زیباترین رنگ های بهاری در دکوراسیون اتاق عقد و تالار پذیرایی

بهار فصل عشق و آغاز های جدید است. در این فصل طبیعت با انواع مختلف رنگ ها زینت می یابد. وقتی از رنگ های بهاری صحبت به میان می آید، رنگ های پاستیلی در نقطه کانونی و در درجه اول اهمیت قرار می گیرند. اما اگر در حال برنامه ریزی یک عروسی بهاری هستید باید بدانید که انتخاب های شما تنها صورتی و آبی نخواهند بود. در این مقاله مجموعه ای از رنگ های بهاری که می توانید از آنها برای انتخاب پالت رنگ دکوراسیون تالار پذیرایی عروسی و حتی اکسسوری ها و لوازم عقد استفاده کنید، گرد آورده ایم.

در رابطه با این موضوع بخوانید:جدیدترین و بهترین ترندهای رنگ عروسی برای سال 2019

زیباترین پالت رنگ ها برای عروسی بهاری
زرد لیمویی و هلویی

زرد یک رنگ اصلی بهاری است و هنگامی که با رنگ هلویی ترکیب شود هماهنگی بسیار زیبایی ایجاد کرده و حس شادی و نشاط را القا می کند. این ترکیب رنگ مرکباتی می تواند بسیار متنوع باشد و بسته به اینکه چطور آن ها را ترکیب کرده و چطور از آنها استفاده می کنید، می تواند عجیب و غریب و به همان اندازه ظریف باشد. دسته گلی که در عکس نشان داده شده است با ارکیده های هلویی رنگ و گل های رز زرد همراه با یک لباس عروسی مینیمالیستی، کاملاً برازنده و زیبا است و برای یک عروسی به سبک مدرن مناسب است.

زیباترین پالت رنگ ها برای عروسی بهاری
سبز و خاکستری

تناژهای طبیعی و الهام گرفته شده از طبیعت نیز از زیباترین پالت های رنگ عروسی های بهاری هستند. استفاده از عناصر سبز رنگ همراه با گل های سفید و جزئیات خاکستری مانند این نوار مخملی خاکستری می تواند جلوه ای زیبا از طبیعت را در عروسی شما به ارمغان آورد. این شاخه های پیچک برای یک عروسی بهاری در یک باغ تالار زیبا می تواند بسیار رمانتیک و عاشقانه باشد.

زیباترین پالت رنگ ها برای عروسی بهاری
صورتی و آبی روشن

پالت رنگ بهاری مناسب برای تمام مجالس و همه سنین. ترکیب این دو رنگ هیچ گاه از مد خارج نمی شود. توصیه می شود از ملایم ترین سایه های آبی استفاده کرده و اجازه دهید رنگ صورتی جلوه بیشتر و قدرتمندتری داشته باشد. همچنن رنگ های خنثی مانند عاجی و بژ را به پالت رنگ خود اضافه کنید. گل های مگنولیا در این عکس جلوه بسیار زیبا و باشکوهی دارند.

زیباترین پالت رنگ ها برای عروسی بهاری
سفید و آبی

اگر خواهان فضای بسیار روحانی و اثیری در مراسم عقد و عروسی خود هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های آبی و سفید است. این رنگ ها فوق العاده عاشقانه و رمانتیک بوده و همچنین حسی تمیز و ساده دارند. اگر از سایه های مختلف رنگ آبی استفاده کنید، جلوه بیشتری به آن خواهید داد.

زیباترین پالت رنگ ها برای عروسی بهاری
سرخابی و نارنجی

پالت رنگ های نارنجی و سرخابی بسیار جسورانه و سرگرم کننده است. این رنگ ها برای جلوه بخشیدن به فضاهای خالی سنگین مانند پارکینگ ها مناسب است.

زیباترین پالت رنگ ها برای عروسی بهاری
آبی سیر و کرم پودری

این ترکیب رنگ را می توانید جایگزین آبی و صورتی کنید و برای عروسی های سبک روستایی بسیار مناسب است. پالت رنگی آبی ناوی و کرم پودری را می توانید با دکوراسیون خود از آرایش گل ها گرفته تا کارت های دعوت عروسی و رومیزی ها استفاده کنید. آبی سیر
با استفاده از نیروی دریایی و بلعیدن، چرخش بر روی آبی و صورتی پایه قرار دهید. این دسته کوچک رنگی برای سبک عروسی پرنعمت محبوب است و آسان است در سراسر دکوراسیون خود، از ترتیبات گل به لوازم التحریر و رومیزی استفاده کنید.

زیباترین پالت رنگ ها برای عروسی بهاری
سایه های سبز

یکی از آخرین روندهای عروسی انتخاب یک رنگ و استفاده از سایه های آن در قسمت های مختلف دکوراسیون است. این لباس های لباس عروس سبز را به عنوان مدرکی برای پوشیدن یک خانواده ی رنگی می توانید به طور جدی زرق و برق بکشید – این گروه لباس هایی را در رنگ های سبز مریم گلی و ارغوانی پوشانده و سپس سبدهای پر از سبز را برای تکمیل ظاهر اضافه کرد.

زیباترین پالت رنگ ها برای عروسی بهاری
سایه های بنفش

یک راه دیگر برای پیروی کردن از ترند تک رنگ استفاده از سایه های رنگ بنفش است. ترکیب یاسی بنفش، آلویی و ارغوانی برای یک عروسی بهاری بسیار مناسب است.

زیباترین پالت رنگ ها برای عروسی بهاری
فیروزه ای و صورتی

این ترکیب رنگ های عروسی بهاری کمی غیر عادی تر هستند، اما بسیار زیبا هستند. برای عروسی های بهاری معمولاً صورتی با رنگ های آبی، بنفش یا سبز ترکیب می شود. بنابراین این ترکیب رنگ جلوه بسیار زیبایی دارد. مخصوصاً وقتی با تجهیزاتی مانند مبلمان آنتیک، تور و مخمل ترکیب می شود بسیار جالب توجه خواهد بود.

زیباترین پالت رنگ ها برای عروسی بهاری
کرم پودری و عاجی

برای یک پالت عمدتا خنثی، سعی کنید بر ترکیب رنگ های کرم پودری با تناژهای عاجی و کرم تاکید بیشتری داشته باشید. استفاده از رنگ های درخشان متالیک مانند رزگلد می تواند احساس عاشقانه و لوکس بیشتری را ایجاد کند.

زیباترین پالت رنگ ها برای عروسی بهاری
کبالت و سبز

این پالت رنگ چشم نواز و پر انرژی است. آبی و سبز رنگ های نسبتا کلاسیکی هستند که آنها را برای عروسی های سنتی ایده آل می سازند. در این پالت رنگ بهاری استفاده از گل هایی مانند شقایق، زبان در قفا، گل ادریسی، گل نخودی توصیه می شود.

زیباترین پالت رنگ ها برای عروسی بهاری
سفید، یاسی و طلایی

پالت رنگ سفید، یاسی و طلا، ظرافت را چند برابر می کند. برای ایجاد زیباترین نگاه و بیشترین تأثیر، بیشتر از سفید استفاده کرده و جزئیات طلایی و یاسی اضافه کنید. این گلدان که می تواند در نقطه مرکزی تالار قرار گیرد یک نقاشی در یک موزه هنری را یادآوری می کند و اضافه کردن دو گلابی طلایی می تواند برای ترند استفاده از میوه برای دکور تالار پذیرایی به کار برده شود.

زیباترین پالت رنگ ها برای عروسی بهاری
مرجانی زنده

اگر تا به حال نشنیده باشید باید بدانید که رنگ مرجانی رنگ سال 2019 است. این رنگ زیبا راه خود را به تالارهای پذیرایی عروسی نیز باز کرده است و برای عروسی هایی که در فصل بهار برگزار می شود انتخاب بسیار خوبی است. بعد از فصل زمستان استفاده از رنگ صورتی-نارنجی مانند یک دوز فوری نور آفتاب در روز عروسی شما است.

زیباترین پالت رنگ ها برای عروسی بهاری
سفید

از آنجا که بهار با رنگ های پاستلی و روشن همراه شده است گاهی اوقات استفاده از رنگ سفید می تواند جذاب باشد. یک عروسی تمام سفید بسیار بهاری است و جلوه زیبایی دارد.

در رابطه با این موضوع بخوانید:5 نکته مهم و کاربردی که باید برای انتخاب طرح رنگ عروسی خود در نظر بگیرید

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد

نظرات کاربران

  • سحر

    مدل های خیلی زیبایی بود. ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ