برنامه ریزی برای یک ماه عسل رویایی

ماه عسل

ماه عسل یکی از خاطرات شیرین و به یاد ماندنی زوجین می باشد . عروس و داماد ها معمولا بعد ازیک شب به یاد ماندنی در تالار عروسی یا باغ تالار به فکر ماه عسل می باشند تا بتوانند اولین سفر مشترک خود را در کنار هم بروند و شروعی بر زندگی مشترک خود داشته باشند.

عروس و داماد ها هر کدام با توجه به شرایط و سلیقه خود مکانی را برای گذراندن ماه عسل خود انتخاب می کنند به طور مثال برخی ها به دنیال ماه عسل در کشور های خارجه و برخی ها نیز به دنبال رفتن به مناطق خوش آب و هوا و زیبای داخلی می باشند .

ماه عسل

اما چندین نکته مهم و قابل توجه برای رفتن به ماع عسل وجود دارد تا با پیروی از این نکات بتوانیم ماه عسلی ماندگار و خاطره انگیز برای خود رقم بزنیم .

شاید برای شما مفید باشد : عروسی بازیگران معرف

برخی از نکات مهم و قابل توجه برای رفتن به ماه عسل :

  • قبل از رفتن به ماه عسل محل اقامت خود را مشخص کنیم : داشتن محلی مناسب برای اقامت یکی از مهم ترین نکات برای رفتن به ماه عسل می باشد . زمانی که قصد رفتن به ماه عسل را داریم پیش از آن باید محل اقامت خود را مانند هتل و یا مسافر خانه در شهر و کشور مورد نظر انتخاب کنیم و پیش از رفتن در هتل مورد نظر اتاق رزور کنیم زیرا در صورتی که چشم بسته به ماه عسل برویم ممکن است مکان مناسب و محلی برای اقامت نتوانیم پیدا کنیم و آزرده خاطر شویم . همچنین ببینید : سالن عقد تهران
  • برآورد هزینه ماه عسل : هزینه بدون شک یکی از اساسی ترین نکات برای رفتن به یک ماه عسل خاطره انگیز می باشد . زمانی که می خواهیم به ماه عسل برویم قبل از رفتن باید برآورد هزینه کنیم و برای خرج و مخارج خود حساب کتاب کنیم تا در زمان سفر و ماه عسل با مشکلات مالی و کم بود بودجه مواجه نشویم . به طور مثال تمام هزینه ها مانند هزینه های رفت و آمد , هزینه های اقامت و هزینه های خورد و خوراک را باید بسنجیم و حساب شده خرج کنیم تا مشکلی پیش نیاید.
  • بررسی ویژگی های آژانس های مسافرتی : در صورتی که قصد سفر با هواپیما و قطار وحتی می خواهید با تور به ماه عسل بروید حتما قبل از سفر درباره آژانش مورد نظر تحقیق کنید و با بررسی درست ویژگی های یک آژانس مسافرتی خوب یک آژآنس را برای رفتن به ماه عسل خود انتخاب کنید تا یک ماه عسل رویایی و خاطره انگیزی برای خود رقم بزنید . در صورت عدم تحقیق درست درباره آژآنس های مسافرتی و انتخاب یک آژآنس به صورت رندوم ممکن است باعث پایین آمدن سطح کیفی ماه عسل شما بشود پس قبل از انتخاب حتما درباره آژانس مسافرتی تحقیق کنید.

ماه عسل

  • ببرسی آب و هوا و شرایط جوی مکان مورد نظر برای ماه عسل : یکی از نکات ضروری ماه عسل بررسی شرایط جوی مکان مورد نظر مانند شهر و کشور مد نظر برای ماه عسل می باشد . زمانی که می خواهیم به ماه عسل برویم باید از آب و هوای مکان مورد نظر اطاعاتی داشته باشیم و با توجه به شرایط جوی برای خود لباس بر داریم . به طور مثال اگر مکانی پر بارش برای ماه عسل خود انتخاب می کنیم حتما قبل از رفتن باید لباس مناسب برای خود آماده کنیم تا در صورت نیاز با مشکل روبه رو نشویم و در صورت مریض شدن از ماه عسل خود آزرده خاطرنشویم و بتوانیم خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنیم . همچنین تشریفات عروسی را ببینید
  • داشتن پول مخفی : زمانی که می خواهیم به ماه عسل برویم علاوه بر برآورد هزینه باید مبلغی را به برای استفاده در شرایط حیاتی داشته باشیم .به طور مثال مبلغی را گم می کنیم و یا به طور اتفاقی برای موردی باید هزینه کنیم و یا مریض می شویم و یا خودروی شما با اشکالی روبه رو می شود . در چنین شرایطی وجود مبلغی مخفی الزامی می باشد تا در صورت مناسب و حیاتی از آن استفاده کنیم و با کم بود بودجه مواجه نشویم پس داشتن پول مخفی یکی از نکات ضروری برای رفتن به ماه عسل به شمار می رود.

این نکاتی که گفته شد برخی از نکات مهم و ضروری برای رفتن به ماه عسل می باشد تا بتوانیم ماه عسلی رویایی و زیبا را برای خود رقم بزنیم .

ماه عسل

البته نکات دیگری نیز مانند بررسی شرایط جاده ایی برای سفر و همچنین اطمینان از خودروی خود به صورتی که در طول مسیر با مشکلی روبه رو نشود از دیگر نکات مهم و ضروری ای می باشد که هر عروس و دامادی قبل از رفتن به ماه عسل باید آن ها را بررسی و با خیلی آسوده پا به ماه عسل بگذارند.

با توجه به مطالبی که گفته شد امیدواریم ماه عسلی رویایی و خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!