جشنواره رمضان

10 عکس نامزدی از زوج های سلطنتی

تقریبا همه ی دنیا استایل و نوع پوشش اعضای خانواده ی سلطنتی را دنبال می کنند و از آنها ایده می گیرند. حلقه عروسی، لباس عروس،مراسم ها و مهمانی های زوج های سلطنتی نیز از جمله مواردی است که در سراسر دنیا عکاسان و مجلات مد و زیبایی به آن توجه می کنند. گرفتن عکس نامزدی از زوج های سلطنتی یک سنت دیرینه بحساب می آید. برای بجا آوردن این رسم زوج هایی که تازه نامزد شده اند با حلقه ازدواج خود عکس می گیرند.

جالب است بدانید پایه گذار این سنت نیز شاه جرج ششم و همسر او لیدی الیزابت بودند که در سال 1923 نامزدی خود را به وسیله ی یک عکس به همه اعلام کردند. در صدر لیست عکس های نامزدی زوج های سلطنتی نیز تصویری از پرنس چارلز و لیدی دایانا اسپنسر قرار دارد که طی آن خانواده ی سلطنتی انگلستان نامزدی این زوج جوان را به گوش همه رساندند.

گرفتن عکس نامزدی برای زوج های سلطنتی فرصتی را فراهم می کند تا بتوانند به صورت کوتاه و مختصر خبر ازدواج خود را به تمامی دنبال کنندگان اخبار خانواده ی سلطنتی اعلام کنند. البته امروزه این عکس ها بیشتر به وسیله ای برای به نمایش گذاشتن لباس و استایل خاص عروس های سلطنتی تبدیل شده است.

 

بهترین عکس نامزدی از زوج های سلطنتی

 

عکس نامزدی شاه جرج ششم و لیدی الیزابت بوز لیون

عکس نامزدی از زوج های سلطنتی

در این عکس نامزدی از زوج سلطنتی تضادهای زیادی وجود دارد. آلبرت که در آن زمان دوک یورک نام داشت با لیدی الیزابت نامزد کرد. دختری که از خانواده ای عادی بود و هیچ لقب سلطنتی نداشت. لیدی الیزابت اما بارها به دوک یورک جواب منفی داده بود. البته در آن زمان کسی فکر نمی کرد آلبرت به شاه جرج ششم، پادشاه انگلستان تبدیل شود. او پس از کناره گیری برادر بزرگتر خود از سلطنت روی تخت پادشاهی نشست.

عکس نامزدی ملکه الیزابت و پرنس فلیپ

عکس نامزدی ملکه الیزابت

پرنس فیلیپ پس از یک اقامت طولانی که با خانواده خود در کاخ بالمورال داشت از پرنسس الیزابت خواستگاری کرد. پدر پرنسس الیزابت اصرار داشت خبر نامزدی این زوج سلطنتی تا بیست و یک سالگی او مخفی بماند. این زوج سلطنتی سرانجام در جولای سال 1947 خبر نامزدی خود را اعلام کردند. عکس نیز در همین سال گرفته شده است.

عکس نامزدی پرنسس مارگارت و آنتونی اسنودون جونز

عروسی سلطنتی

همه ی دنبال کنندگان اخبار خانواده ی سلطنتی می دانند که رابطه ی پرنسس مارگارت و آرمسترانگ جونز برای مدتی مخفیانه ادامه داشت. پرنسس مارگارت آرمسترانگ جونز را در یک مهمانی سلطنتی ملاقات کرد. دو سال بعد نیز این زوج سلطنتی خبر نامزدی خود را اعلام کردند. عکس نامزدی در حالی گرفته شده که پرنسس یک حلقه یاقوت سرخ به نشانه ی پیوند ازدواجشان در دست دارد. این حلقه را همسر او طراحی کرد.

عکس نامزدی پرنسس آن و سروان مارک فیلیپس

عکس زوج های سلطنتی

تنها دختر ملکه الیزابت، شاهدخت آن، خبر نامزدی خود با سروان مارک فیلیپس را در سال 1973 بوسیله ی این عکس به گوش همه رساند.

عکس نامزدی پرنسس دایانا و پرنس چارلز

عکس نامزدی پرنسس دایانا

لیدی دایانا اسپنسر و پرنس چارلز خبر نامزدی خود را در سال 1981 منتشر کردند. آنها یک مصابحه ی معروف پس از انتشار خبر نامزدی خود داشتند که در آن خبر نگار از زوج سلطنتی پرسید ” آیا عاشق یکدیگر هستید؟” و پرنس چارلز پاسخ داد” بستگی به تفسیر ما از عشق دارد.”

حلقه عروسی پرنسس دایانا یک انگشتر یاقوت کبود است که یکی از مشهورترین حلقه های ازدواج در میان سلبریتی ها بشمار می رود.

عکس نامزدی سارا فرگوسن و پرنس اندرو

عکس نامزدی زوج های سلطنتی

سارا فرگوسن و پرنس اندرو خبر نامزدی خود را در سال 1986 به همه اطلاع دادند. حلقه عروسی سارا فرگوسن ترکیبی از سنگ های یاقوت سرخ و الماس است که در هماهنگی با موهای قرمز مشهور او انتخاب شده بود.

عکس نامزدی سوفی رایس جونز با پرنس ادوارد

عکس عروسی سلطنتی

پرنس ادوارد و سوفی قبل از نامزدی پنج سال یکدیگر را می شناختند و با هم قرار می گذاشتند. این زوج سلطنتی سرانجام خبر نامزدی خود را در سال 1999 اعلام کردند. ادوارد آخرین فرزند ملکه الیزابت، ملکه ی انگلستان، است.

عکس نامزدی کیت میدلتون و پرنس ویلیام

عکس نامزدی کیت میدلتون

تقریبا تمام دنیا منتظر شنیدن خبر نامزدی کیت میدلتون و پرنس ویلیام بودند! ویلیام در تعطیلاتی که در کنیا به سر می بردند از کیت خواستگاری کرد. این اتفاق در پاییز سال 2010 افتاد اما کاخ سلطنتی از اعلام رسمی خبر نامزدی آنها سرباز زد تا سرانجام نوامبر سال 2010 خبر نامزدی کیت و ویلیام به طور رسمی تایید شد. پرنس ویلیام با انگشتر نامزدی پرنسس دایانا، مادر خود، از کیت خواستگاری کرد.

عکس نامزدی مگان مارکل و پرنس هری

عکس نامزدی مگان مارکل

رسانه ها خبر نامزدی مگان مارکل و پرنس هری را در سال 2017 پخش کردند. تقریبا بعد از یک سال خبر نامزدی آنها به طور رسمی توسط خانواده ی سلطنت تایید شد. انگشتر نامزدی مگان را نیز خود پرنس هری طراحی کرد. انگشتر الماس سه سنگ با تراش بالشی که سنگ آن یکی از گران ترین ها در نوع خود محسوب می شود.

عکس نامزدی پرنسس ایگین و جک بروکسبنک

عکس عروس و داماد سلطنتی

اولین بار جک از ایگین در نیکاراگوئه و در حالی که در تعطیلات به سر می بردند خواستگاری کرد. انگشتر نامزدی او یک یاقوت صورتی بزرگ دارد که با الماس های ریز احاطه شده است. مادر ایگین، سارا فرگوسن، سال 2018 اولین بار خبر نامزدی آنها را در توییتر منتشر کرد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی
وام ازدواج 300 میلیونی در سال 1403
احمدآباد مستوفی کجاست و چه دیدنی های دارد

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل