جشنواره رمضان

25 مدل کفش نامزدی شیک و خاص در سال 2021

کفش نامزدی شیک و زیبا 2021

برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در مورد استایل روز نامزدی به‌ویژه انتخاب لباس و کفش مناسب، یکی از کارهای دشواری است که در آستانه برگزاری مراسم نامزدی با آن مواجه خواهید شد. اگر لباس نامزدی خود را از قبل انتخاب کرده‌اید، اکنون زمان انتخاب کفش نامزدی متناسب با لباستان است.

فرقی ندارد که مراسم نامزدیتان در چه محلی برگزار می‌شود. در این مقاله سعی کرده‌ایم سبک‌های مختلف کفش‌ عروس و نامزدی مناسب با هر استایل، سلیقه، فصل و مکانی را به شما معرفی کنیم تا انتخاب برایتان آسان‌تر شود.

نکته مهمی که باید در انتخاب کفش نامزدی در نظر داشته باشد، الهام گرفتن از محل برگزاری مراسم و لباس نامزدیتان است. اگر مراسمتان در زمستان و در لوکیشن برفی برگزار می‌شود، می‌توانید از بوت یا نیم‌بوت‌های مناسب عروس و مراسم عروسی و نامزدی استفاده کنید. درصورتی‌که مراسمتان در فصل تابستان و هوای گرم برگزار می‌شود، می‌توانید با پوشیدن یک پیراهن کوتاه، زیبایی صندل یا کفش‌های خود را به‌نمایش بگذارید و از کفش‌های نامزدی رنگی و  فانتزی‌تری استفاده کنید و اگر قرار است جشن نامزدیتان درکنار ساحل باشد، می‌توانید کفش‌های راحت با پاشنه‌های کوتاه یا پهن ولی با تزئینات و جزئیات کارشده بیشتر بپوشید.

با ما همراه باشید تا با بهترین مدل‌های کفش نامزدی در سال 2021 آشنا شوید.

  1. کفش نامزدی کریستالی از برند Badgley Mischka:

کفش کریستالی برای نامزدی

این کفش با درخشش و شاین بی‌نظیرش قطعاً می‌تواند توجه شما را در آستانه مراسم نامزدیتان به خود جلب کند. این کفش ساتن خوشرنگ علاوه بر شیک بودن، کاربردی نیز می‌باشد و مناسب عروس‌هایی است که طرفدار زرق‌وبرق در استایلشان هستند.

  1. کفش‌ نامزدی فانتزی از برند Christian Louboutin:

 

کفش نامزدی فانتزی

این کفش زیبا با جزئیات و گل‌های رنگی برجسته می‌تواند توجه هرکسی را به خود جلب کند. با پوشیدن این کفش در مراسم نامزدی خود، مطمئین باشید که زیبایی خیره‌کننده‌ای خواهید داشت؛ به‌خصوص اگر آن را با یک لباس عروسکی کوتاه و ساده ست کنید.

  1. کفش نامزدی مدل سیندرلا:

کفش عروس سیندرلا

کفش نامزدی مدل سیندرلا

اگر برای مراسم نامزدیتان به‌دنبال کفشی شبیه کفش‌های سیندرلا هستید ما این مدل را پیشنهاد می‌دهیم؛ زیرا به شما این احساس را القا می‌کند که انگار از کالسکه کدو تنبل سیندرلا پیاده و وارد قصر شاهزاده شده‌اید.

در همین رابطه ببینید مدل کفش عروس در سال 2021

  1. کفش نامزدی با رنگ‌های پاستلی:

کفش پاستلی خوشگل برای مراسم نامزدی

اگرچه ممکن است پوشیدن کفش‌های سفید یا رنگ‌های خنثی در مراسم نامزدی یا عروسی مرسوم باشد، اما هرگز از پوشیدن کفش رنگی در این مراسم‌ها نترسید. رنگ‌های صورتی و آبی پاستلی بسیار زیبا و دوست‌داشتنی هستند.

  1. کفش نامزدی طلقی ترکیب‌شده با کریستال:

کفش نامزدی طلقی

این کفش با تزئینات کریستالی به دور مچ بسیار جذاب و شیک است. اگر به‌دنبال استایلی جسورانه در روز نامزدی خود هستید، حتماً کفشی مشابه این مدل انتخاب کنید و مطمئن باشید که با این انتخابتان همه را شگفت‌زده خواهد کرد.

  1. کفش نامزدی رزگلد:

کفش نامزدی رزگلد جدید در سال 2021

باید اعتراف کنیم که رنگ رزگلد بسیار شیک، مدرن و کلاسیک است. از حلقه گرفته تا کفش نامزدی، این رنگ متالیک محبوبیت بسیاری برای عروس خانم‌ها دارد و چه ایده‌‎ای می‌تواند بهتر از پوشیدن کفشی رزگلد در مراسم نامزدیتان باشد؟!

  1. کفش نامزدی کرم رنگ:

کفش عروس کرم برای جشن نامزدی

کفش کرم معمولاً با هر نوع لباسی و با هر رنگی به‌‎راحتی ست می‌شود. اگر رنگ لباس مراسم نامزدیتان را سفید، قرمز، کرم یا حتی از بین رنگ‌های جیغ انتخاب کرده‌اید، می‌توانید کفش کرم را با آن بپوشید و مطمئن باشید که استایل زیبا و کلاسیکی خواهید داشت.

  1. کف نامزدی با پاشنه راحت از برند Kate Spade Adelaide:

کفش با پاشنه راحت برای مراسم عروسی

این کفش راحت و زیبا با الهام از سبک‌های دهه 40 میلادی طراحی شده است. جزئیات زیبایی مانند پاپیون و باز بودن قسمت پشتی آن، باعث می‌شود در طول مراسم نامزدی یا عروسیتان احساس راحتی کنید.

  1. کفش نامزدی بسیار شیک از برند Sergio Rossi:

کفش عروس با پاشنه راحت

این صندل‌های پاشنه‌دار تابستانه با پنجه مربعی شکل و بندهای ظریفی که به دور مچ بسته می‌شوند برای عروس خانم‌هایی مناسب است که می‌خواهند در مراسمشان شیک باشند و طرفدار اکسسوری‌های درخشان نیز هستند.

  1. صندل چرمی از برند Bottega Veneta:

کفش مناسب مراسم نامزدی

این صندل ظریف با یراق طلایی رنگ و پاشنه‌های مدرنش، بی‌نظیر و دلربا است. بندهای باریک و متقاطع این کفش، آن را به انتخابی منحصربه‌فرد برای شب نامزیتان تبدیل می‌کند.

  1. صندل پاشنه کوتاه مناسب مراسم نامزدی از برند Badglay Michka:

کفش عروس پاشنه کوتاه

این کفش می‌تواند همه مهمانان حاضر در مراسمتان را تحت تأثیر بگذارد. می‌توانید این صندل پاشنه کوتاه را با هر نوع لباسی ست کنید و مطمئن باشید که در کنار هر لباسی جذابیت خود را حفظ خواهد کرد.

  1. کفش نامزدی قرمز:

کفش نامزدی قرمز

رنگ قرمز یکی از رنگ‌های کلاسیک و به جرأت می‌توان گفت محبوب‌ترین رنگ در میان خانم‌ها است. اگر لباس نامزدیتان سفید است، کفش‌های قرمز رنگ جلوه زیبایی در کنار آن ایجاد خواهند کرد. اگر شما ازجمله افراد جسور و خلاق هستید، فرصت پوشیدن کفش‌های قرمز در مراسم نامزدیتان را از دست ندهید.

  1. کفش راحت برای مراسم نامزدی با پاشنه‌های مدل kitten از برند Kate Spade

کفش پاشنه کیتن برای نامزدی

 

کفش‌هایی با پاشنه‌های راحت به زیبایی با هر نوع لباسی ست می‌شوند. در این بخش علاوه بر مدل Kate Spade کفش با پاشنه کیتن از برند Badglay Michka نیز آورده شده است.

  1. کفش عروس آبی برای مراسم نامزدی:

کفش آبی مناسب مراسم نامزدی

کفش‌های عروس آبی، سرمه‌ای، کبالتی و آبی پاستلی بسیار متفاوت بوده و درعین‌حال جذابیت زیادی دارند. این رنگ‌ها نه تنها به استایل نامزدی شما نشاط خاصی می‌دهند بلکه حتی برای سایر مراسم‌ها و مهمانی‌ها نیز مناسب هستند.

  1. کفش پاشنه تخت مناسب مراسم نامزدی:

کفش تخت مناسب برای عروس

صندل نامزدی تخت

این مدل کفش برای مراسم‌های ساحلی بسیار مناسب هستند. اگر می‌خواهید در روز مراسم نامزدیتان کاملاً راحت باشید و در طول مراسم ساعت‌ها بدون حتی ذره‌ای احساس ناراحتی برقصید، ما به شما صندل‌هایی با پاشنه تخت را پیشنهاد می‌کنیم. فراموش نکنید که استایل شما کاملاً شخصی است و لزومی ندارد که حتماً در مراسم عروسی یا نامزدیتان کفش‌هایی با پاشنه بلند انتخاب کنید.

  1. کفش نامزدی شیک سفید و مشکی:

کفش عروس سفید و مشکی

واقعاً چه ترکیب رنگی می‌تواند زیباتر از ترکیب سفید و مشکی باشد؟! اگر می‌خواهید در مراسم نامزدی خود، با سلیقه و انتخابتان همه را تحت‌تاثیر قرار دهید، این جفت کفش شیک و مدرن می‌تواند گزینه مناسبی باشد. به زیبایی طراحی این کفش دقت کنید که درحین کلاسیک بودن، بسیار امروزی و ترندی نیز می‌باشد.

  1. کفش نامزدی فوق‌العاده زیبا با کریستال‌های رنگی:

کفش عروس با کریستال های رنگی

اگر هنوز به دنبال یک کفش خیره‌کننده و بی‌نظیر هستید، چرا کفشی با کریستال‌های رنگی درخشان را انتخاب نمی‌کنید؟! این کفش مانند جواهری در پاهای شما خواهد درخشید و با یک لباس سفید یا نباتی کوتاه و ساده استایل بی‌نظیری ایجاد خواهد کرد.

  1. کفش صورتی یا سرخابی انتخاب مناسبی برای مراسم نامزدی:

گفش صورتی برای جشن نامزدی

به‌عنوان عروس این حق شما است که هر رنگی را که می‌پسندید برای روز مراسم عروسی یا نامزدیتان در استایل خود بگنجانید و چه رنگی می‌تواند محبوب‌تر از طیف رنگی صورتی و سرخابی باشد؟ اگر طرفدار این رنگ هستید پس بی‌درنگ کفش نامزدیتان را از این طیف انتخاب کنید و با اینکار همه را حیرت‌‌زده کنید.

  1. کفش‌ نامزدی با ترکیب رنگی نود:

کفش عروس با ترکیب رنگ های نود

می‌توانید برای مراسم نامزدی یا عروسیتان کفشی همه‎‌کاره انتخاب کنید تا بعد از مراسم نیز قابل استفاده باشد. یک ایده عالی برای استفاده حداکثری از کفش مراسم نامزدیتان، انتخاب آن از بین طیف رنگی نود یا خنثی است.

  1. کفش سفید نامزدی از برند Aldo:

کفش نامزدی سفید و شیک

این کفش سفید کلاسیک تعادل بی‌نقصی بین زرق‌و‌برق و سادگی برقرار می‌کند و به اندازه کفش‌هایی از برندهای گران‌قیمت، لوکس و لاکچری به‌نظر می‌رسد. به‌علاوه اگر طرفدار رنگ سفید برای استایل نامزدی خود هستید، می‌تواند یک انتخاب مناسب و معقولانه‌ای باشد.

  1. کفش مشکی برای مراسم نامزدی:

کفش مشکی برای عروس

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به رنگ مشکی در استایل خود علاقه نداشته باشد. این رنگ همیشه و در هر مناسبتی شکوه و زیبایی خود را دارد اما برای مراسم نامزدی یا عروسی کمتر مورد توجه قرار گرفته است. اگر از جمله افرادی هستید که تصمیم دارید رنگ مشکی را وارد استایل عروسیتان کنید، بی‌شک با دیدن این مدل‌های جذاب تصمیمتان را عملی خواهید کرد.

  1. کفش نامزدی رنگارنگ:

کفش نامزدی خاص

اگر فردی هستید که روحیات شاد و کودکانه‌ای دارید و از بازی رنگ‌ها در استایلتان لذت می‌برید، حتماً به این کفش زیبا به‌عنوان گزینه‌ای برای مراسم نامزدیتان فکر کنید.

  1. کفش نامزدی نوک‌تیز از برند Manolo Blahnik Hangisi:

کفش نامزدی جدید سال 2021

این کفش‌های برازنده و زیبا اما ساده، هرگز ازمدافتاده نمی‌شوند. سگک کریستالی در قسمت جلویی کفش، درخشندگی خاصی به آن بخشیده است و جنس ساتن، آن را به گزینه‌ای عالی برای عروسی‌های زمستانی تبدیل می‌کند.

  1. صندل پاشنه‌بلند تزئین‌شده از برند Bella Belle:

کفش کریستالی مناسب عروس

این کفش برای مراسمی که قرار است در باغ برگزار شود بسیار مناسب است؛ زیرا گل‌های کارشده در بخش پشتی آن با گل‌های باغ بسیار همخوانی دارد.

  1. صندل کریستالی از برند Jeffrey Campbell:

کفش عروس کریستالی

این کفش ساتن با جزئیات و تزئینات کریستالی درخشان، اساساً نوعی زیورآلات برای پاهایتان محسوب می‌شوند و جلوه و زیبایی خاصی به آنها می‌بخشند به‌طوری‌که از سر تا نوک پاهایتان در مراسم نامزدی خواهد درخشید.

در همین رابطه بخوانید:

هدیه داماد و خانواده داماد به عروس در ایام نامزدی و عقد تا عروسی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کفش‌های عروسی خود را بپوشید
کفش عروس پاشنه کوتاه
کفش عروس با کریستال های رنگی
بوت عروس نقره ای

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل