مدل کفش عروسی زیبا با پاشنه بلند و کوتاه در سال ۱۴۰۲

جشن عروسیتان قطعاً عاشقانه‌ترین و بی‌نظیرترین روز زندگیتان خواهد بود. حتی مراسمی که با بودجه و تجملات کمتری اجرا می‌شود نیز با استرس و خستگی زیادی برای عروس و داماد همراه است. یکی از دلایلی که می‌تواند از لحاظ فیزیکی باعث خستگی شما در مراسم عروسیتان شود، انتخاب کفش عروس نامناسب است. بدون شک این روز برای همیشه در حافظه بلند مدتان ثبت خواهد شد و قطعاً انتظار دارید که از آن به نیکی یاد کنید نه روزی که با خستگی و ناراحتی سپری شده است. در این مقاله ما برای شما 25 مدل کفش عروسی پاشنه کوتاه و بلند ترند شده در سال ۱۴۰۲ را جمع آوری کردیم که در ادامه می‎‌توانید مشاهده کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کفش عروس پاشنه کوتاه

بسیاری از عروس خانم‌ها در روز عروسیشان به دلیل ایستادن طولانی‌مدت، ژست‌های خاص عکاسی و رقصیدن، دچار احساس ناراحتی و درد در پاهای خود می‌شوند و اگر کفش عروس نامناسبی پوشیده باشند، این مسئله تشدید خواهد شد. برای پیشگیری از بروز چنین مواردی که ممکن است کل روزتان را تحت تاثیر قرار دهد، بهتر است به جای انتخاب کفش‌های نوک تیز با پاشنه‌های بلند و باریک، کفش‌هایی با پاشنه کوتاه‌‎تر انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و می‌توانید به طور تمام و کمال از مراسمتان لذت ببرید.

در ادامه 25 مدل کفش عروسی زیبا با پاشنه‌های کوتاه و راحت معرفی شده‌اند. با ما همراه باشید.

  • برای عروس‌خانم‌های پیرو مد و فشن: کفش مدل Gaia PVC Mules از برند Cult Gaia

Cult Gaia یک برند معروف جهانی در زمینه اکسسوری‌های دخترانه و زنانه است. این مدل پاشنه کوتاه، انتخابی مناسب برای یک کفش عروسی راحت است. جنش آن از PVC بوده و از دو قطعه سنگ طلایی رنگ به عنوان پاشنه تشکیل شده است.

کفش عروس

  • استایلی متفاوت با صندل مدل Gloria Ankle Strap از برند kate Spade New York

این کفش سیلوئت کلاسیک با بند مچی، پاپیون‌های زیبا و پارچه ساتن به‌طور کامل زنانگی شما را در روز عروسی به تصویر می‌کشند.

صندل راحتی عروسی

  • کفشی مناسب سلیقه‌های فانتزی: کفش مدل Feather Strap Low Block Heel از برند Boohoo

این کفش یا داشتن تزئینات پر در قسمت جلویی، بسیار عروسکی و فانتزی طراحی شده است و می‌تواند شما را در مرکز توجه قرار دهد.

کفش عروس

  • برای عروس‌هایی با سلیقه مدرن: مدل Every day in Almond از برند EMar

طراحی این کفش مشابه معماری یک ساختمان باشکوه است.برش‌های پنجره‌ای در بدنه، این کفش را مدرن و جذاب‌تر کرده است. با این توصیفات این مدل می‌تواند یک انتخاب مناسب و راحت برای کفش عروس باشد.

کفش عروس راحت

کفشی مناسب یک عروس افسانه‌ای: کفش عروس تلقی مدل Roxy faux تزئین شده با مروارید از برند Cult Gaia

کفش‌های تلقی به دلیل ظاهر شیشه‌ای با نام کفش سیندرلایی شناخته می‌شوند. این کفش علاوه بر پاشنه مدل کیتن و راحت، بسیار کلاسیک و مدرن است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای عروس‌های خوش‌سلیقه باشد.

کفش عروس با پاشنه راحت

  • راحت‌ترین کفش عروس: مدل The Event Edit از برند Margaux

این صندل عروس از جنس ساتن تهیه شده است و یک پاشنه پهن کوتاه دارد. کفی کفش به شکل بالشتک بوده و بند آن دور مچ پا بسته می‌شود. همه این ویژگی‌ها این کفش را به یک کفش عروس راحت و شیک تبدیل کرده است.

کفش عروس پاشنه کوتاه

  • کفش پرکاربرد و راحت مناسب عروسی از برند Raye Syrah

اگرچه کفش عروس باید بسیار خاص و منحصر به فرد باشد اما دلیلی وجود ندارد که از آن در سایر مهمانی‌ها و مجالس استفاده نکرد. این صندل سفید بنددار با پاشنه مدل پهن و کوتاه در کنار لباس عروستان، ظاهر و استایل جذاب شما را تکمیل خواهد کرد. اگر به دنبال کفش عروس پاشنه کوتاه راحت هستید حتما یکی از پیشنهادهای ما این کفش است.

صندل عروس

  • کفش عروس جلوبسته با پاشنه‌ راحت: مدل Adralen Block Heel از برند ALDO

اگر از جمله خانم‌هایی هستید که علاوه بر راحتی کفش به باز یا بسته بودن قسمت جلویی آن نیز اهمیت می‌دهید، این مدل دقیقاً برای شما طراحی شده است. پاشنه‌های پهن و کوتاه، بندهای متقاطع و چرم لطیف این کفش، آن را به یک انتخاب شیک و زیبا برای عروس‌های ساده پسند تبدیل کرده است.

کفش عروس

  • بهترین انتخاب برای کفش عروس: صندل ساتن کریستالی از برند Badgley Mischka Blakeley

اگر می‌خواهید کفشتان در عین راحتی شما را قدبلندتر نشان دهد، این صندل کار شده با جواهرات می‌تواند یک انتخاب رویایی برای روز عروسیتان باشد. پاشنه‌های لژدار این کفش از مزیت‌های آن به‌ویژه برای عکاسی در فضای سبز است، زیرا برخلاف کفش‌های پاشنه بلند و تیز در علف فرو نمی‌رود.

صندل راحت برای عروس

  • برای عروسی‌های باغ و باغ‌تالار: صندل پاشنه پهن دیزاین‌شده مدل Fabiola از برند Bella Belle

این کفش پاشنه کوتاه و تزئین شده با گل و شکوفه بسیار مناسب عروسی‌هایی است که در باغ و فضای سبز برگزار می‌شوند.

کفش عروس سفید

  • کفش عروس با پاشنه کیتن از برند Kat Macoine

جنس این کفش عروس پاشنه کوتاه و راحت از چرم صورتی رنگ است. قسمت پنجه کفش به شکل مربعی طراحی شده است که منجر به احساس راحتی بیشتر می‌شود. می‌توانید این کفش پاشنه کوتاه را با یک لباس عروس میدی یا کوتاه ست کنید و در آن بدرخشید.

کفش عروس راحت

 

 

  • کفشی با پاشنه کوتاه و رنگ نود برای عروس از برند Far Tanya

اگر طرفدار رنگ‌های خنثی و نود هستید و دوست ندارید کفش عروسیتان سفید باشد، این صندل چرم براق متناسب با سلیقه شما طراحی شده است. پنجه‌های مربعی و پاشنه پهن و کوتاه راحتی این صندل را در روز عروسی تضمین می‌کنند.

کفش عروس نود

  • کفش عروس پاشنه کوتاه و درخشان: مدل French Bows Rhinestone از برند Valentino Garavani

این کفش تزئین‌شده با کریستال، مانند جواهری در پای شما می‎‌درخشد. بندهای پاپیونی طراحی کفش را نسبت به سایر کفش‌های عروسی متمایز کرده است.

کفش عروس راحت

  • کفش عروس پاشنه کوتاه و پشت‌بازک مدل viola 55 از برند Christian Louboutin

پاشنه مدل کیتن، کوتاه و راحت، این کفش را به یک انتخاب عالی برای روز عروسی تبدیل می‌کند و نسبت به سایر مدل‌های کفش عروس، کاربردی‌تر هستند. به‌عبارت‌دیگر می‌توانید حتی بعد از جشن عروسی نیز در سایر مهمانی‌ها از آن استفاده کنید.

کفش پاشنه کوتاه برای عروس

  • برای عروسی ساحلی: صندل پاشنه کوتاه از برند Jimmy Choo

این کفش تلفیق کاملی از زیبایی و راحتی است. تزئینات مرواریدی آن در ساحل ماسه‌ای جلوه خیره‌کننده‌ای به پاهای شما می‌بخشد.

کفش راحت

  • کفش پاشنه کوتاه مناسب عروس مدل Remi Almond از برند Badgley Mischka

تزئینات کارشده روی این کفش عروس بسیار چشم‌‎نواز هستند و می‌توانند در کنار زیباترین لباس عروس نیز جذابیت خود را به نمایش بگذارند.

کفش عروس

  • کفش عروس منحصر به فرد با پاشنه‌های کوتاه از برند Salvatore Ferragmao

این کفش برای عروس‌های امروزی و غیر سنتی و پیرو مد گزینه بی‌نظیری است و طراحی آن برای همیشه در ذهن‌ها باقی می‌ماند.

کفش پاشنه راحت

  • برای یک مراسم عروسی کلاسیک: کفش عروس پاشنه کوتاه کیتن مدل Lace Ankle-Tie از برند Badgley Mischka

از تورهای گیپوری گرفته تا نگین‌های کار شده روی بند مچ پا، همگی این کفش عروس را برای یک عروسی سنتی و کلاسیک مناسب می‌کنند. به‌علاوه ارتفاع کم پاشنه به شما این اطمینان را می‌دهد که بتوانید در تمام طول روز آن را بپوشید و  احساس راحتی کنید.

کفش عروس

سوالات متداول
چه مدل پاشنه‌ای برای روز عروسی مناسب است؟
در مورد انتخاب کفش عروس هیچ محدودیت یا قاعده و قانون خاصی وجود ندارد. انتخاب‌های متفاوتی پیش روی شما است. اگر راحتی کفش عروسی برایتان اهمیت دارد، مدل‌های پاشنه کوتاه، پاشنه کیتن، پاشنه پهن یا لژدار گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

پاشنه‌ها پهن چهار یا پنج سانتی کوتاه فشار کمتری به پاها وارد می‌کنند و در مقایسه با سایر پاشنه‌ها راحت‌تر هستند. به‌علاوه کفش‌هایی که دور مچ پا یا پشت پا بسته می‌شوند، پاها را در جای خود ثابت نگه می‌دارند و از ساییدگی جلوگیری می‌کنند.

قطعاً خیر! شما می‌توانید هر کفشی از هر مدل و رنگی که دوست دارید در روز عروسی خود بپوشید. چیزی که بیش از همه حائز اهمیت است رضایت و راحتی شخص شما است. بنابراین در انتخاب کفش خودتان را محدود به طرح، رنگ یا مدل خاصی نکنید.

اغلب عروس خانم‌ها همیشه در سر خود در شب عروسی کفش پاشنه بلند به پا دارند اما باید اذعان کرد که کفش راحت برای عروس خیلی واجب است و نباید راحتی را فدای زیبایی کرد.

شما در شب عروسی خود ساعات زیادی را سر پا هستید و کفس عروسی خود را به پا دارید پس اگر می‌خواهید کفش پاشنه بلند به پا کنید باید به دنبال کفش پاشنه بلند راحت باشید. در این زیر ما برای شما ایده کفش پاشنه بلند عروس شیک و لاکچری که راحتی کافی نیز داشته باشد را قرار دادیم تا شما از آن استفاده کرده و ایده‌ای زیبا برای کفش عروس پاشنه بلند راحت خود در ذهن داشته باشید.

  • برای عروس‌های خاص‌پسند: کفش مدل Manolo Blahnik از برند Hangisimu

اگر به‌دنبال یک اکسسوری آبی برای استایل روز عروسی خود هستید، می‌توانید این کفش ساتن سگک‌دار جذاب را انتخاب کنید. پشت باز و پاشنه کوتاه از ویژگی‌های مثبت این کفش است که علاوه بر زیبایی به راحتی آن نیز می‌افزاید.

کفش عروس با پاشنه کوتاه

ایده کفش پاشنه بلند عروس شیک و لاکچری

کفش پاشنه بلند لاکچری

کفش عروس راحت

کفش پاشنه بلند راحت

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید / تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کفش‌های عروسی خود را بپوشید
کفش عروس پاشنه کوتاه
کفش عروس با کریستال های رنگی
بوت عروس نقره ای

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️