جشنواره رمضان

4 قانونی که باید قبل از عروسی در مورد موهایتان رعایت کنید

شب عروسی مختص شماست و موهای شما در شب عروسی تان باید به بهترین شرایط باشد تا آراشگر شما بتواند با سبک و مدلی که مد نظر شماست با بهترین شرایط موهای شما را آراسته و شینیون نماید.

آیا می خواهید در روز عروسی تان با موهایی زیبا، سالم و براق بدرخشید و به اکستنشن در شنیون تان نیازی نداشته باشید؟ به نظر می رسد که داشتن موهایی سالم و براق، انرژی و زمان زیادی می خواهد ولی ساده تر از آن است که فکر می کنید. از این چهار قانون پیروی کنید و در روز عروسی تان با موهایی شگفت انگیز و زیبا ستاره شوید.

این موضوع نیز برای شما جالب خواهد بود:7 مدل لباس عروسی که هر عروسی باید بشناسد

نگهداری از موها قبل از عروسی

  • موهایتان را تقویت کنید

3-4 ماه قبل از عروسی درمان اصولی و درستی را روی موهای خود انجام دهید و آنها را تقویت کنید. رژیم غذایی درست و سالمی داشته باشید. از انواع ماهی ها مخصوصا سالمون و قزل آلا به دلیل داشتن امگا 3 و تاثیر آن در آبرسانی به موها استفاده کنید. انواع مغزها به خصوص گردو و بادام و انواع سبزیجات و میوه های تازه مانند سیب زمینی، گوجه فرنگی، هویج را بخورید. میوه ها و سبزیجاتی که ویتامین آ دارند از نازک شدن مو جلوگیری می کنند. از موادی که دارای ویتامین ب هستند مانند ماست یونانی استفاده کنید. آب را فراموش نکنید. دو بار درروز موها را شانه کنید در این صورت هم موهای مرده از سر جدا می شوند و هم پوست سر نفس می کشد. همچنین می توانید از انواع ماسک های طبیعی مو استفاده کنید. خیلی به مدل شامپوی خود اهمیت ندهید. شامپو به دلیل مدت زمان کمی که با مو در ارتباط است تاثیر چندانی در تقویت مو ندارد. در ادامه چند ماسک طبیعی مو را معرفی می کنیم:

1- ماسک جعفری و روغن زیتون

جعفری تازه را خرد کنید و دو قاشق غذاخوری از آن را جدا کنید و در ظرفی بریزید. سپس آن را با 3 قاشق روغن زیتون مخلوط کنید و به ریشه موهایتان بمالید و بگذارید یک ساعت روی موهایتان بماند. حتما یک کیسه یا کلاه پلاستیکی روی موهایتان بکشید.

2- ماسک جو

یک قاشق جو را پخته و کاملا له کنید سپس با یک قاشق روغن بادام، یک قاشق شیر پرچرب و یک قاشق مایونز مخلوط کنید و کاملا هم بزنید. مخلوط حاصل را به ریشه موهایتان بمالید و موها را با کیسه یا کلاه پلاستیکی بپوشانید. بگذارید سه ساعت روی موهایتان باشد سپس به حمام بروید.

  • چند روز قبل از عروسی موهای خود را رنگ نکنید

قبل از عروسی خود سعی نکنید کاری جدید و عجیب و غریب با موهایتان انجام دهید. حتی اگر بهترین آرایشگر را دارید باز هم معلوم نیست که رنگ روی سر شما چطور در می آید. بهتر است به آنچه که می شناسید و با آن احساس خوبی دارید بچسبید. اگر دوست دارید ظاهر متفاوتی داشته باشید بهتر است حداقل شش هفته قبل از روز عروسی این کار را انجام دهید در این صورت اگر چیزی اشتباه شود فرصت برای جبران آن خواهید داشت. اگر قبل از عروسی با یک رنگ نامناسب موهای خود را خراب کنید، رنگ کردن مجدد باعث از بین رفتن و کدر شدن موهایتان می شود.

نگهداری از موها قبل از عروسی

  • چند روز قبل از عروسی موهای خود را کوتاه نکنید

اگرچه ممکن است بخواهید یک مدل جدید مو را امتحان کنید  ولی این احتمال وجود دارد که آن را دوست نداشته باشید و مطمئنا نمی خواهید به خاطر این مساله روز عروسی خود را خراب کنید. موهای خود را یک یا دو ماه قبل از عروسی با مدل دلخواهتان کوتاه کنید در این صورت اثر قیچی روی موهای شما از بین می رود و موهای تان کاملا جا می افتد. اما اگر کمتر از یک ماه به عروسی تان مانده است بهتر است دیگر موهای تان را کوتاه نکنید.

  • برای انتخاب مدل مو و اکسسوری وقت بگذارید.

زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد مدل موی دلخواهتان و سرپوشی که دوست دارید در آن روز استفاده کنید نمایید. تصمیم بگیرد که آیا می خواهید از تاج یا تور روی صورت استفاده کنید یا خیر. مدل تاج مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مورد آن با آرایشگرتان صحبت کنید. گاهی عروس ها در روزهای آخر دچار استرس و نگرانی می شوند که مدل مو یا اکسسوری که برای سرشان انتخاب کرده اند مناسب آنها نباشد. با تحقیق کافی در این مورد این نگرانی تا حدی کنترل می شود. می توانید با آرایشگرتان صحبت کنید که یک زمان آرایش تستی برای شما در نظر بگیرد. در این صورت این شانس را دارید که مدل های مختلف را روی سر خود امتحان کنید.

اگر آرایشگر شما تشخیص دهد که به اکستنشن یا موی اضافی در شنیون خود نیاز دارید حتما به این نکته توجه کنید که از موی طبیعی استفاده کنید. این موها اگرچه قیمت بالاتری دارند اما بسیار براق تر و زیباتر هستند. دقیقا از آرایشگرتان بپرسید که به چه مقدار اکستنشن و چه رنگی نیاز دارید و بعد آن را تهیه کنید.

در این رابطه بخوانید:انواع مدل های تاج عروس که با زیبایی خود قند را در دل شما آب می کند

نگهداری از موها قبل از عروسی

خواندن این موضوع را از دست ندهید:7 اشتباه رایج در بودجه بندی عروسی که نباید آنها را مرتکب شوید

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

بهترین سالن زیبایی زعفرانیه
بهترین آرایشگاه داماد شهریار
بهترین سالن زیبایی عروس چیتگر
مدل شینیون برای صورت گرد با استایل های بسیار زیبا و جدید

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل