بازگشایی مجدد تالارها و باغ تالارها

در یک سال اخیر به دلیل شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در سطح کشور و جهان در مراحل مختلف و زیادی تمامی تالارها، باغ تالارها و سالن عقدهای سطح شهر تهران و دیگر شهرهای ایران برای انجام فعالیت‌های خود دچار محدودیت‌ها و همچنین ممنوعیت‌های بسیار زیادی شدند که همه این موضوعات در نهایت منجر به تعطیلی تعداد خیلی زیادی از آن ها و همینطور تحمیل فشارهای زیادی به آن شد.

در پی این تعطیلی‌های پی در پی اخبار زیادی را شاهد بودیم که تعدادی از این باغ تالارها و تالارهای عروسی و پذیرایی در تهران و همچنین در دیگر شهرها به دلیل عت‌های مذکور در ابتدای مقاله شروع به فعالیت‌های غیر مجاز کردند و در نتیجه شامل جریمه‌های سنگینی نیز شدند.

بازگشایی و فعالیت باغ تالارها در دوران کرونا

اما دقیقا کمتر از دو روز گذشته یعنی چیزی حدود یک سال و نیم پس از شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در ایران اتاق اصناف ایران مشروط بر شرایط خاصی بالاخره اجازه رسمی فعالیت و بازگشایی تالارها و باغ تالارها را صادر کرده و در ادامه  مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

کرونا سدی برای تالارهای عروسی در تهران

باغ تالارها و تالارهای عروسی در دوران کرونا

همانطور که گفته شد در یک سال اخیر به دیل شیوع ویروس کرونا در بین مردم بنا بر تصمیم دولت تمامی تالارها و باغ تالارهای عروسی در تهران و دیگر شهرهای کشور تعطیل شده و یا با محدودیت‌های بسیار زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند.

کار به جایی رسید که تعدادی از تالارها و باغ تالارها به دلیل فشارهای اقتصادی سنگینی که در این یک سال به آن ها وارد شد مجبور به تعطیلی کلی تالار خود و یا فعالیت‌های غیر مجاز شدند. در پی این اتفاقات در چند ماه اخیر به خصوص بسیاری از عروس و دامادها و زوج‌های جوان دیگر صبری برای برگزاری مراسم عقد و عروسی های خود نداشته و به صورت مداوم منتظر اخبار بازگشایی تالار بوده‌اند که به نوعی می‌توان گفت تا حدودی دیگر نیازی به صبر بیشتر برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود نخواهند داشت.

تالارها و باغ تالارهای عقد و عروسی  بالاخره باز شدند!

گزارش اتاق اصناف ایران برای تالارهای عروسی

در پی انتشار خبری که دقیقا کمتر از دو روز گذشته توسط اتاق اصناف ایران منتشر شد گزارشات حاکی از آن بود که بالاخره تالارها و باغ تالارهای سطح شهر تهران می‌توانند مشروط به یک سری شرایط فعالیت خود را برای برگزاری مراسم عقد و عروسی عروس و دامادها و زوج‌های جوان به صورت کاملا قانونی آغاز کنند.

پس از پیگیری‌های فراوان اتاق اصناف ایران مبنی بر بازگشایی مجدد و فعالیت تالارها و باغ تالارهای عروسی در کشور ستاد ملی مقابله با کرونا طی رای زنی‌های فراوان در نهایت موافقت خود را برای بازگشایی آن ها طی جلساتی اعلام کرد و از این پس اگر شرایط همه گیری ویروس کرونا در وضعیت حادی قرار نگیرد تالارداران و باغ تالارها می‌توانند به فعالیت خود به صورت عادی و مجاز ادامه دهند.

در پی انتشار این خبر گزارش‌ها حاکی از این است که البته تالارها و باغ تالارهای عروسی در کشور برای برگزاری مراسم عقد و عروسی زوج‌های جوان می‌بایست پروتکل‌های بهداشتی را تا حداکثر حد ممکن به صورت کامل رعایت کنند.

طبق قوانینی که منوط به فعالیت مشروط باغ تالارها و تالارها می‌باشد، می‌بایست فاصله هر صندلی در این فضاها 3 متر و محدوده ایمن برای هر نفر به صورت 8 متر صورت پذیرد و همچنین تالارها وباغ تالارهای عروسی باید در حال حاضر با ظرفیت 30% مجموعه‌های خود شروع به فعالیت کنند.

همچنین در خصوص فضای بسته و مسقف تالارها(سالن) علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌ها اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر ، نارنجی ۲۰نفر، زرد ۳۰ نفر و در شهر ها با شرایط آبی تا ۵۰ نفر لازم‌ و ضروری است.

سخن پایانی

بازگشایی تالارهای عروسی در کرونا

در حقیقت این اخبار تازه منتشر شده که به صورت کاملا رسمی از پایگاه‌های خبری اتاق اصناف ایران و کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا انتشار یافته‌اند نوید بازگشایی کامل تالارها و باغ تالارهای عروسی در سطح تهران و ایران و  همچنین کاهش آمارهای همه‌گیری و شیوع ویرس کرونا را می‌دهند.

باید توجه داشت عروس و دامادهای محترم و تمامی زوج‌های جوانی که قصد برگزاری مراسم عقد و عروسی خود را دارند می‌توانند به صورت کاملا سریع و لحظه به لحظه اخبار بازگشایی و جزییات تمامی خبرهای منتشر شده رسمی برای باغ تالارها وتالارهای برگزار کننده انواع مراسم‌ها  و جشن‌های عقد و عروسی را در وبسایت تالارکده به راحتی دنبال کنند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️