بهترین و زیباترین مدل های جدید کفش عروس در سال 2021

همان طور که می دانید کفش عروس یکی از مهم ترین چاشنی های عروس برای شب عروسی می باشد . کفش عروس مدل و طرح های مختلفی دارد که هر عروس با توجه به شرایط و سلیقه خود یک کفش عروس شیک و زیبا برای خود می‌پسندد.

معمولاً عروس خانم‌ها به دنبال کفشی هستند که با لباس عروس‌شان ست باشد تا زیبایی و استایل آنها را چند برابر کند و یا با توجه به محل برگزاری عروسی مانند باغ تالار و یا سالن تالار کفش برای خود تهیه می‌کنند

بهترین مدل کفش عروس مانند لباس عروس و دسته گل جزو مواردی هستند که می تواند بعدها یاد آور شب خاطره انگیز عروسی باشد به همین دلیل مهم است که چه نوع کفشی برای خود انتخاب می کنید. به طور مثال اگر کفش های پاشنه بلند پای شما را اذیت می کند سعی کنید از کفش های پاشنه کوتاه برای شب عروسی خود استفاده کنید تا در طول زمان برگزاری مراسم احساس راحتی داشته باشید . همچنین ببینید : باغ تالارهای تهران

معمولاً هر سال مدل‌های مختلفی از کفش‌های عروس به عنوان مد سال انتخاب می‌شوند و هر کدام جلوه و زیبایی خاص خود

.را دارند که در طول سال هر کدام از این مدل‌ها توجه افراد زیادی را به خود جلب می کنند

به‌طورکلی علاوه بر مدل کفش که سلیقه‌ای است، در انتخاب کفش عروس باید به چند مورد دیگر نیز توجه کنید که در ادامه به تعدادی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • جنس کفش عروسی:

معمولاً کفش‌های عروس از جنس چرم، جیر، ساتن و در جدیدترین مدل‌های 2021 از جنس توری انتخاب می‌شوند. نکته دیگری که باید در انتخاب کفش عروسی در نظر داشته باشید، فصل برگزاری مراسم عروسی‌تان است. درصورتی‌که مراسم عروسی‌تان در فصل زمستان برگزار می‌شود، کفش‌های جیر یا چرم انتخاب‌های بهتری هستند و در صورتی که مراسم عروسی‌تان در فصل تابستان برگزار می‌شود، کفش‌های توری و ساتن می‌توانند گزینه‌های مناسب‌تری باشند.

  • رنگ کفش عروس:

معمولاً رنگ کفش عروس مطابق با لباسش که سفیدرنگ است انتخاب می‌شود. اما گاهی می‌توان برخلاف سبک‌های کلیشه‌ای عمل کرد. به‌عنوان‌مثال رنگ‌های نباتی، نقره‌ای، طلایی، صورتی متالیک، کرم و حتی کفش‌هایی با رنگ‌های شاد می‌توانند در کنار لباس سفید عروس جلوه و زیبایی خاصی به آن ببخشند.

  • هماهنگی کفش با محل برگزاری مراسم عروسی:

بهتر است که در حین انتخاب کفش عروس به نوع سطح محل برگزاری مراسم عروسی توجه داشته باشید. به‌طورمثال اگر مراسم عروسی‌تان در کنار ساحل و مناطق ماسه‌ای یا خاکی برگزار می‌شود،کفش‌هایی باپاشنه‌های بسیاربلند و باریک اصلاً مناسب نخواهندبود. بنابراین بهتر است کفش لژدار و یا با پاشنه‌ای پهن وکوتاه انتخاب کنید.

  • راحتی کفش عروس:

اگرچه ممکن است زیبایی و فانتزی بودن برخی از مدل‌ها شما را وسوسه کند، اما به این نکته توجه داشته باشید که قراراست این کفش را در تمام طول مراسم عروسی و برای مدت‌زمان تقریباً طولانی بپوشید. اگر تجربه پوشیدن کفش‌هایی با پاشنه‌های بسیار باریک را دارید و درآن احساس راحتی می‌کنید، بنابراین مشکلی ازاین‌جهت برای انتخاب کفش نخواهید داشت. اما اگر تجربه کافی در پوشیدن این مدل کفش ندارید بهتر است ریسک نکنید و کفشی را انتخاب کنید که مطمئن هستید در آن احساس راحتی خواهید کرد.

  • هماهنگی کفش عروس با استایل و قد داماد:

در هنگام خرید کفش عروسی حتماً به این نکته توجه کنید که کفش عروسی‌تان با قد داماد مطابقت داشته باشد. به‌عبارت‌دیگر با پوشیدن این کفش قد عروس بلندتر از قد داماد نشود و از طرفی دیگر اگر قد شما بسیار کوتاه‌تر از قد داماد است، لازم نیست کفشی با پاشنه بسیار بلند انتخاب کنید، می‌توانید این اختلاف قد را با مدل شینیون موهایتان جبران کنید.

  • به‌همراه داشتن کفش یدکی:

بهتر است محض احتیاط یک کفش یدکی در روز عروسی‌تان به همراه داشته باشید. ممکن است به هر دلیلی در کفش اصلی که انتخاب کرده اید، احساس راحتی نکنید یا ممکن است در حین رقصیدن مشکلی برایآن ایجاد شود و یا پاشنه‌اش بشکند؛ بنابراین به همراه داشتن یک جفت کفش یدکی می‌تواند خیال شما را از بابت بروزهرگونه اتفاق پیش‌بینی‌نشده راحت کند.

.ما در این مقاله سعی داریم تا  تعدادی از بهترین مدل ها و مد های کفش عروس در سال 2021 را به شما معرفی کنیم

مدل‌های جدید کفش عروس در سال 2021 :

 

کفش عروس 2021

کفش عروس زیبا و جذاب

مدل کفش جدید 2021

مدل کفش عروس شیک 2021

کفش عروس طلایی

 

کفش عروس زیبا

 

کفش عروس نقره ای

مدل کفش عروس فانتزی

 

کفش عروس جذاب

شیک ترین مدل کفش عروس 2021

 

کفش عروس شیک

کفش عروس لاکچری

کفش عروس منحصر به فرد

کفش عروس رمانتیک

کفش عروس زیبا

کفش عروس جدید

کفش عروس طرح دار زیبا

کفش عروس

کفش عروس لاکچری

عکس‌ها و مدل‌هایی که نمایش داده شد جزو بهترین مدل های کفش عروس در سال 2021 می‌باشند که جزو مد روز نیز به شمار می‌روند. هر کدام از این مدل‌ها زیبایی خاص خود را دارند و به راحتی می تواند با لباس عروس شما ست شوند.

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کفش‌های عروسی خود را بپوشید
کفش عروس پاشنه کوتاه
کفش عروس با کریستال های رنگی
بوت عروس نقره ای

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️