ایده لحظه ورود عروس و داماد به تالار

لحظه ورود عروس و داماد به تالار یا باغ عروسی یک لحظه فراموش‌نشدنی و پر از هیجان است که برای هر زوجی اهمیت ویژه‌ای دارد. با توجه به گسترش تشریفات مراسم عروسی امروزه عروس و داماده ایده ها و برنامه های برای لحظه ورود به تالار مراسم دارند تا هنگامی که مهمانان برای اولین بار در لباس عروسی در کنار هم شما را می بینند سورپرایز شوند

برای اینکه بتوانید ورود باشکوهی داشته باشید تا در ذهن مهمانان برای سال ها بمانید و استرس و نگرانی نداشته باشید بهتر است از قبل برنامه و ایده های برای ورود داشته باشید

در ادامه این مطلب تعدادی از بهترین ایده ها را برای ورود عروس و داماد آماده کردیم خدمت شما معرفی خواهیم کرد مجموعه تالارکده این ایده ها را طراحی کرده تا مراسم شما متفاوتر از بقیه و به یک تجربه بی نظیر تیدبل شود

ورود عروس داماد تالار عروسی

15 ایده لحظه ورود عروس و داماد به تالار

هنگام ورود با قدم های کوتاه حرکت کنید

گام برداشتن شما نشان می‌تواند دیسیپرین خاصی به شما ببخشد. هنگامی که وارد تالار عروسی می‌شوید عجله نکنید با قدم‌های کوتاه در دست یکدیگر حرکت کنید و از بین مهمانان حرکت کرده و خوش آمد بگویید.

گل ریزان کردن مسیر حرکت عروس داماد

می‌توانید مسیر حرکت عروس داماد را لحظاتی قبل از وارد شدن به تالار عروسی گل ریزان کنید. این کار زیبایی خاصی هنگام ورود آنها در پی خواهد داشت. چنانچه تالار شما مسیر و راهروی خاصی نداشت با همین گل آرایی و گر ریزان می‌توانید آن را ایجاد کنید.

گل ریزان عروس داماد ورودی تالار

مدیریت مکان ورود

مسافتی که در لحظه ورود در راهرو طی می‌کنید باید به نحوی باشد که نه زیاد طولانی و نه کوتاه باشد.

شمع آرایی ورودی تالار

شمع آرایی در کنار گل ریزان مسیر نیز یک ایده خوب می‌تواند باشد. این شمع آرایی در کنار نور پردازی می‌تواند زیبایی خاصی به مراسم شما ببخشد.

گل آرایی راهروی ورودی تالار

راهروی اصلی ورودی تالارها و بخصوص باغ تالارها معمولاً دارای سقف‌های گل و دیزاین شده است. اگر این‌چنین نیست این ورودی را به زیبایی و با کمک گرفتن از افراد متخصص طراحی و گل آرایی نمایید.

ورود عروس داماد تالار عروسی

فشفشه و آتش بازی هنگام ورود عروس داماد

انجام آتش بازی هنگام ورود شما به تالار می‌تواند جلوه و زیبایی خاصی داشته باشد. امروزه بیشتر تالارها دستگاه‌های ویژه‌ای جهت آتش بازی لحظه ورود عروس داماد به تالار را دارند که می‌توانید از آنها استفاده نمایید.

نورپردازی ویژه هنگام ورود عروس داماد

بهترین برنامه ریزی و نورپردازی را برای لحظه ورود عروس داماد به تالار عروسی قرار دهید. لحظه ورود شما باید متفاوت با دیگر لحظات حضور مهمانان در تالار عروسی باید باشد.

ورود عروس داماد تالار عروسی

پخش آهنگ خاص و متفاوت

لحظه ورود شما بهتر از بهترین آهنگ‌ها و جذاب‌ترین آنها پخش شود تا توجه مهمانان شما را به محل ورود جلب نماید و تفاوت را نشان دهد.

مشاهده قیمت، گالری تصاویر و لیست بهترین تالار عروسی در تهران در سایت تالارکده

فاصله مناسب تا مهمانان

بهتر است لحظه ورود شما اطراف شما خالی باشد و فاصله مناسب تا مهمانان داشته باشید.

هماهنگی با ساقدوش ها

ساقدوش‌ها علاوه بر اینکه همراه عروس داماد هستند وظیفه مدیریت مهمانان را نیز بر عهده دارند و می‌بایست لحظه ورود شما از کنار شما خارج شده و کمک به نظم مراسم نمایند. آنها می‌بایست از مهمانان بخواهند که در جایگاه خود قرار گیرند و به احترام شما سکوت را رعایت نمایند. آنها می‌توانند مسیر ورود عروس داماد را گل باران کنند و با حرکات شمع مهمانان و مسیر را آماده ورود شما به تالار عروسی کنند.

استفاده از یخ خشک یا مه مصنوعی

در زمان آتش بازی و لحظه ورود یخ خشک یا مه مصنوعی نیز می‌تواند زیبایی هنگام ورود شما را به تالار عروسی زیباتر سازد.

عدم استفاده از بادکنک و برف شادی

بعضی از دیزاین ها و طراحی‌ها قدیمی شده و یا مناسب مراسم عروسی شما نیست. از انجام آنها بپرهیزید.

ثبت لحظه های عاشقانه

در ورودی تالار می‌توانید لحظات زیبا و عاشقانه خود را توسط عکاس ثبت نمایید.

ورود عروس و داماد

نگاه های عاشقانه

توجه داشته باشید که در نهایت همه این امور از نگاه‌های عاشقانه به یکدیگر دریغ ننمایید. این لحظه‌های عاشقانه و رمانتیک است که زیبایی واقعی را در کنار دیزاین به همراه دارد.

سرگرم کردن بچه ها

حضور بچه‌ها می‌تواند باعث شیرینی مراسم شما شود به شرط آنکه آنها را به نحو مطلب مدیریت نمایید. ساقدوش‌ها می‌توانند با فشفشه‌های ساده یا روبان‌های تزیین شده‌ای که به آنها می‌دهند آنها را سرگرم کرده باعث زیباتر شدن مراسم شما شود.

در دست گرفتن صحیح دسته گل عروس

با توجه به نوع دسته گل عروس می‌بایست از قبل برنامه ریزی کنید که چطور دست یکدیگر را گرفته و دسته گل به چه صورت قرار گیرد. به عنوان مثال اگر دسته گل عروس آبشاری است دستتان را در دست همسرتان حلقه کنید و دسته گل را با کمک دو دست در مرکز نگه دارید.

راهروی ورود عروس و داماد

استقبال از عروس داماد در لحظه ورود به باغ یا تالار هرچه با شکوه‌تر و با برنامه ریزی شده انجام گیرد، جلوه مراسم شما متفاوت و خاص شده و باعث جذاب تر شدن مراسم شما می شود.

مواردی که گفته شد جزو مهم‌ترین و نکات می‌باشد که علاوه بر منظم‌تر شدن مراسم هنگام ورود عروس و داماد باعث جذاب‌تر شدن آن هم می‌شود و می‌تواند خاطره ای بسیار زیبا را برای عروس و داماد در سالیان سال رقم بزند.

البته در رسم و رسوم‌های ایرانی در هنگام ورود عروس و داماد نیز گوسفندی را به عنوان قربانی سر می‌برند. سعی کنید در صورتی که قصد قربانی کردن را دارید با فاصله از محل و راهروی ورودی عروس و داماد این کار را انجام دهید تا خون گوسفند باعث بد ترکیبی شد عکس‌ها و … نشود.

همچنین دود کردن اسفند نیز در هنگام ورود عروس و داماد یکی دیگر از سنت‌های عروسی‌های ایرانی می‌باشد که معمولاً در هنگام ورود عروس و داماد از آن استفاده می‌کنند.

نکات مهم برای ورود عروس و داماد تالار عروسی

امیدواریم تا با برنامه ریزی دقیق و درست برای عروسی و همچنین در هنگام ورود عروس و داماد بتوانید شبی رؤیایی و خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنید.

پخش موزیک هنگام ورود عروس و داماد به تالار یا باغ تالار:

یکی از مواردی که بسیار هنگام ورود عروس و داماد مهم و البته جذاب است. پخش موزیک و آوایی است که با آن عروس و داماد وارد جمع مهمانان می‌شوند و به تالار یا باغ تالار وارد می‌شوند. بعضی از این مجموعه‌ها گروه دف نوازی دارند که انتخاب خوبی است که این ورود را با آن همراه می‌کنند اما در بعضی موارد یا سلیقه عروس و داماد دف نیست یا در آن زمان مجموعه این قابلیت را ندارد که در آن صورت انتخاب آهنگ مناسب مهم است که ما در اینجا دو موزیک مناسب معرفی می‌کنیم.

امیدواریم از این مقاله ورود عروس داماد لذت برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

بهترین باغ تالار شهریار
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏

کاظمی
تالار پذیرایی اوپال

تالار بسیار زیبا و مجلل هست ما مراسم داشتیم همه چیز عالی بود ..ممنون از آقای مهربان عزیز که واقعا خوش برخورد هستند و انرژی خیلی خوبی به زوج های جوان میدن .ممنون از پرسنل خوبتون

داریوش
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

چرا نباشه وقتی کشتی دارند و فروش نفت در اختیار خانواده باشه چرا که نه مردم هم باید صبر تحمل بر مشکلات و تحریم ها داشته باشند

نظرات کاربران

  • الهه

    سلام. ممنون از مطلب خوبتون . یه سوال داشتم معمولا بهتر رو سر عروس چی بریزیم ؟

    پاسخ
    • پشتیبان سایت

      سلام. شما می تونید روی سر عروس و داماد سکه، نقل های تزئینی، گل های خشک شده، گل های طبیعی پرپرشده و رنگارنگ، اسکناس و.... در لحظه ورود روی عروس و داماد بریزید

      پاسخ
  • Ataee

    سلام چه ساعتی دقیق ورود عروس داماد مناسبه ؟ و چه ساعتی رقص تانگو باید داشته باشن

    پاسخ
  • فاطمه

    عالی. آهنگ های مناسب ورود عروس داماد به تالار هم بگذارید.

    پاسخ
  • بدون نام

    دوست دارم

    پاسخ