تالار پذیرایی و باغ تالار با ظرفیت 50 تا 100 نفر تهران

باغ تالار و تالار پذیرایی با ظرفیت 50 نفر تهران

انتخاب یک مجموعه مناسب بر اساس تعداد مهمانان و ظرفیت مناسب امری مهم به شمار می رود و ممکن است بسیاری از زوج‌های جوان تعداد مهمانان کم و بین 50 تا 100 نفر داشته باشند. در ادامه در این مقاله از تالارکده می‌خواهیم به معرفی باغ تالار و تالار پذیرایی با ظرفیت 50 نفر تهران بپردازیم پس مانند همیشه با ما همراه باشید.

برگزاری مراسم عروسی و جشن‌های خاص نیازمند انتخاب مکانی با ظرفیت مناسب است تا شما و مهمانانتان را دریافت کند. تالار و باغ تالار با ظرفیت 100 نفر گزینه‌هایی عالی برای برگزاری مراسم‌های کوچک و صمیمی هستند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

توجه: جهت مشاهده اطلاعات تماس هر مجموعه روی عکس یا نام آن کلیک نمایید.

یکی از زیباترین مجموعه ها در امر برگزاری مراسمات عقد و عروسی قطعا باغ تالار اریکه تات است. این مجموعه شامل با فضای بازی بسیار مجلل و شیک و مدرن دارد که چشم ها را به خود بیش از پیش خیره کرده است. نامردی است اگر بخواهیم فقط از زیبایی این مجموعه تعریف کنیم.

تالار عروسی اریکه تات

باغ تالار اریکه تات با توجه به داشتن متخصصان و تیم فوق العاده ای به همراه خود دارد توانایی ارائه بهترین خدمات و تشریفات را نیز دارد که با توجه به سالن و فضای بازی که دارد شما می توانید طبق سلیقه خودتان محل برگزاری مراسم عقدتان را انتخاب کنید

باغ تالار آسو جاجرود یکی از زیباترین و بزرگترین باغ های این منطقه را تشکیل داده که با درختان بلند و قشنگی تمام باغ را احاطه کرده که بسیار برای امر عکاسی مناسب و زیبایی عکس ها را چند برابر می کند.

باغ تالار آسو

این مجموعه عمارتی با دیزاینی فوق العاده دارد که شاید در کودکی این مکان را در ذهن تصور و روی کاغذ می کشیدیم همه این موارد باعث شده که این مکان برای مراسمات شما با ظرفیت کم بسیار مناسب و انتخاب بسیاری است.

همین جا صبر کنید بزارید اول از همه امکانات و قابلیت هایی که تالار الیزه رسالت دارد را با هم یه نگاهی بکنیم. امکان پذیرایی کامل و فوق العاده از مهمانان شما تا 350 نفر، فضا و دکوراسیون زیبا و مدرن با سبک رستیک، سفره عقد شیک و متفاوت همراه با اکسسوری های ویژه، فضایی شیک، جای پارک مناسب خودرو، تیم خدمات و تشریفات حرفه ای و توانمند همه این موارد نوید یک مجموعه فوق العاده و کامل را می دهد.

تالار پذیرایی الیزه

جدا از این مسائل تالار الیزه رسالت یکی از زیباترین و اروپایی ترین مجموعه ها در امر برگزاری مراسم عقد و عروسی نیز است.

تالار پردیسان پردیس یکی از عمارت‌های برتر و معروف در تهران است. با معماری زیبا و دکوراسیون شیک، این مجموعه فضایی خاص و جذاب برای مراسم عروسی ارائه می‌دهد. با سالن‌های شیک و فضای بازی، امکان جشن و شادی در کنار مراسم فراهم می‌شود.

تالار پذیرایی پردیسان (پردیس)

خدمات حرفه‌ای و تیم مجرب تالار پردیسان پردیس همچنین بهترین تجربه را برای شما و مهمانانتان فراهم می‌کند.

باغ تالار چوبی که از موقعیت جغرافیایی ویژه ای با توجه به وجود باغی زیبا بهره می برد از زیباترین و خاص ترین مجموعه هایی است که در بحث عقد و عروسی فعالیت می کند. این باغ تالار دسترسی فوق العاده ای دارد و با پذیرایی عالی و با توجه به سلیقه شما از مهمانان میزبانی می کند.

قیمت منو باغ تالار چوبی در احمدآباد مستوفی

یکی از امتیاز های این باغ تالار ظروف آن است که از زیباترین و اروپایی ترین ظروف‌های موجود استفاده می کند که می تواند ظرافت خاصی به مراسم شما ببخشد.

این مجموعه دارای ظرفیتی 300 نفره است و تیم با تجربه و پرسنلی کار بلد آن را پشتیبانی می کند از دیگر خدمات این مجموعه می توان به دکوراسیون بسیار مجلل و تشریفاتی، کیفیت بالای غذاهای مجموعه، دیزاین‌ خاص، سالن عقد مجزا و باشکوه و اکسسوری های ویژه و منحصر به فرد اشاره کرد.

تالار ایساتیس پالاس با ظرفیت نهایتا 350 نفر در پاسداران می‌تواند بهترین مراسم‌ها را برای شما برگزار کند. این مجموعه زیبا در پاسداران با کادری مجرب و حرفه‌ای بسیار در راه برگزاری مراسم شما کمک کننده است.

تالار ایساتیس پالاس

شاید هزینه های این مجموعه نسبتا بالا باشد ولی تشریفات و خدمات بسیار متفاوتی را در آن تجربه خواهید کرد که نمونه‌اش را در دیگر مجموعه‌ها کمتر می‌بینید. اگر هزینه برای شما اهمیت نداشته باشد؛ بی شک یکی از بهترین خدمات و تشریفات را در تالار ایساتیس پالاس خواهید داشت.

تالار رسپینا شهرآرا در محدوده غرب تهران مانند نگینی درخشان در برگزاری مراسم‌های عقد و عروسی با تعداد مهمان کم بهترین مراسم‌ها را برگزار می‌کند.

تالار پذیرایی رسپینا در خیابان جلال آل احمد

تالار رسپینا شهرآرا یکی از زیباترین مجموعه‌هایی است که شما می‌توانید در نظر بگیرید که منظره‌ای چشم نواز و زیبا را برای مراسم شما ارائه می‌کند.

باغ عمارت آران با ظرفیت 300 نفری خود جزو باغ تالارهای شیک غرب تهران محسوب می‌شود که با کیفیت بالای خود برای عروس و دامادها شبی بسیار زیبا را برای آن‌ها می‌سازد.

باغ تالار آران

باغ عمارت آران در محدوده چیتگر با عمارتی سفید و زیبا امکان برگزاری هر چه بهتر مراسم های شما را دارد.

باغ تالار لتیان که دارای ظرفیتی 225 نفری است در محدوده جاجرود قرار گرفته و جزو بهترین باغ تالارهای شرق تهران به شمار می‌رود و آمادگی برگزاری و پذیرایی از کلیه جشن های عقد و عروسی و تمامی مجالس شما عزیزان را دارد.

باغ تالار و روف گاردن لتیان در جاجرود

این مجموعه در میان باغ تالارهای جاجرود با توجه به کارنامه ای که در اختیار دارد می تواند یکی از بهترین پذیرایی ها را برای شما رقم بزند.

عمارت مجلل کریستال یکی از زیباترین و مجلل‌ترین عمارت‌های تهران است که با فضایی شیک و مدرن، امکانات و خدمات متنوع و کادر مجرب، انتخابی ایده‌آل برای برگزاری مراسم عروسی، عقد و سایر جشن‌ها شما می‌باشد.

عمارت مجلل کریستال غرب

خدمات عمارت مجلل کریستال

  • برگزاری مراسم عروسی: عمارت مجلل کریستال با ارائه خدمات کامل برای برگزاری مراسم عروسی، از صفر تا صد برنامه‌ریزی و اجرای مراسم شما را بر عهده می‌گیرد.
  • برگزاری مراسم عقد: عمارت مجلل کریستال با ارائه خدمات کامل برای برگزاری مراسم عقد، فضایی زیبا و عاشقانه را برای شما و همسرتان فراهم می‌کند.
  • برگزاری جشن‌های تولد، نامزدی و …: عمارت مجلل کریستال با ارائه خدمات کامل برای برگزاری جشن‌های تولد، نامزدی و سایر جشن‌ها، خاطره‌ای به یاد ماندنی برای شما و عزیزانتان رقم خواهد زد.
  • عکاسی و فیلمبرداری: عمارت مجلل کریستال با همکاری عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای، خاطرات شما را به زیباترین شکل ثبت می‌کند.
  • گل آرایی و تزئینات: عمارت مجلل کریستال با ارائه خدمات گل آرایی و تزئینات، فضایی زیبا و رویایی را برای مراسم شما خلق می‌کند.
  • پذیرایی: عمارت مجلل کریستال با ارائه خدمات پذیرایی باکیفیت، از مهمانان شما به بهترین شکل پذیرایی می‌کند.
سوالات متداول
قیمت تالار در سال ۱۴۰۲ به چه صورتی است؟
قیمت تالارها به موارد زیادی مرتبط است ... برای دریافت قیمت در صفحه هر باغ و تالار مورد نظر روی دریافت قیمت منو کلیک نمایید.

یکی از گزینه هایی که در جستجوی پیشرفته تالارکده می توانید استفاده کنید جستجو بر اساس ظرفیت است. به راحتی می توانید تالار، باغ تالار و یا سالن عقد مد نظر خود را بیابید.

بله. تالارها با توجه به مهمانان شما چیدمان میزها را بر اساس تعداد تغییر می دهند. از طرفی با قراردادن پارتیشن امکان تفکیک بخشی از سالن را دارند. از طرفی برخی از مجموعه ها سالن عقد اختصاصی برای مهمانی با ظرفیت کم دارند.

با آرزوی زندگی‌ای شاد و با آرامش برای همه شما جوانان عزیز/ تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

تالار بزرگ پامچال (جاده اصفهان - شیراز)
قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

تالار کوچک و ارزان در تهران