تالار تشریفاتی مایا
درباره مجموعه تالار تشریفاتی مایا
تالار مایا با دو سالن شیک با ظرفیت میزبانی از ۳۵۰ نفر یکی از تالار های خیابان شریعتی می باشد که با ارائه خدمات باکیفیت و تشریفات متنوع آماده میزبانی از مراسم های مختلف عقد، عروسی، ولیمه، همایش و انواع مهمانی ها می باشد.
ورودی، لابی و سالنهای تالار مایا تهران با گلآرایی و شمع آرایی ویژه مزین شدهاند. در کنار این فضاسازی مجلل تالار پذیرایی مایا با ارائه منوهای پذیرایی متنوع ایرانی و خارجی خیال شما را از بابت یک میزبانی بی نقص راحت کرده و یک جشن باشکوه را برای شما تدارک میبیند.
امکانات تالار پذیرایی مایا شامل مه سرد، روف گاردن اختصاصی، استیج رقص اختصاصی، پارکینگ اختصاصی با گنجایش 120 خودرو، سیستم صوت و نورپردازی حرفهای، اتاق عقد مجزا با سفره عقد لاکچری و میز شام اختصاصی اتاق عقد، روف گاردن شیک با امکان برگزاری مراسم عقد در فضای باز، و مهمانداران مجرب است.
اطلاعات تماس
| مدیریت: | معمار زاده |
|---|---|
| ظرفیت: | 25 - 375 نفر |
| تخفیف: | 20% |
| محدوده قیمت: | متوسط |
| 86196070 | |
| 09051111596 | |
| صفحات اجتماعی: | |
| آدرس: | خیابان شریعتی - روبروی خیابان پلیس - پلاک 480 |
ویدیو تالار
امکانات
پیشنهادات تالارکده
مشاهده لیست کامللینکهای مفید
بر اساس جستجو های شما این مجموعهها پیشنهاد میشوند:
( 57 دیدگاه)
رفتار پرسنل از ابتدای مراسم تا انتهاش عالی بود طعم زرشک پلو استثنایی بود واقعا
واقعاااا
مراسم من آذر ماه بود هر چی از خوبی مدیریت تالار مایا بگم کم گفتم عالییییی بودن غذا عالی مهمانداران عالی واقعا خوشحالم که بهترین شب زندگیم و تو این تالار گرفتم
با سلام خدمت تیم عالی تشریفات مایا من مراسمم در این تالار بود و خیلی راضی بودم چه از منو و کیفیت غذا چه از هماهنگی ها هیچ استرسی نداشتم و پیشنهاد میکنم به هرکسی که دنبال یه مراسم بی نقص میگرده
بهترین تالار بود واقعا راضی بودم انشالله که خیرش برسه به مدیریت و کسانی که در اینجا کارمیکنند❤❤❤
سلام
تالار مناسب و خوب ارزش هزینه کردن داره
تالار در مرکز شهر برای ما که تعداد مهمان بالایی داشتیم دسترسی مناسب و پارکینگ با تعداد زیاد بود تعداد گارسون ها به نسبت مهمان های ما بسیار زیاد و خوب بود فقط اشتباهمون اینجا بود که بخاطر ارزونی منویی با درصد غذایی پایین انتخاب کردیم که البته قبل قرارداد خانم معمارزاده این موضوع رو گفتن اما خب توجهی نکردیم ولی مجموعا مواد مصرفی برای پخت غذا و میوه شیرینی خیلی خوب بود
رضایت بخش بود و در اخر مراسم حجم زیادی غذا و میوه و شیرینی تحویل ما دادن در کل تالار مناسبیه و دسترسی عالی داره
خدا بهتون خیر و برکت بده که ابروی مردم و نگه میدارید دوستات غذا عالی عالی عالی میوه شیرینی حجم زیاد عالی رفتار خدمه عالی پر روزی باشید
موقعیت مکانی خوب اشپز عالی دیجی خوب دیزاین خوب
مراسم عقد و عروسی ما تاریخ ۲۶ اردیبهشت هست و بعد مراسم نتیجه رو بصورت کامل مینویسیم که عروس ها و داماد های عزیز بتونن به راحتی تصمیم بگیرن
ششمین بار هست که با این تالار قرارداد بستم هم نزدیک به منزلم هست همه جوره هم مشتری مداری میکنن و خدمات خوب دارن تو انتخابش شک نکنید
انصافا غذاشون خوشمزه س با همین روال پیش برن ی سال دیگه برند میشن
غذاشون خوش طعم و پرسنل آموزش دیده
همه چی عالی بود ۵ اردیبهشت مراسم نامزدی خواهرم بود واقعا سنگ تموم گذاشتن ممنون ازتون به امید خوشبختی همه جوونا
همت چی عالی بود، ممنون از پذیرایی و برخورد بسی لذت بردیم
تالار تمیز مرتب پارکینگ خوب غذا خوب خدا برکت بده بهتون
من و همسرم بعد از کلی تحقیق این تالار و انتخاب کردیم که برای ما رضایت بخش بود اولین مورد اینکه غذاشون عالیه دومین مورد دیجی بود که ما روراضی کردن و سومین مورد کیفیت و شارژ میوه شیرینی بود که عالی بود در مجموع مراسم ما ابرومندانه برگزار شد حتما در مورد انتخاب این تالار فکر کنید
مدیریت خوش کلام واقع گرا پرسنل مودب کیفیت غذا عالی قیمت مناسب
برای بازدید تالار که رفتیم بیشترین چیزی که نظرمون رو جلب کرد پرسنل بسیار حرفه ی تالار بود👌🏼
سلام وقت بخیر واقعا عالی بود مراسم ختم داشتیم از پذیرایی ومهمانداران مودب و دوره دیده و سپاس از مدیریت تالار مایا که قبل مراسم تمام نکات را چک کردن و انجام دادن
مرسی از مدیریت و پرسنل خوب تالار پذیرایی مایا مراسم بنده تو بهترین حالت خودش برگزار شد همه چیز عالی بود(پذیرایی،پرسنل،غذا،دیزاین سالن
مدیر سالن رفتار بسیار خوبی داره مدیریت هم برامون سنگ تموم گذاشت مرسی
تالار مایا عالیه همه چیز خیلی خوب بود پرسنل خیلی خوش اخلاق و دلسوزن غذاش بی نظیره
تو این تالار عروسی دعوت بودم به قدری همه چیز اینجا رو پسندیدم که به امید خدا برای اردیبهشت ماه عروسی خودم ۱۰۰٪ همین تالار و انتخاب میکنم غذا پذیرایی نوشیدنی ها داغ داغ بود لذت بردم احسنت
نامبر وان، بهترین غذا و تشریفات ممنون از مدیریت تالار مایا که مراسم مارو برامون خاطره انگیز و به یاد ماندنی برگزار کردن
رفتار پرسنل از دم پارکینگ تا اخر شب که میخاستیم خدافظی کنیم عالی بود پذیرایی هم خوب بود طعم باقالی با گوشت هم استثنایی بود
دیشب مراسم صمیمی ترین دوستم بود همه چیز بی نقص بود لباسه عروس پاره شده بود به شدت استرس گرفته بودیم مدیر سالنشون خیلی دلسوزانه درستش کرد تا ورود عروس عالی باشه مرسی تا میتونم شما رو تبلیغ میکنم
تالار از عکساش خیلی خوشگل تره رفتار پرسنل خوبه غذا خوبه خلاصه که به همه پیشنهاد میدم این تالار و
من به شخصه عاشق غذاهای اینجام کاش غذای بیرون بر هم اضافه کنید
من به شخصه عاشق غذاهای اینجام کاش غذای بیرون بر هم اضافه کنید