10 عکس نامزدی از زوج های سلطنتی

تقریبا همه ی دنیا استایل و نوع پوشش اعضای خانواده ی سلطنتی را دنبال می کنند و از آنها ایده می گیرند. حلقه عروسی، لباس عروس،مراسم ها و مهمانی های زوج های سلطنتی نیز از جمله مواردی است که در سراسر دنیا عکاسان و مجلات مد و زیبایی به آن توجه می کنند. گرفتن عکس نامزدی از زوج های سلطنتی یک سنت دیرینه بحساب می آید. برای بجا آوردن این رسم زوج هایی که تازه نامزد شده اند با حلقه ازدواج خود عکس می گیرند.

جالب است بدانید پایه گذار این سنت نیز شاه جرج ششم و همسر او لیدی الیزابت بودند که در سال 1923 نامزدی خود را به وسیله ی یک عکس به همه اعلام کردند. در صدر لیست عکس های نامزدی زوج های سلطنتی نیز تصویری از پرنس چارلز و لیدی دایانا اسپنسر قرار دارد که طی آن خانواده ی سلطنتی انگلستان نامزدی این زوج جوان را به گوش همه رساندند.

گرفتن عکس نامزدی برای زوج های سلطنتی فرصتی را فراهم می کند تا بتوانند به صورت کوتاه و مختصر خبر ازدواج خود را به تمامی دنبال کنندگان اخبار خانواده ی سلطنتی اعلام کنند. البته امروزه این عکس ها بیشتر به وسیله ای برای به نمایش گذاشتن لباس و استایل خاص عروس های سلطنتی تبدیل شده است.

 

بهترین عکس نامزدی از زوج های سلطنتی

 

عکس نامزدی شاه جرج ششم و لیدی الیزابت بوز لیون

عکس نامزدی از زوج های سلطنتی

در این عکس نامزدی از زوج سلطنتی تضادهای زیادی وجود دارد. آلبرت که در آن زمان دوک یورک نام داشت با لیدی الیزابت نامزد کرد. دختری که از خانواده ای عادی بود و هیچ لقب سلطنتی نداشت. لیدی الیزابت اما بارها به دوک یورک جواب منفی داده بود. البته در آن زمان کسی فکر نمی کرد آلبرت به شاه جرج ششم، پادشاه انگلستان تبدیل شود. او پس از کناره گیری برادر بزرگتر خود از سلطنت روی تخت پادشاهی نشست.

عکس نامزدی ملکه الیزابت و پرنس فلیپ

عکس نامزدی ملکه الیزابت

پرنس فیلیپ پس از یک اقامت طولانی که با خانواده خود در کاخ بالمورال داشت از پرنسس الیزابت خواستگاری کرد. پدر پرنسس الیزابت اصرار داشت خبر نامزدی این زوج سلطنتی تا بیست و یک سالگی او مخفی بماند. این زوج سلطنتی سرانجام در جولای سال 1947 خبر نامزدی خود را اعلام کردند. عکس نیز در همین سال گرفته شده است.

عکس نامزدی پرنسس مارگارت و آنتونی اسنودون جونز

عروسی سلطنتی

همه ی دنبال کنندگان اخبار خانواده ی سلطنتی می دانند که رابطه ی پرنسس مارگارت و آرمسترانگ جونز برای مدتی مخفیانه ادامه داشت. پرنسس مارگارت آرمسترانگ جونز را در یک مهمانی سلطنتی ملاقات کرد. دو سال بعد نیز این زوج سلطنتی خبر نامزدی خود را اعلام کردند. عکس نامزدی در حالی گرفته شده که پرنسس یک حلقه یاقوت سرخ به نشانه ی پیوند ازدواجشان در دست دارد. این حلقه را همسر او طراحی کرد.

عکس نامزدی پرنسس آن و سروان مارک فیلیپس

عکس زوج های سلطنتی

تنها دختر ملکه الیزابت، شاهدخت آن، خبر نامزدی خود با سروان مارک فیلیپس را در سال 1973 بوسیله ی این عکس به گوش همه رساند.

عکس نامزدی پرنسس دایانا و پرنس چارلز

عکس نامزدی پرنسس دایانا

لیدی دایانا اسپنسر و پرنس چارلز خبر نامزدی خود را در سال 1981 منتشر کردند. آنها یک مصابحه ی معروف پس از انتشار خبر نامزدی خود داشتند که در آن خبر نگار از زوج سلطنتی پرسید ” آیا عاشق یکدیگر هستید؟” و پرنس چارلز پاسخ داد” بستگی به تفسیر ما از عشق دارد.”

حلقه عروسی پرنسس دایانا یک انگشتر یاقوت کبود است که یکی از مشهورترین حلقه های ازدواج در میان سلبریتی ها بشمار می رود.

عکس نامزدی سارا فرگوسن و پرنس اندرو

عکس نامزدی زوج های سلطنتی

سارا فرگوسن و پرنس اندرو خبر نامزدی خود را در سال 1986 به همه اطلاع دادند. حلقه عروسی سارا فرگوسن ترکیبی از سنگ های یاقوت سرخ و الماس است که در هماهنگی با موهای قرمز مشهور او انتخاب شده بود.

عکس نامزدی سوفی رایس جونز با پرنس ادوارد

عکس عروسی سلطنتی

پرنس ادوارد و سوفی قبل از نامزدی پنج سال یکدیگر را می شناختند و با هم قرار می گذاشتند. این زوج سلطنتی سرانجام خبر نامزدی خود را در سال 1999 اعلام کردند. ادوارد آخرین فرزند ملکه الیزابت، ملکه ی انگلستان، است.

عکس نامزدی کیت میدلتون و پرنس ویلیام

عکس نامزدی کیت میدلتون

تقریبا تمام دنیا منتظر شنیدن خبر نامزدی کیت میدلتون و پرنس ویلیام بودند! ویلیام در تعطیلاتی که در کنیا به سر می بردند از کیت خواستگاری کرد. این اتفاق در پاییز سال 2010 افتاد اما کاخ سلطنتی از اعلام رسمی خبر نامزدی آنها سرباز زد تا سرانجام نوامبر سال 2010 خبر نامزدی کیت و ویلیام به طور رسمی تایید شد. پرنس ویلیام با انگشتر نامزدی پرنسس دایانا، مادر خود، از کیت خواستگاری کرد.

عکس نامزدی مگان مارکل و پرنس هری

عکس نامزدی مگان مارکل

رسانه ها خبر نامزدی مگان مارکل و پرنس هری را در سال 2017 پخش کردند. تقریبا بعد از یک سال خبر نامزدی آنها به طور رسمی توسط خانواده ی سلطنت تایید شد. انگشتر نامزدی مگان را نیز خود پرنس هری طراحی کرد. انگشتر الماس سه سنگ با تراش بالشی که سنگ آن یکی از گران ترین ها در نوع خود محسوب می شود.

عکس نامزدی پرنسس ایگین و جک بروکسبنک

عکس عروس و داماد سلطنتی

اولین بار جک از ایگین در نیکاراگوئه و در حالی که در تعطیلات به سر می بردند خواستگاری کرد. انگشتر نامزدی او یک یاقوت صورتی بزرگ دارد که با الماس های ریز احاطه شده است. مادر ایگین، سارا فرگوسن، سال 2018 اولین بار خبر نامزدی آنها را در توییتر منتشر کرد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

عروسی آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت پسر ثروتمندترین مرد آسیا
اطلاعیه لغو کلیه مراسمات عروسی
ازدواج کیوان ساکت اف و شیدا خلیق

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.