مدل کفش نامزدی شیک

کفش نامزدی عروس

برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای استایل روز نامزدی، به‌ویژه انتخاب لباس و کفش مناسب، یکی از کارهای چالش‌برانگیز در آستانه مراسم نامزدی است. اگر لباس نامزدی خود را از قبل انتخاب کرده‌اید، اکنون نوبت به انتخاب کفش نامزدی متناسب با آن است.

مهم نیست مراسم نامزدی شما در کجا برگزار می‌شود؛ در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا سبک‌های مختلف کفش بله برون و نامزدی را که با هر استایل، سلیقه، فصل و مکانی سازگار هستند، معرفی کنیم تا انتخاب برایتان آسان‌تر شود.

نکته‌ای که باید در انتخاب کفش نامزدی شیک در نظر داشته باشید، الهام گرفتن از محل برگزاری مراسم و لباس نامزدی‌تان است. اگر مراسم در زمستان و لوکیشنی برفی برگزار می‌شود، می‌توانید از بوت یا نیم‌بوت‌های مناسب استفاده کنید. در تابستان و هوای گرم، پوشیدن یک پیراهن کوتاه همراه با صندل‌ها یا کفش‌های رنگی و فانتزی انتخاب مناسبی است. اگر جشن نامزدی در کنار ساحل برگزار می‌شود، کفش‌های راحت با پاشنه‌های کوتاه یا پهن و تزئینات زیبا می‌تواند مناسب باشد.

بیشتر بخوانید: مدل کفش عروسی

بهترین مدل های کفش نامزدی عروس

با ما همراه باشید تا با بهترین مدل‌های کفش نامزدی در سال ۱۴۰۳ آشنا شوید.

کفش کریستالی

کفش کریستالی برای نامزدی

این کفش با درخشش و شاین بی‌نظیرش قطعاً توجه شما را در آستانه مراسم نامزدی به خود جلب خواهد کرد. این کفش ساتن خوشرنگ، علاوه بر شیک بودن، بسیار کاربردی است و برای عروس‌هایی که به زرق و برق در استایلشان علاقه دارند، انتخابی ایده‌آل محسوب می‌شود.

کفش‌ نامزدی فانتزی از برند Christian Louboutin

کفش نامزدی فانتزی

این کفش زیبا با جزئیات و گل‌های رنگی برجسته‌اش قطعاً توجه همه را به خود جلب خواهد کرد. با پوشیدن این کفش در مراسم نامزدی، مطمئن باشید که زیبایی خیره‌کننده‌ای خواهید داشت، به‌ویژه اگر آن را با یک لباس کوتاه و ساده عروسکی ست کنید.

کفش سیندرلا

کفش عروس سیندرلا

کفش نامزدی مدل سیندرلا

اگر برای مراسم نامزدی‌تان به‌دنبال کفشی مانند کفش‌های سیندرلا هستید، این مدل را پیشنهاد می‌دهیم. این کفش به شما احساسی می‌دهد که گویی از کالسکه کدو تنبل سیندرلا پیاده شده و وارد قصر شاهزاده شده‌اید.

کفش نامزدی با رنگ‌های پاستلی

کفش پاستلی خوشگل برای مراسم نامزدی

بیشتر بخوانید: کفش عقد عروس

کفش نامزدی

اگرچه پوشیدن کفش‌های سفید یا رنگ‌های خنثی در مراسم نامزدی یا عروسی مرسوم است، اما از انتخاب کفش‌های رنگی برای این مناسبت‌ها نترسید. رنگ‌های صورتی و آبی پاستلی می‌توانند بسیار زیبا و دوست‌داشتنی باشند.

کفش طلقی ساده

کفش نامزدی طلقی

این کفش با تزئینات کریستالی دور مچ، بسیار جذاب و شیک به نظر می‌رسد. اگر به دنبال استایلی جسورانه در روز نامزدی‌تان هستید، انتخاب چنین کفشی می‌تواند همه را شگفت‌زده کند و شما را در مرکز توجه قرار دهد.

کفش رزگلد

کفش نامزدی رزگلد جدید در سال 2021

کفش بله برون

رنگ رزگلد به‌طور قطع ترکیبی از شیک بودن، مدرن بودن و کلاسیک بودن است. از حلقه تا کفش نامزدی، این رنگ متالیک به‌طور خاص مورد توجه عروس خانم‌ها قرار دارد. انتخاب کفش رزگلد برای مراسم نامزدی‌تان می‌تواند انتخابی بسیار جذاب و منحصر به‌فرد باشد.

کفش نامزدی کرم رنگ

کفش عروس کرم برای جشن نامزدی

تزیین کفش عروس برای بله برون

کفش کرم به‌راحتی با هر رنگ و نوع لباسی هماهنگ می‌شود. اگر لباس مراسم نامزدی‌تان سفید، قرمز، کرم یا حتی رنگ‌های روشن است، کفش کرم انتخابی مناسب خواهد بود و استایلی زیبا و کلاسیک به شما خواهد داد.

کف نامزدی با پاشنه راحت از برند Kate Spade Adelaide

کفش با پاشنه راحت برای مراسم عروسی

این کفش شیک و راحت با الهام از طراحی‌های دهه ۴۰ میلادی ساخته شده است. جزئیاتی مانند پاپیون و طراحی باز در قسمت پشتی آن، به شما راحتی کامل در طول مراسم نامزدی یا عروسی‌تان را تضمین می‌کند.

کفش نامزدی بسیار شیک از برند Sergio Rossi

کفش عروس با پاشنه راحت

این صندل‌های تابستانه پاشنه‌دار با طراحی پنجه مربعی و بندهای ظریف که دور مچ بسته می‌شوند، گزینه‌ای ایده‌آل برای عروس خانم‌هایی است که می‌خواهند در مراسم خود شیک و در عین حال به دنبال اکسسوری‌های درخشان باشند.

صندل نامزدی

کفش مناسب مراسم نامزدی

این صندل ظریف با تزئینات طلایی و پاشنه‌های مدرن، به‌طور خاص و جذاب است. بندهای باریک و متقاطع آن، این کفش را به گزینه‌ای منحصربه‌فرد برای شب نامزدی شما تبدیل می‌کند.

صندل عقد

کفش عروس پاشنه کوتاه

این کفش می‌تواند تأثیر زیادی بر مهمانان مراسم شما بگذارد. صندل پاشنه کوتاه را می‌توانید با هر نوع لباسی ست کنید و اطمینان داشته باشید که با هر استایل، جذابیت خود را حفظ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: کفش پاشنه بلند عروسی

کفش حنابندان قرمز

کفش نامزدی قرمز

کفش نامزدی شیک

کفش نامزدی عروس

رنگ قرمز از جمله رنگ‌های کلاسیک و پرطرفدار در میان خانم‌هاست. اگر لباس نامزدیتان سفید است، کفش‌های قرمز می‌توانند زیبایی خاصی به استایل شما ببخشند. اگر فردی جسور و خلاق هستید، حتماً از فرصت پوشیدن کفش‌های قرمز در مراسم نامزدی‌تان استفاده کنید.

کفش راحت برای مراسم نامزدی با پاشنه‌های مدل kitten از برند Kate Spade

 

کفش پاشنه کیتن برای نامزدی کفش برای بله برون

کفش‌های پاشنه‌دار راحت به راحتی با هر نوع لباسی هماهنگ می‌شوند. در این بخش علاوه بر مدل Kate Spade، کفش‌های پاشنه‌دار کیتن از برند Badgley Mischka نیز معرفی شده‌اند.

کفش عروس آبی برای مراسم نامزدی

کفش بله برون عروس

صندل نامزدی

کفش‌های عروس به رنگ‌های آبی، سرمه‌ای، کبالتی و آبی پاستلی با تنوع و جذابیت ویژه‌ای که دارند، می‌توانند استایل نامزدی شما را به طرز خاصی شاداب کنند. این رنگ‌ها نه تنها برای مراسم نامزدی مناسب‌اند بلکه در سایر مهمانی‌ها و مناسبت‌ها نیز می‌توانند به زیبایی تأثیرگذار باشند.

کفش پاشنه تخت مناسب مراسم نامزدی

کفش تخت مناسب برای عروس

صندل نامزدی تخت

این مدل کفش برای مراسم‌های ساحلی انتخابی عالی است. اگر می‌خواهید در روز نامزدیتان راحتی کامل را تجربه کنید و بدون احساس ناراحتی ساعت‌ها برقصید، صندل‌های پاشنه‌تخت بهترین گزینه هستند. به یاد داشته باشید که استایل شما باید متناسب با سلیقه‌تان باشد و نیازی نیست که حتماً از کفش‌های پاشنه‌بلند استفاده کنید.

کفش سفید برای عقد

کفش عروس سفید و مشکی

چه ترکیبی می‌تواند به زیبایی ترکیب سفید و مشکی باشد؟ اگر می‌خواهید در مراسم نامزدی‌تان با انتخابی خاص و سلیقه‌ای همه را تحت‌تاثیر قرار دهید، این کفش‌های شیک و مدرن گزینه‌ای ایده‌آل هستند. طراحی این کفش‌ها به‌گونه‌ای است که همزمان کلاسیک و بسیار مدرن به نظر می‌رسند.

کفش نامزدی فوق‌العاده زیبا با کریستال‌های رنگی

کفش عروس با کریستال های رنگی

اگر به دنبال کفشی خیره‌کننده و منحصر به فرد هستید، چرا کفش‌های با کریستال‌های رنگی درخشان را امتحان نکنید؟ این کفش‌ها به‌عنوان جواهری در پاهای شما می‌درخشند و با یک لباس سفید یا نباتی کوتاه و ساده، استایل بی‌نظیری به شما می‌دهند.

کفش عروس صورتی

گفش صورتی برای جشن نامزدی

کفش برای نامزدی

کفش برای عقد محضری

به‌عنوان عروس، شما حق دارید هر رنگی که دوست دارید برای مراسم عروسی یا نامزدیتان انتخاب کنید، و چه رنگی می‌تواند محبوب‌تر از طیف رنگی صورتی و سرخابی باشد؟ اگر به این رنگ‌ها علاقه‌مندید، بدون تردید کفش نامزدیتان را از این رنگ‌ها انتخاب کنید و با این انتخاب، همه را شگفت‌زده کنید.

کفش رنگ نود

کفش عروس با ترکیب رنگ های نود

کفش مناسب خواستگاری

کیف و کفش بله برون

برای مراسم نامزدی یا عروسیتان، می‌توانید کفشی انتخاب کنید که پس از مراسم نیز قابل استفاده باشد. انتخاب کفش در طیف رنگی نود یا خنثی، ایده‌ای عالی برای استفاده حداکثری از کفش نامزدی‌تان است. این رنگ‌ها به شما این امکان را می‌دهند که کفش را به راحتی با لباس‌های مختلف ست کنید و از آن در مناسبت‌های دیگر نیز بهره‌برداری کنید.

کفش سفید نامزدی از برند Aldo

کفش نامزدی سفید و شیک

این کفش سفید کلاسیک به طور بی‌نقصی تعادل میان زرق‌و‌برق و سادگی را برقرار می‌کند و به اندازه کفش‌های برندهای گران‌قیمت لوکس و لاکچری به نظر می‌رسد. اگر به رنگ سفید برای استایل نامزدی‌تان علاقه دارید، این انتخاب می‌تواند مناسب و معقول باشد.

کفش مشکی برای مراسم نامزدی

کفش مشکی برای عروس

نامزدی کیف و کفش ست عروس

کفش خواستگاری زنانه

رنگ مشکی همیشه شکوه و زیبایی خاصی دارد و در هر مناسبتی جلوه‌گر است، هرچند در مراسم نامزدی و عروسی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید رنگ مشکی را به استایل عروسی‌تان اضافه کنید، این مدل‌های جذاب به شما کمک خواهند کرد تا تصمیم‌تان را با اطمینان عملی کنید.

کفش نامزدی رنگارنگ

کفش نامزدی خاص

اگر به روحیه شاد و کودکانه خود افتخار می‌کنید و از استفاده از رنگ‌های مختلف در استایلتان لذت می‌برید، این کفش زیبا می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای مراسم نامزدی شما باشد.

کفش نامزدی نوک‌تیز از برند Manolo Blahnik Hangisi

کفش نامزدی جدید سال 2021

این کفش‌های شیک و ساده هرگز از مد نخواهند رفت. سگک کریستالی در قسمت جلو، درخشندگی ویژه‌ای به آن افزوده و جنس ساتن آن را به انتخابی عالی برای عروسی‌های زمستانی تبدیل کرده است.

صندل پاشنه‌ بلند تزئین‌شده از برند Bella Belle

کفش کریستالی مناسب عروس

این کفش برای مراسم‌هایی که در باغ برگزار می‌شود، گزینه‌ای عالی است. گل‌های کار شده در قسمت پشتی آن به زیبایی با گل‌های باغ هماهنگ می‌شود و هارمونی خوبی ایجاد می‌کند.

صندل کریستالی از برند Jeffrey Campbell

کفش عروس کریستالی

این کفش ساتن با تزئینات کریستالی درخشان، به نوعی زیورآلات برای پاهای شما تبدیل می‌شود و جلوه‌ای ویژه و زیبا به استایل نامزدی‌تان می‌بخشد. با این کفش، از سر تا نوک پا در مراسم خود خواهید درخشید.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کفش‌های عروسی خود را بپوشید
کفش عروسی
کفش نامزدی عروس
بوت عروس نقره ای

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.