توصیههای بهداشتی در دوران شیوع کرونا برای برگزاری مراسم عروسی در تالار
این روزها و در دوران شیوع و همهگیری ویروس کرونا بهخصوص سویه اومیکرون، بسیاری از کسب و کارها با رکود ناگهانی و جدی مواجه شدهاند. تالارها و سالنهای برگزاری مراسم عروسی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. همانطور که در طول دو سال گذشته شاهد بودهایم، بسیاری از مراسمها و جشنهای عروسی لغو شده و یا به تعویق افتادهاند و در طول این مدت، تالارها و باغ تالارها نیز تا مدتها پس از انتشار ویروس کرونا بسته بوده و اجازه برگزاری هیچ مراسمی را نداشتند.
در این شرایط صاحبین تالارها و سالنهای عقد و عروسی باید تغییرات اساسی در نحوه کار و ارائه خدماتشان ایجاد میکردند.

نحوه نظافت سالن، رعایت پروتکلهای بهداشتی و … از جمله اقدامات ضروری برای شروع فعالیت تالارها و برگزاری مراسمهای عقد و عروسی است. اکنون بعد از گذشت دوسال از همهگیری و شیوع ویروس کووید-19، مدیریت تالارها درک بهتری از نحوه برگزاری مراسم عروسی در چنین شرایطی پیدا کردهاند.
هم اکنون بسیاری از کسب و کارهای مرتبط با برگزاری مراسم عروسی فعالیتهای خود را از سر گرفتهاند. با این حال نحوه فعالیتشان نسبت به گذشته با تفاوتهای زیادی همراه بوده است.
درهمین رابطه ببینید : بازگشایی تالارهای عروسی
اما برگزاری مراسم عروسی در تالارها در زمان شیوع کرونا و سویه جدید اومیکرون، مستلزم رعایت توصیههای بهداشتی است که در ادامه آورده شده است. بسیاری از تالارها برای ادامه فعالیت خود در این همهگیری، باید این نکات و توصیهها را را جدی گرفته و از مهمانان خود نیز بخواهند که پروتکلهای بهداشتی را تمام و کمال رعایت کنند.
همچنین ببینید : باغ عکاسی
نکات بهداشتی در دوران شیوع کرونا که باید توسط تالارها و پرسنلشان انجام شود:
- در طول برگزاری مراسم تمامی پرسنل باید از ماسک استفاده کنند.
- از تمامی کارکنان تالار باید بهطور مداوم (قبل از برگزاری هر مراسم) تست کرونا گرفته شود.
- تمامی پرسنل تالار اعم از پرسنل حاضر در سالن و آشپزخانه، ملزم به پوشیدن روپوشهای ضدعفونی شده هستند.
- پرسنل موظف هستند که بعد از اتمام هر مراسم روپوشهای خود را برای ضدعفونی مجدد تحویل دهند.
- تمامی میزها باید قبل از شروع مراسم، درحین مراسم و پس از اتمام آن با الکل 70 درصد ضدعفونی شوند.
- مدیریت تالار موظف است بسته به وسعت سالن، ظرفیت پذیرش مهمانها را محدود کند.
- قبل از ورود به محل برگزاری عروسی سنجش دمای بدن مدعوین ضروری است.
- بهتر است تالارها در بدو ورود مهمانها، ماسک و الکل در اختیارشان قرار دهد.
- نصب دستگاه حاوی مایع ضدعفونی کننده دست در مقابل درب ورودی سالن، یکی از توصیههای بهداشتی جهت حفظ سلامت مهمانها در طول برگزاری مراسم عروسی است.
- برخی از تالارها پیش از برگزاری مراسم از مهمانان میخواهند که فرم پرسشنامه تائید سلامت را تکمیل و ارسال کنند.
نکات بهداشتی در دوران شیوع کرونا که باید توسط مهمانهای حاضر در سالن عروسی رعایت شود:
- در طول برگزاری مراسم تمامی مهمانان حاضر در تالار باید از ماسک استفاده کنند.
- مهمانها باید با فاصله حداقل یک صندلی از یکدیگر بنشینند.
- در صورت مشاهده علائم بیماری در خود یا اطرافیان خود از حضور در مراسم خودداری کنند.
- در طول مراسم از لمس غیرضروری اشیا خودداری کنند.
تالارهای پیشنهادی
مقالات مشابه



آخرین دیدگاهها
نظرات کاربران













سلام لازم می دانم مراتب تشکرو قدردانی عمیق خود را نسبت به مدیریت شایسته و حرفه ای عزیزان در تالار تشریفاتی ساعی و پرسنل محترم آن اعلام و از عزیزان آقایان محمد بیگی و عربلو که با شایستگی و توانمندی امور تالار را مدیریت می کنندصمیمانه تشکرو قدردانی نمایم
سلف غذا با میوه وشیرینی نفری چند در می اید پکیج شما غیر از غذا شامل چه چیزهایی است
غذاخوب بودولی پذیرایی ورفتارپرسنل افتضاح بودهم زنانه هم مردانه اصلابه حرف میزبان گوش نمی دادندومیزهای مهمانهارارسیدگی نمی کردندسرمیزمااصلا میوه وشیرینی نیاوردندوموقع شام هم به زورظرف گذاشتند
من عقدمو “مجبور” شدم اینجا بگیرم به شدت مضخرف بود غذا مضخرف پرسنل بد غذا برای ۱۵۰ نفر سفارش داده بودم ولی صد نفرم نشدیم ولی اخرش گفتن غذا تموم شده و کم اومده بود اگه میخواین تجربه مضخرف و آبروبری داشته باشین بفرمایید همینجا مراسم بگیرید
جناب آقای بیات از شما و تیم بسیار حرفه ای تون، که روز بسیار قشنگی و برای ما رقم زدید، به خاطر برخورد بسیار محترمانه، فضایی بسیار لوکس و زیبا، پذیرایی عالی و راس زمان بندی بسیار ممنون و سپاسگزارم. با آرزوی موفقیت برای مدیریت وکارکنان محترم مجموعه بیسان.
Gerçekten çok faydalı ve bilgilendirici bir içerik olmuş, emeğinize sağlık.
ناراضی. توی منو که انتخاب میکنید نوشته شده نوشابه قوطی من پرسیدم گفت قوطی کوکاکولا میاریم اما شب مراسم نصف قوطی پپسی آوردن و نصف دوغ اون هم نه دوغ قوطی دوغ از این بطری کوچک پلاستیکی ها که توی بهشت زهرا هم نمیدن از اونا... بلافاصله با پدرم رفتم تو دفتر که به آقای مرتضوی بگیم این چ وضعیه دیدیم ماشالا نشسته داره غذا میل میکنه دو لپی ، شما به عنوان مدیر مجموعه و صاحب تالار باید اول مراسم مردم و به نحو احسنت برگزار کنید فک کنم دونه ای ۲۰ تومن باشه اون دوغ ها و شما حساب کنید تو ۷۰ تا حدودا ۴ میلیون فرقش میشه علاوه بر اینکه ما ۱۶ نفر از مهمونامون نبودن و من خودم دیدم با چشم خودم تو زنونه که ۲تا دیس پر از کباب و جوجه کاملا دست نخورده جمع کردن بردن اما هییییییچ غذایی اضافه ندادن به ما حتی برنج خالی دیجی مامانش و آورده بود با خودش 😏😏😏 واقعا فاجعست
برای زندگی پر از عشق و شادی بله
ما مراسم عقد داشتیم، بسیار عالی و محترم سرویس دهی بشدت خوب و غذا ها باکیفیت سفره عقد خیلی باصلیقه