چگونه جواهرات عروسی‌تان را انتخاب کنید

راهنمای انتخاب جواهرات عروسی

تبریک میگم شما به خوبی از عهده همه چیز برآمدید و حتی لباس عروستان را با موفقیت انتخاب کردید. حالا وقت انتخاب اکسسوری هاست. انتخاب جواهرات عروسی کمی دلهره آور به نظر میرسد اما در حقیقت اینطور نیست.

 “لارن هارتمن” طراح عروس میگوید : جواهرات و اکسسوری هایی که لباس عروس را شامل میشوند نمایانگر ویژگی های فردی عروس هستند.

یک فرد متخصص را ملاقات کنید :

ملاقات یک فرد متخصص ضروری و به این معنی نیست که شما حتما باید از طراحی متخصصان استفاده کنید. به سلیقه تان اطمینان کنید و هرچه دوست دارید انتخاب کنید . از تعداد کمی از استایل های طراحان استفاده کنید تا سال ها بعد روز عروسیتان را از روی علاقه به خاطر بیاورید.

نکات جواهرات عروسی :

نکات انتخاب جواهرات عروسی

با اینکه شما قرار نیست لباس عروسیتان را هر روز بپوشید اما به خودتون این شانس رو بدید که کمی با جواهرات آشنا تر بشید. اون چه که به شما احساس اعتماد بنفس بیشتری میده رو می شناسید پس بذارید اون نقطه عطفی برای ظاهر روز عروسی شما باشد. “هارتمن” توضیح میدهد : اگر تابحال از گوشواره استفاده نکردید در روز عروسیتان برای اولین بار از گوشواره استفاده کنید.

  • درمورد ست کردن انگشترهایتان نگران نباشید

انگشتر نامزدی و حلقه ازدواج در طول ازدواجتان هر روز باید انداخته شوند. بنابراین آن ها باید بازتاب استایل شخصی شما باشند و بقیه جواهرات شما تقلیدی از آن ها خواهند بود. چیز هایی که به طور کامل با هم ست نمی شوند برای مثال :

داشتن انگشتر نامزدی زمرد به این معنی نیست که شما حتما باید گوشواره الماس یا زمرد نشان استفاده کنید. “هارتمن” میگوید همه ی جواهرات نباید به طور کامل با هم ست شوند. اگر انگشتر نامزدی شما طلای سفید است این به این معنی نیست که شما نمی تونید طلای زرد را به استایل روز عروسیتان اضافه کنید.

  • از اول ترکیبات احساسی بسازید

درحالی که یک راه حل برای حل مشکل جواهرات قرض گرفتن آن هاست ، مروارید های مادربزرگتان یا النگو های عمه تان اخرین چیزهایی خواهند بود که شما میخواهید و احساس میکنید این آخرین راه حل مناسب برای شماست. اگر شما چیز خاصی مدنظرتان است “هارتمن” پیشنهاد میدهد از مغازه لباس عروس فروشی آن را بگیرید که ریسک کمتری برای ست کردن وجود داشته باشد.

حلقه ازدواج و جواهرات عروس

  • استایل شخصی تان را بر اساس ریزترین گرایشات اولویت بندی کنید

هارتمن میگوید : تمایلات و علایق ما می آیند و می روند اما عکس های عروسی شما برای همیشه ماندگار هستند. این خیلی مهمه که تصمیماتتان را بر پایه استایل شخصی و دلایل احساسیتان بگیرید. اینجوری شما میتونید به گذشته برگردید و بگویید این چیز ها واقعا برای من معنا دار بوده اند نه اینکه بگویید چون یک نفر این هارا استفاده کرده بود و صرفا مد بود من هم استفاده کردم.

همچنین ببینید : کارت دعوت عروسی

  • بدانید که مادر ها ممکن است همیشه بهترین را ندانند

نسل های مختلف ایده های مختلفی برای لباس پوشیدن در روز عروسی دارند. برای مادر ها رسمی پوشیدن به طور اتوماتیک معنی استفاده از گردنبند می دهد اما هارتمن میگوید این روز ها استفاده از گوشواره بهتر است و همینطور لباس های دکلته مانند فضای زیبایی روی بدن خانم ها تشکیل می دهند که نیازی نیست بیشتر ان را زینت بخشید.

حلقه و جواهر عروس

  • گردنبندتان را با یقه لباستان ست کنید

هارتمن میگوید اگر شما گردنبند خواهید انداخت قانون عمومی این است که از گردنبندی استفاده کنید که روی خط یقه لباس شما قرار میگیرد .یقه های هفتی یا وی شکل برای آویز ها بهترین هستند. گردنبند های چوکر برای لباس های بی یقه و یقه های قلبی یا گلابی شکل بهترین انتخاب هستند و مسئله ای نیست اگر گردنبند بجای یقه روی پوست شما قرار بگیرد.

 

  • از ترکیب جواهرات با هم نترسید

اگر کمی توی اینترنت چرخیده باشید ممکن است دیده باشید که فلزات جواهر مشخص با یک رنگ لباس مشخص ست میشوند. پلاتین و نقره با یک لباس یکدست سفید ، طلای زرد با رنگ عاجی و بژ صورتی طلایی برای رنگ سرخ. هارتمن کاملا با این قضیه موافق نیست. و میگوید من عاشق رنگ سرخ با یک طلای سفید زیبا هستم یا ترکیب سفید با طلای زرد. در حالی که برخی رنگ ها و تون های فلزات باهم در تضاد هستند قوانین را کنار بگذارید و به سلیقه تان اطمینان کنید.

 

ایده ها و منابع الهام بخش جواهرات عروسی

گردن بند و حلقه ازدواج

اگر تا الان کاملا مطمئن نشدید که جواهرات عروسیتان را چگونه انتخاب کنید اینجا چند دسترسی کلی برای الهام بخشی به تحقیقات شما بیان شده است.

همچنین ببینید : حلقه مناسب عروسی

  • جواهرات عروسی کلاسیک

هارتمن میگوید : هیچ چیز برای من کلاسیک تر از مروارید و الماس وجود ندارد یک پایه بلند و محکم برای دستبند الماس. این ها قطعات زیبایی هستند که همانطور که الان ظریف به نظر میرسند 25 سال بعد هم به همین ظرافت خواهند بود.

  • جواهرات عروسی رومانتیک

یک فلز قلمکاری شده با یک برگ یا یک تاک که با سنگ هایی در مرکز غنچه های گل کامل شود در یک عروسی که در باغ یا تاکستان برگزار شود باشکوه به نظر خواهند آمد .

  • جواهرات عروسی پر زرق و برق

اینجا اشاره ای کنیم به هالیوود قدیم که کلید آن زرق و برق بوده است اما شما نمی خواهید خیلی زیاده روی کنید. یک قطعه جواهر را انتخاب و روی آن تمرکز کنید. اجازه بدید بقیه جواهرات نقش پشتیبانی داشته باشند.

جواهر جشن عروسی

  • جواهرات عروسی بوهمیایی

حالا وقت این رسیده که فلزاتتون رو با هم ترکیب کنید و قطعاتی با بافت و طرح های به هم بافته شده انتخاب کنید. الماس هایی که به طور طبیعی شکل گرفته اند مانند مروارید های آب شیرین برای این نوع از زیبایی شناسی کاملا مناسب هستند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
بهترین باغ تالار شهریار
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته

آخرین دیدگاه‌ها

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏