جشنواره رمضان

باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

برگزاری مراسم جشن بله برون در تالار و یا باغ تالار کوچک با ظرفیت کم یک انتخاب برای شماست تا مراسمی خوب و مناسب را داشته باشید.

بعد از آشنایی اولیه و انجام مراحل خواستگاری مراسم بله برون انجام می‌شود. انجام این مراسم در یک تالار یا باغ تالار شیک و کوچک بسیار مناسب است؛ زیرا جمعیت حاضر در این مراسم بسیار کم‌تر از عقد و عروسی است و برای آشنایی فامیل های در جه دو عروس و داماد با یکدیگر است و انتخاب تالار های بزرگ ممکن است نتواند هدف این مراسم را به خوب اجرا کند.

باغ تالار کوچک برای مراسم بله برون به دلیل وجود عناصر طبیعی و فضای باز، به مراسم شما چاشنی صمیمیت را اضافه می کند که باعث می شود مهمانان شما حس بهتری نسبت به یکدیگر داشته باشند. اگر به دنبال مکانی مناسب برای برگزاری مراسم بله برون هستید؛ با تالارکده همراه باشید. در این مقاله قصد داریم با بررسی این مکان ها، شما را در انتخاب باغ تالار کوچک برای بله برون راهنمایی کنیم.

برای مشاهده لیست کامل باغ های پذیرایی ، همراه با قیمت منو، گالری تصاویر، خدمات و امکانات مجموعه ها در سایت تالارکده از صفحه باغ تالار تهران دیدن کنید

اجاره تالار و باغ تالار کوچک برای بله برون

برای دیدن عکس‌های بیشتر و اطلاعات تماس کافی است بر روی نام و یا عکس مجموعه کلیک کنید

باغ تالار آسو مناسب مراسم‌های عقد، نامزدی، بله برون، دورهمی، مهمانی و دیگر جشن‌ها با تعداد پایین مهمان است. این عمارت زیبا برای شما یکی از زیباترین و تشریفاتی‌ترین جشن‌ها را می‌تواند برگزار کند به طوری که شما رضایت کامل را از مجموعه داشته باشید و از هر نظر در این مجموعه راحت و بی دغدغه باشید.

باغ تالار آسو جاجرود

دیگر ویژگی‌ها و امکانات باغ تالار آسو:

  • یکی از شیک‌ترین باغ عمارت‌های جاجرود در حومه‌ی تهران
  • تازه تاسیس
  • دکوراسیون شیک و لاکچری
  • آب و هوای فوق‌العاده منطقه

آدرس: جاجرود – جاده سد لتیان – پلاک 121

*-*تالارکده*-*

مجموعه تالار ایساتیس پالاس با مدیریتی مجرب با سابقه درخشان یکی از زیباترین تالارها در شمال تهران است. این مجموعه دارای کادری باسابقه و آموزش‌دیده و دیزاینی مجلل و جذاب برای عکس برداری و فیلم برداری است.

تالار ایساتیس پالاس

دیگر ویژگی‌ها و امکانات تالار ایساتیس پالاس:

  • ظرفیت نهایت ۳۵۰ نفر جهت برگزاری مراسم
  • با کیفیت‌ترین پذیرایی و غذا
  • گل آرایی طبیعی
  • شمع آرایی فوق العاده
  • کافی شاپ
  • سه طبقه پارکینگ با ظرفیت 170 حودرو

آدرس: پاسداران – میدان هروی – خیابان مکران شمالی – پلاک 5 – تالار ایساتیس پالاس

تالارکده با معرفی لیست کامل بهترین تالار عروسی در تهران، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در کوتاهترین زمان به لیست کاملی از مجموعه ها دسترسی داشته باشید و پس از مقایسه و بررسی اقدام به رزرو مجموعه مورد نظر خود کنید

تالار الیزه که در رسالت واقع شده است یکی از بهترین و زیباترین تالارها را در اختیار خود دارد. این مجموعه که مکانی شیک و زیبا برای برگزاری مراسم با تعداد مهمان کم است دارای دو سالن مجزا زیبا و دلنشین است. تالار الیزه از حضور مدیر و مهماندارهایی کاملا مجرب و باسابقه نیز بهره می برد.

تالار الیزه بهترین تالار شرق تهران

آدرس: میدان رسالت، خیابان نیروی دریایی، رو به روی اداره پست

*-*تالارکده*-*

در عمارت پدری یک مراسم بله برون فوق‌العاده و لاکچری را در یک مکان منحصربه‌فرد و خیره‌کننده با دیزاینی تماشایی داشته باشید. این سالن شیک واقعاً راه‌حلی عالی برای زوج‌های سخت پسند است که می‌خواهند یک تجربه جشن بله برون عالی را داشته باشند.

عمارت پدری اشرفی اصفهانی

دیگر ویژگی‌ها و امکانات سالن بله برون پدری:

  • یکی از زیباترین و خاص‌ترین سالن‌های بله برون سراسر تهران
  • با ۱۵۰ نفر ظرفیت
  • دارا بودن فضای سبز بسیار زیبا
  • استفاده از خاص‌ترین و لاکچری ترین اکسسوری های موجود
  • محیطی دل‌نشین
  • دارا بودن برق اضطرارى

آدرس: اشرفی اصفهانی جنوب به شمال – بعد از تقاطع حکیم – صدوقی شرقی – پلاک 18

*-*تالارکده*-*

یکی از بهترین و با شکوه ترین باغ تالارهای مناسب بله برون تهران که با در اختیار داشتن سالن و فضای بسیار وسیع، زیبا و خاص می‌تواند میزبان بهترین شب‌های عمرتان باشد. این مجموعه حرفه ای امکانات متعدد و خاصی نظیر خدمات تشریفات، گل آرایی، شمع آرایی، پارکینگ بزرگ و … برای میهمانان خود در نظر گرفته که انتخاب خاصی برای شما به شمار می‌رود.

باغ تالار آران

دیگر ویژگی‌ها و امکانات باغ تالار بله برون آران:

  • محوطه سازی های خاص و دیزاین متفاوت
  • پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 خودرو
  • اتاق عقد اختصاصی همراه با اکسسوری های لازم
  • سیستم های صوتی و تصویری
  • نورپردازی ویژه

آدرس: انتهای حکیم غرب، لشگری شرق، خ لطیف جباری ، آذر سه غربی، باغ تالار آران

*-*تالارکده*-*

باغ تالار چوبی را به جرئت می‌توان یکی از حرفه‌ای‌ترین باغ تالارهای بله برون تهران دانست که با دکوراسیونی شیک و کاملا مدرن و جدید با المان‌های کلاسیک خود قطعا نظر هر زوج و خانواده‌ای را به خود جلب خواهد کرد. همچنین باید توجه داشت که این مجموعه زیبا یکی از بهترین تیم‌ها و پرسنل پذیرایی از میهمانان را در اختیار دارد که در نوع خود می‌توان گفت به نوعی کمیاب است.

فضای باز و سرسبز باغ تالار چوبی

دیگر ویژگی‌ها و امکانات باغ تالار چوبی:

  • دیزاین متفاوت و خاص
  • با طراحی و مبلمان رستیک
  • تنها باغ تالار تمام رستیک تهران
  • همراه با فضاسازی‌های انجام‌شده
  • مملو از گل‌های یاس
  • فضایی زیبا و دل‌نشین

آدرس: احمدآباد مستوفی – بعد از پمپ بنزین – کوچه پاشا

*-*تالارکده*-*

باغ تالار اریکه تات با ظرفیت حداکثر 300 نفر زیباترین ظروف‌ها را برای مراسم شما فراهم می‌کند. مدیر این مجموعه، جناب آقای حاجتی که از نامداران حوزه تالار و باغ عمارت های تهران است این بار در حومه تهران فضایی بسیار دل‌نشین را برای شما فراهم کرده است

تالار عروسی اریکه تات

دیگر ویژگی‌ها و امکانات باغ تالار اریکه تات

  • بسیار مناسب برای برگزاری مراسم‌های با تعداد مهمان کم
  • با دسترسی بسیار مناسب
  • زیباترین دیزاین ها
  • تیم و کادر مدیریتی بسیار مجرب

آدرس: احمدآباد مستوفی – خیابان انقلاب

 

تالار رسپینا یکی از محبوب‌ترین تالارهای برگزاری مراسم در گیشا می‌باشد. این تالار با طراحی زیبا، امکانات مدرن و خدمات با کیفیت، برای برگزاری مراسم‌های ویژه از جمله بله برون، نامزدی و مهمانی‌های شخصی مناسب است.

تالار رسپینا

ویژگی‌ها و امکانات تالار رسپینا عبارتند از:

  • طراحی شیک و مدرن: تالار رسپینا با طراحی داخلی شیک و مدرن، فضایی لوکس و زیبا را برای مراسم شما ایجاد می‌کند. از جزئیات دکوراسیون تا نورپردازی با ذوق، همه چیز در تالار رسپینا به روز شما را شگفت‌زده می‌کند.
  • تجهیزات صوتی و نورپردازی: تالار رسپینا با تجهیزات صوتی و نورپردازی حرفه‌ای، فضایی دلپذیر و جذاب را برای مهمانان شما ایجاد می‌کند. صداهای با کیفیت بالا و نورپردازی مناسب، مراسم شما را به شکلی زیبا و تماشایی تزئین می‌کند.
  • خدمات غذایی متنوع: تالار رسپینا با ارائه خدمات غذایی متنوع و با کیفیت، به شما امکان می‌دهد منوی دلخواه خود را برای مهمانان انتخاب کنید. غذاهای لذیذ و متنوع با استفاده از مواد با کیفیت، برای شما و میهمانانتان تهیه و سرو می‌شوند.
  • خدمات رفاهی: تالار رسپینا با ارائه خدمات رفاهی متنوع، به مهمانان شما امکان می‌دهد تا لحظات شاد و آرام را در طول مراسم تجربه کنند.

قبل از رزرو مراسم در تالار رسپینا، می‌توانید با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به آنها، اطلاعات بیشتری درباره خدمات، قیمت‌ها و شرایط رزرو را بدست آورید.

نشانی: جلال آل احمد، بین پل آزمایش و گیشا، خیابان آرش مهر (شهرآرا)، بلوار غربی، پلاک 55

امیدواریم از این مقاله تالار و باغ تالار کوچک برای بله برون استفاده برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل