عروسی یا جدایی؟ حاشیه‌های سحر قریشی و امیر تتلو

ازدواج و عروسی سحر قریشی با امیر تتلو

اگر بخواهیم داستان این زوج را مرور کنیم باید به حداقل ۱۰ سال قبل بریم که حاشیه‌هایی پیرامون سحر قریشی و امیر تتلو را گرفته بود که این دو با هم وارد رابطه‌ای عاشقانه شده‌اند. آن روزها که امیر تتلو هم در ایران زندگی می‌کرد هر دو وجود این رابطه را تکذیب کردند. اگر بخواهیم به بیوگرافی و اسم این دو هنرمند بپردازیم مدام یک کلمه می‌شنویم: حاشیه!

با تالارکده همانند همیشه همراه باشید تا با هم به بررسی حاشیه‌های ازدواج و عروسی سحر قریشی با امیر تتلو بپردازیم و ببینیم که چه اتفاقاتی افتاده است.

شروع رابطه سحر قریشی و امیر تتلو

در ‌این سال‌ها لایوهای اینستاگرامی تتلو همیشه حرف از سحر قریشی بود و امیر تتلو شاید از همان موقع خواهان او بوده است اما به هر حال در آن روزها خبر موثق و رسمی‌ای مبنی بر رابطه این دو وجود نداشت.

سال‌ها گذشت و حاشیه‌های زیادی پیش آمد که خوب طبیعتاً امیر تتلو بیشتر گریبان گیر آن بود از رابطه‌های مختلفی که او داشت تا داستان مهاجرت و تتو زدن روی صورتش همه باعث شد که حاشیه‌های زیادی پیرامون از وجود داشته باشد.

از این سو هم رابطه عاشقانه سحر قریشی و مهدی طارمی بازیکن آن زمان تیم پرسپولیس و تیم ملی هم تقریباً تأیید شده بود و حاشیه‌های مختلفی را به همراه داشت که البته بعد از تقریباً یک سال این دو از هم جدا شدند و برادر سحر قریشی با مهدی طارمی حاشیه‌هایی ساخت.

رابطه عاشقانه سحر قریشی و مهدی طارمی

مهاجرت سحر قریشی به ترکیه برای ازدواج با امیر تتلو

در سال ۱۴۰۰ سریال نمایش خانگی نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی با بازی حسین یاری و سحر قریشی در حال ساخت و نمایش بود که در قسمتی از این سریال فیلم برداری در ترکیه صورت می‌گرفت؛ امیر تتلو هم پس از خروج از ایران اول به گرجستان مهاجرت کرده بود که البته پس از برگزاری کنسرتی با تعداد بالای تماشاگر و ایجاد حاشیه‌های زیادی از این کشور اخراج شد و ترکیه را به عنوان کشور محل سکونت خود انتخاب کرد.

فیلم برداری سریال نیسان آبی در جریان بود که خبر آمد سحر قریشی با تیم تولید این سریال به ایران بازنگشته است و عوامل از تصمیم او آگاه نیستند. همان موقع زمزمه‌هایی مبنی بر کشف حجاب این بازیگر آمد اما هیچ خبری از این بازیگر نبود.

البته که در آن زمان رسانه ها خبر رابطه امیر تتلو و سحر قریشی را می دادند اما هیچ عکس یا خبری از این دو نبود تا اینکه سحر قریشی صفحه ای در یوتیوب باز کرد.

امیر تتلو در پی تهمتی که به او زده شد صفحه اینستاگرام آن از دسترس خارج شد و دیگر نتوانست صفحه جدیدی باز کند و به همین خاطر او هم از قبل به یوتیوب رفته بود و در آن جا با طرفداران زیاد خود ارتباط داشت

منتشر شدن اخبار ازدواج سحر قریشی و تتلو

سحر قریشی تقریبا پس از سه هفته از برنگشتنش به ایران ویدیویی در یوتیوب خود منتشر کرد که نمایی از ویلای امیر تتلو در ترکیه بود. با آنکه هیچ اثری از خود تتلو نبود اما همین ویدیو کافی بود تا رابطه این دو تایید شود.

سحر قریشی

پس از گذشت چند هفته دیگر خود تتلو رابطه اش با سحر قریشی را تایید کرد و عکس هایی از خودشان انتشار داد که با هم عکس های عاشقانه ای گرفته بودند که البته در همه آن ها سحر قریشی با حجاب دیده می شد.

رابطه تتلو با سحر قریشی

امیر تتلو بعدا اعلام کرد که نمی گذارد سحر قریشی حجاب خود را بردارد تا هر وقت از تصمیم خود پشیمان شد بتواند به ایران برگردد و فیلم و سریال بازی کند. البته پس از چندی سحر قریشی هم مانند امیر تتلو تتوهای رنگی‌ای بر روی دست و بدن خود زد.

تتو سحر قریشی برای امیر تتلو

این دو در یوتیوب لایوی گذاشتند و با هم بسیار خوشحال به نظر می‌رسیدند و همچنین در کنسرت بزرگ امیر تتلو که در استانبول با هفت هزار تماشاگر برگزار می‌شد سحر قریشی در کنار مادر امیر تتلو نشسته بود که از همان جا خبر عروسی این دو شروع شد.

لایو یوتیوب تتلو با سحر قریشی

عروسی امیر تتلو و سحر قریشی – خبری رسمی یا شایعه؟!

عروسی امیر تتلو و سحر قریشی با آنکه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما بسیاری این نوید را می‌دهند اما امیر تتلو خود مدام می‌گوید که باید ازدواج آسانی داشته باشند یعنی بدون برگزاری مراسم تا جوانان به این کار تشویق شوند.

حالا با توجه به حرف‌های تتلو مشخص نیست که آیا دوست دارد که این‌گونه ازدواج سحر قریشی با خودش صورت بگیرد یا نه عروسی این دو هنرمند به همین شیوه از قبل انجام شده است.

البته لازم به ذکر است که بگوییم امیر تتلو مدام خبر از جدایی و آشتی خود می‌دهد که مشخص است رابطه این دو حالت پایداری ندارد و احتمالاً هم هیچ‌وقت حالت پایداری نخواهد داشت.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • اسما حسینی

    سلام بر دوستان خوب امیرتتلو نسبت به قدیم بهتر شده و این که ویدیو های سحر قریشی اشتباه کرده که امیر تتلو بده خودش رفته استامبول نه میخواست بره برای فیلم نیسان ابی و ویدوهای یوتوب میزار

    پاسخ
  • ییلدیز

    یکی از دوستای من عاشق تتلو شده

    پاسخ
  • عاححح.....

    چیقد دوس دارم این دو تا ازدواج کنننننننن واییییییییییی

    پاسخ
  • ساناز

    اینا هم که هر روز آشتی میکنن و جدا میشن معلوم نیس چشونه

    پاسخ