جشنواره رمضان

16 کفش عروس پاشنه بلند با قیمت مناسب و ارزان

هر چقدر هم که شما عاشق یک کفش پاشنه دار کلاسیک ، صندل و یا حتی کفش راحتی پاشنه تخت باشید ، هیچ گزینه ای بهتر از خریدن یک جفت کفش پاشنه بلند با قیمت مناسب برای روز عروسی تان نیست.

بیشتر کفش های عروسی حتی به سختی از زیر لباس عروس های ماکسی بلند دیده می شوند ، مگر این که شما لباس عروسی زیر زانو یا مدل جلو کوتاهی که پشت بلندی دارد انتخاب کنید . حتی اگر شما خواهان انتخاب کفشی خاص برای مراسم عروسی تان هستید، اگر کفشی را انتخاب کنید که بتوانید مدت ها بعد از عروسی تان هم آن را بپوشید برای تان بهتر خواهد بود ، اگر شما عروسی هستید که به کفش های پاشنه بلند علاقه دارید ، گزینه های بیشماری برایتان وجود دارد ، از کفش های براق و ساده پشت بند دار گرفته تا طرح های متالیک یا کفش های پاشنه بلند سفید ، همه این ها طرح های متنوعی هستند که شما بعد از عروسی تان هم می توانید به راحتی آن ها را بپوشید .

جدیدترین مدل های کفش عروس پاشنه بلند

در حالی که همه ما می دانیم قیمت یک جفت کفش عروسی مرغوب که ساخته طراحان مطرح باشد بسیار گران است ، خریدن یک جفت کفش پاشنه بلند عروس که 200 دلار یا کمتر هزینه دارد ، راهی است برای هم صرفه جویی در هزینه ها و همزمان طبق مد و شیک بودن .

1) صندل تزئین شده با جواهرات و نگین برند “Badgley Mischka” : مناسب ترین برای مهمانی ها

با این صندل های مزین شده با نگین و خیره کننده در سالن رقص جشن عروسی تان بدرخشید. مناسب برای لباس عروس های بلند مدل پرنسسی یا لباس عروس ماکسی و ساده ، این کفش ها از همه لحاظ بهترین هستند.

قیمت و لینک خرید : Buy on Nordstrom

 

کفش پاشنه بلند عروس با قیمت مناسب

2) بهترین کفش عروسی پاشنه مکعبی جلو باز برند “Chinese Laundry

شما هرگز از انتخاب این کفش کلاسیک جلو باز پاشنه مکعبی به عنوان کفش عروسی تان پشیمان نخواهید شد . راحت ، کاربردی و شیک . این کفش ها از تالار تا سالن رقص روز عروسی تان با شما خواهند بود.

کفش عروسی زیبا با قیمت مناسب

3) بهترین کفش عروسی با قیمت مناسب : کفش های پاشنه بلند ساتن با بندی که روی قوزک پا بسته می شود برند “Lulus Lover Blush

با نامی که این برند دارد ((Lover Blush)) این کفش های پاشنه دار ساتن به طور کاربردی برای قدم زدن در طول تالار عروسی ساخته شده اند . به علاوه پاشنه کوتاه این کفش ها همیشه راحت و قابل اعتماد است .

کفش عروسی با قیمت مناسب و ارزان

4) برای ست کردن با رنگ آبی : کفش های عروسی پاشنه دار نگین کاری شده آبی رنگ برند “Betsey Johnson

اگر شما هنوز در جستجوی کفشی مناسب مراسم ازدواج تان هستید که با رنگ آبی ست شود چرا کفشی آبی رنگ را برای پوشیدن در جشن عروسی تان انتخاب نمی کنید ؟ حتی اگر کفش آبی مد نظرتان نیست این مدل ، طیف رنگی متنوع از رنگ مشکی تا بژ دارد.

بهترین کفش های عروسی با قیمت ارزان

5) بهترین کفش عروسی نقره ای رنگ : کفش های پاشنه بلند نگین کاری شده برند “Be mine”

در روز عروسی تان با پوشیدن کفش های تک بندی که با سنگ های جواهر تزئین شده اند کمی زرق و برق به ظاهرتان اضافه کنید . ما عاشق ایده ست کردن این استایل با یک لباس کوتاه نامزدی هستیم . این کفش حتی می تواند از زیر لباس عروسی بلند و پفی شما درخششی زیبا و فوق العاده داشته باشد.

کفش های عروسی زیبا و ارزان قیمت

6) کفشی که با هر استایلی ست می شود : صندل هایی درخشان با قیمت مناسب برند “Alias Mae

این صندل های خیره کننده که با دو ردیف کریستال کنار هم به عنوان بند تزئین شده است مانند جواهری بر روی پاهای شما در تمام طول روز عروسی یا مراسم نامزدی تان از تالار عقد و ازدواج تا مهمانی های صمیمانه بعد از ازدواج همراه شما خواهند درخشید. این کفش ها را می توانید با یک لباس ساده برای مراسم عقد و یا نامزدی تان و یا با یک لباس کوتاه تزئین شده و مناسب برای پذیرایی بپوشید.

صندل عروسی و نامزدی با قیمت مناسب

7) برای عروس های کلاسیک پسند : صندل های پاشنه بلند مکعبی سفید برند “Aldo

عروس های ساده پسند دیزاین این صندل های پاشنه مکعبی را پسند خواهند کرد، این کفش ها نه تنها راحت و قابل اطمینان هستند بلکه در بهترین و ساده ترین حالت ممکن طراحی شده اند و ارزان قیمت و متنوع هستند ، این صندل ها می توانند پای ثابت  جا کفشی هر کسی باشند.

کفش پاشنه بلند عروس با قیمت مناسب و ارزان

8) بهترین قیمت : صندل های پاشنه مکعبی رزگلد براق که بند گره ای دور قوزک دارند

اگر شما خواهان پیدا کردن رنگی جانشین برای سفید از خانواده رنگ های خنثی هستید، طیفی از رنگ های متالیک هر استایلی از لباس عقد و یا نامزدی را از لباس عروس ساده گرفته تا پرنسسی ، پوشش می دهند .

کفش پاشنه بلند عروس با قیمت ارزان

9) بهترین کفش لژدار برای عروسی : اسپادریل ( نوعی صندل ) از جنس کتان

پوشیدن این نوع از صندل برای عروس هایی که مراسم ازدواج شان در راه دور برگزار می شود ضروری است . این صندل های لژدار بافته شده از کنف هندی برای پوشیدن در مراسم ساحلی و فضای باز عالی هستند و شما هنگام پوشیدن آن ها هیچ گاه نگران فرو رفتن پاشنه تخت کفش های تان در شن یا خاک نخواهید بود.

کفش لژ دار عروس با قیمت مناسب

10 ) درخشان ترین کفش عروسی : صندل های کریستالی برند “Jeffrey Campbell

این صندل های پاشنه بلند و درخشان ساتن که از پنجه تا قوزک پا با کریستال های ریز و درخشنده ای تزئین شده اند ، اساسا جواهری برای پاهای شما هستند .

قیمت و لینک خرید : Buy on Bhldn.com

کفش های عروسی زیبا و ارزان قیمت

11) بهترین و ارزان ترین کفش های عروسی با رنگ های خنثی : صندل های بندی برند “Allegra K Strappy

این کفش های پاشنه بلند که رنگی خنثی دارند همیشه و هر جا قابل استفاده هستند و به آسانی می توانند در مهمانی های شام رسمی ، جشن ها و ماه عسل پوشیده شوند ، علاوه بر رنگ بژ، این کفش ها قیمت مناسبی هم دارند و با هر لباسی ست می شوند .

کفش پاشنه بلند بندی عروس با قیمت مناسب

12) کفش های عروسی که با هر لباسی ست می شوند : کفش های عروسی پاشنه مکعبی صورتی رنگ

ارزان تر از این کفش های عروسی و یا نامزدی که زیر 50 دلار به فروش می رسند نمی توان کفشی پیدا کرد . ظاهر چرمی به این صندل ها زیبایی لطیف بخشیده و بند آن که دور قوزک پا بسته می شود به شما احساس اطمینان و راحتی می دهد.

قیمت و لینک خرید : Buy on Prettylittlething.us

کفش پاشنه مکعبی عروس با قیمت مناسب

13 ) کفش عروسی مناسب عروس های سنتی پسند : کفش های عروسی نوک تیز برند “Sam Edelman

با پوشیدن این کفش های ساده و در عین حال ظریف ، قد بلندتر به نظر برسید . این کفش ها برای عروس هایی طراحی شده که می دانند چگونه با کفش پاشنه بلند با افتخار و تسلط قدم بزنند ، استایل کلاسیک این مدل کفش ها هرگز از مد نخواهد افتاد و قابل ست کردن با هر مدل لباس عروسی ، از لباس ماکسی تا لباس کوتاه و یا نامزدی می باشند .

کفش عروسی ساده و زیبا و با قیمت ارزان

14 ) برای عروس های رمانتیک : کفش های پاشنه بلند عروسی برند “Kate Spade

این کفش های پاشنه بلند لطیف به طرز زیبایی با هر لباس عروسی در هر طیفی از رنگ سفید منطبق می شوند و رنگ خاص آن ها باعث می شود به کفش های دیگر حتی توجه نکنید.

کفش های پاشنه بلند عروسی با قیمت مناسب

15) راحت ترین کفش عروسی : کفش پاشنه بلند مجلسی مکعبی برند “Raye

اگر شما از آن دسته عروس هایی هستید که اهل پوشیدن کفش های پاشنه بلند نیستند اما دلشان می خواهد زمانی که لباس عروس می پوشند کشیده تر به نظر برسند، هرگز نباید احساس کنید که با پوشیدن کفش های پاشنه بلند حتما باید خیلی قد بلندتر برسید ، بلکه می توانید کفش های پاشنه کوتاه مکعبی را انتخاب کنید که هم با پوشیدن آن احساس آراستگی کنید و هم اینکه هر لحظه در پاهایتان احساس لرزش نداشته باشید.

کفش های عروسی ارزان قیمت و زیبا

16 ) بهترین صندل های عروس تزئین شده با مروارید : صندل های مرواریدی برند “Zara

طراحی شده برای جلوه گری در تالار عقد و رقصیدن در سالن مراسم. این صندل های تزئین شده با مروارید بی وقفه خودنمایی می کنند ، این صندل های دوست داشتنی مخصوصا مناسب سلیقه عروس هایی هستند که زیبایی را در کنار زرق و برق پسند می کنند.

 

زیبا ترین کفش و صندل های عروس با قیمت مناسب

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کفش‌های عروسی خود را بپوشید
کفش عروس پاشنه کوتاه
کفش عروس با کریستال های رنگی
بوت عروس نقره ای

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل

نظرات کاربران

  • بدون نام

    سلام من عاشق این مدل کفش ها شدم. مثل مدل اول کفش خواستم با شماره 38

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام این عکس ها صرفا برای ایده گرفتن گذاشته شده و مدل هستند فقط. فروش روی هیچکدام از اونها انجام نمیشه. با احترام تالارکده

      پاسخ