ترفند برای سرگرم کردن بچه ها در عروسی

بچه‌ها عروسی

دعوت یا عدم دعوت بچه‌ها به مراسم عروسی موضوعی است که پیش از مراسم بارها مورد بحث قرار می‌گیرد. اگر تصمیم به دعوت کودکان دارید، بهتر است راه‌هایی برای سرگرم کردن آن‌ها در نظر بگیرید تا هم لحظات شاد و مفرحی برایشان فراهم شود و هم هنگام رقص عروس و داماد، کمتر مشغول شیطنت شده و نظم مجلس حفظ شود. در این مقاله، ۱۰ راهکار هوشمندانه برای سرگرم کردن کودکان ارائه شده است که به شما کمک خواهد کرد. این مطالب را از دست ندهید!

بیشتر بخوانید: تالار پارسیس چهاردانگه اسلامشهر از مجموعه هایی که دارای فضای بازی برای کودکان است

بچه ها در مراسم عروسی

  • وسایل بازی و سرگرمی

مقداری وسیله بازی و سرگرمی فکری مانند صفحات مخصوص رنگ‌آمیزی، بازی‌های پیدا کردن کلمه، جدول کلمات متقاطع و بازی‌های فکری دیگر را از اینترنت دانلود کرده و همراه با مداد رنگی و ماژیک روی میزی مخصوص در اختیار بچه‌ها قرار دهید. این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا سرگرم شده و از زمان خود لذت ببرند.

  • خاطره نویسی یا نقاشی از رویدادهای عروسی

یک برگه در اختیار بچه‌ها قرار دهید و از آن‌ها بخواهید اتفاقات عروسی را در آن بنویسند یا نقاشی کنند. می‌توانند رنگ لباس مهمان‌ها، نوع موسیقی، تعداد افرادی که کلاه پوشیده‌اند و جزئیات دیگر را ثبت کنند. این فعالیت نه تنها سرگرم‌کننده است بلکه به یادگیری آن‌ها نیز کمک می‌کند.

  • اختصاص گوشه ای در سالن برای کتاب خوانی

طیف وسیعی از کتاب‌ها مناسب برای سنین مختلف را فراهم کرده و روی میزها یا یک میز گوشه سالن قرار دهید. همچنین، خوراکی‌های محبوب بچه‌ها را در کنار آن‌ها بگذارید. این ترکیب نه تنها به سرگرمی کودکان کمک می‌کند، بلکه به آن‌ها اجازه می‌دهد تا لحظاتی آرام و لذت‌بخش را تجربه کنند.

بچه ها در مراسم عروسی

  • جعبه اسباب بازی

جعبه‌هایی پر از اسباب‌بازی‌های ساده مانند حباب، بازی‌های تخته‌ای مثل منچ و مارپله، پازل و شطرنج (نوع سفری که کوچکتر و ارزان‌تر هستند) آماده کنید و در اختیار بچه‌ها قرار دهید. همچنین، عروسک‌های کوچک می‌تواند وسیله سرگرمی خوبی برای دختربچه‌ها باشد و در انتهای مراسم می‌توانید آن‌ها را به یادگار به بچه‌ها هدیه دهید. این روش به شما کمک می‌کند بدون نیاز به نظارت مداوم بزرگترها، حواس کودکان را به راحتی پرت کنید و شادی بیشتری به جشن اضافه کنید.

  • اتاق بازی

فضایی مخصوص کودکان با تلویزیون، دستگاه پخش DVD و کنسول‌های بازی ایجاد کنید. این فضا می‌تواند شامل کتاب و بازی‌های تخته‌ای نیز باشد. کودکان همچنین از فعالیت‌های هنری، نقاشی، زمین شنی و خمیربازی لذت می‌برند. با فراهم کردن این امکانات، می‌توانید تجربه‌ای شاد و مفرح برای آن‌ها در مراسم عروسی رقم بزنید.

  • آنها را مشغول کنید

اگر بتوانید کودکان را مشغول کنید، کنترل آن‌ها آسان‌تر خواهد بود. برای کودکان نقش‌هایی تعیین کنید و به آن‌ها مدال VIP بدهید. این کار نه تنها از دغدغه‌های شما می‌کاهد بلکه باعث می‌شود کودکان احساس مفید بودن کنند و حوصله‌شان سر نرود. وظایف می‌تواند شامل راهنمایی مهمانان به مکان‌های مناسب، جابجایی اجسام سبک، کمک در پذیرایی یا تزئین سالن باشد.

بچه ها در مراسم عروسی

  • بازی های فضای باز

بازی‌هایی که کودکان می‌توانند در فضای باز انجام دهند را سازماندهی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید فعالیت‌هایی مانند جستجو در طبیعت با یک کیسه کوچک برای جمع‌آوری اشیاء فراهم کنید. همچنین می‌توانید تجهیزات ورزشی ساده مانند توپ و فریزبی را در اختیار آن‌ها قرار دهید تا ساعات شاد و مفرحی را تجربه کنند.

  • استخدام مربی یا دلقک

یک مربی یا دلقک استخدام کنید تا وظیفه سرگرم کردن بچه‌ها را بر عهده بگیرد. او می‌تواند قصه بگوید، شعر بخواند، نمایش عروسکی اجرا کند یا بازی‌های گروهی برگزار کند. این کار نه تنها باعث سرگرمی کودکان می‌شود، بلکه فعالیت‌های هدفمند و مفیدی را نیز برای آن‌ها فراهم می‌کند.

  • پرستار بچه

استخدام پرستار بچه به‌ویژه در مراسم عروسی که در هتل برگزار می‌شود، گزینه مناسبی است. پرستاران می‌توانند از کودکان یک شخص یا فامیل در اتاق‌های هتل نگهداری کنند، لوازم و وسایل لازم را همراه بیاورند یا بچه‌ها را بخوابانند. این کار به والدین کمک می‌کند تا با خیال راحت از مراسم لذت ببرند.

  • مهدکودک سیار

این گزینه ممکن است گران‌تر باشد، اما واقعاً کارآمد است. یک تیم حرفه‌ای می‌تواند تمام تجهیزات را فراهم کند و مسئول نگهداری و سرگرمی کودکان در طول مراسم باشد. حتی در عروسی‌هایی که تا صبح ادامه دارد، این تیم می‌تواند در کنار بچه‌ها باشد و خیال والدین را راحت کند.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.