باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون تهران

تالار کوچک برای بله برون تهران

برای برگزاری مراسم بله‌برون، انتخاب تالار یا باغ تالار کوچک با ظرفیت محدود می‌تواند بهترین گزینه باشد تا مراسمی خاطره‌انگیز و مناسب داشته باشید. بعد از مراحل خواستگاری، مراسم بله‌برون انجام می‌شود. این مراسم، که تعداد مهمانان آن بسیار کمتر از عقد و عروسی است، برای آشنایی فامیل‌های درجه دو عروس و داماد با یکدیگر برگزار می‌شود. انتخاب تالار یا باغ تالار شیک و کوچک، مناسب‌تر از تالارهای بزرگ است و هدف این مراسم را بهتر اجرا می‌کند.

باغ تالار کوچک با عناصر طبیعی و فضای باز، به مراسم شما صمیمیت بیشتری می‌بخشد و مهمانان حس بهتری نسبت به یکدیگر پیدا می‌کنند. اگر به دنبال سالن بله برون هستید، با تالارکده همراه باشید. در این مقاله، به بررسی سالن برای بله برون می‌پردازیم تا شما را در انتخاب بهتر یاری کنیم.

اجاره سالن بله برون

برای دیدن عکس‌های بیشتر و اطلاعات تماس کافی است بر روی نام و یا عکس مجموعه کلیک کنید

باغ تالار آسو مناسب مراسم‌های عقد، نامزدی، بله برون، دورهمی، مهمانی و دیگر جشن‌ها با تعداد پایین مهمان است. این عمارت زیبا برای شما یکی از زیباترین و تشریفاتی‌ترین جشن‌ها را می‌تواند برگزار کند به طوری که شما رضایت کامل را از مجموعه داشته باشید و از هر نظر در این مجموعه راحت و بی دغدغه باشید.

باغ تالار آسو

مجموعه تالار ایساتیس پالاس با مدیریتی مجرب با سابقه درخشان یکی از زیباترین تالارها در شمال تهران است. این مجموعه دارای کادری باسابقه و آموزش‌دیده و دیزاینی مجلل و جذاب برای عکس برداری و فیلم برداری است.

تالار ایساتیس پالاس

تالار الیزه که در رسالت واقع شده است یکی از بهترین و زیباترین تالارها را در اختیار خود دارد. این مجموعه که مکانی شیک و زیبا برای برگزاری مراسم با تعداد مهمان کم است دارای دو سالن مجزا زیبا و دلنشین است. تالار الیزه از حضور مدیر و مهماندارهایی کاملا مجرب و باسابقه نیز بهره می برد.

تالار پذیرایی الیزه

یکی از بهترین و با شکوه ترین باغ تالارهای مناسب بله برون تهران که با در اختیار داشتن سالن و فضای بسیار وسیع، زیبا و خاص می‌تواند میزبان بهترین شب‌های عمرتان باشد. باغ تالار آران امکانات متعدد و خاصی نظیر خدمات تشریفات، گل آرایی، شمع آرایی، پارکینگ بزرگ و … برای میهمانان خود در نظر گرفته که انتخاب خاصی برای شما به شمار می‌رود.

باغ تالار آران

باغ تالار چوبی را به جرئت می‌توان یکی از حرفه‌ای‌ترین باغ تالارهای بله برون تهران دانست که با دکوراسیونی شیک و کاملا مدرن و جدید با المان‌های کلاسیک خود قطعا نظر هر زوج و خانواده‌ای را به خود جلب خواهد کرد. همچنین باید توجه داشت که این مجموعه زیبا یکی از بهترین تیم‌ها و پرسنل پذیرایی از میهمانان را در اختیار دارد که در نوع خود می‌توان گفت به نوعی کمیاب است.

باغ تالار چوبی در احمدآباد مستوفی

باغ تالار اریکه تات با ظرفیت حداکثر 300 نفر زیباترین ظروف‌ها را برای مراسم شما فراهم می‌کند. مدیر این مجموعه، جناب آقای حاجتی که از نامداران حوزه تالار و باغ عمارت های تهران است این بار در حومه تهران فضایی بسیار دل‌نشین را برای شما فراهم کرده است

باغ تالار اریکه تات

تالار رسپینا یکی از محبوب‌ترین تالارهای برگزاری مراسم در گیشا می‌باشد. این تالار با طراحی زیبا، امکانات مدرن و خدمات با کیفیت، برای برگزاری مراسم‌های ویژه از جمله بله برون، نامزدی و مهمانی‌های شخصی مناسب است.

تالار رسپینا

امیدواریم از این مقاله تالار و باغ تالار کوچک برای بله برون استفاده برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

سلیمی
باغ تالار محرابی

سلام ، برای جشن به دنیا اومدن دخترمون ، با ۱۲۰ نفر مهمون ، با یه منوی متوسط هزینه ش چقدر میشه ؟

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

نظرات کاربران

  • رحیمی

    سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام بعد از درخواست قیمت شما اطلاعات و جزییات برای شما ارسال میشه. با تشکر از همراهی شما با تالارکده

      پاسخ