتفاقاتی که در حین تدارک و تهیه مقدمات عروسی افتاده است، لذت ببرید و آن را به عنوان خاطره ای شاده و سرگرم کننده ذخیره کنید. تشریفات عروسی شما نیز ممکن است بتواند ایده های جذابی برای به اشتراک گذاری عروسی شما در شبکه های اجتماعی ارائه دهد که قبلاً به ذهن شما نرسیده باشد.

یک مدیر شبکه های اجتماعی روز عروسی تعیین کنید.

مهمانان عروسی شما احتمالا تعداد زیادی از عکس ها و ویدیوهای عروسی را ارسال می کنند، اما تمرکز اصلی آنها گذراندن اوقات خوش است. یکی از ایده های جالب برای حضور مؤثرتر در شبکه های اجتماعی این است که یک “مدیر شبکه های اجتماعی” انتخاب کنید. کسی که روی تصاویری که از عروسی شما گرفته و منتشر خواهد شد، تمرکز کند. یکی از ساقدوش های عروس یا داماد که دراینستاگرام فعال هستند، ممکن است تمایل به انجام این نقش داشته باشند همچنین می توانید کسی را برای این کار استخدام کنید. درست است که این کار هزینه بر است اما اگر واقعا در شبکه های اجتماعی فعال هستید، ممکن است ارزشش را داشته باشد. یک برنامه ریز عروسی یا دستیار عکاس گزینه خوبی برای این کار است و همچنین می توانید از ارائه دهندگان خدمات شبکه های اجتماعی عروسی که به طور خاص و حرفه ای این کار را انجام می دهند، استفاده کنید. این شخص می تواند کاری کند که هشتگ عروسی شما پر از تصاویر و ویدیو های زیبا باشد که واقعا منعکس کننده این روز خاص زندگی شما هستند.

پخش لایو از مراسم جشن عروسی داشته باشید

یکی از بهترین دلایل استفاده از شبکه های اجتماعی در هنگام عروسی این است که به عزیزانی که نتوانسته اند در عروسی شما شرکت کنند این امکان را بدهید که بتوانند حس کنند در عروسی شما حضور دارند. اگر تعدادی از عزیزان شما به علت دوری راه یا هر دلیل دیگر نتوانسته اند در جشن شما حضور داشته باشند می توانید از عروسی خود لایو بگذارید. در این صورت عزیزان شما می توانند حال و هوای بخشی از روز عروسی شما را احساس کنند. فقط اطمینان حاصل کنید که عزیزان شما از قبل در مورد لایو ها اطلاع داشته باشند و حتی بهتر است ساعت آن را نیز اعلام کنید.

شبکه های اجتماعی در عروسی

تجربیات ارزشمند برای اینستاگرام ایجاد کنید

هنگام برنامه ریزی عروسی، در مورد راه هایی که بتوانید عروسی خود را برای اینستاگرام ارزشمند کنید، فکر کنید. ایده های عروسی برای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مخصوصاً اینستاگرام که تصویر محور است می تواند به سادگی ایجاد دکورهای زیبا برای عکس برداری و گرفتن سلفی باشد. همچنین به ایده ای خلاقانه برای سرگرم کردن مهمانان در عروسی فکر کنید. به عنوان مثال سرو یک غذای خلاقانه و سرگرمی های منحصر به فرد مانند استخدام یک هنرمند پرتره و غیره. هر چه ایده های شما خلاقانه تر باشد بیشتر احتمال دارد مهمانان شما عکس ها و ویدئوهای عروسی شما را به اشتراک بگذارند.

گوشی را دور از خود نگه دارید

این توصیه ممکن است با تمام ایده های عروسی شبکه های اجتماعی مطرح شده در این مقاله تناقض داشته باشد، اما اگر شما ازدواج کرده اید، گوشی خود را خاموش کنید. اجازه دهید مهمانان شما پست ارسال کنند و شما تنها سعی کنید از لحظه به لحظه این روز خاص زندگی خود لذت ببرید. زمانی که عروسی به پایان رسید گوشی های خود را روشن کرده عکس ها را بررسی کنید. بیش از یک چهارم زوج های تازه ازدواج کرده بخش زیادی از شب عروسی خود را به تماشای عکس های به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی سپری می کنند.

در رابطه با این موضوع بخوانید:7 اشتباه در مورد شبکه های اجتماعی عروسی که باید از آنها اجتناب کنید

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد