پوشش سلبریتی‌های مت گالا 2023

مراسم مت گالا یا Met Gala یکی از مهمترین و معروف‌ترین رویدادهای مد و هنر در جهان است. این مراسم سالانه در موزه متروپولیتن هنر در نیویورک برگزار می‌شود و مهمترین هدف آن جمع آوری منابع برای حفاظت و نگهداری موزه است. مت گالا 2023 به افتخار و بزرگداشت کارل لاگرفلد، طراح لباس قدیمی برگزار شد.

مهمترین ویژگی این رویداد، پوشش سلبریتی‌های این مراسم است که بسیار حذاب بنظر می رسند. مهمانان این رویداد اغلب با لباس‌هایی به شدت طراحی شده و یا خلاقانه، نورانی و جالبی در می‌آیند که توسط برند‌های مشهور و طراحان معروف هنری و مد به آن‌ها کمک شده است. از سال ۲۰۰۷ به بعد، هر ساله یک موضوع خاص برای مت گالا تعیین می‌شود که شامل جوایزی برای بهترین لباس و چند شخصیت مشهور دیگر است.

در این مقاله از وبسایت بزرگ تالارکده میخواهیم به موضوع لباس‌های برتر سلبریتی‌های مت گالا ۲۰۲۳: شگفتی‌هایی که نباید از دست داد و سلبریتی‌های برجسته‌ای که در مت گالا ۲۰۲۳ حضور داشتند بپردازیم پس با ما همراه باشید.

پوشش سلبریتی‌های مت گالا 2023

استایل سلبریتی‌ها در مت گالا 2023

استایل سلبریتی‌ها در مت گالا 2023 (یارا شهیدی تنها ایرانی حاضر در مت‌گالا)

یارا شهیدی در فرش قرمز مت گالا 2023 با ظاهری زیبا و دو تکه برنزی شرکت کرد که نیمی از آن متعلق به ژان پل گوتیه در سال 2008 و نیمی دیگر از لباس های مد لباس بود.

این بازیگر جوان خیره‌کننده مدت‌هاست که شخصیت اصلی خانه مد شنل بوده است شنل اولین برندی بود که با شهیدی همکاری کرد و میزبان او در یک شوی مد بود.

شهیدی قرار است در نقش تینکر بل در اسپین آف جدید پیتر پن «پیتر پن و وندی» بازی کند. ظاهر مت گالا او نه تنها در خدمت انرژی پریان است، بلکه به مجموعه شانل 1993 لاگرفلد نیز اشاره می کند. رنگ‌های خنثی در پالت رنگ قهوه‌ای مایل به زرد و مرواریدهای فراوان روی فرش قرمز امشب دیده شد.

استایل مارگو رابی در مت گالا 2023

استایل مارگو رابی در مت گالا 2023

مارگو رابی سابقه طولانی و با سابقه ای با شانل دارد، بنابراین حضور او در مراسم مت گالا امسال که به افتخار طراح قدیمی، کارل لاگرفلد برگزار می شود، جای تعجب ندارد. رابی که قرار است در فیلم باربی تابستان امسال بازی کند، در سال 2018 کار با شانل را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون، در بسیاری از آثار این برند فرش قرمز ظاهر شده است.

رابی برای جشن امسال، لباس مشکی تک شانه شانل با یقه دلبر و قسمت میانی شفاف از جنس پی وی سی با استخوان بندی مشکی و طلایی پوشید.

لباس A-line بازسازی لباس شنل سیندی کرافورد سوپرمدل از نمایشگاه بهار/تابستان 1993 Haute Couture است. موهای رابی به امواج الهام‌گرفته از هالیوود قدیمی و شبیه مدل موی کرافورد در سال 93 است.

اولین باری که رابی در مت گالا در سال 2014 شرکت کرد، زمانی که این رویداد و کار طراح آمریکایی چارلز جیمز را جشن گرفت. رابی برای اولین حضور بزرگ خود در Met، یک لباس پرادا به اندازه چای با نیم تنه شفاف پوشیده از تزئینات کریستالی پوشید.

همچنین ببینید : 65 مدل لباس مجلسی برای حضور در مراسم و مهمانی ها

استایل جسیکا چستین با رنگ موهای جدیدش در گالا 2023

استایل جسیکا چستین با رنگ موهای جدیدش در گالا 2023

جسیکا چستین، 46 ساله، هنگام شرکت در مراسم مت گالا 2023 در شهر نیویورک، تضاد کاملی در رنگ آمیزی داشت. این هنرپیشه با استعداد یک لباس مشکی بلند که شامل دستکش‌های شفاف و ته صاف و موهای بلوند پلاتینی بلند و صاف بود، در حالی که در مقابل تعداد زیادی دوربین روی فرش قرمز ژست گرفت، به تن کرد.

او یک گردنبند و حلقه‌های نقره‌ای بلند به این ظاهر اضافه کرد و آرایش زیبایی که شامل سایه چشم خاکستری و رژ لب برهنه بود را به نمایش گذاشت.

جسیکا در یک لحظه با عینک آفتابی ژست گرفت و ثابت کرد که می‌تواند تقریباً هر اکسسوری را با لباس خود بپوشاند. لباس باورنکردنی او از مواد مخملی در قسمت میانی ساخته شده بود که با خز مصنوعی همسان پوشیده شده بود.

حضور خانواده کارداشیان در مت گالا 2023

استایل کارداشیان در مت گالا 2023

 

کایلی جنر، ستاره 25 ساله کارداشیان، یک لباس قرمز همراه با جواهرات لورین شوارتز در مؤسسه لباس موزه متروپولیتن هنر در شهر نیویورک پوشید.

جنر یک لباس مجلسی تک شانه با یقه و لبه های نامتقارن پوشیده بود. او این ظاهر را با کفش‌های پاشنه بلند قرمز با آستر ابریشمی آبی و جواهرات لورین شوارتز برجسته کرد.

این ششمین باری بود که او در بزرگترین شب مد شرکت می کرد. کایلی اولین حضور خود را در رویداد 2016 در Balmain انجام داد. این لباس متالیک درخشان دارای پایه و بریدگی‌هایی در کمر او بود و این لباس را با کفش‌های پاشنه صندل نقره‌ای ست کرد.

کیم کارداشیان، علیرغم شایعاتی که در اوایل سال جاری مبنی بر دعوت نشدن از خانواده کارداشیان – جنر به مراسم امسال در موزه هنر متروپولیتن منتشر شد، روی فرش قرمز ظاهر شد.

لباس کیم شامل یک لباس سفید بود که تماماً از رشته‌های مروارید ساخته شده بود و یادآور ظاهر مرواریدی بود که او در سال 2007 روی جلد مجله پوشیده بود. همچنین دارای بدنه ابریشمی در رنگ طلایی بود.

کارداشیان این مجموعه جسورانه را با یک چوکر بزرگ از الماس و مروارید، گوشواره های میخی الماس، صندل های سفید پوشیده از مروارید و یک خلخال مرواریدی مشابه به پایان رساند. او علاوه بر این، یک ژاکت سفید رنگ به تن داشت و آرایش برنزی و ظاهری دراماتیک را انتخاب کرد.

کندال جنر یک حرفه ای مت گالا است و به یکی از اصلی ترین بخش های فرش قرمز این رویداد تبدیل شده است. این مدل از سال 2014 تاکنون هفت بار در مراسم مت گالا شرکت کرده است.

جنر در این جشن یک لباس دوناتلا ورساچه به تن داشت، که برای ارجاع به لاگرفلد طراحی شده بود و طرفداران مشتاق بودند ببینند آیا او تمی مشابه را در فرش مت گالا خواهد داشت یا خیر.

 

استایل جرد لتو در مت گالا

 

وقتی گربه غول پیکری که در مراسم مت گالا 2023 روی فرش قرمز راه رفت، سرش را برداشت و نشان داد که کسی نیست جز جرد لتو، بازیگر و نوازنده، به جرئت می توان گفت که تعداد کمی شگفت زده شدند. چرا؟ زیرا این اولین باری نیست که لتو در یک مراسمبه این شکل پا به میدان گذاشته است.

رویداد امسال که در اولین دوشنبه ماه می در موزه متروپولیتن شهر نیویورک برگزار شد، به مناسبت نمایشگاه “کارل لاگرفلد” برگزار شد. بنابراین، در تلاش برای احترام به طراح آلمانی، لتو لباس گربه بیرمن محبوب خود، شوپت را به تن کرد.

پوشش جنیفر لوپز در مراسم مت‌گالا ۲۰۲۳

پوشش جنیفر لوپز در مراسم مت‌گالا ۲۰۲۳

 

جنیفر لوپز در حالی که بدون همسرش بن افلک در مراسم مت گالا شرکت کرد؛ امسال ظاهر خیره کننده ای داشت. جنیفر پس از اینکه سال گذشته با لباس مشکی و صورتی زرق و برق دار رالف لورن آن حضور پیدا کرد، به رویداد مد پر ستاره بازگشت.

استایل دوآ لیپا در مراسم مت گالا 2023

دوآ لیپا در مراسم مت گالا 2023

دوآ لیپا با پوشیدن آرشیو Chanel در سال 1992 به مراسم مت گالا 2023 آمد. او یکی از چندین ستاره از جمله پنه لوپه کروز و نیکول کیدمن است که به افتخار کارل لاگرفلد و مجموعه کارهای باورنکردنی او به آرشیو مراجعه می کند.

این خواننده پاپ که امسال یکی از مجری‌های مت گالا بود، لباسی را انتخاب کرد که یکی از ترندهای کلیدی فرش قرمز امسال است. اما این جواهرات است که نگاه را به یک قلمرو کاملاً جدید می‌برد و Dua اولین ستاره‌ای است که الماس افسانه‌ای جدید Tiffany & Co را می‌پوشد که روی گردنبند Lucida Star این جواهرساز قرار دارد.

این الماس با وزن بیش از 200 قیراط دارای 82 وجه است. دوا همچنین یک انگشتر Tiffany & Co از پلاتین با الماس‌های بیش از 9 قیراط و حلقه‌های Tiffany & Co Schlumberger استفاده کرد.

مطمئناً این یک نقطه عطف درخشان برای Dua Lipa است که چنین گوهر مهمی را بپوشد.

ریتا اورا در مراسم Met Gala 2023

ریتا اورا در مراسم Met Gala 2023

 

ریتا اورا که به خاطر پوشیدن لباس‌های تقریباً معمولی و تقریباً ترند محبوب شناخته شده است، با حضور در مراسم Met Gala 2023 در لباس Prabal Gurung، ثابت کرد که طیف گسترده‌ای را دارد.

نیکول کیدمن و کیث اربن بر روی فرش قرمز مت گالا 2023

نیکول کیدمن و کیث اربن بر روی فرش قرمز مت گالا 2023

جیمز کوردن و جولیا کری بر روی فرش قرمز مت گالا 2023

پوشش ایرینا شایک در گالا 2023

ایرینا شایک

 

ایرینا شایک، مدل 37 ساله با لباسی شیک و در عین حال ساده با طرح های گلدار در قسمت نیم تنه و بندهای طناب مانند، نفس گیر به نظر می رسید.

این زیبایی درخشان همچنین با یک گردنبند چندلایه جواهر که جذابیت را افزایش می‌داد، به خوبی کار می‌کرد.

 

مایا هاوک بر روی فرش قرمز مت گالا 2023

مایا هاوک بر روی فرش قرمز مت گالا 2023

هیو جکمن و دبورا-لی فرنس بر روی فرش قرمز مت گالا 2023

هیو جکمن و دبورا-لی فرنس بر روی فرش قرمز مت گالا 2023

رامی مالک بر روی فرش قرمز مت گالا 2023

استایل آماندا سیفرید روی فرش قرمز مت گالا

آماندا سیفرید روی فرش قرمز مت گالا

وقتی آماندا سیفرید روی فرش قرمز مت گالا حاضر شد، همه خیره به زیبایی او شدند. این ستاره با یک لباس مینی طلایی خیره کننده از Oscar de la Renta و کفش پاشنه بلند به موزه هنر متروپولیتن حاضر شد. اگر تعجب می کنید، به گفته رسانه ها، این لباس از 800000 مهره ساخته شده است!

 

رابرت پتینسون و سوکی واترهاوس هم اکنون بر روی فرش قرمز مت گالا

سیدنی سوینی در فرش قرمز مت گالا 2023

سیدنی سوینی در فرش قرمز مت گالا 2023

سیدنی سوئینی، هرگز شادتر یا زیباتر از این نبوده است. سیدنی سوینی در فرش قرمز مت گالا 2023 مانند همیشه پر زرق و برق به نظر می رسید. ستاره 25 ساله “Euphoria” با لباس تزئین شده Miu Miu که تمام منحنی های او را در آغوش می گرفت، درخشان به نظر می رسید.

این لباس به سبک پری دریایی که دارای بندهای کریستالی بود، با کمان های مشکی در نزدیکی قسمت پایینی مجموعه و در موهای او برجسته شده بود. او برای تکمیل ظاهر یک کیف مشکی اضافه کرد.

اولین بار سوئینی در مراسم مد مشهور در سال 2022 بود، زمانی که او با یک لباس مجلسی توری بدون بند سفید با یک دامن سفید قابل جدا شدن روی فرش قرمز آمد.

امیلی بلانت بر روی فرش قرمز مت گالا 2023

امیلی بلانت بر روی فرش قرمز مت گالا 2023

جک هارلو بر روی فرش قرمز مت گالا 2023

جک هارلو بر روی فرش قرمز مت گالا 2023

سلما هایک روی فرش مت گالا 2023

سلما هایک، 56 ساله، یکی از بهترین لباس های روز دوشنبه روی فرش مت گالا 2023 بود! این هنرپیشه در یک لباس تمام قرمز که شامل یک تاپ پی وی سی با بند های مروارید سفید که روی شانه هایش بسته شده بود، شگفت انگیز شده بود.

او همچنین یک قسمت توری قرمز روی پای خود و پاشنه های پلت فرم قرمز اضافه کرد. او با جمع کردن موهای تیره خود به دم اسبی بلند و کم ارتفاع که دارای چندین تکه گل قرمز رنگ بود و گوشواره های مروارید زیبایی به آن اضافه کرد، ظاهر را به خود جلب کرد. او همچنین آرایش تکان‌دهنده‌ای را که شامل رژ لب قرمز تیره بود، نشان داد.

لیلی کالینز در مراسم مت گالا 2023

لیلی کالینز در مراسم مت گالا 2023

لیلی کالینز با یک لباس مشکی و سفید الهام گرفته از کارل لاگرفلد هنگام ورود به مراسم مت گالا 2023 در شهر نیویورک، غروب روز دوشنبه، شگفت‌انگیز است.

این بازیگر 34 ساله با چاپ نام وی بر روی دامن لباسش با حروف درخشان نقره ای به این طراح مد فقید که در سال 2019 در سن 85 سالگی درگذشت، ادای احترام کرد.

 

ظاهر فرش قرمز مت گالا 2023 آن هاتاوی

ظاهر فرش قرمز مت گالا 2023 آن هاتاوی ثابت کرد که این بازیگر امسال واقعاً در دوران جذابیت خود است.

نیکولا پلتز و بروکلین بکهام در مت گالا

نیکولا پلتز و بروکلین بکهام مانند دو روح در یک بدن هستند. این زوج با یک یادآوری طنزآمیز در Met Gala 2023 آمدند که نشان داد چقدر با یکدیگر هماهنگ هستند.

ظاهر اورتگا برای مراسم مت گالا

جنا اورتگا ممکن است بیشتر برای بازی در نقش ونزدی آدامز روی صفحه نمایش شناخته شود، اما به نظر می رسد حس مد بی نظیر این شخصیت به کمد لباس واقعی او نیز راه پیدا کرده است.

ظاهر اورتگا برای مراسم مت گالا امشب، این طرح شیک نه تنها به کدهای سبک ونزدی با جزئیات پاپیون دخترانه‌اش در گردن اشاره کرد، بلکه به تعدادی از امضاهای طراحی کارل لاگرفلد ادای احترام کرد که آثارش در نمایشگاه امسال مورد تجلیل قرار گرفته است.

پاریس هیلتون در مت گالا سال 2023

پاریس هیلتون در مت گالا سال 2023

پاریس هیلتون در سال 2023 اولین حضور خود در Met Gala را انجام داد. برخلاف لباس‌های رنگارنگ معمولی‌اش، هیلتون لباسی از اونیکس وامپی از مارک جیکوبز به تن داشت که دارای یک تاپ براق از روی شانه (با دستکش‌های اپرا متصل) و دامن چرمی مات بود.

میراندا کر بر روی فرش قرمز مت گالا 2023

میراندا کر بر روی فرش قرمز مت گالا 2023

ورود ریحانا به مت گالا

ورود ریحانا به مت گالا همیشه بسیار مورد انتظار است، ظاهر بیش از حد او موقعیت او را به عنوان نماد مد مستحکم می کند. ظاهر او در Met Gala 2023 در رشته برنده های مد او از این قاعده مستثنی نیست: ریحانا و آیسپ راکی آخرین کسانی بودند که از پله های Met رفتند.

جنی شیک‌تر از همیشه

جنی شیک‌تر از همیشه

جنی، به عنوان سفیر بین المللی شنل، استایلی ازهمین برند را انتخاب کرده بود. پیراهن کوتاه سفید و مشکی که با شکوفه ی کاملیا، گلِ مخصوص برند شنل، در میانه ی لباس تزئین شده بود.

تاریخچه مت گالا

مت گالا یکی از بزرگترین مراسم هنری، فناوری و مد دنیاست که هر ساله در متروپولیس نیویورک برگزار می‌شود. این مراسم که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و هنری در آمریکا شناخته شده است، شامل نمایشگاه های مختلف هنری، موزه‌ای، مد و فناوری است که هر ساله در موزه‌ی هنرهای دیداری متروپولیتن در نیویورک برگزار می‌شود.

تاریخچه‌ی مت گالا به سال ۱۹۴۸ بازمی‌گردد، زمانی که این مراسم با نام “Costume Institute Benefit” برگزار شد. در آن زمان، این مراسم به عنوان یک جشن با تحت عنوان مزیت برای نیازهای مالی موزه پوشیده شد. در این جشن، افراد مشهور و اهل صنعت مد به جمع آمده، از لباس‌های خود نمایش دادند و به همراه دیگران در جشن شرکت کردند. این مراسم در ابتدا محدود به حضور اعضای خانواده موزه و برخی از هنرمندان بود.

بعدها، این مراسم با گذر زمان، به یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و هنری در آمریکا تبدیل شد. با توجه به اینکه مت گالا در موزه هنرهای دیداری متروپولیتن برگزار می‌شود، این رویداد به طور قابل توجهی برای جمع آوری منابع مالی این موزه، مؤثر بوده است.

حرف آخر

این مقاله، در مورد مت گالا 2023 و پوشش سلبریتی‌ها در این مراسم، شامل تصاویری از سلبریتی‌های شرکت‌کننده در این مراسم و توضیحاتی درباره‌ی لباس‌های آن‌هاست. به طور کلی، این مقاله، نگاهی به مد و فشن در مت گالا 2023 دارد و برای علاقه‌مندان به این حوزه می‌تواند جالب و جذاب باشد.

سوالات متداول
چه کسی به مت گالا 2023 رفت؟
راجر فدرر ستاره بازنشسته تنیس، دوآ لیپا خواننده برنده جایزه گرمی، پنه لوپه کروز بازیگر و نویسنده، بازیگر و تهیه کننده مایکلا کوئل به همراه آنا وینتور، سردبیر ووگ، به عنوان مجری های مشترک امسال دعوت شدند.

ریحانا با ظاهری شیک به مراسم مت گالا رسید. ریحانا دوشنبه شب به مراسم مت گالا 2023 آمد. پس از انتظارات فراوان، خواننده مشهور به همراه پارتنر خود A$AP Rocky روی فرش مت گالا حاضر شد.

فرش قرمز مت گالا 2023 به طور رسمی در موزه هنر متروپولیتن شهر نیویورک در حال برگزاری است. امسال، این مراسم سالانه نمایشگاه بزرگداشت کارل لاگرفلد را جشن می گیرد.

اولیویا وایلد و مارگارت ژانگ در مراسم مت گالا 2023 یک ایده را داشتند. کارگردان 39 ساله Don't Worry Darling و سردبیر 29 ساله Vogue China در مراسم سالانه روز دوشنبه یک لباس را پوشیدند. هر دو زن با پوشیدن یکی از طرح‌های کارل لاگرفلد بیرون آمدند.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • بدون نام

    مایا هاوک>>>>

    پاسخ
  • بدون نام

    عرر جنی مثل همیشه درخشیدد

    پاسخ
  • بدون نام

    دوا و جنی از همشون بهتر بودن بقیه خیلی دیگه عجیب غریب بود البته کاردی بی هم خوب بود ولی عکسش اینجا نیست

    پاسخ
  • بدون نام

    فقططط جنییییی خیلی خوبه

    پاسخ
  • زهرا

    رابرت پتینسون خیلی شیک شده بود ممنون که عکس اون هم گزاشتید

    پاسخ
  • دنیا

    جنا اورتگا رو خیلی شییک شده❤ من عاشق لباسش بودمولی ناقص گذاشتید بیلی ایلیش تو مت گالا حضور داشته اونو نزاشتید

    پاسخ
  • دنیا

    جنا اورتگا رو خیلی شییک شده❤ من عاشق لباسش بودمولی ناقص گذاشتید بیلی ایلیش تو مت گالا حضور داشته اونو نزاشتید

    پاسخ
  • Winxy

    جنی بلک پینک کووو

    پاسخ
    • بدون نام

      بود که عشقم

      پاسخ
  • neen

    این نژاد پرستیهههه مثل اون سال رزییی

    پاسخ
  • neen

    جنی کیم چی ..؟ لباسشم خوشگل بود:////

    پاسخ
  • ilio

    چرا ناقص گذاشتید؟ جنی کیم هم داخل مت گالا بود چرا نزاشتید؟

    پاسخ
  • اوا

    پس چرا جنی رو نزاشتین؟

    پاسخ
  • مینا

    اصن منتظر،فقط خودت😂 آخه چیه این لباس فضایی گل گلی دیگه طراحا عاجز شدن فقط ککه کاری میکنن

    پاسخ
  • بدون نام

    واقعا همه تو هر جشنواره ای منتظر ریحانا هستند. خیلی با کلاس و دوست داشتنی هست ...

    پاسخ