عروسی یا جدایی؟ حاشیه‌های سحر قریشی و امیر تتلو

ازدواج و عروسی سحر قریشی با امیر تتلو

اگر بخواهیم داستان این زوج را مرور کنیم باید به حداقل ۱۰ سال قبل بریم که حاشیه‌هایی پیرامون سحر قریشی و امیر تتلو را گرفته بود که این دو با هم وارد رابطه‌ای عاشقانه شده‌اند. آن روزها که امیر تتلو هم در ایران زندگی می‌کرد هر دو وجود این رابطه را تکذیب کردند. اگر بخواهیم به بیوگرافی و اسم این دو هنرمند بپردازیم مدام یک کلمه می‌شنویم: حاشیه!

با تالارکده همانند همیشه همراه باشید تا با هم به بررسی حاشیه‌های ازدواج و عروسی سحر قریشی با امیر تتلو بپردازیم و ببینیم که چه اتفاقاتی افتاده است.

شروع رابطه سحر قریشی و امیر تتلو

در ‌این سال‌ها لایوهای اینستاگرامی تتلو همیشه حرف از سحر قریشی بود و امیر تتلو شاید از همان موقع خواهان او بوده است اما به هر حال در آن روزها خبر موثق و رسمی‌ای مبنی بر رابطه این دو وجود نداشت.

سال‌ها گذشت و حاشیه‌های زیادی پیش آمد که خوب طبیعتاً امیر تتلو بیشتر گریبان گیر آن بود از رابطه‌های مختلفی که او داشت تا داستان مهاجرت و تتو زدن روی صورتش همه باعث شد که حاشیه‌های زیادی پیرامون از وجود داشته باشد.

از این سو هم رابطه عاشقانه سحر قریشی و مهدی طارمی بازیکن آن زمان تیم پرسپولیس و تیم ملی هم تقریباً تأیید شده بود و حاشیه‌های مختلفی را به همراه داشت که البته بعد از تقریباً یک سال این دو از هم جدا شدند و برادر سحر قریشی با مهدی طارمی حاشیه‌هایی ساخت.

رابطه عاشقانه سحر قریشی و مهدی طارمی

مهاجرت سحر قریشی به ترکیه برای ازدواج با امیر تتلو

در سال ۱۴۰۰ سریال نمایش خانگی نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی با بازی حسین یاری و سحر قریشی در حال ساخت و نمایش بود که در قسمتی از این سریال فیلم برداری در ترکیه صورت می‌گرفت؛ امیر تتلو هم پس از خروج از ایران اول به گرجستان مهاجرت کرده بود که البته پس از برگزاری کنسرتی با تعداد بالای تماشاگر و ایجاد حاشیه‌های زیادی از این کشور اخراج شد و ترکیه را به عنوان کشور محل سکونت خود انتخاب کرد.

فیلم برداری سریال نیسان آبی در جریان بود که خبر آمد سحر قریشی با تیم تولید این سریال به ایران بازنگشته است و عوامل از تصمیم او آگاه نیستند. همان موقع زمزمه‌هایی مبنی بر کشف حجاب این بازیگر آمد اما هیچ خبری از این بازیگر نبود.

البته که در آن زمان رسانه ها خبر رابطه امیر تتلو و سحر قریشی را می دادند اما هیچ عکس یا خبری از این دو نبود تا اینکه سحر قریشی صفحه ای در یوتیوب باز کرد.

امیر تتلو در پی تهمتی که به او زده شد صفحه اینستاگرام آن از دسترس خارج شد و دیگر نتوانست صفحه جدیدی باز کند و به همین خاطر او هم از قبل به یوتیوب رفته بود و در آن جا با طرفداران زیاد خود ارتباط داشت

منتشر شدن اخبار ازدواج سحر قریشی و تتلو

سحر قریشی تقریبا پس از سه هفته از برنگشتنش به ایران ویدیویی در یوتیوب خود منتشر کرد که نمایی از ویلای امیر تتلو در ترکیه بود. با آنکه هیچ اثری از خود تتلو نبود اما همین ویدیو کافی بود تا رابطه این دو تایید شود.

سحر قریشی

پس از گذشت چند هفته دیگر خود تتلو رابطه اش با سحر قریشی را تایید کرد و عکس هایی از خودشان انتشار داد که با هم عکس های عاشقانه ای گرفته بودند که البته در همه آن ها سحر قریشی با حجاب دیده می شد.

رابطه تتلو با سحر قریشی

امیر تتلو بعدا اعلام کرد که نمی گذارد سحر قریشی حجاب خود را بردارد تا هر وقت از تصمیم خود پشیمان شد بتواند به ایران برگردد و فیلم و سریال بازی کند. البته پس از چندی سحر قریشی هم مانند امیر تتلو تتوهای رنگی‌ای بر روی دست و بدن خود زد.

تتو سحر قریشی برای امیر تتلو

این دو در یوتیوب لایوی گذاشتند و با هم بسیار خوشحال به نظر می‌رسیدند و همچنین در کنسرت بزرگ امیر تتلو که در استانبول با هفت هزار تماشاگر برگزار می‌شد سحر قریشی در کنار مادر امیر تتلو نشسته بود که از همان جا خبر عروسی این دو شروع شد.

لایو یوتیوب تتلو با سحر قریشی

عروسی امیر تتلو و سحر قریشی – خبری رسمی یا شایعه؟!

عروسی امیر تتلو و سحر قریشی با آنکه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما بسیاری این نوید را می‌دهند اما امیر تتلو خود مدام می‌گوید که باید ازدواج آسانی داشته باشند یعنی بدون برگزاری مراسم تا جوانان به این کار تشویق شوند.

حالا با توجه به حرف‌های تتلو مشخص نیست که آیا دوست دارد که این‌گونه ازدواج سحر قریشی با خودش صورت بگیرد یا نه عروسی این دو هنرمند به همین شیوه از قبل انجام شده است.

البته لازم به ذکر است که بگوییم امیر تتلو مدام خبر از جدایی و آشتی خود می‌دهد که مشخص است رابطه این دو حالت پایداری ندارد و احتمالاً هم هیچ‌وقت حالت پایداری نخواهد داشت.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

عروسی آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت پسر ثروتمندترین مرد آسیا
اطلاعیه لغو کلیه مراسمات عروسی
ازدواج کیوان ساکت اف و شیدا خلیق

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.

نظرات کاربران

  • اسما حسینی

    سلام بر دوستان خوب امیرتتلو نسبت به قدیم بهتر شده و این که ویدیو های سحر قریشی اشتباه کرده که امیر تتلو بده خودش رفته استامبول نه میخواست بره برای فیلم نیسان ابی و ویدوهای یوتوب میزار

    پاسخ
  • ییلدیز

    یکی از دوستای من عاشق تتلو شده

    پاسخ
  • عاححح.....

    چیقد دوس دارم این دو تا ازدواج کنننننننن واییییییییییی

    پاسخ
  • ساناز

    اینا هم که هر روز آشتی میکنن و جدا میشن معلوم نیس چشونه

    پاسخ